займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Wale on okayplayerTV

Wale’s Attention Deficit is in stores today.

In the clip, he talks about the Afrobeat/Go Go influence in his music, being a close friend to The Roots, his favorite emcees, and the anxiety leading into his debut album. At long last Wale’s highly anticipated album, Attention Deficit, is in stores today, make sure to pick that one up (iTunes, Amazon). The LP features Bun B, Gucci Mane, Jazmine Sullivan, Pharrell Williams, Chrisette Michele, K’Naan, Marsha Ambrosius, J. Cole, Melanie Fiona, and more. Props to Greg The Dude and Tunji on the video.

Courtesy of OKP.


AddThis Social Bookmark Button

169 Responses to “Video: Wale on okayplayerTV”

  1. b-ease Says:

    Bulldyke swag (c) Land

    I’m still copping dude’s album tho…

  2. Remixznflow Says:

    I’m still copping dude’s album tho…

    ^
    on the strength of what exactly?

  3. TheCo!!inB Says:

    he couldve even punched Mickey Factz for not gettin off his ass.
    ——————–
    *dead*……also the gold star comment wasn’t a shot, just a grade school level acknowledgement for being able to see Jay Z fucked up not puttin Justin on the album…..AND letting corny ass eminem get 6 Just joints

  4. GC Says:

    this album is going triple aluminum.

  5. b-ease Says:

    ^
    on the strength of what exactly?

    ^^
    The Mixtape About Nothing.

  6. Beezy Says:

    b-ease Says:

    November 10th, 2009 at 11:28 am
    >>nah man, i cant get down on your bastardized version of a burrito

    ^^
    lol, I mean, to each his own I guess. Keep in mind tho, I used to get rice, then I stopped and havent returned…

    >>thats kind of fat-boyish to me too

    like when D_Brow orders a Wendy’s triple burger with only ketchup and mayo on it….and extra of both

    “take off anything that resembles a vegetable”

  7. D. Billz Says:

    cOLD

    Spitta might surprise you. Call me crazy, but I could see him setting the tone for the mixtape. Especially if he’s pickin a good amount of the beats.

  8. cOLD Says:

    D. Billz Says:

    November 10th, 2009 at 11:29 am
    cOLD

    Spitta might surprise you. Call me crazy, but I could see him setting the tone for the mixtape. Especially if he’s pickin a good amount of the beats.

    G7 Says:

    November 10th, 2009 at 11:29 am
    @ cold

    have you given currensy an honest listen? i think he can hold his own. no mike jackson. can’t compare him to souljah boy. peep a few tracks on youtube.

    ^ lol Billz and sev, yea I peeped a few joints… but maybe I need to listen harder… cause to get a billz and G7 cosign dude must be doing something right. The last time I listened those nursery rhyme bars were killing me.

  9. Bx Blue Says:

    Which ever one of you douchebox’s hands out late passes, give me one cause Below the Heavens >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

  10. G7 Says:

    applaude Skyzoo’s new album for having no features. unheard of today.

  11. RIGZ Says:

    true and I respect that… but lets talk about caliber of artist and not so much content. Nigga Jay E will rap circles around Curren$y. It’s like putting Nas and Soilder Boy on a track.

    ^^^

    I dunno, I dont think its that big of a jump…He dont make godbody rap, its more Music To Fly To…just layed back, lets get high, get fly music…Its just a different lane

    If the songs are dope, who cares. I enjoy the kinda music both Jay E & Currensy make…dont see why they have to be mutually exclusive…

    Jay E got a song with Slim Thug, and thats a good song…And Currensy is way better than Slim Thugga lol

  12. TheCo!!inB Says:

    i’m copping during lunch today
    LF: why is it the days you’re fasting feel like the days you’re hungry the most?

  13. cOLD Says:

    is it me or does Curren$y sound like lil Dap from Group Home?

  14. soapy Says:

    *Daps Bx Blue*

    That is one of the greatest albums of this decade. Period.

  15. LondonBloke: Internahtional Man of Mystery Says:

    I’m still copping dude’s album tho…

    ^

    Thats 1 sale atleast. Only 3999 before he reaches his final week sales eh!

  16. b-ease Says:

    >>thats kind of fat-boyish to me too

    ^^
    White rice is pure carbs, if anything, you’re making the burrito leaner. But still lol at George’s Wendys order.

  17. b-ease Says:

    is it me or does Curren$y sound like lil Dap from Group Home?

    ^^
    Sounds like BG spliced with Mase to me (c) XXL

  18. land Says:

    b-ease Says:

    November 10th, 2009 at 11:29 am
    Bulldyke swag (c) Land

    ——

    seriously… has any new mc ever been as disliked simultaneously by many, on the strength of his irritating and annoying persona, alone?… this nigga is mad irksome … IFUX once said “he has an unrecognizable charisma” …

    he acts like he used to be a woman … or will be one, one day …

  19. Joe 88 Says:

    @cOLD

    I’m not too much of a currensy fan, but he’s not on Jay E’s level at all. But rappers tend to step there game up when around better rappers, who knows, this might make currensy’s bars that much doper.

  20. LondonBloke: Internahtional Man of Mystery Says:

    The debut of the video game Call of Duty: Modern Warfare 2 looks sure to become the most successful product launch in the history of entertainment, with global first-day sales estimated at $500 million.

    ^

    Wale is gonna break this today

  21. D. Billz Says:

    G7

    Sky isn’t a NR fave but I’ve been a fan for a minute. With that being said I haven’t heard any of his tracks in a hot minute.

  22. Wale Says:

    you nah right niggas is idiots

    don’t one of you buy my album

    i don’t need y’all

  23. Remixznflow Says:

    # b-ease Says:
    November 10th, 2009 at 11:31 am

    ^
    on the strength of what exactly?

    ^^
    The Mixtape About Nothing.

    ^
    dude… you the only person i know buyin that album….

    *daps*

  24. cOLD Says:

    He dont make godbody rap, its more Music To Fly To…just layed back, lets get high, get fly music…Its just a different lane

    ^yea that Life Under the Scope is mellow. I guess I be looking for that oh shit factor, that replay value…

    I just need my brain twisted and jolted from time to time (extreme no homo)

  25. Joe 88 Says:

    FTR: Wale is a fucking douche

  26. Remixznflow Says:

    seriously… has any new mc ever been as disliked simultaneously by many, on the strength of his irritating and annoying persona, alone?… this nigga is mad irksome … IFUX once said “he has an unrecognizable charisma” …

    he acts like he used to be a woman … or will be one, one day …

    ^
    that couldnt have been said ANY better…

  27. D. Billz Says:

    b-ease Says:
    November 10th, 2009 at 11:35 am
    is it me or does Curren$y sound like lil Dap from Group Home?

    ^^
    Sounds like BG spliced with Mase to me (c) XXL

    ^ Nail on the head. And he definitely has thrown around some classic Ma$e bars from time to time.

  28. b-ease Says:

    dude… you the only person i know buyin that album….

    ^^
    Dude, I’M the only person I know buying this album…

  29. Wale Says:

    Joe 88 Says:

    November 10th, 2009 at 11:37 am
    FTR: Wale is a fucking douche

    ^go in over one of my beats you pussy

  30. land Says:

    G7 Says:

    November 10th, 2009 at 11:33 am
    applaude Skyzoo’s new album for having no features. unheard of today.

    —–

    cause nobody wanted to rap with that nigga …

    Just blaze: “yo jay (any one, pick one), its skyzoo on the phone, he wants to holla at you…”

    Jay(any one): “what the fuck is a skyzoo?”

    just blaze: “how the fuck i know?”

    Jay(any one): *presses red button on Blackberry*

  31. TheCo!!inB Says:

    speakin of last passes someone stamp mine for J. Cole’s “Lights Please”. that shit is flames.

  32. Lelan Says:

    CHARLES HAMILTON

  33. cOLD Says:

    FTR: Wale is a fucking douche

    ^sizzler.

  34. b-ease Says:

    Wale Says:

    November 10th, 2009 at 11:38 am
    Joe 88 Says:

    November 10th, 2009 at 11:37 am
    FTR: Wale is a fucking douche

    ^go in over one of my beats you pussy

    ^^
    *left ventricle explodes*

  35. RIGZ Says:

    so I have to keep typing to see anyting huh?

    Lurking fell off…

  36. cOLD Says:

    G7 Says:

    November 10th, 2009 at 11:33 am
    applaude Skyzoo’s new album for having no features. unheard of today.

    ^ have you heard it?

  37. Remixznflow Says:

    @cOLD

    hows the vegitarian kick goin?

  38. cOLD Says:

    *adds skyzoo to the growing list of rappers who will have to take on a 9-5*

  39. a tribe called quest Says:

    # Wale Says:
    November 10th, 2009 at 11:38 am

    Joe 88 Says:

    November 10th, 2009 at 11:37 am
    FTR: Wale is a fucking douche

    ^go in over one of my beats you pussy

    –LOL

  40. G7 Says:

    D. Billz Says:

    November 10th, 2009 at 11:36 am
    G7

    Sky isn’t a NR fave but I’ve been a fan for a minute. With that being said I haven’t heard any of his tracks in a hot minute

    ^you still having PC problems? if not i’ll send you a link. n/h

  41. D. Billz Says:

    Joe 88 Says:
    November 10th, 2009 at 11:37 am
    FTR: Wale is a fucking douche

    ^i’m saying. This dude be on tours with Camel and nobody locally really gives a fuck.

    With that being said, MD is a hater state. From Bmore to the DMV, one of the few states highly populated with Blacks that don’t support local talent. But in Wale’s case, fuck it.

  42. Wale Says:

    skyzoo is trash

  43. Plug Says:

    Currensy is way better than Slim Thugga lol
    ——
    nah

  44. LondonBloke: Internahtional Man of Mystery Says:

    Elizabeth Lambert – Best Womens Soccer player ever lol

  45. Mr. Iceberg Slim Says:

    Lost > Hip Hop (the last 8 years and its not even close)

  46. cOLD Says:

    Remixznflow Says:

    November 10th, 2009 at 11:41 am
    @cOLD

    hows the vegitarian kick goin?

    ^ its not quite vegitarian… but I ethered beef along with pork. And its going will, word to the whiting fish last night.

    McCormick batter mix ftw.

  47. D. Billz Says:

    G7 Says:
    November 10th, 2009 at 11:41 am
    D. Billz Says:

    November 10th, 2009 at 11:36 am
    G7

    Sky isn’t a NR fave but I’ve been a fan for a minute. With that being said I haven’t heard any of his tracks in a hot minute

    ^you still having PC problems? if not i’ll send you a link. n/h

    ^ computer problem has been resolved. Send them shits please.

    dtb7881@hotmail.com

  48. Wale Says:

    my goatee lookin’ extra shaggy today

  49. a tribe called quest Says:

    It seems like spitta never runs out of raps

  50. Lelan Says:

    GASP

  51. G7 Says:

    cOLD Says:

    November 10th, 2009 at 11:41 am
    G7 Says:

    November 10th, 2009 at 11:33 am
    applaude Skyzoo’s new album for having no features. unheard of today.

    ^ have you heard it?

    ====
    yeah, i’ve always been a fan. i picked it up. beats by 9th wonder, illmind, Just. the album is on point imo. but like Billz said, no one on NR listens to duke. but i don’t run with the flock. i go against the grain. n/h.

  52. D. Billz Says:

    Plug Says:
    November 10th, 2009 at 11:43 am
    Currensy is way better than Slim Thugga lol
    ——
    nah

    ^ you high

  53. cOLD Says:

    Just Blaze you have until Dec 1st to release the Dear Moleskine track in its entirety. Or else.

  54. Mr. Damn, He Ain't Coppin' That, Is He? Says:

    i would like to reaffirm that if wale does numbers, i’m posting my testes on NR in all their full color, zoomed-in scrotal glory. no shots.

  55. G7 Says:

    >>computer problem has been resolved. Send them shits please

    ^no doubt. i have you on my e-mail list. been meaning to send you that AZ too, but you mentioned some problems. i’ll send both.

  56. Remixznflow Says:

    yeah, i’ve always been a fan. i picked it up. beats by 9th wonder, illmind, Just. the album is on point imo. but like Billz said, no one on NR listens to duke. but i don’t run with the flock. i go against the grain. n/h.

    ^
    nah i have skyzoo in my top 10 underground mc’s list… hes definitely got talent…

  57. Lelan Says:

    Worlds thickest book The art of > and debate by nahright

    Worlds thinest book respect by nah right

    Worlds nastiest book the downLOAD by eskay and brian pumper

  58. D. Billz Says:

    a tribe called quest Says:
    November 10th, 2009 at 11:44 am
    It seems like spitta never runs out of raps

    ^ he be having the most awkward punchlines, but they fit his style. For a dude that get high and play video games all day he got a helluva imagination.

  59. land Says:

    the first 10 tracks on my personal mixtape > _____

    Exhibit C – jay e
    Death To My Enemies – 50Cent
    Street Hop 2010 – Royce
    Broken Safety – Raekwon, Jadakiss, StylesP
    Freedom – Fashawn
    What I Wanna Be – M.O.P.
    I Get Up – J.Cole
    Popular Demand (Popeyes) – Clipse, Pharrell, Killa
    My Darlin Baby – Lil Wayne and Drake
    Already Home – JayZ

  60. Mr. Damn, He Ain't Coppin' That, Is He? Says:

    Wale Says:

    November 10th, 2009 at 11:38 am
    Joe 88 Says:

    November 10th, 2009 at 11:37 am
    FTR: Wale is a fucking douche

    ^go in over one of my beats you pussy

    ^^

    lmao

    *daps beezy*

  61. a tribe called quest Says:

    Just Blaze you have until Dec 1st to release the Dear Moleskine track in its entirety. Or else.

    –*click clack*

  62. Smoke Greene Says:

    # Mr. Iceberg Slim Says:
    November 10th, 2009 at 10:32 am

    D_Block_4_Life Says:

    November 10th, 2009 at 10:30 am
    I think 50 will somehow go platinum…
    ^^^

    i hope so, he is giving away 2 free movies, his cd, has started numerous beefs, has a web site that pushes him 24/7, six singles, Em and dre as backing and interscope and a book out
    ============================
    People already trying to devalue the success of the album and it hasn’t even been successful yet.

    SMH

  63. land Says:

    LondonBloke: Internahtional Man of Mystery Says:

    November 10th, 2009 at 11:43 am
    Elizabeth Lambert – Best Womens Soccer player ever lol

    ——-

    OMG… did you see tht crazy broad ? … what a nutcase… i love her … she should play NHL Hockey …

  64. RIGZ Says:

    he be having the most awkward punchlines, but they fit his style. For a dude that get high and play video games all day he got a helluva imagination.

    ^^^

    This.

    And for such a weed head, how he released that amount of mixtapes back to back was kinda amazing lol

  65. D. Billz Says:

    cOLD Says:
    November 10th, 2009 at 11:46 am
    Just Blaze you have until Dec 1st to release the Dear Moleskine track in its entirety. Or else.

    ^ Word. Paterson can’t be that big. Speaking of Jersey, have you heard of some new cat from NWK over on WSHH? He’s paying homage to Da Bricks.

  66. Mr. Damn, He Ain't Coppin' That, Is He? Says:

    somaya reece is bangin, sons

  67. TheCo!!inB Says:

    this new Chamilionaiere record is probably my guilty pleasure right now.

  68. Smoke Greene Says:

    yeah, i’ve always been a fan. i picked it up. beats by 9th wonder, illmind, Just. the album is on point imo. but like Billz said, no one on NR listens to duke. but i don’t run with the flock. i go against the grain.
    =======================================
    No one listens cause dude is hit or miss.

    His album was boring for the most part.

  69. Lelan Says:

    @atribecalledquest

    U suck!

  70. D. Billz Says:

    RIGZ Says:
    November 10th, 2009 at 11:50 am
    he be having the most awkward punchlines, but they fit his style. For a dude that get high and play video games all day he got a helluva imagination.

    ^^^

    This.

    And for such a weed head, how he released that amount of mixtapes back to back was kinda amazing lol

    ^ Word. It’s still like 3 of em that I haven’t heard.

  71. Beezy Says:

    Mr. Damn, He Ain’t Coppin’ That, Is He? Says:

    November 10th, 2009 at 11:50 am
    somaya reece is bangin, sons

    ^emphatic co-sign

  72. Dewill Says:

    I can’t support dude, with a cypher rhyme as bad as he had…(SMH)

  73. Beezy Says:

    Lelan Says:

    November 10th, 2009 at 11:51 am
    @atribecalledquest

    U suck!

    ^^emphatic co-sign [||]

  74. D_Block_4_Life Says:

    Chamilionaiere
    ^
    The word loathe just doesn’t suffice.

  75. Smoke Greene Says:

    Lamborghini Dreams = My Theme Music

  76. Mr. Damn, He Ain't Coppin' That, Is He? Says:

    what did currensy do to get dropped from YM

  77. a tribe called quest Says:

    @atribecalledquest

    U suck!

    –k

  78. Charles Wingate the Manhattan Financier Says:

    feels good to break this old name out

  79. Booster Says:

    Wale Says:

    November 10th, 2009 at 11:42 am
    skyzoo is trash

    ^^^
    wow!

  80. Smoke Greene Says:

    what did currensy do to get dropped from YM
    =============================
    Wise up

  81. Lelan Says:

    @atribecalledquest

    Yeah!!! Take that…. Naw im sorry but your still a jerk!

  82. Smoke Greene Says:

    Wale Says:

    November 10th, 2009 at 11:42 am
    skyzoo is trash

    ^^^
    wow!
    ==========
    Wale is a douche but at least he’s honest.

  83. D. Billz Says:

    Mr. Damn, He Ain’t Coppin’ That, Is He? Says:
    November 10th, 2009 at 11:53 am
    what did currensy do to get dropped from YM

    ^ Outshine Lil Wayne on every track and not submit to being a hypeman or shelved.

  84. land Says:

    skyzoo aint wck .. or trash… he’s just hella boring as an MC … he got a few bars though …

  85. a tribe called quest Says:

    –/sad face

  86. Smoke Greene Says:

    Boosie must’ve had Saluti on retainer.

  87. RIGZ Says:

    Wale’s a good MC, but I dont like him on tracks for some reason…

    His bars are better to read than to listen to IMO. No hate

  88. Lelan Says:

    Charles wingate thats a respectable name

  89. Smoke Greene Says:

    Currency, Drake & Wayne on a track would = fire.

  90. Booster Says:

    D. Billz Says:

    November 10th, 2009 at 11:42 am
    Joe 88 Says:
    November 10th, 2009 at 11:37 am
    FTR: Wale is a fucking douche

    ^i’m saying. This dude be on tours with Camel and nobody locally really gives a fuck.

    With that being said, MD is a hater state. From Bmore to the DMV, one of the few states highly populated with Blacks that don’t support local talent. But in Wale’s case, fuck it.

    ^^^
    Hater capital of the nation. real talk. i use to see wale at platinum back in da day. hes accomplished alot cant hate on him. if he was from another state he prolly wud have a bigger buz. no doubt but j. cole murdered dat track though.

  91. land Says:

    a tribe called quest Says:

    November 10th, 2009 at 11:56 am
    –/sad face

    ——

    ayo

  92. G7 Says:

    Smoke Greene Says:

    November 10th, 2009 at 11:51 am
    yeah, i’ve always been a fan. i picked it up. beats by 9th wonder, illmind, Just. the album is on point imo. but like Billz said, no one on NR listens to duke. but i don’t run with the flock. i go against the grain.
    =======================================
    No one listens cause dude is hit or miss

    ====
    i mean, who’s not hit or miss that’s posted on NR? very very few. i wasted 4 minutes of my life watching a French Montana video that was posted on here. I almost threw up.

  93. Charles Wingate the Manhattan Financier Says:

    Lelan Says:

    November 10th, 2009 at 11:56 am
    Charles wingate thats a respectable name

    ^thanks bud, you can call me Charlie

  94. cOLD Says:

    Word. Paterson can’t be that big. Speaking of Jersey, have you heard of some new cat from NWK over on WSHH? He’s paying homage to Da Bricks.

    ^ ya I peeped dude… not my cup of tea.

  95. Lelan Says:

    WALE HAS NOOOOO IMAGE

    Worlds thinnest book how to be interesting by wale

    Qoutes from the book

    ” im nigerian”
    ” my name wale not whale”

  96. Smoke Greene Says:

    Wale’s a good MC, but I dont like him on tracks for some reason…

    His bars are better to read than to listen to IMO.
    ================================
    his cadence is annoying. Sucks tho cause conceptually he’s trying to be original, a rarity in Hip-Hop today.

  97. land Says:

    His bars are better to read than to listen to IMO

    —–

    ^
    lefthanded ether

  98. Smoke Greene Says:

    French Montana’s mixtape > Skyzoo’s album

  99. Lelan Says:

    *daps charlie*

  100. J Dela Says:

    Wale Says:

    November 10th, 2009 at 11:42 am
    skyzoo is trash

    ^^^
    wow!

    ^^^

    youtube /watch?v=NMvBdis-kl8

  101. Mr. Damn, He Ain't Coppin' That, Is He? Says:

    Charles Wingate the Manhattan Financier Says:

    ^

    hahahaha i remember the day i suggested that name. fun times

  102. a tribe called quest Says:

    yo let me know who ya’ll wanna face for rivalry week

  103. land Says:

    *cOLDs It Up*

    lefthanded ether = redering a compliment to someone, that actually has traces of ether contained within the statement

  104. land Says:

    *cOLDs It Up*

    lefthanded ether = rendering a compliment to someone, that actually has traces of ether contained within the statement

  105. nestle snipes Says:

    carson palmer > ben worthlessburger

    go usc….bengals are the shit…palmer the truth..

    fuck da rings…

    manning got a ring and he trash…eff the giants

  106. Smoke Greene Says:

    As far as African’s go….

    French Montana > Wale

  107. Booster Says:

    land Says:

    November 10th, 2009 at 11:55 am
    skyzoo aint wck .. or trash… he’s just hella boring as an MC … he got a few bars though …

    ^^^
    fucked up for another rapper to talk like dat bout another specially when u r not shinning like that. wher is da hate coming from? dats why i fuck with Drake. he aint concerned about the next nigga. hes doing him. smh. c’mon son!

  108. Smoke Greene Says:

    “…Musty like fuck, wavin’ they arms to Arabs”

  109. J Dela Says:

    wale’s aight… he just raps like he’s already post-blueprint jay — way too satisfied with his own “cleverness”

  110. Bear Says:

    I dont wale with the new niggas

  111. G7 Says:

    Smoke Greene Says:

    November 10th, 2009 at 12:00 pm
    French Montana’s mixtape > Skyzoo’s album

    ^yeah, i’m sure. at least with Sky i can comprehend what the fuck he’s saying. French Mumbles is wack!!

  112. land Says:

    a tribe called quest Says:

    November 10th, 2009 at 12:01 pm
    yo let me know who ya’ll wanna face for rivalry week

    ———

    Beaumont Bammas …then Bed Stuy Playaz as second choice

  113. Smoke Greene Says:

    dats why i fuck with Drake. he aint concerned about the next nigga. hes doing him.
    ===================================================
    He can’t say shit about the next nigga cause them Wheelchair Jimmy pics will be all over the Summerjam screen.

    He has no legs to stand on.

    See what I did there, right?

  114. Lelan Says:

    @jdela I KNOW!!!

  115. Charles Wingate the Manhattan Financier Says:

    you think the Fort Hood shooter is pissed he lived?

  116. RIGZ Says:

    Land’s a rapper now???

  117. Booster Says:

    Africans? wow these niggas never been over there. just wanna claim that shit cos everybody coming out with the ” Im different” shit. fuck em both. tell me bout somebody that lived dat shit in africa and is really apart of the RUF movement or close. or witnessed coup de tats and army barracades

  118. Charles Wingate the Manhattan Financier Says:

    damn Kareem got lukemia…its a wrap

  119. a tribe called quest Says:

    # land Says:
    November 10th, 2009 at 12:04 pm

    a tribe called quest Says:

    November 10th, 2009 at 12:01 pm
    yo let me know who ya’ll wanna face for rivalry week

    ———

    Beaumont Bammas …then Bed Stuy Playaz as second choice

    –LOL, if you face Bammas im editing his lineup i hope you know that

  120. HAHAHAHAHA Says:

    epic fail…8 months is a short bid 4 years u will be forgotten and u might as well get comfortable cause your just another inmate

    *wonders how his 6 kids and 5 baby mommas will eat*

    smh at boosie

  121. Smoke Greene Says:

    tell me bout somebody that lived dat shit in africa and is really apart of the RUF movement or close. or witnessed coup de tats and army barracades
    ==========================================
    bUT IF THAT NIGGA GOT SIGNED AND MADE A RECORD, WOULD YOU GIVE A SHIT?

  122. Charles Wingate the Manhattan Financier Says:

    a tribe called quest Says:

    November 10th, 2009 at 12:05 pm
    # land Says:
    November 10th, 2009 at 12:04 pm

    a tribe called quest Says:

    November 10th, 2009 at 12:01 pm
    yo let me know who ya’ll wanna face for rivalry week

    ^you can change the games?

    I want to square up with you Tribe

  123. Lelan Says:

    LAND CHILLIN A TRIBE CALLED QUEST CHILLIN CHARLES WINGATE CHILLIN

  124. land Says:

    RIGZ Says:

    November 10th, 2009 at 12:04 pm
    Land’s a rapper now???

    —–

    … if he says so …

    *does ‘babydoll shrug’ in a masculine fashion*

    *freestyles over “one day i smile” beat*

    *is impressed by self*

    *daps mirror*

  125. G7 Says:

    RIGZ Says:

    November 10th, 2009 at 12:04 pm
    Land’s a rapper now???

    ====
    youtube.com/watch?v=Pk9_hJ9Z-3o

    you didn’t know?

  126. Smoke Greene Says:

    epic fail…8 months is a short bid 4 years u will be forgotten and u might as well get comfortable cause your just another inmate
    =====================================
    He’s a dickhead.

    I wanna see who’s butt he’s gonna put the pill in locked up in Angola.

  127. land Says:

    –LOL, if you face Bammas im editing his lineup i hope you know that
    ——-

    why?…

    izzy izzy …dead?

  128. a tribe called quest Says:

    ^you can change the games?

    I want to square up with you Tribe

    –The only fair way i could’ve done it is if i faced whoever is in second place, so im going against Crissy hearts max

  129. Booster Says:

    bUT IF THAT NIGGA GOT SIGNED AND MADE A RECORD, WOULD YOU GIVE A SHIT?
    ^^^
    mos def. cos he spitting real shit. these niggas out here with their parent filing residencys for them and getting food stamps and shit. fuck em. ever heard of government aid in africa? food stamps? not even fucking homeless shelters. these niggas have no idea about africa. live it and then talk about it. dont be in ur fucking hood in pg or bx and bitch about the lady in da mud house when u dont even know wat it feels like.

  130. a tribe called quest Says:

    why?…

    izzy izzy …dead?

    –No but apparently he hasnt edited his lineup, i was thinking on doing it on gp just so that he doesnt have bye weeks Yaboy and Seth have barely touched their teams

  131. land Says:

    G7 Says:

    November 10th, 2009 at 12:08 pm
    RIGZ Says:

    November 10th, 2009 at 12:04 pm
    Land’s a rapper now???

    ====
    youtube.com/watch?v=Pk9_hJ9Z-3o

    you didn’t know?

    ——–

    *blank “WTF?” stare*

    *calls lawyer*

  132. Smoke Greene Says:

    *disses former camp for petty reasons*

    *appears with 50 Cent, hoping to get signed*

    **gets used as a pawn by 50, never sells another record*

    *is Max B*

    *…or J Hood*

    *…or Remy Ma*

    *…or Jim Jones*

    *…or Beanie Sigel*

  133. Smoke Greene Says:

    dont be in ur fucking hood in pg or bx and bitch about the lady in da mud house when u dont even know wat it feels like.
    =============================
    *series of clicks and whistles*

    *Translated from African – “Truth.com”

  134. a tribe called quest Says:

    50 used max?

  135. land Says:

    ^
    so im going against Crissy hearts max

    ——

    thats a bold move … word, if Hasselbeck stays healthy, im winning this shit… my skill position layers are too potent … but i lost 2 games cause of Hasselbeck’s injury… if he never got hurt early on, im 8-1 … belee dat

  136. Smoke Greene Says:

    Got Max & French to help get Yayo hot…

    Used.

  137. land Says:

    players > layers … no homo

  138. G7 Says:

    @ Land

    thats a weak Land. the one from southside Queens got bars.

  139. Lelan Says:

    NAW 50 wanted sign max

    Wave!!!!

    Also kidsister ( i know stop ) has a sexy voice. Is it just me?

    Kidsister kanye – pro nails

  140. cOLD Says:

    how this nigga gonna forget onions on my sandwich b. I usually stand there and watch him make it, but I was distracted by this slim thing.

  141. Mr. Damn, He Ain't Coppin' That, Is He? Says:

    haters don’t get saved around me…[wait for it]…even on a Sunday

  142. cOLD Says:

    G7 Says:

    November 10th, 2009 at 12:16 pm
    @ Land

    thats a weak Land. the one from southside Queens got bars.

    ^ you know way too much about hip hop… (no Rigz)

  143. Lelan Says:

    50 shouldve got max a good lawyer

  144. Smoke Greene Says:

    how this nigga gonna forget onions on my sandwich b. I usually stand there and watch him make it, but I was distracted by this slim thing.
    ========================================
    I’m cool with Habibi and the whole nine but while he’s making my sandwich, my eyes never leave him.

  145. Mr. Damn, He Ain't Coppin' That, Is He? Says:

    kidsister

    ^

    she fuckin a-trak and licking his taint, that’s why she got put on. and she still ain’t on yet. if you have a song with kanye and you ain’t on yet, kill yo’self

  146. MG Says:

    I hate to say this, but this album is going plastic.. I mean come, these heads today are very picky!

  147. Smoke Greene Says:

    If Wale was from New York, he’d be selling bootleg Louie & Gucci bags on Forty Deuce.

  148. Charles Wingate the Manhattan Financier Says:

    land Says:

    November 10th, 2009 at 12:15 pm
    ^
    so im going against Crissy hearts max

    ——

    thats a bold move … word, if Hasselbeck stays healthy, im winning this shit… my skill position layers are too potent … but i lost 2 games cause of Hasselbeck’s injury… if he never got hurt early on, im 8-1 … belee dat

    ^my team gonna smash you this week

  149. Smoke Greene Says:

    she fuckin a-trak and licking his taint, that’s why she got put on. and she still ain’t on yet. if you have a song with kanye and you ain’t on yet, kill yo’self
    ========================================
    That shit came out like 2 years ago too.

    SMH @ BET nominating her for a best female hip-hop artist award.

    FOH

  150. Charles Wingate the Manhattan Financier Says:

    Tribe you scared as shit to play me

  151. Joe 88 Says:

    A 50 Cent and Max B collabo would’ve been huge. (n)

    *Imagines Max B singing the hook on “hold me down”*

    *cries a lil bit*

  152. brownsound Says:

    “Tila’s vag is what made fab’s teeth the condition they are in”

  153. Lelan Says:

    Thats true but still i’d go raw on her

    “you nahgers aint RAW” -tip

  154. a tribe called quest Says:

    Tribe you scared as shit to play me

    –Your team aint shit

  155. Charles Wingate the Manhattan Financier Says:

    see me Tribe…you pussy

  156. Smoke Greene Says:

    *Imagines Max B singing the hook on “hold me down”*

    *cries a lil bit*
    ===========================
    Damn…shit woulda been crazy.

  157. RIGZ Says:

    yo

  158. Charles Wingate the Manhattan Financier Says:

    quit duckin me

    ill take you out this week…then i got Chrissy <3 Max next week

    ill take you both down and lock up 1st place and a bye

  159. MG Says:

    Look! the Album might highly anticipated, and I do plan to download it..lol.. But if anyone thinks this album an’t gonna brick should fall into the ocean. I mean, really, you think these young cats out to but htis shit today. The only units he gonna sell is maybe ringtone accrediation, and tha’s about it.!

  160. Charles Wingate the Manhattan Financier Says:

    i dominated Dallas Penn this week

    Im unfuckwithable

  161. Smoke Greene Says:

    i dominated Dallas Penn this week
    ^^^
    ghey

  162. b-ease Says:

    Charles Wingate the Manhattan Financier Says:
    November 10th, 2009 at 12:04 pm
    you think the Fort Hood shooter is pissed he lived?

    ^^
    Fuuuuuck yea. Living was definetly not part of that guys plan.

  163. sleep Says:

    Boosie is a fucking loser he has kids but can’t stay out of jail.

    *play meiple*

  164. a tribe called quest Says:

    Beezy getting too gassed, Ask chrissy if he can switch with you and i’ll whoop ya ass

  165. a tribe called quest Says:

    lol nigga dont you face Land this week, why dont you pop that shit to him

  166. land Says:

    a tribe called quest Says:

    November 10th, 2009 at 12:28 pm
    lol nigga dont you face Land this week, why dont you pop that shit to him

    ——–

    he already did … watch and see what happens … we gonna bookmark and speak on it, in the near future … Beezy’s team is hit or miss… too inconsistent and unpredictable … my team is steady and productive… word to me being second in total points, by only 3 ….

  167. TheCoolest Says:

    J.Cole>Wale
    Drake>Wale
    Kid Cudi>Wale
    Charles Hamilton>Wale
    Wale>Asher Roth

    Just Playing……

  168. TheCoolest Says:

    Itunes Rap Albums:

    #1. BISD
    #2.Attention Deficit
    #3.BP3

  169. james dean Says:

    damn…….Wale, MesCudi, and Drake would’ve ripped that beat though……………….. welp…

    “everything plays out….exactly how i want them too…..in my dreams”

Leave a Reply