Gucci Mane ft. Lil Wayne, Jadakiss & Birdman – Wasted (Remix)

The kush got a nigga feeling like he in the Matrix…

Gucci Mane ft. Lil Wayne, Jadakiss & Birdman – Wasted (Remix)

Props: RR


AddThis Social Bookmark Button

69 Responses to “Gucci Mane ft. Lil Wayne, Jadakiss & Birdman – Wasted (Remix)”

  1. sean coonery Says:

    beefing with 50 cent is a wrong move. At least I would never do it.

    He exposes you to the public. Shit that you thought would never come up, comes up to haunt you.

    He was on the radio talking about Rick Ross son having hearing problems and not having health insurance.

    Then he said The Game’s father raped Game’s sister and molested the game.

    That’s harsh b. That’s the type of shit you don’t do.

    Even Jay, when he went at Nas. He just fucked Carmen and made a song. but thats it.

    50 Cent goes overboard, he has Tia naked on a magazine cover looking at her pussy.

    SMFH.

  2. Plug Says:

    The skits on burrprint 3 >

  3. GLITCH Says:

    THE COLD WAR MIXTAPES >>>

  4. Harlem World Says:

    *Oh my, orange jumpsuit!? Somebody call the fashion police!*
    *Doesn’t listen to track*
    *Is homo*
    *Is Rey*

  5. GLITCH Says:

    wait… is gucci rhyming DOUBLETIME?

  6. Gravity Says:

    dame will never swallow his pride if jay extends a olive branch to him. cause jay is doing better without him so jay wont make him a ceo of anything. he would have dame working for tyty. can dame ego handle that

    ^

    They could partner up for projects, it doesn’t hav to be a permanent gig… mor like frequent collabos kinda thing.. you gotta admit Dame knows how to bring out the best in artists.. I admire how he stays in the stu with the BlackRoc project… that shit motivates artists to bring their A-game..

  7. Boos Bigelow Says:

    50 wishes that was him performing at the world series….if 50 album flops…watch jay put a nail in the coffin for him

  8. Frank Says:

    Jadakiss >

  9. Jersey*made*me Says:

    I’d rather eat soul food cooked by a white woman than to listen to a Baby verse.

  10. WTF Do These Guys Kno BTW Blogs Are Kinda Boring Since Biggavel Gone Says:

    Can someone lookout for the kid and send BISD to rud3boye@gmail.com, it would be greatly appreciated.

  11. 123 Says:

    Phillies sweep!

  12. CheezyDoDo Says:

    GuCCi be uNdaRated tht bOi C0Ld BurrrRRRrr

  13. D. Billz Says:

    Jersey*made*me Says:
    October 29th, 2009 at 8:25 pm
    I’d rather eat soul food cooked by a white woman than to listen to a Baby verse.

    ^ 9-Ether
    ———————

    WTF Do These Guys Kno BTW Blogs Are Kinda Boring Since Biggavel Gone Says:

    ^Free the Wave

  14. sleep AKA I'M 2 COOL 4 U DUDES 2 RIDICULE Says:

    WTF Do These Guys Kno BTW Blogs Are Kinda Boring Since Biggavel Gone Says:
    October 29th, 2009 at 8:27 pm
    Can someone lookout for the kid and send BISD to rud3boye@gmail.com, it would be greatly appreciated

    ^^^^^^^^^^
    RIAA fines aint cheap google that shit my nigga

  15. Tong Po Flo Says:

    dame will never swallow

    ^ AYO

  16. sleep AKA I'M 2 COOL 4 U DUDES 2 RIDICULE Says:

    damm a-rod 0-5 with 4k’s

    yankees fan forget it carried them last series

  17. Troyvul Says:

    Omg, Birdman got handled by that track

  18. WTF Do These Guys Kno BTW Blogs Are Kinda Boring Since Biggavel Gone Says:

    RIAA fines aint cheap google that shit my nigga

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    lol, i feel ya (nh)

  19. sleep AKA I'M 2 COOL 4 U DUDES 2 RIDICULE Says:

    Troyvul Says:
    October 29th, 2009 at 8:38 pm
    Omg, Birdman got handled by that track
    ^^^^^^^^^^^^^^
    the sky is blue

  20. sleep AKA I'M 2 COOL 4 U DUDES 2 RIDICULE Says:

    at this rate pedro wont makie it past the 4th inning

  21. JDS aka JDSkellington Says:

    Tong Po Flo Says:
    October 29th, 2009 at 8:31 pm

    Morgan better get an oscar for that shit too…

    ^ word, but watch it end up like the Malcolm X movie

    ^nah, not with Eastwood behind the camera

  22. WTF Do These Guys Kno BTW Blogs Are Kinda Boring Since Biggavel Gone Says:

    dame will never swallow his pride if jay extends a olive branch to him. cause jay is doing better without him so jay wont make him a ceo of anything. he would have dame working for tyty. can dame ego handle that
    ^
    They could partner up for projects, it doesn’t hav to be a permanent gig… mor like frequent collabos kinda thing.. you gotta admit Dame knows how to bring out the best in artists.. I admire how he stays in the stu with the BlackRoc project… that shit motivates artists to bring their A-game..

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    I was riding home listenin to BP3, and I was thinking: wtf was dame’s reaction to Jay tellin him “they offered me the name and im takin it”
    Like I kno the dame was shocked by that ish and thought it was grimey, but im talkin bout how he said to jay and his facial expression (nhjic). it woulda been crazy sittin at the table next to them dudes.

  23. WTF Do These Guys Kno BTW Blogs Are Kinda Boring Since Biggavel Gone Says:

    *what he said*

  24. Harlem World Says:

    I NEED DRE TO DROP DETOX BY NEXT SUMMER AT THE LATEST

    *turns off caps*

  25. david blackham Says:

    Just’s version of Reminder >>>>>>>>>> Timbs

    could have been one less skip on the album. hov fucked up.

  26. Ghost Writer Says:

    WTF Do These Guys Kno BTW Blogs Are Kinda Boring Since Biggavel Gone Says:

    October 29th, 2009 at 8:27 pm
    Can someone lookout for the kid and send BISD to rud3boye@gmail.com, it would be greatly appreciated.

    ^
    *sends virus instead*

    sent

  27. sleep AKA I'M 2 COOL 4 U DUDES 2 RIDICULE Says:

    i think dame was more grimey keeping the masters for reasonable doubt. that decision was the dumb one. why would u ratter have the masters for jay least selling album over his whole catalog. that was a decision dame probably regret ever time the bill collectors call. niggas are to emotional let that shit get in the way of better judgement.

  28. WTF Do These Guys Kno BTW Blogs Are Kinda Boring Since Biggavel Gone Says:

    i think dame was more grimey keeping the masters for reasonable doubt. that decision was the dumb one. why would u ratter have the masters for jay least selling album over his whole catalog. that was a decision dame probably regret ever time the bill collectors call. niggas are to emotional let that shit get in the way of better judgement.

    ^

    true story

  29. EnglandRepresent Says:

    Jay owes his career to Frank White

  30. Tree Says:

    *listens for Jada only*

    *is impressed*

    *never listens again due to Brian*

    *goes back to watching UNC vs Va Tech*

    fuck baseball…

  31. verses Says:

    # EnglandRepresent Says:
    October 29th, 2009 at 9:07 pm

    Jay owes his career to Frank White

    ^^^^

    …and puffy

  32. Ghost Writer Says:

    EnglandRepresent Says:

    October 29th, 2009 at 9:07 pm
    Jay owes his career to Frank White

    ^
    Yup but his stans will never admit it

  33. verses Says:

    # verses Says:
    October 29th, 2009 at 9:09 pm

    # EnglandRepresent Says:
    October 29th, 2009 at 9:07 pm

    Jay owes his career to Frank White

    ^^^^

    …and puffy

    ^^^
    clarification – puffy also owes his career to Mr White

  34. WTF Do These Guys Kno BTW Blogs Are Kinda Boring Since Biggavel Gone Says:

    Jada’s bars>>>>>>>

    Takin a 5 yr album hiatus after Kiss of Death = fail

    Has he went gold yet? And the only reason im asking is because he had the potential to do numbers with a swift follow up after “why”… then again it don’t look like they put marketing dollars into the project anyway so there’s a slim chance he won

  35. EnglandRepresent Says:

    True true. I used to think it was OK for Jay to use Biggie’s rhymes verbatim but now I just think it’s sad. You can’t replicate greatness. If you weren’t skilled enough to think of the dope shit in the first place then don’t use the dope shit in your own shit cos it just reeks of shit. Biggie > Jigga

  36. JDS aka JDSkellington Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=nOLgn9ehuu4&feature=player_embedded

    ^^

    Mos is a stan lol… this is a vid of him and Thought after the cypher taping talking about Thought’s “75 Bars” offa Rising Down

  37. JDS aka JDSkellington Says:

    youtube.com/watch?v=nOLgn9ehuu4&feature=player_embedded

    ^^

    Mos is a stan lol… this is a vid of him and Thought after the cypher taping talking about Thought’s “75 Bars” offa Rising Down

  38. Tong Po Flo Says:

    fuck baseball…

    ^ slight co-sign, that ish is the bomb when I play it, watching it not so mucho

  39. 40 Inc Says:

    Disc 1
    1 Intro
    2 Came To Win (Produced by Red Spyda)
    3 Get Up (Produced by Scott Storch)
    4 Need Your Hate (Produced by Dr. Dre)
    5 Here For A Reason (feat. Nate Dogg) (Produced by Tha Bizness)
    6 Good To Be A Gangsta (Produced by Ty Fyffe & Sha Money XL)
    7 Don’t Mess With 50 (Produced by Don Cannon)
    8 Trust In Me (Produced by J.R. Rotem)
    9 Norman Bates Motel (feat. Eminem) (Produced by Dr. Dre)
    10 Bitch I’m Sorry (Produced by Needlz)
    11 All For You (Produced by Hi-Tek)
    12 No Time To Lose (feat. Swizz Beatz) (Produced by The Individuals)
    13 Lonely At The Top (Produced by Play-N-Skillz)
    14 You Need Us (feat. Lloyd Banks & Tony Yayo) (Produced by DJ Khalil)
    15 Different Path (feat. Dave Young) (Produced by Havoc)
    16 I Get It In (Produced by Dr.Dre)
    17 Somebody Forgive Me (Produced by Jake One)
    18 My Reign (Produced by Eminem)
    19 Ready For War (feat. Dr.Dre) (Produced by Dr. Dre)

  40. rocstar Says:

    EnglandRepresent Says:

    October 29th, 2009 at 9:12 pm
    True true. I used to think it was OK for Jay to use Biggie’s rhymes verbatim but now I just think it’s sad. You can’t replicate greatness. If you weren’t skilled enough to think of the dope shit in the first place then don’t use the dope shit in your own shit cos it just reeks of shit. Biggie > Jigga

    ^
    go listen to track 3 off the Black Album.

  41. verses Says:

    # Ghost Writer Says:
    October 29th, 2009 at 9:10 pm

    EnglandRepresent Says:

    October 29th, 2009 at 9:07 pm
    Jay owes his career to Frank White

    ^
    Yup but his stans will never admit it

    ^^^
    Stupidest comment i heard this week was by some 20 yr old douchebag hipster tryin to tell me that Jay line “stop your blod clot cryin the kid, the dawg, everybody dyin no lyin etc” was amazing and original…told him to STFU, that if u dont listen / have listened to christopher wallace go kill your self…then bought him a beer (none) and kept it moving…fuckin hipsters, first they dress like fags, then they wanna listen to hiphop, and now they come to my drinkin spot (none) and try to lecture me bout lyrics…

  42. Gseven Says:

    jada couldn’t even save this song

  43. verses Says:

    # rocstar Says:
    October 29th, 2009 at 9:20 pm

    ^
    go listen to track 3 off the Black Album.

    ^^^
    thats a weak excuse…but carry on nevertheless

  44. White and on Nahright Says:

    GGGGUUUUUUUUUUUUUUUUUUCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

  45. JDS aka JDSkellington Says:

    youtube.com/watch?v=NKs3hsFzNfg&feature=player_embedded

    ^^

    Madvillainy 2 preview

  46. Ghost Writer Says:

    Jay bite biggie’s style….jay heard Big didn’t write raps…then he stop writing raps….jay switched up his whole flow quick too

  47. Tong Po Flo Says:

    I hope they remixed Wayne freestyle in this

  48. EnglandRepresent Says:

    Would it be fair to say that most of Jigga’s albums have had some Biggie lyrics in them at some point??? At what stage do you say, negative ghostrider, you can’t get away with that shit. What would Bun B look like constantly recycling Outkast lyrics?? Like a dickhead that’s what. No matter how much you respect another man’s work how is it ok to use that man’s work in your own work?? It’s bollocks straight up and down and to see that Jigga is now 40 years old and still using Biggie lines is plain sad. You were never as good as Frank White and never will be. Give it up.

  49. Ghost Writer Says:

    verses Says:

    October 29th, 2009 at 9:22 pm
    # Ghost Writer Says:
    October 29th, 2009 at 9:10 pm

    EnglandRepresent Says:

    October 29th, 2009 at 9:07 pm
    Jay owes his career to Frank White

    ^
    Yup but his stans will never admit it

    ^^^
    Stupidest comment i heard this week was by some 20 yr old douchebag hipster tryin to tell me that Jay line “stop your blod clot cryin the kid, the dawg, everybody dyin no lyin etc” was amazing and original…told him to STFU, that if u dont listen / have listened to christopher wallace go kill your self…then bought him a beer (none) and kept it moving…fuckin hipsters, first they dress like fags, then they wanna listen to hiphop, and now they come to my drinkin spot (none) and try to lecture me bout lyrics…

    ^
    haha he’s a clown….

  50. Ghost Writer Says:

    How the fuck you go from adding sound effects in your raps while rapping fast to RD so quick?

  51. Tree Says:

    slight co-sign, that ish is the bomb when I play it, watching it not so much

    ^^

    Understandable.. could’ve stated my hatred a little better.. fuck WATCHING baseball.. and fuck Brian.. A-roids is blowin’ his damn load too, which is a shame considering I like dude minus his relations to Madonna, semi-homo voice and girlish emotional attitude..

  52. Ghost Writer Says:

    EnglandRepresent Says:

    October 29th, 2009 at 9:28 pm
    Would it be fair to say that most of Jigga’s albums have had some Biggie lyrics in them at some point??? At what stage do you say, negative ghostrider, you can’t get away with that shit. What would Bun B look like constantly recycling Outkast lyrics?? Like a dickhead that’s what. No matter how much you respect another man’s work how is it ok to use that man’s work in your own work?? It’s bollocks straight up and down and to see that Jigga is now 40 years old and still using Biggie lines is plain sad. You were never as good as Frank White and never will be. Give it up.

    ^
    Plus most of his records weren’t even his ideas….Kanye and other cats in the studio gave him most his hits….they told him what to say and how he should say it….dude is not creative like that….

  53. Troyvul Says:

    Baseball,soccer,football,basketball,hockey all popping these days

    Fall>>>>>

    And co-siggle g7 disappointed in Jada’s effort, expected so much more since he thrives on southern beats.

  54. Tree Says:

    youtube.com/watch?v=NKs3hsFzNfg&feature=player_embedded

    ^^

    say word? damn, shit sounds mad fresh!

    DOOM >

    *daps*

  55. Brooklyn Strong Says:

    Nahggers act like Jay flew the plane into the towers smh

  56. Brooklyn Strong Says:

    Jay has to get him a thisisJay.com or something because 50’s internet soldiers just pop out of no where if you form a negative opinion of anything 50 cents.

  57. CheezyDoDo Says:

    Wayne’s laugh at the end of Banned From Tv is one of the reasons hes the best raper alive

    he ate that track too

    no ceilings got dammint now the fuckin sky showing

  58. The Shot Clock aka I'm a Nahmerican Says:

    noceilings!

  59. Ghost Writer Says:

    Brooklyn Strong Says:

    October 29th, 2009 at 9:39 pm
    Jay has to get him a thisisJay.com or something because 50’s internet soldiers just pop out of no where if you form a negative opinion of anything 50 cents.

    ^
    Lol @ the pot calling the kettle black

  60. C. Dufflebags Says:

    jigga started to flow like us but hit with aint no niggas
    had much versace swagger
    BIG admired the brooklyn knight and took him in as Iceberg the rapper

  61. The Shot Clock aka I'm a Nahmerican Says:

    cosign Cheezy….thats the best track on the tape imo.

    Nahggas is really sleeping on that mixtape, i dont get it. that shit is bananas

  62. The Shot Clock aka I'm a Nahmerican Says:

    The Atlantic: In September, director Roman Polanski was arrested in Switzerland for leaving the U.S. in 1978 before being sentenced to prison for raping a 13-year-old girl at Jack Nicholson’s house in Hollywood. During the time of the original incident, you were working in the industry, and you and Polanski had a common friend in theater critic and producer Kenneth Tynan. So what’s your take on Polanski, this many years later?

    Gore Vidal: I really don’t give a fuck. Look, am I going to sit and weep every time a young hooker feels as though she’s been taken advantage of?

    ^

    old people who dont give a fuck FTMFW!

  63. Harlem World Says:

    Wayne’s laugh at the end of Banned From Tv is one of the reasons hes the best raper alive

    ^^
    Nobody will ever body Banned from tv, like the niggas on the original.

  64. Boos Bigelow Says:

    yankees will lose

  65. Brooklyn Strong Says:

    Ghost Writer Says:

    October 29th, 2009 at 9:42 pm
    Brooklyn Strong Says:

    October 29th, 2009 at 9:39 pm
    Jay has to get him a thisisJay.com or something because 50’s internet soldiers just pop out of no where if you form a negative opinion of anything 50 cents.

    ^
    Lol @ the pot calling the kettle black
    =================================
    Lol. at least you’ve seen me post comments before. But let the post be something about 50 and 15 names you’ve never seen before comes in and starts commenting.

  66. Tong Po Flo Says:

    Nahggers act like Jay flew the plane into the towers smh

    ^ He didn’t? *shrugs shoulderss*

  67. sougynt Says:

    orange jumpsuits is the uniform in dekalb county jail. we used to refer to it as the ‘pumpkin patch’

  68. Nah Right » Gucci Mane feat. Lil Wayne - Bitches Wanna (prod. Bangladesh) [DJ] Says:

    […] Previously: Gucci Mane ft. Lil Wayne, Jadakiss & Birdman – Wasted (Remix) […]

  69. kk Says:

    umm clearly yall needa quit talkn bout gucci cuz he dah shit yall juss mad yall aint as fresh as him.
    and fuck 50 he aint got shit on gucci..
    no ceilings the shit too i agree wit yall
    weezyfuckinbabayy

Leave a Reply