Soulja Boy ft. Drake – Play Ball (prod. Boi-1da)

souljaboy-drake

souljaboy-paranormal-mixtape

Soulja Boy ft. Drake – Play Ball (prod. Boi-1da)

I knew this song was stolen.


AddThis Social Bookmark Button

40 Responses to “Soulja Boy ft. Drake – Play Ball (prod. Boi-1da)”

  1. A tribe called quest aka The Yankees are my daddy But my comment is still the greatest of all time Says:

    drake looks like me unfortunately

  2. landLORD Says:

    *puerto ricans it up*

    *enters grocery store with 20 dollars in food stamps*

    *comes running out of store with 50 dollars worth of groceries*

  3. landLORD Says:

    A tribe called quest aka The Yankees are my daddy But my comment is still the greatest of all time Says:

    October 26th, 2009 at 1:53 pm
    drake looks like me unfortunately

    —————

    is that nigga blind too?

  4. NovemberEnd aka What Do You Mean Teenager What Age Are We Talking About Says:

    Malta aint that bad when your at someone house (spanish) there no more soda and the only thing left in the fridge to drink is that little moderate amount of ice-tea but seeing that you done seen that same amount the whole week there must be a reason someone hasnt finished it and the malta is left….cool …but to have cases of malta in the fridge …smh

  5. A tribe called quest aka The Yankees are my daddy But my comment is still the greatest of all time Says:

    *Black peoples it up*

    *splurges on 99c store*

  6. Roof do the Houdini Says:

    ill slap the shit outta some food stamps

  7. blackkid Says:

    forgive me i kinda like this
    *turns it up*

  8. landLORD Says:

    Beezy Says:

    October 26th, 2009 at 1:54 pm
    *puerto ricans it up*

    *holds dads beer while he beats moms ass*

    ————-

    LOL damn

  9. A tribe called quest aka The Yankees are my daddy But my comment is still the greatest of all time Says:

    *puerto ricans it up*

    *holds dads beer while he beats moms ass*

    –Omg beezy is in rare form

  10. TheCo!!inB Says:

    *hispanics it up*
    *fantasizes about empty snapple bottle lined up on the bed*

  11. Rey Says:

    *points at picture of soulja boy*

    *wins blacks vs puerto rican debate*

    *encourages people to make fun of honkeys next*

  12. KzA Says:

    I swear to white jesus, the communications trainging video Im watching right now just referred to “the internets”
    lmao..

    You write this shit DP?

  13. landLORD Says:

    *puerto ricans it up*

    *is 15 years old in the 6th grade*

    *speaks two languages*

    *is receiving failing grades in both*

  14. A tribe called quest aka The Yankees are my daddy But my comment is still the greatest of all time Says:

    *Virginia’s it up*

    *Brags about rapping twins*

  15. NovemberEnd aka What Do You Mean Teenager What Age Are We Talking About Says:

    Beezy Says:

    October 26th, 2009 at 1:54 pm
    *puerto ricans it up*

    *holds dads beer while he beats moms ass*
    ^^^^^^^
    Holy Hell …lmao

  16. A tribe called quest aka The Yankees are my daddy But my comment is still the greatest of all time Says:

    *Black peoples it up*

    *buys brand new Camry*

    *installs spinners and tinted windows*

  17. jake Says:

    soulja boy your not the greatest your the wackest

  18. AmpGeez a.k.a Get Rich Or Blog Tryin' Says:

    Drake kilt this shit and Soulja Boy is an accessory.

    LOL @ the Kerney Thomas reference

  19. A tribe called quest aka The Yankees are my daddy But my comment is still the greatest of all time Says:

    *Puerto Ricans it up*

    *Eats every meal with rice and corn w/ Cocoa COla bottle in middle of table*

  20. Rey Says:

    # A tribe called quest aka The Yankees are my daddy But my comment is still the greatest of all time Says:
    October 26th, 2009 at 2:01 pm

    *Black peoples it up*

    *buys brand new Camry*

    *installs spinners and tinted windows*

    ^^^

    *other black guys it up*

    *carjacks for camry*

    *gets speeding tickets*

    *is DMX*

  21. A tribe called quest aka The Yankees are my daddy But my comment is still the greatest of all time Says:

    *Puerto ricans it up*

    *Gets caught jerkin off by mom*

    *doesnt stop*

  22. &What?! Says:

    Once again Drake kills!

  23. Roof do the Houdini Says:

    *white peoples it up*

    *tells black friend kid cudi is ill*

  24. Beezy Says:

    *puerto ricans it up*

    *works as a cook*

    *feeds his kids mcdonalds daily*

  25. Mr. Papagiorgio Says:

    *puerto ricans it up*

    *enters grocery store with 20 dollars in food stamps*

    *comes running out of store with 50 dollars worth of groceries*

    ^^

    LMAO!!

  26. Roof do the Houdini Says:

    *white peoples it up*

    *talks to his wife about Fidelity investments*

  27. landLORD Says:

    *puerto ricans it up*

    *drives drunk with suspended liscense*

    *refuses to take field sobriety test*

    *goes to jail*

    *gets beat up in the bullpen and loses new AF1s*

    *repeats every payday*

  28. A tribe called quest aka The Yankees are my daddy But my comment is still the greatest of all time Says:

    *Black peoples it up*

    *Goes to jail*

  29. Mr. Papagiorgio Says:

    *hispanics it up*

    *rides in stroller*

    *is 14*

  30. Roof do the Houdini Says:

    *white peoples it up*

    *lets black guy off the bus first*

  31. 813 Says:

    *asians it up*

    *tells 3 year old son he’s a failure for not being an engineer/doctor/both*

  32. Mike Says:

    WHY DOESNT ANYONE EVER COMMENT ON WHAT THE POST IS ACTUALLY ABOUT

  33. hops Says:

    @mike

    this is nahright! where you been at?!?!

    *daps everybody*

  34. Mike Says:

    Hahaha ight my bad then I’ll learn the ways

  35. Frank Says:

    “My pockets fat like my jeans made by Oprah”

    The Fuck?

  36. Beyonder Says:

    Soulja Boy makes Gucci Mane look like Tupac.

  37. YC Says:

    keep the original unknowns on this track hahaha soulja is an ignorant *white peoples it up*
    *looks around for black ppl in sight*
    *whispers the word*
    nigga…..

  38. Tong Po Flo Says:

    *Puerto Ricans it up*

    *Eats every meal with rice and corn w/ Cocoa COla bottle in middle of table*

    ^ LMAO damn

  39. Nah Right » 4 New Drake Songs Says:

    […] Previously: Soulja Boy ft. Drake – Play Ball […]

  40. shanetron Says:

    new link? re up?

Leave a Reply