займ с плохой кредитной историей онлайн

Audio: Curtis Talks Beans/Jay-Z & Album Leak (Gomez Bros)

[0:55-1:10] I’m pushing the record up, it’ll be out on the 16th. I’m expecting it to do good because of the response I’ve heard on the web.
[12:10] I feel good that it was leaked in its entirety, in sequence. So people can hear my vision.

[3:35-4:00] [What’s your take on the Beanie Sigel/Jay-Z?] That whole shit is a mess. I understand where his frustration comes from, because there was a point where— He would’ve had a serious check…

[6:15-7:10] A lot of the times when I say Jay is a cool punk, don’t get it fucked up, he’s a smart guy. You can’t take away from him what he’s done in the actual business and in the game. But since he lost to Nas, he hasn’t competed… Everytime somebody came— Beans went out in the front with Jadakiss. He had the Cam’ron issues. Then when Cam’ron came back and it was issues again, the Tru-Life deal was signed. And when Tru-Life got into an altercation with him, that one stopped. That’s what stopped the Cam beef.

[8:05-9:00] [Do you feel like that Beanie Sigel has some legitimate complaints about Jay-Z?] I think he did have legitimate complaints because of my choices. Like— When they tell me you was giving the nigga $1250? [Silence.] A group? [Silence.] A motherfucker can’t even afford no pussy with $1250. [Laughs.] These niggas is staying in nice hotels. If a bitch order room service twice, you’re done. [Laughs.] You know what it is, it’s traditional business. My business model comes from the curb so I’ma take care of my niggas a little different, cuz they my people.

Curtis Calls Gomez Bros (10/31/09) [17min]

via HHNM

Previously: Video: Jay-Z Answers A Beanie Sigel Question @ Montreal Press Conference (10/30) | Beanie Sigel Calls Charlamagne Tha God (10/30) | Beanie Sigel – What You Talkin Bout (Jay-Z Diss)


AddThis Social Bookmark Button

60 Responses to “Audio: Curtis Talks Beans/Jay-Z & Album Leak (Gomez Bros)”

  1. JihaD Says:

    “If a bitch order room service, you’re done”

    Damn…

    JihaD

  2. The Content Of My Nuts Is Agressive Says:

    “I’m expecting it to do good because of the response I’ve heard on the web”

    Most of the responses ive seen have been negative, so what the fuck is 50 talkin about?

    And whats with his obsession with Jay Z all of sudden, nigga can stop talking about him recently

  3. The Content Of My Nuts Is Agressive Says:

    *cant*

  4. The Content Of My Nuts Is Agressive Says:

    50 leaked this shit on purpose so he wouldnt have to compete with Rihanna and Justin

  5. MC Says:

    Most of the responses ive seen have been negative, so what the fuck is 50 talkin about?

    ^^^^^

    Da fuck are YOU talkin bout nigga?!?…Most responses have been overwhelmingly positive

    I swear niggaz just say shit just to be sayin shit

  6. GMLLZ Says:

    Knew 50 was comin to weigh in on the situation…can’t say that I disagree with 50…still…Beans buy a Bentley every week….

  7. rdawodu Says:

    # The Content Of My Nuts Is Agressive Says:
    November 1st, 2009 at 11:30 am

    “I’m expecting it to do good because of the response I’ve heard on the web”

    Most of the responses ive seen have been negative, so what the fuck is 50 talkin about?

    And whats with his obsession with Jay Z all of sudden, nigga can stop talking about him recently
    ======

    You Heard The Album?

  8. Harlem World Says:

    When they tell me you was giving the nigga $1250? [Silence.] A group? [Silence.] A motherfucker can’t even afford no pussy with $1250. [Laughs.] These niggas is staying in nice hotels. If a bitch order room service twice, you’re done.

    ^^
    OH MY GAWWWWD (c) Ricki Lake

  9. From here on call me Woodro M. Hanukkah, Woodro M. Yarmulka, Woodro M. Ramadan Muhammad Asalaamica Rasoul-Allah Supan-Wat'tala through your monitor Says:

    Lmao @ $1250

  10. From here on call me Woodro M. Hanukkah, Woodro M. Yarmulka, Woodro M. Ramadan Muhammad Asalaamica Rasoul-Allah Supan-Wat'tala through your monitor Says:

    Nicki Minaj should do porn

    I’d cop her dvds

  11. De_Here Says:

    y’all niggas know when Beans said “young gunz was callin” he was talkin about Neef…that nigga barely deserved to get 1250 a show…you know Hov had Chris covered…*Hov hands Chris 10 stacks* “ay, don’t tell Neef bout this shit scrap”

  12. AmpGeez a.k.a Get Rich Or Blog Tryin' Says:

    My business model comes from the curb so I’ma take care of my niggas a little different, cuz they my people.
    ===================================
    The difference between a stand up cat & a fake ass nigga

  13. ayooooooooooooooooo Says:

    EVEN 50S NUMBER 1 HATER SAID BISD IS FIRE

    HINT HIS NAME BEGINS WITH E AND ENDS IN Y AND IS VERY CLOSELY TIED TO THIS SITE. LOL

  14. samsohn Says:

    50 > Jay
    50 = KONY

  15. Black Brokaw Says:

    People don’t want to give 50 the same respect as Shawn because Shawn knows more white people.

    But next thing you know, someone is gonna compare the situation to slavery.

    Anybody catch the Wayne shot?

  16. AmpGeez a.k.a Get Rich Or Blog Tryin' Says:

    SMH @ Budden dissin’ Beans for going at Jay on Worldstar.

    That fool is asking to get snuffed again.

  17. sleep Says:

    $1500 with free flight, room, and groupies to perform one song that sound like a deal to me like a deal

  18. Kufi-Smacks Says:

    “I’m expecting it to do good because of the response I’ve heard on the web”

    Most of the responses ive seen have been negative, so what the fuck is 50 talkin about?

    And whats with his obsession with Jay Z all of sudden, nigga can stop talking about him recently

    ^^^^^^^^

    one of the best albums i heard all year…. top four for damn sure… even Jay stans is feeling this…

    BTW niggas gone ask 50 what he thinks… he one of the only rapper that will speak his mind…

    1250 a show is not a good look for a nigga that spends 1250 on a plate of food…. or 1250 on a few bottles….

    but whatever….

    BISD = Can listen to it from front to ending….

  19. » Blog Archive » 50 Cent Speaks On Beanie vs Jay-Z, Album Leak & Rick Ross Says:

    […] 50 called in to the Gomez Bros. show to speak on the Beanie Sigel / Jay-Z beef, his album leaking & Rick Ross. Props to NahRight. […]

  20. Black Farve Says:

    “Death To My Enemies” >

  21. Black Favre Says:

    “Death To My Enemies” >

  22. crooks Says:

    people act like these philly cats is jays boys from back in elementary school or sumtin..im not getting the problem here, if it wasnt for jay all these dudes would be starving on the corner.. im sure 99 percent of the game wish they had the chance state property had

  23. Black Favre Says:

    “Do You Think About Me” >

  24. Black Favre Says:

    50 may not be the greatest lyricist, but the brother makes damn good songs…

  25. Gravity Says:

    BTW niggas gone ask 50 what he knows… he the one that set this whole thing up…

    FIXED.

  26. marylandkev Says:

    Why do peole feel sorry for Beans. That nigga made money and blew it point blank. All that shit talking he was doing calling Kanye a homo a while back now he comes off like a bitch crying about a not being able to speak to Jay lol.

  27. sleep Says:

    Jay got rid of all his goons(tru life, uncle m,beans)

    *applaud that man*

  28. "A" Chick Le Fleur - U Can Thank Me Later Says:

    50 cleary set this whole thing up. He talked about this months ago on the radio. He was lashing out then — talking about how Jay wouldn’t do the video so he would do the video either….not sure if that was the deal with Freeway or Beans. In any case 50 is a fuckin punk. Nigga don’t know how to sell an album without creating beef.

    The only fault I find with Jay is that he doesn’t push his own artists and that probably comes from all the backstabbing that has ensued from the ROC bullshyt.

    Yeah it’s cool to be down with Drake…Yeah it’s cool to be down with Kudi…but how about mentoring your own fucking artists!
    J Cole is lyrically better then both them dudes….where’s the love Jay?

  29. "A" Chick Le Fleur - U Can Thank Me Later Says:

    Yo Dre…the timecode on Nah is F’d up right now.

    Looks like nahggers is postin in the future and I’m in the past.

    *watches post go to middle section of Nah since it 1:17 in my world*

    I’m out. Hope yall get this fixed asap.

  30. Gravity Says:

    I guess beans ddn’t pay attention to all the lyrics that only he understands b’cos he’s a “rapper”! haha ..

    “stop calling us on the phone, thats ho-man shit” ~William H.~

  31. Gravity Says:

    J Cole is lyrically better then both them dudes….where’s the love Jay?

    ^

    This. No excuses for that one, dude has a verse on BP3 but still could use the push in the right direction. Cole is missing some star quality facets in his armor, which I think JayZ should pull him to the side and school him.. Its still early in the game for him though so…..

  32. jackspade Says:

    Yo the nigga 50 is crazy

  33. kedordu Says:

    DONT PLAY URSELF BISD IS GOOD IGNORANT RAP .. AND ITS HIS SECOND BEST LP ….

  34. CassavaLeaf Says:

    If a bitch order room service twice, you’re done.

    ^^

    Dead

  35. Gravity Says:

    If J.cole is as smart as I hope he is, he’ll be pushing himself.. We don’t need to hear how you got signed for the umteenth time in all the interviews.. Instead talk about The Warm Up that every1 is co-signing, shoot another vid from your own pocket, make yourself hot.. And get a stylist for crying out loud. Cole needs to holla @ me, that dude needs gudance for real. Lol, but seriously.

  36. CassavaLeaf Says:

    I think people missed when Jay said that Beans had TWO Bentleys
    he blew his money ala mike tyson
    don’t turn around and blame don king or robin givens thereafter
    in this case jay-z

    fuck that

    beans made his bed, now he’s fucked.
    running around spreading gay rumours bout kanye
    and then saying that it takes 5 people before he can get to jay
    shit
    kanye has him on speed dial

    plus,
    didn’t all these cats had a chance to choose who they were gonna roll with?
    memphis bleek and kanye were the only fuckers loyal to jay
    everyone else went with Dame & Biggs
    so now they can’t ask for loyalty
    the richest man is the only one that has to be loyal

  37. Gravity Says:

    guidance > gudance.

  38. DJ Semtex » 50 CENT | TALKS BEANIE SIGEL/HOV SITUATION Says:

    […] Props : Dre […]

  39. "A" Chick Le Fleur - U Can Thank Me Later Says:

    Gravity Says:

    November 1st, 2009 at 1:46 pm
    If J.cole is as smart as I hope he is, he’ll be pushing himself.. We don’t need to hear how you got signed for the umteenth time in all the interviews.. Instead talk about The Warm Up that every1 is co-signing, shoot another vid from your own pocket, make yourself hot.. And get a stylist for crying out loud. Cole needs to holla @ me, that dude needs gudance for real. Lol, but seriously.
    —————————
    That’s what I’m sayin…..he’s new 2 the game. He dont know how to kick it in front of the camera yet. That’s where “guidance” comes in.
    Interviewers jus ask the same dumb ass questions over and over. And he answers them. The interviews don’t know shyt about TWU!
    Another vid? Where’z the first vid? That clip he did with BBGun?

    Cole also needs to perform with a team to create some excitement on stage. I think that helps in the beginning. They straight throwin this nigga to the wolves each and every time. That’s why I hate that he signed to RocNation. He woulda been better off with the slow grind to the top. RocNation ain’t really payin that nig anyway.

  40. Mr. Iceberg Slim Says:

    “Beanie Sigel going at Jay-Z, huh,” Budden said during a live blog chat. “Is that what it’s come to in hip-hop? Hip-Hop is f*cking wack. Why he ain’t never go at him before, that’s what I wanna know. That sh*t is weak. N*ggas dissing Jay-Z is weak. Aight, I don’t wanna hear that sh*t. Beans is nice and I like Beans, I just feel like n*ggas dissing Hov is pointless and mind you, I’m very aware that I dissed Hov countless times, I dissed Hov a bunch of times. I am so so aware of that. I did not diss Hov recently…I’ve matured, Jay is d*mn near a billionaire and he just performed at Yankee Stadium, diss him for what? Even if you rap better than Jay-Z, which some people do today, you’re gonna lose. If you go against Jay-Z, the fight is automatically fixed and I really like Jay-Z and I really like The Blueprint 3 for the most part, killed the intro, he’s got a bunch of songs on there I really like…You take Jay-Z away from hip-hop, what do you have? Is it the same? No.” (World Star Hip Hop)

  41. GMLLZ Says:

    # The Content Of My Nuts Is Agressive Says:
    November 1st, 2009 at 11:30 am

    “I’m expecting it to do good because of the response I’ve heard on the web”

    Most of the responses ive seen have been negative, so what the fuck is 50 talkin about?

    And whats with his obsession with Jay Z all of sudden, nigga can stop talking about him recently
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Jay said that No one is afraid of 50 Cent. I repeat, no one is afraid of 50 Cent.

    So Fiddy didn’t like that and has been taking subtle shots ever since.

  42. Silkcityp Says:

    Jay is a great rapper, but the nigga is a bitch! Fuck jay-z

  43. kambani Says:

    …..ever since he got with that bitch, he probably squat to piss………..shady business ninetys businessmen; jay, puffy, dame dash n’ them

  44. fli-DIE Says:

    ‘Imma about a dollar what the fuck is 50 Cent’.

  45. SayyyWorddd Says:

    “You know what it is, it’s traditional business. My business model comes from the curb so I’ma take care of my niggas a little different, cuz they my people.”—– Fifty

    And niggas hate Curtis?!

  46. J Dela Says:

    “You know what it is, it’s traditional business. My business model comes from the curb so I’ma take care of my niggas a little different, cuz they my people.”—– Fifty

    And niggas hate Curtis?!

    ^^^^

    yeeah, it’s about the music… sorry if I don’t suck his dick because he puts half a grand gettin spins every trash Yayo record.

  47. Adam Says:

    Celebrating the death of Jam Master Jay

    Pause.

  48. realtalk82 Says:

    all i can say is “death to enemies” iz craaazy,

  49. kedordu Says:

    couldve been you .. glad he left that in .. BISD ..

  50. pulse Says:

    what sea do you cross to get to Montreal? SMH, ‘i think he was overseas’ haha

  51. MuthasuckAs Says:

    Bisd is the greatest album of all time.Not

  52. elgindotcom Says:

    Told you Jay lost to Nas.

  53. Johnny Cadelco Says:

    Jay-Z lost to Nas. He pretty much summed this up in Ether.

  54. Cal Says:

    We should just impeach Jay and give GOAT status to his caucasian counterpart, coz you never hear shit like this come up from any of his nyukhas or associates! Him and Royce fixed their shit like men by coming to terms and having a convo.

  55. KingPoetic Says:

    ^ Yeah, because the goat should have Encore in his discography, kill yourself

  56. moresickaMC Says:

    seriously tho. enough of Jay-Z

    NY needs something new

  57. J Dela Says:

    NY needs something new

    ^^^

    uncle murda, maino, papoose, red cafe, corey gunz, charles hamilton… too much talent

    (jokes)

  58. Picsou Says:

    wow: Vous êtes un bunch de pédés.

  59. Cal Says:

    KingPoetic Says:

    November 2nd, 2009 at 1:17 am
    ^ Yeah, because the goat should have Encore in his discography, kill yourself

    ^^^^^
    We all had to sit through “kingdom come” too buddy! And dont give me any of that “it went over niggaz heads” crap.

  60. Nah Right » Audio: Curtis Says Jay-Z Blocked An $800,000 Offer For Beanie Sigel Says:

    […] Previously: Audio: Curtis Talks Beans/Jay-Z & Album Leak (Gomez Bros, 10/31/09) […]

Leave a Reply