займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Cookin Soul x 2Pac x DJ Whoo Kid – Night Of The Living Dead Pt. II (Trailer)

Drops on Halloween…artwork after the jump.


cookin-soul-nightofthelivingdeadpt2


AddThis Social Bookmark Button

43 Responses to “Video: Cookin Soul x 2Pac x DJ Whoo Kid – Night Of The Living Dead Pt. II (Trailer)”

  1. Ghost Writer Says:

    I think it’s because fat joe went south and his new york fans gave up on him (n) the south can’t relate to fat cause he’s not from there so they never accepted him as one of their own…..so with all that happening he’s left with a little over 8000 fans….

  2. Harlem World Says:

    Will this be another rape of 2pacs music?

  3. Ghost Writer Says:

    I was thinking about doing something like this….but I’m not sure

  4. NovemberEnd aka What Do You Mean Teenager What Age Are We Talking About Says:

    Fat Joe is a dickriding fag who hopes on the south’s nuts as soon as they got hot and puts NOBODY from the Bronx “on” but yet has the nerve to claim to wave the NY flag….as him knowing good and well he spends 52 weeks of the year in Miami and might stroll through the BX/NY for 2 weeks when album is about to drop

  5. Ghost Writer Says:

    Harlem World Says:

    October 23rd, 2009 at 4:21 pm
    Will this be another rape of 2pacs music?

    ^
    They did this last halloween with Biggie so I guess it will be similar

  6. Harlem World Says:

    Joe just a disloyal nigga. He shitted on niggas (niggaricans) who have put their lives on the line for him e.g charlie rock, cuban link and even remy.

  7. b-ease Says:

    *joe88 enters the room in 5,4,3,2…*

  8. NovemberEnd aka What Do You Mean Teenager What Age Are We Talking About Says:

    youtube.com/watch?v=PjGaBXB0zOQ
    ^^^^^^^
    this is mean

  9. Ghost Writer Says:

    NovemberEnd aka What Do You Mean Teenager What Age Are We Talking About Says:

    October 23rd, 2009 at 4:22 pm
    Fat Joe is a dickriding fag who hopes on the south’s nuts as soon as they got hot and puts NOBODY from the Bronx “on” but yet has the nerve to claim to wave the NY flag….as him knowing good and well he spends 52 weeks of the year in Miami and might stroll through the BX/NY for 2 weeks when album is about to drop

    ^
    There

  10. landLORD Says:

    Tupac STAY falling off …

    he need to wake up and fix this shit ….

  11. Ghost Writer Says:

    Joe might be happy with this (n)….

  12. Harlem World Says:

    What he did to cuban link was EXTRA foul as well.

  13. Ghost Writer Says:

    landLORD Says:

    October 23rd, 2009 at 4:24 pm
    Tupac STAY falling off …

    he need to wake up and fix this shit ….

    ^
    Lol

  14. NovemberEnd aka What Do You Mean Teenager What Age Are We Talking About Says:

    youtube.com/watch?v=faoQbW2O9Yk
    ^^^^^^^^^^
    TUFF!!

  15. Daily Drug Says:

    I think it’s because fat joe went south and his new york fans gave up on him (n) the south can’t relate to fat cause he’s not from there so they never accepted him as one of their own…..so with all that happening he’s left with a little over 8000 fans….

    ^yup, duke could have done better with the fan management….at least he got to ride the miami/south fad || and make some money, but you should know what happens to fads…

  16. Ghost Writer Says:

    I think one of the hardest things to do in the rap game is stay relevant…cause the min you take a break it’s over for you…then there’s that wall you gotta cross to get back on top (n)

  17. NovemberEnd aka What Do You Mean Teenager What Age Are We Talking About Says:

    youtube.com/watch?v=Iyh5XiCpOes
    ^^^^^^
    ok

  18. Ghost Writer Says:

    I say that because I look at these Cookin Soul cats dropping these mixtapes to not be forgotten

  19. PHD Says:

    how was the first one?

  20. Daily Drug Says:

    youtube.com/watch?v=faoQbW2O9Yk
    ^^^^^^^^^^
    TUFF!!

    ^sometimes you gotta wonder if what we are listening to is even music, lol…you mean there was a time when this was type of shit niggas had in their ipods portable 8-track players?

    We lost…or maybe everybody was gay back then

  21. landLORD Says:

    what MC you think could kick every other MCs ass ? …

    RZA?
    Taboo(BEP)?
    Lupe Fiasco?
    Ghostface?
    Project Pat?
    KRS1?
    Common?
    Method Man?
    LLCool J?
    50?
    JayZ?
    NaS? (LOL)
    Eminem (LMAO)
    Busta Rhymes?
    Yayo?
    Sheek Louch?

    write in votes?

  22. Daily Drug Says:

    strikeout fail….whats the code for that shit?

  23. Belize Says:

    fat joe’s Don Cart. > Clipse catalog

    bitches

  24. NovemberEnd aka What Do You Mean Teenager What Age Are We Talking About Says:

    youtube.com/watch?v=l8I3x_1TDWg
    ^^^^^^^
    FIRE!!

  25. landLORD Says:

    Fat Joe?
    Rick Ross?
    Scarface?
    Ice Cube?
    E-40?
    Beanie Sigel?
    Lil Wayne?

  26. Rey Says:

    Accurate assessment of Fat Joe. Not mad tho’.

    Also: Let the dude Pac rest in peace.

  27. Ghost Writer Says:

    landLORD Says:

    October 23rd, 2009 at 4:30 pm
    what MC you think could kick every other MCs ass ? …

    RZA?
    Taboo(BEP)?
    Lupe Fiasco?
    Ghostface?
    Project Pat?
    KRS1?
    Common?
    Method Man?
    LLCool J?
    50?
    JayZ?
    NaS? (LOL)
    Eminem (LMAO)
    Busta Rhymes?
    Yayo?
    Sheek Louch?

    write in votes?

    ^
    yO *dead* this is a good one (n)

    I’d go with……LL Cool J (n)

  28. Belize Says:

    krs’s nose would woop any martian or human

    lupe..fail. he couldnt kill a mosquito

  29. Ghost Writer Says:

    landLORD Says:

    October 23rd, 2009 at 4:31 pm
    Fat Joe?
    Rick Ross?
    Scarface?
    Ice Cube?
    E-40?
    Beanie Sigel?
    Lil Wayne?

    ^
    Beans

  30. Rey Says:

    @ landLORD– In a fight? Or rappin’?

  31. NovemberEnd aka What Do You Mean Teenager What Age Are We Talking About Says:

    Ghostface?
    ^^^^^^^
    Ghost is known for sonning other rappers (breaking mase’s jaw,throw curtis down a flight of stairs)

  32. Rey Says:

    I’m gonna go with a Duckdown or Wu Tang typea dude.. Maybe Ghostface. I’d say Rae but big dudes get winded (c) me.

  33. Ghost Writer Says:

    Belize Says:

    October 23rd, 2009 at 4:33 pm
    krs’s nose would woop any martian or human

    lupe..fail. he couldnt kill a mosquito

    ^
    Lol…when he punch and kick he probably makes funny noises (no old kung fu movies)

  34. Ghost Writer Says:

    Lol @ Project Pat

  35. NovemberEnd aka What Do You Mean Teenager What Age Are We Talking About Says:

    youtube.com/watch?v=8Op7mrD1Ito
    ^^^^^^^^^^
    *lights a dutch*

  36. Rey Says:

    I don’t think there’s any male MC on the planet Lupe Fiasco could beat up…

    …except for Charles Hamilton. I can see Asher Roth winning only one fight, and that’s against Bow Wow.

  37. NovemberEnd aka What Do You Mean Teenager What Age Are We Talking About Says:

    Four Tops >>>>>>

  38. Ghost Writer Says:

    DMX would smash all them fools

  39. 45% Says:

    Ghost is known for sonning other rappers (breaking mase’s jaw,throw curtis down a flight of stairs)

    ^^^

    ghost threw fif down some stairs!!…say word

  40. NovemberEnd aka What Do You Mean Teenager What Age Are We Talking About Says:

    Ghost and his goons even stomped out DJ Premier

  41. landLORD Says:

    Ghost Writer Says:

    October 23rd, 2009 at 4:36 pm
    Lol @ Project Pat

    ————

    no seriously… he’s like 6’6″ 275 lbs, and has been known to fuck niggas up… i might pick him first as a potential champ …

  42. NovemberEnd aka What Do You Mean Teenager What Age Are We Talking About Says:

    youtube.com/watch?v=fo64pe8isTg

  43. Belize Says:

    after all yall been clowning fat joe..i can see him having a meltdown and shooting all them niggas on gp

Leave a Reply