займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: DJ Khalil x Tha Bizness x Jake One

DJ Khalil gave Tha Bizness & Jake One a sneak peak at some new shit:

DJ Khalil gave Jake One x Tha Bizness a preview of some material from his new super group The New Royales & shows one of his secret productions weapons he used in producing Jim Jones smash “Love Me No More”!!

DJ Khalil >


AddThis Social Bookmark Button

11 Responses to “Video: DJ Khalil x Tha Bizness x Jake One”

  1. 40 Inc Says:

    Tha Bizness is SOOOOOO WACKKKKK their beats are so unorginal. no melody whatso ever .their gonna fall off soon trust. DJ Khalil is gonna fall off too nigga stay using the SAME FUCK PATCHES. I know u use Reason Khalil why dont u fuckin change up ur sounds?? its the same shit Khalil. Love me no more don’t come round here just another day footsteps there was a murder. WHY DONT U USE THE COMBINATOR A LIL MORE WISER HUH KHALIL?

    jake one is iight

  2. 40 Inc Says:

    Tha Bizness is SOOOOOO WACKKKKK their beats are so unorginal. no melody whatso ever .their gonna fall off soon trust. DJ Khalil is gonna fall off too nigga stay using the SAME FUCK PATCHES. I know u use Reason Khalil why dont u fuckin change up ur sounds?? its the same shit Khalil. Love me no more don’t come round here just another day footsteps there was a murder. WHY DONT U IUSE THE COMBINATOR A LIL MORE WISER HUH KHALIL?

    jake one is iight

  3. 40 Inc Says:

    and there is nooo preview KHALIL. u been talin bout the NEW ROYALES FOR THE LONGEST. UR SHIT AINT COMIN OUT. i actaully feel bad for the group memebers just sitting there in a lil room with all that talented not being back by a powerful force in the industry. sorry new royales ur gonna do 500 songs with Khalil . only 5 are gonns come out. 1 of em are gonna be feat on nahright then ur gonna dissapear go back to canada and write songs bout how america industry in music is fucked up. WHY U SIGN EM KHALI? HUH? WHYYY? U KNOW THIS SHIT AINT COMIN OUT! there ur musicians not ur GROUP UR MUSICIANS!! STOP FRONTIN!!

  4. nation Says:

    chill dog

    the producing talent in that room > whatever you’re talking about

    are you kidding me? DJ Khalil and Jake One > your life

    Tha Bizness barely even started doing their thing, let them live

  5. oh really? pt11 Says:

    lmfao! damn 40 inc. Tell us how you REALLY feel. Got damn! You sound like khalil used to beat your momma or something.

  6. jizza Says:

    yooo can sum1 tell me wot that song is at the beginin, can i download it anywer right now?? that sounded lyk sum nex level outta this world song!

  7. Rescothegreat Says:

    Dear 40 Inc, I feel the same way about DJ Kahled.

  8. Eighty's Baby Says:

    DJ Khalil is one of the illest making beats right now. I can honestly say that he’s never made a beat that I didnt like.

    Dude has heat, its as simple as that

  9. dbo Says:

    40 inc is an idiot. DJ khalil is an ill producer and always has been.

  10. WTF Says:

    yo wtf was that that he was using where the chords just come in

  11. Tony Says:

    *transcends time listening to this illness*

Leave a Reply