займ с плохой кредитной историей онлайн

Lil Wayne’s Rebirth Pushed Back To February 1st

rebirth

birdman-rebirth-pushed-back-twitter

So Universal released those two singles last week, complete with single covers, to test the waters?

Appropriately Titled Bonus: Nicki Minaj, Gudda Gudda, Jae Millz, Lil Twist & Lil Chuckee – Where’s Wayne? [via 2DB]

nicki-minaj-gudda-gudda-jae-millz-lil-twist-lil-chuckee-wheree28099s-wayne


AddThis Social Bookmark Button

47 Responses to “Lil Wayne’s Rebirth Pushed Back To February 1st”

  1. catch me up on jupiter Says:

    just cancel it already

  2. Zack Says:

    the waters must have been pretty cold, as they should have been, for that to get pushed back AGAIN.

  3. Smoke Greene Says:

    They need to push it into the recycle bin and keep it movin’.

  4. whoisdis Says:

    does anyone care about this album anyway? I cant think of another album that has been pushed back as much as the rebirth

  5. Gravity Says:

    Album pushbacks reek off lack of confidence in the product. Weezy should brick already so he will be motivated to go back to spitting dat piff..

    C2 is one of the most slept on albums of the decade.

    C2 > College Dropout..ie Lyrically

  6. Peklo Says:

    i’m glad wayne did this shit. i think it’s wack. oh, it’s wacktastic, but it made him ditch the autotune. no ceilings is fire and carter iv should be dope now that he’s on his rap game now. that verse on jeezy’s song today was dope

  7. Captain Planet Says:

    C2 > College Dropout..ie Lyrically

    ^^^

    Lyrically … I’ll buy that. Money on My Mind and The Mobb. yessir!

  8. The Killer Says:

    Fuck lil Wang in the ass

  9. Danielson a.k.a. My Blog Game Proper™ Says:

    The Mobb

    ^

    Tha Mobb = one of the best hip-hop tracks of the decade – pure fire, no hooks.

    “the fuck you niggas tellin’ me?/ y’all puppies can’t keep up with this pedigree…”

  10. @HDotCom Says:

    LMAO! Rebirth is Detox Jr.

  11. herbal kint Says:

    Feb 2 > Feb. 1

  12. Zack Says:

    @ Peklo i’m glad wayne did this shit. i think it’s wack. oh, it’s wacktastic, but it made him ditch the autotune

    ^have you listened to any of the songs? There is more Auto-tune on Rebirth than every T-pain song combined.

  13. Eastern_Digital Says:

    Yup Tha Mobb is Top 10 of the Naughts easy.

  14. kevfrescura de talco Says:

    jus terrible.

    why wayne? why?

  15. Eastern_Digital Says:

    Also Tha Mobb made me a Wayne fan nh

  16. nada chillen Says:

    *yawn*

    This shit is going to be cold garbage.

  17. House Nigga Jigga Says:

    Daps Kint

  18. House Nigga Jigga Says:

    Gave him the blueprint tommorow, go figure he forget it tommorow

  19. kevfrescura de talco Says:

    to test the waters?

    ^

    thas that afterbirth money.

  20. A WORRIED NIGGA Says:

    SINCE WHEN IS BIRDMAN IMPORTANT? HE’S NEVER BEEN CORRECT. WIKIPEDIA STILL HAS A LOCKED IN DATE OF DECEMBER. EITHER WAY THAT MIDGET UGLY MUTHA FUCKA GOING TO FLOP…HIS SHIT IS WACK PLAYED OUT AND OVER-RATED.

  21. &What?! Says:

    Dear Mr. Toilet, I’m the shit.

  22. KCNHO Says:

    REBIRTH = STILL BORN

  23. KCNHO Says:

    REBIRTH = STILL BORN

  24. Jz Says:

    C2 > College Dropout..ie Lyrically

    ——————

    LMAO. Who actually believes this? No one will recite anything from C2 in the future. Meanwhile kids will always relate to the lyrics in All Falls Down, Jesus Walks, Never Let You Down, Through The Wire, etc…

    Some of you are gassed off punchlines a little too much.

  25. PHENOMENON Says:

    LMAO! Rebirth is Detox Jr.

    ^ ^
    Sans the anticipation.

  26. Smoke Greene Says:

    I said…

    TC3 > BP3

  27. REBIRTH IN FERUARY, AND I AIN’T IN NO RUSH « The Calm Says:

    […] today, Birdman attempted to piece some words together to explain what had […]

  28. Sleep Says:

    The 2 songs I heard of this album sucks probably the worst songs I’ve ever head in my life.

    Shout out to b.g for a good album not one of his best but good

  29. SoulnoS Says:

    Well, there goes black history month.

  30. 45% Says:

    just dead this shit.

    PLEASE.

  31. kevfrescura de talco Says:

    now that jeezy and lil weezy is decent.

    jeezys star power is undeniable mostly cause of the flow.

  32. 45% Says:

    course any Asshole like mickey factz would get the Exhibit A instrumental..

    ….smh

  33. verses Says:

    GAY.

  34. Digital Scales Says:

    Complex tries too hard

  35. Digital Scales Says:

    Aka Arnold Schwartzmolester

  36. mr. iceberg slim Says:

    Got a wedding this saturday, thats called a free date night, free food, music, liquor and entertainment….

  37. hempstead Says:

    son this song gets a long pause………no homo let his cock go he is not your boss he is just your manager.

  38. Nah Right » PICS: Lil Wayne - On Fire (Behind The Scenes) Says:

    […] Birdman said his son’s shit got pushed back to […]

  39. ag09 Says:

    fuck it just ditch the rock get to the carter IV already nobody buying that shitty album…

  40. jermaine Says:

    damn i didnt hear anything positive about the album!!Thats a good thing!!

  41. phatosas Says:

    Rebirth would never come out, drop the rock shit already.

  42. DJ BLACK Says:

    EVERYTHING ABOUT THIS GAY , from KEVIN RUDOLPH TO WEEZIE AND BIRDIE. CANCEL

  43. Greg Says:

    “Where’s Wayne”…didn’t he do a crazy ass track over a similar beat with Curren$y…now I know why Curren$y dipped on Young Money. He’s too nice to imitate someone else…like the rest of this roster does on almost every track they put out.

  44. Nah Right » Lil Wayne feat. Eminem - Drop The World Says:

    […] can’t be happy. February is a long time away and I bet they were counting on this track to move […]

  45. New Leak off Rebirth « Speak Blog Says:

    […] Rebirth (delayed until February) collabo that Weezy’s wanted since forever, since “Forever” doesn’t […]

  46. hustleGRL.com | That 17 year old girl you keep hearing about. Says:

    […] is the song off Lil Wayne’s ReBirth album (which has been pushed back to Feruary) that everyone’s been waiting for. The record is produced by my boys south of the border, […]

  47. wow Says:

    CANT WAIT TIL ALBUM COMES OUT! BUYING 3 COPIES! =]

Leave a Reply