займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Jay and the Beans Talk (ItsTheReal)

EPIC.


AddThis Social Bookmark Button

130 Responses to “Video: Jay and the Beans Talk (ItsTheReal)”

  1. Joe 88 Says:

    1st

  2. S.S.BlockBurner Says:

    BISD = trash dookie

  3. a tribe called quest Says:

    Look how they did amil… im dying here

  4. Benhameen Says:

    Whats up early morning Nahggers?

    ^

    Dat Chu Big Homie?

    ^
    damn when did Benhameen become the Big Homie?

  5. Rick the new intern Says:

    3rd!

  6. Ghost Writer Says:

    b-ease Says:

    November 2nd, 2009 at 9:26 am
    Rey Says:

    November 2nd, 2009 at 9:25 am
    KanYe & T-Pain’s “Flight School” >>>

    ^^
    Word. GLC lost.

    ^
    *dead*

    Rey probably don’t know who that is

  7. Ghost Writer Says:

    no shots

  8. the real truth Says:

    *DEAD*

  9. CHANEL Says:

    really good

  10. the real truth Says:

    This Video > Beans & Jay’s Career

  11. Rick the new intern Says:

    i’m sorry but slaughterhouse is getting mad replays on my iphone right now. they come to orlando this month, stoked.

    cut you loose >

  12. D. Billz Says:

    *dapz yaboy, Geronimo P, G Writer, Ben Ha*

  13. a tribe called quest Says:

    My password to my computer is Nas’s first album. Rey will never get that #noshots

  14. Joe 88 Says:

    D. Billz Says:
    November 2nd, 2009 at 9:26 am
    Joe 88 Says:
    November 2nd, 2009 at 8:25 am
    Billz! *daps*

    What’s good homie?

    ^ *dapz Broadwayington* I’m good chief. I was in Bmore for the weekend. Did you go down Fells?

    ^lol. Nah, I didn’t do much, but I definently did get into some stupid shit.

  15. D. Billz Says:

    *dapz whoever I missed*

  16. file-404.html Says:

    What is this?

    Daps

  17. b-ease Says:

    Beans just make you fart (c) Kiss

  18. moresickaMC Says:

    under all the “harmless” humor…itsthereal is actually kinda racist

  19. Joe 88 Says:

    SMH @ my “homies”

  20. Ghost Writer Says:

    *daps d.illz, joe88, atcq, b-ease, and everyone else*

  21. a tribe called quest Says:

    *Daps Nah Right with the secret illuminati hand shake*

  22. D_Block_4_Life Says:

    Lets go Yanks.

  23. D. Billz Says:

    now I can say my name but (say my name but), your b**** already knows it

    eskay is the Mike Jack of this blogging shit.

  24. S.S.BlockBurner Says:

    Rick the new intern Says:

    November 2nd, 2009 at 9:31 am
    i’m sorry but slaughterhouse is getting mad replays on my iphone right now.

    cut you loose >

    ^
    this!

    i remember niggas sayin that track didn’t fit on the album.. shittin me. that’s my favorite track on there

  25. b-ease Says:

    ^be indebted bad…have a baby by ease baby, be indebted bad

    ^^
    *checks credit score*

    You know what? That one actually works too.

    Have a baby be my baby, we’ll be this close to welfare…

  26. D. Billz Says:

    *dapz DBlockington*

  27. moresickaMC Says:

    # S.S.BlockBurner Says:
    November 2nd, 2009 at 9:27 am

    BISD = trash dookie
    ^^
    You Lie!(c)Sen. Joe Wilson

  28. b-ease Says:

    under all the “harmless” humor…itsthereal is actually kinda racist

    ^^
    I’ve only seen one of their shorts, but most hipsters that claim hiphop are really condescending racist pricks on the low.

  29. D_Block_4_Life Says:

    *dapz DBlockington*
    ^
    Daps all around

  30. D_Block_4_Life Says:

    Ok, so what exactly is going on in this vid? They ask Jay a bunch of questions about the Beans shit?

  31. D_Block_4_Life Says:

    you gotta know, I’m not just some guy

  32. Dehaven Says:

    Jay is a foul cat he signed that weak ass nigga Wale and half the hood raps better then him. Every time I see Wale I want to ask him what bootleg clothes, movies or mix tapes do he have for sale.

  33. a tribe called quest Says:

    I still havent heard 50s album cause i’ve been locked out of my comp, keep got effed up. i have so much shit to catch up on including getting the intros for a lot of albums which got erased some how -_________-

  34. D_Block_4_Life Says:

    Would i call Wale’s new album dope? No. Does he have some dope cuts? Yes.

  35. a tribe called quest Says:

    Ok, so what exactly is going on in this vid? They ask Jay a bunch of questions about the Beans shit?

    –yes

  36. S.S.BlockBurner Says:

    You Lie!(c)Sen. Joe Wilson

    ^
    Can I get ur top 5 songs off that plate of steamin dog shit?

  37. the real truth Says:

    Jay is a foul cat he signed that weak ass nigga Wale and half the hood raps better then him. Every time I see Wale I want to ask him what bootleg clothes, movies or mix tapes do he have for sale.

    ^
    Attention Deficit >

    Really Dope Album…Another Nominee For Suprise Abum Of The Year

  38. D. Billz Says:

    Have a baby by me, let’s go Dutch on some almond milk

    ftr, I never heard the song

  39. D_Block_4_Life Says:

    including getting the intros for a lot of albums which got erased some how
    ^
    Damn, thats what happen? I was wondering why you needed all those intros…lol…DL Limewire and get thos back quick

  40. Chief Ali aka The One Who Stay Building Says:

    BISD = trash dookie

    ——————

    smh at expecting otherwise.

    *Daps nahggas in the place to be*

  41. ASparaghost Says:

    Attention Deficit>>>>BiSD

    now I see why the nahggers don’t like Wale

    they too busy bumpin average ass 50 cent

    nigga can’t even write a complex bar to save his life

  42. S.S.BlockBurner Says:

    ASparaghost Says:

    November 2nd, 2009 at 9:40 am
    Attention Deficit>>>>BiSD

    now I see why the nahggers don’t like Wale

    they too busy bumpin average ass 50 cent

    nigga can’t even write a complex bar to save his life

    ^
    zing!

  43. PHENOMENON Says:

    # Dehaven Says:
    November 2nd, 2009 at 9:37 am

    Jay is a foul cat he signed that weak ass nigga Wale and half the hood raps better then him. Every time I see Wale I want to ask him what bootleg clothes, movies or mix tapes do he have for sale.

    ^ ^
    Prah’ly yours.

  44. "A" Star is Born -- Clap for 'Em Says:

    Beautiful Bliss – Wale’s Verse >>>>>>>>

  45. Joe 88 Says:

    Yo, I got a ill story to tell, but it’s funny cause the story is not over yet, but it involves a gun being pulled on broadway joe, lol.

  46. a tribe called quest Says:

    Damn, thats what happen? I was wondering why you needed all those intros…lol…DL Limewire and get thos back quick

    –yea that was my plan up until this shit

  47. the real truth Says:

    they too busy bumpin average ass 50 cent

    ^
    BISD Is Dope…As Much As Id Like To Say DTR > BISD…Im Starting To Think Otherwise..I Think Im Losing My Mind

  48. Brooklyn Strong aka The Elder Says:

    Daps lil Nahggers

  49. b-ease Says:

    Have a Baby by me Baby, you’ll never see me again.

  50. D. Billz Says:

    What’s up with fat chicks callin themselves “curvy” now? False advertisement.

  51. a tribe called quest Says:

    Telll me im wrong, out of all the New artist coming out, Wale is the worst one.

    Charles hamilton
    Wiz
    Currensy
    Jcole
    Drake
    Asher Roth
    Daytona
    etc

    Wale peaked with mixtape about nothing and it was dope mostly cause of the Seinfeld intros

  52. KzA Says:

    Wale = crazy wordplay, horrible flow and delivery…

    Unfortunately for Wale, you can get by with just good flow and delivery and no lyricism\wordplay….not the other way around

  53. the real truth Says:

    @Tribe

    The Kelly Rowland Thing And I Figured This Out Yesterday Is a Subliminal At Hov Because A) Bey Connection…B) Curtis Actually Believes Jay Is Gonna Think “Damn I Picked The Wrong Child…C) Wants Every1 to believe he isnt Gay (seriously doubt this bcuz havent seen him with a girl since Vivica) D) King Of Ny Status He Wants To Achieve…It Was A Statement Of Sorts

  54. D_Block_4_Life Says:

    50’s shit does sound a lot better then the very first time i heard it.

  55. the real truth Says:

    What’s up with fat chicks callin themselves “curvy” now? False advertisement.

    ^
    THIS…I Got Tricked On FB 1008478574374 Times…Fucking Disgusting

  56. D_Block_4_Life Says:

    But better than DTR? That’s just silly.

  57. D. Billz Says:

    Joe 88 Says:
    November 2nd, 2009 at 9:43 am
    Yo, I got a ill story to tell, but it’s funny cause the story is not over yet, but it involves a gun being pulled on broadway joe, lol.

    ^It’s not over? Retaliation?

    *watches Channel 2 news for updates*

  58. ASparaghost Says:

    Telll me im wrong, out of all the New artist coming out, Wale is the worst one.

    Charles hamilton
    Wiz
    Currensy
    Jcole
    Drake
    Asher Roth
    Daytona
    etc

    Wale peaked with mixtape about nothing and it was dope mostly cause of the Seinfeld intros

    ^^^

    thats just bias (I really don’t know why tho)

    Wale lyrically>>>>>>>>all them cats cept J Cole

    Seinfeld Intros?

    cmon now really?

    so Artistic Integrity, the Crazy, the Grown Up, the Star, End Credits, Hype, etc. weren’t impressive great songs?..yall just do the Ray Charles
    when it comes to dude..

  59. Rey Says:

    # b-ease Says:
    November 2nd, 2009 at 9:36 am

    under all the “harmless” humor…itsthereal is actually kinda racist

    ^^
    I’ve only seen one of their shorts, but most hipsters that claim hiphop are really condescending racist pricks on the low.

    ^^^

    Nah, the boys from ITR are cool. I met ’em once.

  60. Joe 88 Says:

    the real truth Says:
    November 2nd, 2009 at 9:46 am
    What’s up with fat chicks callin themselves “curvy” now? False advertisement.

    ^
    THIS…I Got Tricked On FB 1008478574374 Times…Fucking Disgusting

    ^lol, I had the same shit happen to me last week. And i’ma star, can’t be having those type of bitches as my fans yet, lol

  61. the real truth Says:

    But better than DTR? That’s just silly.

    ^
    Was DTR Really That Great?…I Mean Im Not Sayin BISD Is Defintely Better…But Theres An Argument

  62. D. Billz Says:

    Lol @ the real truth *dapz*

    I can even accept BBW. But “curvy”? Leila Arcieri is curvy. Yo ass is just big.

  63. the real truth Says:

    Nah, the boys from ITR are cool. I met ‘em once.

    ^
    Fact: Fuck You For Having Kobe Bryant In The NahBa League

  64. el feces loco Says:

    What’s up with fat chicks callin themselves “curvy” now? False advertisement.

    ^^
    It was madda dem at the movies to see Precious.

    Fun Times.

  65. D_Block_4_Life Says:

    Was DTR Really That Great?
    ^
    Lol, yeah it was.

  66. Boos Bigelow Says:

    The real,

    They’re basically your typical white liberal that looks at rap music and hip-hop culture as fantasy. The issues that affect hip-hop and black culture really have no affect on them which is why they are able to laugh everything off. Their scope of things is skewed by the fact that they live in a comfortable setting, longing to search for a world not of their own.

    Hip-hop to them is like reading Harry potter or Lord of the rings.

  67. Rey Says:

    What the… Is that… It is!

    Tribe! Ghost! Get the fuck offa my balls.

  68. el feces loco Says:

    *daps all my efil4zagghan*

  69. b-ease Says:

    Was DTR Really That Great?…

    ^^
    Yep.

  70. the real truth Says:

    lol, I had the same shit happen to me last week. And i’ma star, can’t be having those type of bitches as my fans yet, lol

    I can even accept BBW. But “curvy”? Leila Arcieri is curvy. Yo ass is just big.

    ^
    *Daps Joe & Billz*

    I Wanna Figure Out Where These Bitches Get Camera’s That Take Away 100 Lbs…Bcuz I Always Thought It Adds 10

  71. D_Block_4_Life Says:

    Put it like this, if someone said to me with a straight face that DTR was better then Cuban 2 and BP3 i couldn’t be mad at them.

  72. D. Billz Says:

    Wiz + $pitta > the rest of that list

  73. No_neva-eva Says:

    Wiz > Wayne … as far as inked up rappers.

    ink my whole body I don’t give a mutherfuck

    ^^^^^

    I don’t really have nothing against Wiz, he’s decent but he does strike me as being a disciple of Wayne.

    btw, yall know that ‘ink my whole body I don’t give a motherfuck’ is a Birdman line right? check 2:12

    http://www.youtube.com/watch?v=w0EWJ_slL7I

  74. ASparaghost Says:

    OB4cl2 ftw tho

    Rae killed the game with that shit..and I ain’t even old enough to remember the original

    and at least Ross shows improvement with every album..niggas like 50 have the same skill on every song, on every album..I swear if he rhymes something with pistol one more time…

  75. Rey Says:

    # the real truth Says:
    November 2nd, 2009 at 9:50 am

    Nah, the boys from ITR are cool. I met ‘em once.

    ^
    Fact: Fuck You For Having Kobe Bryant In The NahBa League

    ^^^

    Heh… Duder, I haven’t checked my page twice. I’m doing juuust enough to stay in the league. You can regale me with trade offers. *daps trt*

  76. Rick the new intern Says:

    Charles hamilton
    Wiz
    Currensy
    Jcole
    Drake
    Asher Roth
    Daytona
    etc

    >> that list fucking sucks. all of those dudes except like 3 of them are total faggots.

    j. cole > drake > wale > currensy > wiz > daytona > asher roth

  77. Ghost Writer Says:

    Fat Chicks are underrated…

  78. the real truth Says:

    Was DTR Really That Great?
    ^
    Lol, yeah it was.

    ^
    Idk My Dude I Still Dont See It…It Was Good But Overrated…But On Maybach Music Alone Ill Say DTR > BISD

  79. b-ease Says:

    What’s up with fat chicks callin themselves “curvy” now? False advertisement.

    ^^
    Yo, I linked up with this chick off the Twitter game (I know, I know…) and that bitch was BIIIIGGGG. You could tell she took like 32 profile pics to find tre one that made her look the slimmest. I was expecting curvy, got obese. Fuck Twitter.

    And it was sloppy fat too. Just horrible.

  80. D. Billz Says:

    b-ease Says:
    November 2nd, 2009 at 9:51 am
    Was DTR Really That Great?…

    ^^
    Yep.

    ^co-Bernie

  81. Joe 88 Says:

    D. Billz Says:
    November 2nd, 2009 at 9:48 am
    Joe 88 Says:
    November 2nd, 2009 at 9:43 am
    Yo, I got a ill story to tell, but it’s funny cause the story is not over yet, but it involves a gun being pulled on broadway joe, lol.

    ^It’s not over? Retaliation?

    *watches Channel 2 news for updates*

    ^Oh, it’s definently over, he didn’t want that beef, no tough guy shit, but he didn’t want that, he (in his own words) “he has a family, he didn’t wanna lose that” SMFH. I’m the least violent guy you can be around, but for him to come at me with a gun makes me realize how much stock is in a nahgger like me (pause)

  82. S.S.BlockBurner Says:

    ASparaghost Says:

    November 2nd, 2009 at 9:48 am
    Telll me im wrong, out of all the New artist coming out, Wale is the worst one.

    Charles hamilton < Wale.. quality over quantity
    Wiz
    Currensy
    Jcole WU)
    Drake
    Asher Roth < Wale.. not even close
    Daytona… who the fuck is thaaat?
    etc

    Wale peaked with mixtape about nothing and it was dope mostly cause of the Seinfeld intros

  83. D_Block_4_Life Says:

    But On Maybach Music Alone Ill Say DTR > BISD
    ^
    Well then, there you have it folks.

  84. the real truth Says:

    Heh… Duder, I haven’t checked my page twice. I’m doing juuust enough to stay in the league. You can regale me with trade offers. *daps trt*

    ^
    *Daps*

    Lol I Checked It Once And Ill Prolly Never Check It Again..Ask Tribe About My Team

  85. Boos Bigelow Says:

    Bitches call themselves curvy cause Niggas gas they head up from 2 many sexual advances (hov)….Fat bitches always got the nerve to think they cute when a broke dusty nigga wanna fuck…or when a desperate nigga is trying to fuck…

    Bitches need to know their place…Get ya worth right I’m just tryna holla cause ya skirt tight (wingate)

  86. Rick the new intern Says:

    you guys realize charles hamilton got the SHIT slapped out of him by some internet wanna-be-bloggin bitch, right?

  87. "A" Star is Born -- Clap for 'Em Says:

    Yo, I linked up with this chick off the Twitter game (I know, I know…) and that bitch was BIIIIGGGG. You could tell she took like 32 profile pics to find tre one that made her look the slimmest. I was expecting curvy, got obese. Fuck Twitter.

    And it was sloppy fat too. Just horrible.
    ————–
    LMAO! So what you do?

  88. Rick the new intern Says:

    only dude’s that matter from the new school: drake, cudi, fashawn, and j. cole. everyone else can jump off.

  89. b-ease Says:

    Ghost Writer Says:

    November 2nd, 2009 at 9:53 am
    Fat Chicks are underrated…

    ^^
    I mean, the pussys good, and their usually nice solely because they’re kind of surprised someone is showing general interest in them, but you can’t fuck ’em with the lights on. And I like fucking with the lights on (ll). Bad skin, Underarm hair, and a George Foreman gut. The three things that will render me unable to become erect. Pause again.

  90. KzA Says:

    Boos Bigelow Says:

    November 2nd, 2009 at 9:51 am
    The real,

    They’re basically your typical white liberal that looks at rap music and hip-hop culture as fantasy. The issues that affect hip-hop and black culture really have no affect on them which is why they are able to laugh everything off. Their scope of things is skewed by the fact that they live in a comfortable setting, longing to search for a world not of their own.

    Hip-hop to them is like reading Harry potter or Lord of the rings.
    ^^

    *looks in mirror*
    *ponders*
    *shakes it off*
    *turns up Clipse*
    *recites coke raps even louder, not skipping the N word*
    *texts my mom to see if she if she finished my laundry yet*

  91. Rey Says:

    # Boos Bigelow Says:
    November 2nd, 2009 at 9:51 am

    The real,

    They’re basically your typical white liberal that looks at rap music and hip-hop culture as fantasy. The issues that affect hip-hop and black culture really have no affect on them which is why they are able to laugh everything off. Their scope of things is skewed by the fact that they live in a comfortable setting, longing to search for a world not of their own.

    Hip-hop to them is like reading Harry potter or Lord of the rings.

    ^^^

    Dude, you’re reaching here. Maybe that was true of white boys from like ’84-’94, but hip-hop has belonged to the masses for the last 15 years. It hasn’t been music from the block in a long, long time. It’s possible to enjoy and respect the music without having lived anything close to the life of the person telling the story in the song.

    I asked the ITR guys the same thing when they first started out–true story, they sought ME out–and they have a genuine respect for the music and the people that make it.

  92. the real truth Says:

    Well then, there you have it folks.

    ^
    DTR > BP3 Ill Say Bcuz BP3 has little to no replay value…OB4CL2 > DTR Though…Broken Safety >>

  93. S.S.BlockBurner Says:

    Was DTR Really That Great?…

    ^
    fuck nah… 3 maybe 4 songs that were “good” @ best

  94. D_Block_4_Life Says:

    I mean, Usual Suspects? Valley of Death? MBM2? Rich off Cocaine? Mafia Music? (just to name a few) These songs are nothing to play with.

  95. ASparaghost Says:

    why doesn’t Jay-E release more shit consistently?

    like what is keepin him from doing htat, he gotta night job?

    nigga spending too much time on his waves

  96. Rick the new intern Says:

    # b-ease Says:
    November 2nd, 2009 at 9:53 am

    What’s up with fat chicks callin themselves “curvy” now? False advertisement.

    ^^
    Yo, I linked up with this chick off the Twitter game (I know, I know…) and that bitch was BIIIIGGGG. You could tell she took like 32 profile pics to find tre one that made her look the slimmest. I was expecting curvy, got obese. Fuck Twitter.

    And it was sloppy fat too. Just horrible.

    ———————-

    how the fuck you link up with someone over twitter? i mean no doubt the internet game can be spit, but twitter? not facebook? myspace is dead these days, but i’ve slammed a couple using it. only dime pieces though, i’ve ran into one girl that wasn’t as appeared and i straight up left. not like i ever had to talk to that mess again.

  97. D. Billz Says:

    b-ease Says:
    November 2nd, 2009 at 9:53 am
    What’s up with fat chicks callin themselves “curvy” now? False advertisement.

    ^^
    Yo, I linked up with this chick off the Twitter game (I know, I know…) and that bitch was BIIIIGGGG. You could tell she took like 32 profile pics to find tre one that made her look the slimmest. I was expecting curvy, got obese. Fuck Twitter.

    And it was sloppy fat too. Just horrible.

    ^ Soooo .. you beat huh? *dies*

    And I wad 0 for 2 on Twitter. One chick was a bird/bad date (ask Big Homie). The other was a jumpoff who didn’t play her position (ask FStylez).

  98. Joe 88 Says:

    For a nigga to fight me with a gun makes me think that i’m that much of a threat.

    Hand to the man, god honest, I never tried to be violent, but I guess I get that treatment cause of my image, smh.

  99. b-ease Says:

    LMAO! So what you do?

    ^^
    I’m not an asshole, so I didnt run or anything. I had a conversation with her, finished my coffe and got the fuck outta there. She knew I wasnt interested when I didnt ask for the number. She tweeted (ll?) me later asking if I had a Blackberry. I said no, I have an IPhone, and that makes us enemies. I think she got the hint.

  100. cOLD Says:

    joe88 did you drop the funny story already?

    *daps massive*

  101. D_Block_4_Life Says:

    BP3 has little to no replay value
    ^
    Maybe it’s the stan in me but i love this album and think it’s great. IMO has immense replay value but that’s why we all have opinions. Right?

    D_Block.

  102. BARPAN Says:

    *texts my mom to see if she if she finished my laundry yet*
    ^^^^^^^^
    *dead*

  103. the real truth Says:

    Hand to the man, god honest, I never tried to be violent, but I guess I get that treatment cause of my image, smh.

    ^
    No Shots But Couldnt It Just Be Your Area?

  104. ASparaghost Says:

    Crime Pays>>>>>>>BISD

    I nearly forgot about Camron’s release

    seems like he aint even put no effort into promoting that shit

  105. the real truth Says:

    Maybe it’s the stan in me but i love this album and think it’s great. IMO has immense replay value but that’s why we all have opinions. Right?

    ^
    LOL werd…Tru Story B4 This Whole Beans Incident I Hadnt Listened to Bp3 Since 2 Weeks After It Leaked..i think i spinned it once when i copped it jus cuz i payed for it

  106. &What?! Says:

    Curren$y + Wiz Khalifa stay making the best mixtapes.

  107. KzA Says:

    She tweeted (ll?) me later asking if I had a Blackberry. I said no, I have an IPhone, and that makes us enemies. I think she got the hint.

    ^^

    lmao..hilarious reply….and *dead* at the inquisitive pausation of tweeted

  108. Boos Bigelow Says:

    I asked the ITR guys the same thing when they first started out–true story, they sought ME out–and they have a genuine respect for the music and the people that make it.
    _______________________________________________________________

    what did you ask them?

    But Rey I hope you don’t believe that 84-94 is in the past….It’s basically the same…things haven’t changed much…I’m not saying their racist, I’m just pointing out facts. They have an appreciation of hip-hop like archeologist have for artifacts…but the only way they can be involved is through jokes and cartoons…Not saying its a bad thing just tell you for what it is.

  109. D. Billz Says:

    Joe 88 Says:
    November 2nd, 2009 at 9:53 am
    D. Billz Says:
    November 2nd, 2009 at 9:48 am
    Joe 88 Says:
    November 2nd, 2009 at 9:43 am
    Yo, I got a ill story to tell, but it’s funny cause the story is not over yet, but it involves a gun being pulled on broadway joe, lol.

    ^It’s not over? Retaliation?

    *watches Channel 2 news for updates*

    ^Oh, it’s definently over, he didn’t want that beef, no tough guy shit, but he didn’t want that, he (in his own words) “he has a family, he didn’t wanna lose that” SMFH. I’m the least violent guy you can be around, but for him to come at me with a gun makes me realize how much stock is in a nahgger like me (pause)

    ^ so of course my next question is why did money even pull a burner on you in the first place?

  110. BARPAN Says:

    why doesn’t Jay-E release more shit consistently?

    ^^^^^^

    rosenberg was playin Jay E tracks last nite on hot 97…whilst throwin subliminal shots at other hip hop bloggers..lmao…

  111. Joe 88 Says:

    cOLD Says:
    November 2nd, 2009 at 9:58 am
    joe88 did you drop the funny story already?

    *daps massive*

    ^Nah, cause my “funny story” is still going on.

    It’s funny to me, but it’s life or death for others readers and others that never lived the life

  112. Rick the new intern Says:

    # Boos Bigelow Says:
    November 2nd, 2009 at 10:02 am

    I asked the ITR guys the same thing when they first started out–true story, they sought ME out–and they have a genuine respect for the music and the people that make it.
    _______________________________________________________________

    what did you ask them?

    But Rey I hope you don’t believe that 84-94 is in the past….It’s basically the same…things haven’t changed much…I’m not saying their racist, I’m just pointing out facts. They have an appreciation of hip-hop like archeologist have for artifacts…but the only way they can be involved is through jokes and cartoons…Not saying its a bad thing just tell you for what it is.

    ————–

    since when the fuck did you become an expert on white people? go kill yourself.

  113. D_Block_4_Life Says:

    Act II should be:

    Exhibit A
    Dear Moleskine
    Exhibit B
    Suckas
    Exhibit C
    and something new

  114. Black Favre Says:

    *daps some people*

    *punches other people in the face on GP*

  115. cOLD Says:

    how is it funny having a nigga flash the burner.

  116. Boos Bigelow Says:

    why is “A” chick lurking trying to read sex stories?

  117. D_Block_4_Life Says:

    Or Act III or whatever it will be called..

  118. a tribe called quest Says:

    Ayo this isnt a Democrazy, This is Tribetatorship… suck my balls if you dont like it.

    @the real truth

    Nigga, Hov didnt pick the wrong D.Child

  119. D. Billz Says:

    b-ease Says:
    November 2nd, 2009 at 9:58 am
    LMAO! So what you do?

    ^^
    I’m not an asshole, so I didnt run or anything. I had a conversation with her, finished my coffe and got the fuck outta there. She knew I wasnt interested when I didnt ask for the number. She tweeted (ll?) me later asking if I had a Blackberry. I said no, I have an IPhone, and that makes us enemies. I think she got the hint.

    ^ I don’t know why but this shit is tew funny.

  120. ASparaghost Says:

    D_Block_4_Life Says:

    November 2nd, 2009 at 10:04 am
    Act II should be:

    Exhibit A
    Dear Moleskine
    Exhibit B
    Suckas
    Exhibit C
    and something new

    ^^^
    Just Blaze been on some GOAT shit lately

  121. Boos Bigelow Says:

    since when the fuck did you become an expert on white people? go kill yourself.
    ______________________________________________________________

    I’m a professional white folks handler

  122. Black Favre Says:

    Rick The Intern says

    ^since when the fuck did you become an expert on white people? go kill yourself.

    ————-

    you dont need to be no damn expert to figure out white people … its so easy… them niggas is simple and plain… therefore, motherfuck you and John Wayne …

  123. &What?! Says:

    If I Were A Lame.

    WTF!

  124. &What?! Says:

    you dont need to be no damn expert to figure out white people … its so easy… them niggas is simple and plain… therefore, motherfuck you and John Wayne …

    ^

    white people – ‘niggas’ ?

  125. cOLD Says:

    you dont need to be no damn expert to figure out white people … its so easy… them niggas is simple and plain… therefore, motherfuck you and John Wayne …

    ^since you got them figured out explain em…

    *baits*

  126. Joe 88 Says:

    so of course my next question is why did money even pull a burner on you in the first place?

    ^I known money my whole life, and i’m not bullshittin (b-more slang) real talk, my aunt (rip) use to babysit him and me, we knew each other since forever, no lie, or not to sound like a tought guy, I put the first pistol in his hands, we go thru this on the reg, but he took it too far

  127. professional white folks handler Says:

    moderate me

  128. Ghost Writer Says:

    cOLD Says:

    November 2nd, 2009 at 10:04 am
    how is it funny having a nigga flash the burner.

    ^
    I wanna know (n)

  129. cOLD Says:

    joe must’ve known duke wouldnt blast…

  130. J.C Says:

    yawn!

Leave a Reply