займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Nipsey Hussle & French Montana In The Studio Again

HipHopBeef caught French & Nipsey working on another collabo.

Previously: French Montana ft. Nipsey Hussle – Eastside, Westside | Nipsey Hussle & French Montana in the Studio (Video)


AddThis Social Bookmark Button

21 Responses to “Video: Nipsey Hussle & French Montana In The Studio Again”

  1. LondonBloke: Internahtional Man of Mystery Says:

    yo French pay for Max to get a good lawyer for appeal or hang yourself

  2. Joe 88 Says:

    Next beat = Wiz Khalifa “this plane”

    lol. But the beat is fucking nuts, I think nah right is slowly turning me into a emo hipster.

    *Looks down*

    *36 waist, 30 length, straight leg Levi’s & Converse shoes*

    *still feels thuggy*

    *flips multi color scarf over left shoulder*

    *sips mango/lemonade arizona from a shot glass with pinky extended* (n)

    *crosses legs*

  3. el feces loco Says:

    @Ghost ..that would be dope, we would need a point man(nah) though..like our own RZA..to steer the project in a cohesive direction.

  4. LondonBloke: Internahtional Man of Mystery Says:

    *36 waist, 30 length,

    ^

    FAIL

    #no shots

  5. D_Block_4_Life Says:

    * puts on lurker-goggles*
    * sees land *
    * see all-sorts of wierdos*
    * takes off goggles

    ^^
    Roffle

  6. el feces loco Says:

    *sips mango/lemonade arizona from a shot glass with pinky extended* (n)

    >*sets his underwear on fire at 50,000 feet*

  7. Joe 88 Says:

    lol @ london, i’m not exactly the tallest nigga walking the streets. And I tend to rip the back of every pair of jeans I buy (n)

  8. COCCA88CRAZY88SINCE88 Says:

    __________________________KILLA!

  9. D_Block_4_Life Says:

    Daps all around.

    Feces had some bars but he just needs to re-record that when he gets a chance and post it again…

  10. Ghost Writer Says:

    *flips multi color scarf over left shoulder*

    *sips mango/lemonade arizona from a shot glass with pinky extended* (n)

    *crosses legs*

    ^
    *life*

  11. D_Block_4_Life Says:

    Still LOL @ lurker goggles

  12. Chief Ali AKA The One Who Stay Building Says:

    this nigga London Bloke prolly like 5’1” on the low

    ol’ Spud Webb ‘cross the pond lookin ass nigga

  13. LondonBloke: Internahtional Man of Mystery Says:

    Yo i imagine Lurk-a-vison to look like when John constantine first goes to hell if anyone seen the movie. All-sorts of weirdos and cretins clambing over things to grab you [n]. You’d see land, with his hand quivering over the keys ready to type but not ready for the shots that’s gonna be fired for choking on exhibit nah.
    Then instead of holy water, you’d quickly smash a keyboard over yourself to escape before they grab you, lol

  14. Ghost Writer Says:

    el feces loco Says:

    December 30th, 2009 at 9:55 am
    @Ghost ..that would be dope, we would need a point man(nah) though..like our own RZA..to steer the project in a cohesive direction.

    ^
    Yeah that’s true

  15. D_Block_4_Life Says:

    *life*
    ^
    *steals* *incorporates*

  16. LondonBloke: Internahtional Man of Mystery Says:

    this nigga London Bloke prolly like 5′1” on the low

    ol’ Spud Webb ‘cross the pond lookin ass nigga

    ^

    lol. Nigga i’m 6’2″

    5’1″ is the height eskay tells girls he is. But he exaggerating those extra two inches [n]

  17. Dewill Says:

    Next fist fight I get in I’m gonna make sure I have a nigga rollin with me that has a portable cd playe, so he can cue that OLLLLE LEEEETTT DOOO IIITTTT!

  18. Ghost Writer Says:

    D_Block_4_Life Says:

    December 30th, 2009 at 9:56 am
    * puts on lurker-goggles*
    * sees land *
    * see all-sorts of wierdos*
    * takes off goggles

    ^^
    Roffle

    ^
    Rassclot I just saw this…lmao

  19. G7 Says:

    *daps all deya*

    we need to set a deadline for all the exhibit nahs. then package all the links into a neat, professional e-mail to eskay. if its done proper there might be a chance of them getting a post. better that than some dumb pics of brick ross impersonating an airplane.

  20. el feces loco Says:

    # D_Block_4_Life Says:
    December 30th, 2009 at 9:58 am

    Daps all around.

    Feces had some bars but he just needs to re-record that when he gets a chance and post it again…

    ^^Naw I’ll be better prepared for the next one..I just got some Audacity tutorials so next time I can do it live….personally I don’t need to hear that beat again for anudder.

    youtube.com/watch?v=lrPGMjZORCM
    AUDACITY TUTORIAL

    I think Bease and Joe should go hard at the music game..me myself..them days is over.

  21. Nonstopla Says:

    Yo this dude ids wack as fuk im tierd of seeing him Salute nipsy but this was not a good look

Leave a Reply