займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Public Enemy Live in D.C.

The Sounds of VTech / oc_vtech_final7-largeqt

On November 18th, Virgin Mobile brought Public Enemy to D.C. for a good cause. To celebrate the three year anniversary of National Homeless Awareness Month designated by Congress through the efforts of the RE*Generation, Virgin Mobile’s charity arm. Proceeds from the event went to benefiting homeless youth, helping them keep warm, and giving back to the Sasha Bruce House, where a young person who needs a place to stay- for any reason- can find a home here.

Virgin Mobile sponsored an early Thanksgiving dinner at the Sasha Bruce House with Public Enemy, with a tour of the shelter and participated in a Q&A session with the kids and press.

Once they finished, they proceeded to George Washington University’s Lisner Auditorium in true Public Enemy style, on the back of a flat bed truck! Livening up the mood by giving a small performance on the streets of D.C. before taking the stage for one unforgettable night.

“Don’t believe the hype. Just because everyone says the economy’s coming back doesn’t mean that homeless kids don’t need a place to sleep and keep warm.” Flavor Flav of Public Enemy


AddThis Social Bookmark Button

66 Responses to “Video: Public Enemy Live in D.C.”

  1. D_Block_4_Life Says:

    Jersey no matter what you say, the fact still remains that Camilo is hotter and in way higher demand then Flex is right now. Just let it go…we have exhausted this topic, you fuck..

  2. b-ease Says:

    niggaz iggin The Fece Meister? I done asked like 5 nonresponsive questions..

    ..cool..fuck it we’ll do it live.

    ^^
    lmao, not at all fam, I just don’t know shit about recording software. As far as the next Nah track, I’m not picky, any beat nahggers wanna rock over.

  3. el feces loco Says:

    I’m definitely not a rapper, and it shows, but I guarantee if I would’ve did that shit in a studio it could have sounded 5x better….maybe 2x

    *shrugs*

    ^^True..your shit was on point(nah) it was just iphoned..if you listen to my shit you hear buses and hoodrats talking in the background.

  4. Slumbilical Says:

    public enemy still does rap? them cats is like 50. if you can get a senior discount on your coffee at mcdonald’s…stop rappin niccas.

  5. D_Block_4_Life Says:

    im convinced this nigga jersey hasint been to a club since 99′
    ^
    LOL…I’m inclined to agree.

    Yoooo Voltron, link that Nas radio rip up then…i got the belt around the arm and i got the right vein all picked out…hurry B…nhjic

  6. b-ease Says:

    I hate that damn ricky smiley

    ^^
    Coonery at its worst.

  7. el feces loco Says:

    lmao, not at all fam, I just don’t know shit about recording software. As far as the next Nah track, I’m not picky, any beat nahggers wanna rock over.

    ^^Ghost told me about Audacity..shit is cool but you cant lay your vocals to the beat in the actual program..so after u lay the vocals you gotta drop the beat in and try to align it up..Pain in da ass.

  8. el feces loco Says:

    # Slumbilical Says:
    December 29th, 2009 at 8:23 pm

    public enemy still does rap? them cats is like 50. if you can get a senior discount on your coffee at mcdonald’s…stop rappin niccas.

    ^^How come Mick Jagger and U2 and them get a pass?

  9. kevKONGquistador Says:

    youtube.com/watch?v=o10wa9BlaTg

    ^

    lolol. bless the youngins’ tortured soul. scorned nerds ftl.

  10. Joe 88 Says:

    Oh god, I can’t find the baltimore song on youtube.

    Fail!

  11. Dewill Says:

    # el feces loco Says:
    December 29th, 2009 at 8:22 pm

    I’m definitely not a rapper, and it shows, but I guarantee if I would’ve did that shit in a studio it could have sounded 5x better….maybe 2x

    *shrugs*

    ^^True..your shit was on point(nah) it was just iphoned..if you listen to my shit you hear buses and hoodrats talking in the background.

    ^^^^^
    LOL, no hoodrats, and buses around these parts… I did almost drop the phone tho….

  12. The Shot Clock Says:

    Griff >

  13. el feces loco Says:

    PE kick that conscious shit too..knowledge should never expire..I could see if they was some digital underground type rappin niggaz.

  14. Voltron aka Speech is my hammer, bang the world into shape and let it fall! Says:

    @DBlock

    1 track off Act II – http://www.youtube.com/watch?v=GoGs46B0qp4

  15. Slumbilical Says:

    lmao who said mick jagger and bono get a pass. ok fine they get a pass. white music is different son, everybody knows that. chuck d look like a inner city school principal on some “Tell De’Ontre’s mother that he MUST go home if he forgets to wear his approved navy blue blazer to school again.”

  16. D_Block_4_Life Says:

    missinfo.tv/index.php/just-blaze-debuts-jay-electronicas-exhibit-c-and-more-on-toca-tuesday/

    Oh shieeetttt so Jay E spits on this song with Nas…O-k O-k

    Listens

  17. el feces loco Says:

    exhibitnah- Loco’s Way

  18. b-ease Says:

    You’re shit was dope Dewill, little bit of Currency, little bit of old Kanye. Almost like a drunken monk style. And I mean that as a compliment.

  19. Slumbilical Says:

    jay elec snarnaka is the hottest thang goin. pause-ation.

  20. baby jesus Says:

    Flex can get Hov at a party.Which means the whole fucking city will be out.Camilo can’t.Which means you’ll have a bunch of dirty tongue ring bitches with period stained panties that’ll suck any nigga off that’ll pay for the weed or breakfastwhen the club let out.Fuck outta here.But go head…………

    ^
    and youd prefer to party with hov? something aint right

  21. Voltron aka Speech is my hammer, bang the world into shape and let it fall! Says:

    @DBlock

    1 track off Act II – youtube.com/watch?v=GoGs46B0qp4

    the comments on it are retarded. don’t watch dat famalamalam.

  22. el feces loco Says:

    # Slumbilical Says:
    December 29th, 2009 at 8:27 pm

    lmao who said mick jagger and bono get a pass. ok fine they get a pass. white music is different son, everybody knows that. chuck d look like a inner city school principal on some “Tell De’Ontre’s mother that he MUST go home if he forgets to wear his approved navy blue blazer to school again.”

    ^ I guess

  23. kevKONGquistador Says:

    “Don’t believe the hype. Just because everyone says the economy’s coming back doesn’t mean that homeless kids don’t need a place to sleep and keep warm.” Flavor Flav of Public Enemy

    ^

    so hol’up….this blurple nigga lives in an actual house and not pandora?

  24. Jersey*made*me Says:

    I hate that damn ricky smiley

    ^^

    For the most part.But the nigga prank phone calls>>>>>>>>>>

  25. D_Block_4_Life Says:

    This nigga Feces is on his early 09 Joe 88 linking WAV files shit.

  26. Joe 88 Says:

    @b-ease

    Did DJ Quicksilva make the beat for “where they do dat at?” cause that’s the only thing that pops up on youtube.

    FTR: Quick is cool, nigga use to get his hair cut at the same barbershop I did. Cool dude

  27. D_Block_4_Life Says:

    I swear to the most high it says 53 mins remainding to DL Feces WAV track.

  28. Eastern_Digital aka Nahright's Fantasy Football champ Says:

    # el feces loco Says:
    December 29th, 2009 at 8:28 pm

    exhibitnah- Loco’s Way

    ^^
    that’s whassup.

  29. D_Block_4_Life Says:

    Good looks Voltron

  30. b-ease Says:

    white music is different son, everybody knows that.

    ^^
    That’s the mentality that keeps hiphop stagnated tho. I’m not necessarily talking about PE (them too tho), but dudes like Snoop and Scarfacd can and should keep making music and touring till they’re old fucks.

  31. I Fux Says:

    *puts down lyrics*

    yo ima gemini with a beat built for a Capricorn

    dont know what it meant it but looked good like midget porn

    i got 20 strong retards behind me like a special olympic verizon man

    never smuggled contraband

    did smuggle a bunch of MEX I CANS

    5k a head quick bread

    literally just a hop and a skip across the border

    for a taste of the american dream

    that american cream

    those american jeans

    hopefully pull a girl with american genes

    root for an american team

    be the American Dream

    kids born with citizenship

    excellent diction

    no accent

  32. Eastern_Digital aka Nahright's Fantasy Football champ Says:

    you might wanna convert that shit to mp3 tho.

  33. Jersey*made*me Says:

    and youd prefer to party with hov? something aint right

    ^^
    Cut the crap nigga.Hov bring the whole fucking tri-state out.The best bitches and all.Who wouldn’t wanna party at the same spot Hov at?

    Dumb ass reply coming in 3……..2………..1………

  34. NovemberEnd Says:

    i cant listen to wav files on my MAC…couldnt you have converted it to a mp3

  35. Eastern_Digital aka Nahright's Fantasy Football champ Says:

    I swear to the most high it says 53 mins remainding to DL Feces WAV track.

    ^^
    you still got that 33.6k hook.up?

  36. b-ease Says:

    Did DJ Quicksilva make the beat for “where they do dat at?”

    ^^
    I think so, he’s def affiliated with it in some way. And cosign him being a cool nigga.

  37. el feces loco Says:

    I swear to the most high it says 53 mins remainding to DL Feces WAV track.

    Yo the Audacity wouldnt let me save it as a mp3 mayne…If yall wasnt cool I wouldnt even be trying to fucking do this shit..nigga got a paid job.

    Maybe you could transform it for me homie? Im still trynna add the music now.

  38. D_Block_4_Life Says:

    you might wanna convert that shit to mp3 tho.
    ^
    Word

  39. Eastern_Digital aka Nahright's Fantasy Football champ Says:

    i cant listen to wav files on my MAC…couldnt you have converted it to a mp3

    ^^
    VLC…you should download that anyways. Plays everything.

  40. el feces loco Says:

    I DID THE SHIT IN AUDACITY..I’M WORKING WITH WHAT I HAVE.

    Maybe next exhibit yall producer niggas can provide a easy recording software and recording tips(NONE)

  41. D_Block_4_Life Says:

    @ Feces

    If i i got DL it i would transform it but it only DL’d 3 secs of it and canceled….try to upload it through Mediafire

  42. Eastern_Digital aka Nahright's Fantasy Football champ Says:

    I swear to the most high it says 53 mins remainding to DL Feces WAV track.

    Yo the Audacity wouldnt let me save it as a mp3 mayne…If yall wasnt cool I wouldnt even be trying to fucking do this shit..nigga got a paid job.

    Maybe you could transform it for me homie? Im still trynna add the music now.

    ^^
    you gotta look for sth that says “export to mp3” or sth.

  43. b-ease Says:

    And from all accounts PE still puts on an ill live show. Chuck D does look like a junior high principal tho.

  44. D_Block_4_Life Says:

    Tribe knows how to convert the shit to an MP3 on Audacity…

  45. el feces loco Says:

    1,000 pennies to whoever think my shit is worthy enuff to convert to MP3.

    Finna go check di weedman. Mi soon forward.

  46. Joe 88 Says:

    youtube.com/watch?v=tcY73AXoiCY&feature=related

    ^DJ Quicksilva “where dey do dat at?” Them sleeping giant niggas aint no joke on the video tip. Them niggas did the 100 Grand video and the “too much for me” video also.

    *daps*

  47. StandOut FT Says:

    P.E. Definitley one of the best groups ever!

  48. NovemberEnd Says:

    New Mixtape: Just Dizle “Best Of J Dilla”
    ^^^^^^^^
    DOPE

    rapradar.com/2009/12/29/new-mixtape-just-dizle-best-of-j-dilla/

  49. el feces loco Says:

    Aite I’ll try and reupload thru mediafire when I get back from the strip.

  50. kevKONGquistador Says:

    i got 20 strong retards behind me like a special olympic verizon man

    never smuggled contraband

    did smuggle a bunch of MEX I CANS

    kids born with citizenship

    excellent diction

    no accent

    ^

    roffle! its all connected.

  51. baby jesus Says:

    Cut the crap nigga.Hov bring the whole fucking tri-state out.The best bitches and all.Who wouldn’t wanna party at the same spot Hov at?

    ^
    just beacuse hov is at a party does not make the quality of women at that party any better. what you will see is hundrends upon hundreds of dudes willing to spend thousands of dollars just to catch a glimpse of the nigga. Niggas are not screening ugly bitches at the door just beacuse hov is in the building.

  52. Dewill Says:

    I swear nothing compares to being married to a women that will do anything for u, and loves u for u!!!!!

  53. I Fux Says:

    no accent

    just a bunch of iphone apps

    that do a bunch of shit that might impress a tight pussied jap

    who fell in love with my retro slip jams

    and my cocksure

    like i wasnt born with my dads swagger

    on stage holding the mic and posturing like mick jagger

    a bunch of white kids singing along like my shit is the new Rage

    Battle of Los Angeles and I am that New Wave

  54. b-ease Says:

    never smuggled contraband

    did smuggle a bunch of MEX I CANS

    5k a head quick bread

    literally just a hop and a skip across the border

    ^^
    *dead*

  55. baby jesus Says:

    a club being packed to its capacity does not mean the party is live or that the women in there are of high quality. so yea the entire tri-state will be there and for the most part will be standing still tryna look cool for the majority of the night. if thats the kind of party you into then i mean i guess…

  56. kevKONGquistador Says:

    rapradar.com/2009/12/29/new-mixtape-just-dizle-best-of-j-dilla/

    ^

    BLOUSE AND SKIRT!

    *expediently downloads*

  57. Jersey*made*me Says:

    I swear nothing compares to being married to a women that will do anything for u, and loves u for u!!!!!

    ^^
    Yes it does.Getting new pussy and coming home to that very woman and she really believes you was out shooting pool.

  58. b-ease Says:

    *downloads EFL’s Exhibit Nah*

  59. I Fux Says:

    Getting new pussy and coming home to that very woman and she really believes you was out shooting pool.
    ^^^^^

    WORD

  60. a tribe called quest Says:

    Whats going on

  61. Dewill Says:

    I swear nothing compares to being married to a women that will do anything for u, and loves u for u!!!!!

    ^^
    Yes it does.Getting new pussy and coming home to that very woman and she really believes you was out shooting pool.

    ^^^^^
    LMAO

  62. kevKONGquistador Says:

    i’m bout to clean my apartment bumpin these dilla DLs.

    *daps novend*

  63. Eastern_Digital aka Nahright's Fantasy Football champ Says:

    whattup tribe?

  64. a tribe called quest Says:

    I swear nothing compares to being married to a women that will do anything for u, and loves u for u!!!!!

    ^^
    Yes it does.Getting new pussy and coming home to that very woman and she really believes you was out shooting pool.

    –Realest comment ever

    @East

    wattup Nahgger that i hate

  65. KUTTA Says:

    Shout out to VA broads.

    I just left a DNA footprint in Alexandria today.

    *daps the buildin*

    Big Noyd – Episodes of a Hustla

  66. a tribe called quest Says:

    FUCKING DEAD AT LOCOS WAY…

    THIS NIGGA HAS STREET CARS DOIN ADLIBS

Leave a Reply