Video: Clipse Speak w/ CaviNYC

Clipse talk with CaviNYC about their clothing brand, Play Cloths.


AddThis Social Bookmark Button

32 Responses to “Video: Clipse Speak w/ CaviNYC”

  1. D. Billz Says:

    PlayCloths actually got some nice pieces. Especially them polos.

  2. Beezy Says:

    kZa wears nothing but play clothes

  3. The Shot Clock aka Nahm Chomsky Says:

    on I’m Good

    Pusha > Malice

  4. kevKONGquistador Says:

    Me and every other person in my culture are assured that he’s gay.

    ^

    maaaan, that nigga gay. fuck the guessin’.

  5. Beezy Says:

    Breast Reduction Surgery? That’s like slapping god across the face.

  6. Slumbilical Says:

    @ billz i love seeing black folk doing good as they have in art and music but film is just a tough grind homie. too many gatekeepers. we’ll see what happens. obviously it’s possible if the bullshit can be broken-thru.

    till then…

    next up: Madea Dates a White Man

    starring Madea as herself

    and Brad Pitt as Chad Whitacre

    “OH NO SHE DI’INT GURRRRRRRRRRL!”

    “BUT HE GOT A HOUSE AND A CAR AND HE BE MAKIN PAYMENTS ON TIME!”

    “OK GURL U GOT A POINT…BUT HE WHITE!”

    *enter Brad Pitt*

    “YEAH BUT I LIKE ME SOME CHOCOLATE!”

    *enter Tyler Perry wearing a dress and a wig*

    “GUH I CAN’T SEE MY DAWTA MARRYIN TO A WHITE MAN…WHAT THE PEOPLE GON’ THINK?”

    In theatres soon. This film has not yet been rated.

  7. kevKONGquistador Says:

    some rappers is makin more chips off their clothing line than they are off records.

    they still got p.miller poppin @ kohls.

  8. Joe 88 Says:

    Sleep Says:
    December 28th, 2009 at 12:56 pm
    Has there been auto tune song since doa

    ^T-Pain “Take ya shirt off” Mary J Blige “The One” And Jamie Foxx “Digital Girl”

    Except for the T-Pain joint which just came out, both have been kinda big singles. I co-sign hov for speaking out on the rappers abusing autotune, but I got a funny feeling that 1999 hov would’ve been all over a T-Pain record

  9. D_Block_4_Life Says:

    I’m gonna go see Dr. Finklestein and I’m gonna tell him we have a whole new bag of issues. We can forget about mom for a while.

  10. Beezy Says:

    Fogell… shut the fuck up. And take off that vest. You look like Aladdin.

  11. a tribe called quest Says:

    *malice face back at Malice*

  12. D. Billz Says:

    # Slumbilical Says:
    December 28th, 2009 at 12:58 pm

    @ billz i love seeing black folk doing good as they have in art and music but film is just a tough grind homie. too many gatekeepers. we’ll see what happens. obviously it’s possible if the bullshit can be broken-thru.

    till then…

    next up: Madea Dates a White Man

    starring Madea as herself

    and Brad Pitt as Chad Whitacre

    “OH NO SHE DI’INT GURRRRRRRRRRL!”

    “BUT HE GOT A HOUSE AND A CAR AND HE BE MAKIN PAYMENTS ON TIME!”

    “OK GURL U GOT A POINT…BUT HE WHITE!”

    *enter Brad Pitt*

    “YEAH BUT I LIKE ME SOME CHOCOLATE!”

    *enter Tyler Perry wearing a dress and a wig*

    “GUH I CAN’T SEE MY DAWTA MARRYIN TO A WHITE MAN…WHAT THE PEOPLE GON’ THINK?”

    In theatres soon. This film has not yet been rated.

    ^ LOL. And smh because that’s exactly how the preview looks.

    *dies* @ randomly walkin’ in and sayin’ “yeah but I love me some chocolate”

  13. D. Billz Says:

    # Beezy Says:
    December 28th, 2009 at 1:01 pm

    Fogell… shut the fuck up. And take off that vest. You look like Aladdin.

    ^I damn near died when he said that.

  14. Joe 88 Says:

    lol @ Slumbilical

    Nigga said brat pitt was gonna bust in the door and say “I like me some chocolate”

  15. KzA aka Roberto Commente Says:

    yoyo *daps*

    extra *daps* to Joe88… that Exhibit was heat..

    subtract *daps* from Beezy. I just straight up think your a piece of shit

  16. D. Billz Says:

    # The Shot Clock aka Nahm Chomsky Says:
    December 28th, 2009 at 12:57 pm

    on I’m Good

    Pusha > Malice

    ^The original or the remix? Because Rawse murked it.

  17. a tribe called quest Says:

    “GUH I CAN’T SEE MY DAWTA MARRYIN TO A WHITE MAN…WHAT THE PEOPLE GON’ THINK?”

    –LOL

  18. Beezy Says:

    subtract *daps* from Beezy. I just straight up think your a piece of shit

    ^cool but at the end of the day your still white

    so you lose

  19. kevKONGquistador Says:

    Especially them polos.

    ^

    nah them shits bleed aroung the neck after a dry cleaning. that red liner ribbon doesn’t hold up.

  20. Joe 88 Says:

    *Daps KzA*

    Thanks man.

  21. cOLD Says:

    GUH I CAN’T SEE MY DAWTA MARRYIN TO A WHITE MAN…WHAT THE PEOPLE GON’ THINK?”

    ^ Bumba Rasss.

  22. The Shot Clock aka Nahm Chomsky Says:

    we really need chappelle back, he is this generations genius.

    but he stepped down from the throne unfortunately.

    he definitely has a grip of brilliant, intelligent comedies in him tho….

  23. cOLD Says:

    joe I caught a few subliminals in that freestyle…

  24. Joe 88 Says:

    LF: What happen to the VH1 Master P show where he was helping niggas find jobs and shit? I guess it was too positive to be on VH1 after real chance of love, niggas need there coonery in bulk, lol.

    Seriously, if Percy would’ve had a show about finding love in the N.O, or him & romeo tryna get NBA contracts that shit would still be on the air.

  25. The Shot Clock aka Nahm Chomsky Says:

    ^The original or the remix? Because Rawse murked it.

    ^

    original.

    yeah Rawse shitted on em both tho on the remix.

  26. Officer Duscrom Says:

    Normalcy>

  27. Joe 88 Says:

    cOLD Says:
    December 28th, 2009 at 1:07 pm
    joe I caught a few subliminals in that freestyle…

    ^Word? Cause I swear on everything I had no intentions on dissing anybody. Remix said the same thing too, but I just don’t see it.

  28. Frank Lurkas Says:

    # cOLD Says:
    December 28th, 2009 at 1:07 pm

    joe I caught a few subliminals in that freestyle…
    ••••
    Is that you beans?

  29. KzA aka Roberto Commente Says:

    @Joe

    yea its definately a ratings thing. The only ‘feel good’ show Ive seen stay on the air for a long time is that show where they build people those ill houses. or the show where they take the super ugly people and make them tolerable to the eyes of society

  30. cOLD Says:

    Word? Cause I swear on everything I had no intentions on dissing anybody. Remix said the same thing too, but I just don’t see it.

    ^ nah I’m fucking around, just wanted to ruffle some feathers is all.

  31. Smoke Greene Says:

    Sublims are weak.

    Fire shots or STFU.

  32. Dewill Says:

    Im bout to head home for lunch and upload my EXhibit Nah…

    Virgin talk…..be gentle[||]

Leave a Reply