Video: The Clipse – VladTV Acapella Freestyle

Til The Casket Drops, 12/8.

Spotted @ h.e.r.

Previously: The Clipse ft. Cam’ron – Popular Demand (Popeyes) (Official Behind The Scenes)


AddThis Social Bookmark Button

100 Responses to “Video: The Clipse – VladTV Acapella Freestyle”

  1. D_Bleek_4_life Says:

    Joe budden comemnts on Beans and Jazy beef

    “Beanie Sigel going at Jay-Z, huh,” Budden said during a live blog chat. “Is that what it’s come to in hip-hop? Hip-Hop is f*cking wack. Why he ain’t never go at him before, that’s what I wanna know. That sh*t is weak. N*ggas dissing Jay-Z is weak. Aight, I don’t wanna hear that sh*t. Beans is nice and I like Beans, I just feel like n*ggas dissing Hov is pointless and mind you, I’m very aware that I dissed Hov countless times, I dissed Hov a bunch of times. I am so so aware of that. I did not diss Hov recently…I’ve matured, Jay is d*mn near a billionaire and he just performed at Yankee Stadium, diss him for what? Even if you rap better than Jay-Z, which some people do today, you’re gonna lose. If you go against Jay-Z, the fight is automatically fixed and I really like Jay-Z and I really like The Blueprint 3 for the most part, killed the intro, he’s got a bunch of songs on there I really like…You take Jay-Z away from hip-hop, what do you have? Is it the same? No.” (World Star Hip Hop)
    ^
    Interesting

  2. rdawodu Says:

    Joey is making really hard to be a fan!

  3. rdawodu Says:

    But, erm…. Malice killed that Freestyle. Dec 8 need to come already. They need to get there promo in order

  4. AmpGeez a.k.a Get Rich Or Blog Tryin' Says:

    SMH @ people trying to compare Beans to Buck. Young Buck was publicly disloyal. He bit the hand, something that Beans never did. Both Beans & Buck were/are fuck ups, but even after Buck got robbed for the G-Unit spinner, Fif held him down. When the IRS came knockin, Fif held Buck down. Both Fif & Jay have the bread and if you’re gonna call yourself a “Crew”, the boss has to be prepared to hold down the workers from time to time, especially when they are loyal earners, which both Buck & Sig were. What good is being a boss if your crew is full of broke niggas? The whole point of a having a team is to make sure everybody eats. Even the runner that goes to the store for Dutches & baggies. And again, Beans has made it clear that it’s not about money. It’s about being a real dude.

    While neither Banks nor Yayo have displayed the same star power as Beanie, 50 gave them more push then Jay has given any single artist, including Kanye & Bleek. How is supporting your artist’s project holding their hand? You helping them to sell records is good buisness because they are signed to your label.

  5. Marcus Robinson Says:

    Wale if your blogging…just downloaded your album & its tight!!!! To bad you had some slick shit to say like your shit don’t stink cause I was actually going to support your uppity ass, but (pause) I’d rather support my nigga 50. So fuck you and thanks again for the good music dickhead. Buurrr!!!!

  6. J Dela Says:

    Joey’s right… even though I thought his cypher was the illest Hov shot in years…

  7. GLITCH Says:

    joe buddens needs to get bodied along with all 3 of his fans

  8. ant Says:

    though I thought his cypher was the illest Hov shot in years…

    ^^
    where was the hov shot?

  9. CheezyDoDo Says:

    Why is the Clipse Date so far ahead

    all they buzz gonna die by the time it comes out

    Im Good was actually popping,they need to push that up

    BTW No Ceilings is A Classic

  10. Ghost Writer Says:

    AmpGeez a.k.a Get Rich Or Blog Tryin’ Says:

    November 1st, 2009 at 4:24 pm
    SMH @ people trying to compare Beans to Buck. Young Buck was publicly disloyal. He bit the hand, something that Beans never did.

    ^
    Amp you didn’t even have to say no more after this…co-sign

  11. Biscuit Booty Says:

    SMH at people so NAIVE to believe its ONLY about a conversation with Beans. Beans rode with Dame, the roc broke up. Jay put the dude on American Gangster two years ago. So how did Jay Leave him behind him? You actually think FIf held down buck just because? I swear dudes are so naive that talk this crew and loyalty bullshit. You Gotta sign a contract too, judo know? “Crew” is such a bullshit word and this is all entertainment. You’re an employee at the end of the day. If you don’t realize the music business is not for you. Just like the music biz is not for the faint of heart. Its not for niggas that bust guns or be on blocks, cause you’re dealing with REAL business involving papers, lawyers, managers, checking accounts, reports and etc.

    Jay Held down Beans many a times. Didnt hov write the judge a letter to help Beans out? How was Buck disloyal to Fif. After Fif publicly berated him and treated him like a peasant. So you rather be treated like a bitch like Beans or be treated like a grown ass man like Beans. Hov gave Beans tools to be successful. He gave him the blueprint to fish. Which Dame (some of your idols) STOLE. All fif does is give you fish and treat you like a dog. No real blueprint.

    What grown ass man needs a push? This is business. No one gave me a push in life. So I dont expect another grown ass man to give me a push. Stop with this bullshit street/hip-hop mentality. Jay helped Beans to sell records. Jay doesn’t baby sit his artist cause he’s not that type of dude. Neither is all the other record execs. This is how business works. You get hired and you’re expected to do a job, if you don’t perform up to standards, then sorry buddy we gotta let you go. This is how business works. Some of you need to get a grip. Jay handles business like any other man. He doesn’t “baby” you or hold your hand only to treat you like a piece of shit, like Dame does. Some of you niggas would love to be tony yayo. How despicable for another grown ass man to love to be taken care of.

  12. strangè Says:

    Co-sign biscuit, couldn’t have said it better myself

  13. baby jesus Says:

    smh @ every gm that passed on percy harvin

  14. baby jesus Says:

    speaking of the devil

  15. London Bloke Says:

    Testing pt2

  16. Black Favre Says:

    *checks Fantasy Football Matchups*

    whaddup… baby jesus… im sure by now you know, i am kicking your ass B …

  17. Al Poelvordino Says:

    PUSHA T > LIL WAYNE
    BTW

    TILL THE CASKET DROPS NEEDS DA NOVEMBER 23
    BUT DEC 8 COMING SOON SO ITS NOT A SHAME
    PROMO AINT REALLY GOOD BUT WHAT
    ITS THE INDUSTRY SO MAYBE
    DEC 8TH WILL BE THE GOOD
    DAY! AYO BISD IS LEAKED
    AND PUSHED UP TO THE
    NOV 16TH THUS…
    that’s good for them
    THE CLIPSE >

  18. D. Billz Says:

    *dapz landLORDington*

    you must regret the day that you leeeeeft meeeee

    That Latoya Luckett song be rockin’.

    *dapz the nigga that left her*

  19. baby jesus Says:

    yo i gave up on that ff season many moons ago. tribe clearly rigged the draft. thats my story & im stickin to it.

  20. baby jesus Says:

    smh @ kyle orton being the only bright spot on my dismal ff squad. this cant be life

  21. baby jesus Says:

    & fuck you, beezy. hell no i aint trading you kyle orton for alge crumpler. Motherfuck your season

  22. D. Billz Says:

    lol @ baby jesus. Tribe rigging a draft sounds about right.

    Shoutouts to the Broncos. Thanks for that L, we needed that.

  23. J Dela Says:

    DAY! AYO BISD IS LEAKED
    AND PUSHED UP TO THE
    NOV 16TH THUS…
    that’s good for them
    THE CLIPSE >

    ^^^

    i mean… agree clipse is the nastiest… but i even with no fif competition, hard to see them moving more than 60,000 in a perfect week

  24. GMLLZ Says:

    Lets kill the 8 paragraph essays on Beans and Jay….nobody really reads that shit.

    Go to a chatroom or something. Word to everyone that scrolls past the essay posts.

    And yea…Beans’ diss (I mean real) record plus his phone call reminds me of Young Buck’s phone call to Fif. Just Buck’s phone call to Fif. I’m not comparing their former careers. I was one of the first people to say it and I stand by it.

    Nah I didn’t read that essay up there, I read the first 2-3 lines though.

  25. D_Bleek_4_life Says:

    New Beans rant over at WSHH…

  26. D. Billz Says:

    D_Bleek_4_life Says:
    November 1st, 2009 at 6:21 pm
    New Beans rant over at WSHH…

    ^ *hears the opening bars*

    Free Peedi!

    *dapz DBlockington*

  27. Black Favre Says:

    *daps DBillz and DBleek*

  28. D. Billz Says:

    *fuckin dies* @ DBleek

    Who’s responsible?

  29. Black Brokaw Says:

    Lets kill the 8 paragraph essays on Beans and Jay….nobody really reads that shit.

    Go to a chatroom or something. Word to everyone that scrolls past the essay posts.

    ***
    LMAO but for real
    KC was one of Shawn’s best albums. It only gets discredited because the production was lacking. Feel free to respond

  30. D_Bleek_4_life Says:

    Who’s responsible?
    ^
    RJ

    Daps all around

  31. D. Billz Says:

    Where’s Gillie when you need him? nh

  32. Black Favre Says:

    Favre is God

  33. D. Billz Says:

    Dwight need to step his narration game up.

  34. Black Favre Says:

    yo Jorge… how amped were you when Pettitte got that RBI single last night?… that hit, and Matsui’s pinch hit homerun were epic …

  35. Black Favre Says:

    i was with Sigel until the end… then he started with that “i still got love for that nigga, this aint a diss record, this aint open season on Jay-Z, blahblahblah…”..

    then what exactly is the point of making the record?…

    either chop his head off, or stfu …

    nigga sounding hella sentimental towards this selfish camel … just like that kanye west big brother emo shit … in their own way, niggas is kinda scared of S. Dot Lucifer…

  36. D_Bleek_4_life Says:

    yo Jorge… how amped were you when Pettitte got that RBI single last night?… that hit, and Matsui’s pinch hit homerun were epic …
    ^
    Yo, niggas were wilding in my boys house…A-God started the rally….resign Matsui? Swish having the break out game like he said he would? Fuckin’ awesome…

  37. D_Bleek_4_life Says:

    If we win today, I’m going to bolt to the nearest intersection and do a cart-wheel into on coming traffic.

  38. D_Bleek_4_life Says:

    Yeah, word…you can’t say “I’m exposing you” etc and not call it a diss record….def a diss record…

  39. Black Favre Says:

    LOL @ someone named Joe Blanton… who? …

    who sent that nigga?…

    Phillies dont stand a chance tonight

  40. D_Bleek_4_life Says:

    Phillies dont stand a chance tonight
    ^
    Stay humble…

  41. J Dela Says:

    though I thought his cypher was the illest Hov shot in years…

    ^^
    where was the hov shot?

    ^^

    before budden watchin the vid for myself:

    you passed your prime, i ain’t spit ether yet/you need a major, i just need an ethernet

    maybe got me feelin like ‘ye/ you prolly won an award, but you ain’t deserve it

    but full vid he said no shots, but he also said slaughterhouse line “too many blueprints/not enough architects” wasn’t directed at jay, so take that FWIW

  42. Black Favre Says:

    D_Bleek_4_life Says:

    November 1st, 2009 at 6:59 pm
    Phillies dont stand a chance tonight
    ^
    Stay humble…

    ——–

    true true

  43. D. Billz Says:

    Go O’s!

    *crickets*

  44. D_Bleek_4_life Says:

    ^

    lol … Cal Ripken ass nigga

  45. The Shot Clock aka I'm a Nahmerican Says:

    i was with Sigel until the end… then he started with that “i still got love for that nigga, this aint a diss record, this aint open season on Jay-Z, blahblahblah…”..

    then what exactly is the point of making the record?…

    either chop his head off, or stfu …

    nigga sounding hella sentimental towards this selfish camel … just like that kanye west big brother emo shit … in their own way, niggas is kinda scared of S. Dot Lucifer…

    ^

    i refuse to address this matter any longer but…….THIS.

    illuminati got them niggas shook.

  46. D. Billz Says:

    i wanna grind on Megan Good at a club while “What We Do” is playin’ in the background.

  47. D_Bleek_4_life Says:

    “Deep: Beanie Sigel Says If Jay-Z Dont Call Him & Responds Via A Track Their Will Be A Rebuttal! “You Dont Just Leave Your Squad Hangin In The Wind” + Says He Never Got 1 Letter From Jay While Locked Up [16 Min Pt. 1]”

  48. D. Billz Says:

    D_Bleek_4_life Says:
    November 1st, 2009 at 7:03 pm
    ^

    lol … Cal Ripken ass nigga

    ^ lol. Don’t hate on the iron man.

    Anyway, b-ball season has returned. Let the shit-talkin’ commence…

  49. D_Bleek_4_life Says:

    Anyway, b-ball season has returned. Let the shit-talkin’ commence…
    ^
    Word, i still haven’t ordered my league pass..

  50. Dehaven Says:

    Jay is a foul dude. My daughter told me I should just die cause Jay is her God Father.

  51. D. Billz Says:

    I can’t believe debate about Dwight and Shawn has went on for 208320 threads. Smh. Out of all this, all I gotta say is… Budden should STFU. And I say that as a fan and actual consumer of his music.

    With no more Half Centaur (c) BKScribe) around, that nigga is bored as hell and just yappin’ about any and everything. I’m pretty sure that JoeBuddenTV views have plummted like Nasdaq/Dow since her departure. I miss that ass…

  52. D. Billz Says:

    Word, i still haven’t ordered my league pass..

    ^Shoutouts to niggas with TV’s. And cable.

    *listens to echoes in the crib*

  53. Dehaven Says:

    D. Billz Says:

    November 1st, 2009 at 7:11 pm
    Word, i still haven’t ordered my league pass..

    ^Shoutouts to niggas with TV’s. And cable.

    *listens to echoes in the crib*
    —————————————————————
    Shoutout to niggas with a crib

  54. Black Favre Says:

    Shoutout to niggas with a crib

    ————-

    LOL

  55. Black Favre Says:

    D. Billz Says:

    November 1st, 2009 at 7:09 pm
    I can’t believe debate about Dwight and Shawn has went on for 208320 threads.

    ————

    word…

    and whats funny is that is has inspired some of the longest, most well articulated paragraphs in nahright history… this strange beef has caused the randomest of niggas to search the recesses of the innermost thought processes, to find new and elaborate ways to definitively describe the dynamics of the Shawn Carter/Dwight Grant relationship … even lurkers were serving up Shakespearean-esque scrolls …

  56. D_Bleek_4_life Says:

    I can’t believe debate about Dwight and Shawn has went on for 208320 threads. Smh. Out of all this, all I gotta say is… Budden should STFU. And I say that as a fan and actual consumer of his music.

    With no more Half Centaur (c) BKScribe) around, that nigga is bored as hell and just yappin’ about any and everything. I’m pretty sure that JoeBuddenTV views have plummted like Nasdaq/Dow since her departure. I miss that ass…
    ^
    LOLOL

  57. D_Bleek_4_life Says:

    To fans that was like the real Roc break up…shits sad..nh

  58. Black Favre Says:

    JayZ is gonna die with no friends, no woman, and mad niggas pissing on his platinum casket …

    i wonder if its all worth it …

  59. The Shot Clock aka I'm a Nahmerican Says:

    even lurkers were serving up Shakespearean-esque scrolls …

    ^

    word. like they been waiting years to write that one Nah post….but i aint read none of ’em

  60. D. Billz Says:

    Black Favre Says:
    November 1st, 2009 at 7:24 pm
    D. Billz Says:

    November 1st, 2009 at 7:09 pm
    I can’t believe debate about Dwight and Shawn has went on for 208320 threads.

    ————

    word…

    and whats funny is that is has inspired some of the longest, most well articulated paragraphs in nahright history… this strange beef has caused the randomest of niggas to search the recesses of the innermost thought processes, to find new and elaborate ways to definitively describe the dynamics of the Shawn Carter/Dwight Grant relationship … even lurkers were serving up Shakespearean-esque scrolls …

    ^LMFAO… true that. Niggas I never heard/seen before popped up and started typing eloquent dissertations with proper verb-subject agreement and everything. I’m usually an advocate of NAHvels and have typed plenty in my hay day. But I’ve literally scrolled past at least 10 of them shits in the last two days.

  61. Harlem World Says:

    # Dehaven Says:
    November 1st, 2009 at 7:09 pm

    Jay is a foul dude. My daughter told me I should just die cause Jay is her God Father.

    ^^
    Uhhhh (c) Biggie

  62. D. Billz Says:

    D_Bleek_4_life Says:
    November 1st, 2009 at 7:26 pm
    To fans that was like the real Roc break up…shits sad..nh

    ^Yeah, I think many of us (myself included) thought there would be an inkling of a chance of them getting back together until this happened. Oh well… guess I’ll just be listening to and enjoying old Roc records, getting emotional whenever watching/listening to the State Prop takeover on Hot97.

    “truck same color as Tickle Me Elmo”

  63. Black Favre Says:

    wow @ Shawn calling the poe-poes on Dwight …

  64. D. Billz Says:

    youtube.com/watch?v=auuNsyJT3_M

    ^Yo, as strange as that heffa looks, I’d STILL hit it. I don’t think her hairstyle has EVER done her any justice.

  65. rdawodu Says:

    LOL @ lurkers postin…. (i’m a lurker by the way) Where is EnglandRepresent….?

  66. D. Billz Says:

    LOL @ Dwight getting escorted out. If I go to the NahBQ and security put their hands on me, Mr. Rawlings will be gettin’ dissed via YouTube/UStream.

  67. Black Favre Says:

    Amil always been what i call “ugly-cute” …

    she kinda ugly, but there’s an innate cuteness to her ugliness …

    if that makes any sense …

  68. Dehaven Says:

    50 wants me to write a book named “Dehaven told me” He wants to take me shopping too. I’m still undecided on the photo shoot thing he’s talking about doing. He told me to call him but I know he be taping niggas. damn Jay look what you got me doing. I’m sorry. You forgave Nas and you and him never shared a pair of socks like we did. Is it because you smashed Carmen that you forgave Nas? You could smash my wife but you got to use a condom. ok Scream At me Jay

  69. The Shot Clock aka I'm a Nahmerican Says:

    wait…now Buddens gon say that verse on BET was not sent Jigga’s way?

    yellow niggas FTL

  70. Harlem World Says:

    Amil always been what i call “ugly-cute” …

    she kinda ugly, but there’s an innate cuteness to her ugliness …

    if that makes any sense …

    ^^
    This makes perfect sense.

  71. The Shot Clock aka I'm a Nahmerican Says:

    Joe Budden: he definitely dissed me on BP3…..and he prolly blackballed my career, but i love him. I love Jay-Z the artist.

    ^

    smh

  72. D. Billz Says:

    The Shot Clock aka I’m a Nahmerican Says:
    November 1st, 2009 at 7:48 pm
    wait…now Buddens gon say that verse on BET was not sent Jigga’s way?

    yellow niggas FTL

    ^I’m sayin’. That nigga couldn’t even offer a coherent explanation and then had the nerve to tell someone else to not diss another rapper when already dissed said rapper. Not to mention the other two rappers have/had a closer relationship with dude then he did. Like I said, that nigga is bored out of his mind right now.

  73. PHENOMENON Says:

    Amil always been what i call “ugly-cute” …

    she kinda ugly, but there’s an innate cuteness to her ugliness …

    if that makes any sense …

    ^ ^
    Yea. . .

    Have you ever seen a woman that is not exactly attractive but you want her??

  74. Black Favre Says:

    The Shot Clock aka I’m a Nahmerican Says:

    November 1st, 2009 at 7:52 pm
    Joe Budden: he definitely dissed me on BP3…..and he prolly blackballed my career, but i love him. I love Jay-Z the artist.

    ^

    smh

    ———-

    co-shakes… no homo

  75. D. Billz Says:

    landLORD

    I definitely overstand the ugly-cute label. A major portion of women I’ve holla’d at have been ugly-cute… word to the many drunken nights I’ve posted up on chicks in Fells Point. Ugly-cute chicks are usually humble but dress really well too. They also usually have a good sense of humor. And if you’re a.) a handsome enough dude, and/or b.) she has a some good lookin’ relatives, then there’s a possibility that the newborn would be attractive as well.

    Hypothetically speaking of course.

  76. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    what’s good

    *daps nah*

  77. D. Billz Says:

    Have you ever seen a woman that is not exactly attractive but you want her??

    ^That’s probably my life story. Word to the numerous club/bar pics I’ve posted on Nah. They be madd confident without coming off as conceited. I did that quality and that only heightens the horniness.

  78. D. Billz Says:

    *dapz Norie, Phenom*

  79. The Shot Clock aka I'm a Nahmerican Says:

    its funny, cos i had just gained a little respect for Buddens, that freestyle was fire.

    >A major portion of women I’ve holla’d at have been ugly-cute… word to the many drunken nights I’ve posted up on chicks in Fells Point.

    ^

    nah, if u smashed wen u was drunk thats called drunk “i need to get my dick wet and she wont put up too much of a fight” cute.

  80. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    LOL @ Dwight getting escorted out. If I go to the NahBQ and security put their hands on me, Mr. Rawlings will be gettin’ dissed via YouTube/UStream.
    ^
    I’m kind of dissapointed that the nah bbq never went down, being able to see biggumskiller threaten to slap Eskay’s shag with a shovel would’ve been worth the cross-country flight

  81. Tong Po Flo Says:

    if that makes any sense …

    ^ It do, she’s the type of gal that has to wear make-up 24/7 to look decent even while sleeping

  82. The Shot Clock aka I'm a Nahmerican Says:

    Lf: I just saw Inglorious Basterds and that Nazi Security officer is one of the illest characters in a long time.

  83. Black Favre Says:

    ^she’s the type of gal that has to wear make-up 24/7 to look decent even while sleeping

    ————-

    LOL @ the concept of going to bed with makeup on, in case you meet that special someone in your dreams …

  84. D. Billz Says:

    E AKA THE REAL NORIEAGA Says:
    November 1st, 2009 at 8:00 pm
    LOL @ Dwight getting escorted out. If I go to the NahBQ and security put their hands on me, Mr. Rawlings will be gettin’ dissed via YouTube/UStream.
    ^
    I’m kind of dissapointed that the nah bbq never went down, being able to see biggumskiller threaten to slap Eskay’s shag with a shovel would’ve been worth the cross-country flight

    ^LMAO. Yo what happened to that dude? He’s definitely eskay’s GOAT terrorist. And fuckin’ hilarious to boot. And the fact that his screnname was dedicated to Ty’s demise only added to the hilarity.

  85. PHENOMENON Says:

    Lol, my goodness, this Heene guy is such a DOUCHE BAG!!

  86. D. Billz Says:

    Black Favre Says:
    November 1st, 2009 at 8:03 pm
    ^she’s the type of gal that has to wear make-up 24/7 to look decent even while sleeping

    ————-

    LOL @ the concept of going to bed with makeup on, in case you meet that special someone in your dreams …

    ^LMAO @ not even being naturally attractive enough in your dreams. Self-esteem FTL.

  87. The Shot Clock aka I'm a Nahmerican Says:

    Brett Favre is the Cal Ripken of this shit.

    Dont let him win a Superbowl, cos then they gon have to kill or paralyze him to get him off the field.

  88. D. Billz Says:

    *ultra late pass* (finally got a comp again)

    Yo… I’m listening to Exhibit C right now for the first time in my life…

    Lord.
    Have.
    Mercy.

    If Justin is producing his whole first album, I don’t know fam… I don’t know…

    FTR, I accidentally posted this comment in the “sticky’d” (smmfh @ the NR staff) Lil Wayne post. Them niggas are STILL debating about Shawn/Dwight. Smh

  89. D. Billz Says:

    shoutouts to Baltimore, Baton Rouge, my crew in Richmond

  90. Tong Po Flo Says:

    ” I make the devil hit his knees and say the Our Father “

  91. Ghost Writer Says:

    What up?

  92. Ghost Writer Says:

    this Clipse freestyle was dope

  93. Black Favre Says:

    “where niggas really would pack a u-haul truck up… put the high beams on, drive up on the curb at a barbecue and hop up out the back like “whats up?”… kill a nigga rob a nigga take a nigga bust up …”

  94. Boos Bigelow Says:

    LMAO at ugly-cute women. Them be the types I wanna smash only. Not neccessarily date. Give me a pretty chick with an advanced degree( not a bachelors), a lot of ambition, and a healthy fit body any day.

  95. Troyvul Says:

    Beans morals= syrup drinker, in out of jail, gun buster
    Beans values= Went to Dame’s side, valued his money first, didnt feed state prop
    Beans Principles= Cries for help after realizing he fucked and blames others for his failures.
    ^
    Gatttttttt

  96. rocstar Says:

    after seeing that wshh video on beans, i have no doubt that this shit is all publicity. hov should put out a record where he just talks for 5 mins and just air everyone out.

  97. 911 Says:

    Daps ninjas

    J elects lyrics are better to read than hear, on everything. On some un-translated scrolls shit…

  98. PHENOMENON Says:

    Lol, and Lary David FAIL’S again.

  99. Wow Says:

    “the kilos came we gave you bobby brown jaw”>>>>wow

  100. kristenmarquee Says:

    memph bleek will save us all

Leave a Reply