займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Pill Interview w/ ATWS

DJ Hotsauce and DJ Jelly catch up with Pill for AsTheWorldSpins.

Says Hotsauce:

Me & DJ Jelly recently caught up with up & coming ATL rapper Pill. He talks about his background in Atlanta, his current situation, his team, his influences, the importance of the internet and he even gave us a quick freestyle!

Previously: Pill ft. Alley Boy – We Outside

And of course, you can catch Pill tonight @ the Better Recognize Showcase.


AddThis Social Bookmark Button

27 Responses to “Video: Pill Interview w/ ATWS”

  1. Plug Says:

    My lunchtime mission was a success. there was even an asian in there. no big homie’s girlfriend.

    LF: why all the spots got those blue lights now. I walk in there and look down at my trousers only to notice massive stains in the crouch area. I dont know where they came from but it was there. and Im sure the breezoids at the boom boom room noticed… fock em

  2. Mr. Damn, He Ain't Coppin' That, Is He? Says:

    i’m still waiting for a rapper to come out [||] named “bin laden”

    on some real shit, like “this is my name”

    i mean that would be ignorant and it would cause a firestorm but the shit would be mad interesting to see how it played out. if he was nice as fuck on the mic he’d get some work, no doubt. rap fans love controversy and they tend to cheer for the villain anyway

  3. G7 Says:

    >>Member when Cam lost mad weight, and when he got arrested with those pea shooters right after Come Home With Me dropped

    ====
    Cam got the same prescription as Magic Johnson. Only Magic gained weight and Cam lost.

  4. Plug Says:

    LF: I gotta get some different pootang quick. Monday I was gonna go out but my girl came over and got me to buss 2 off so I went to bed. oh but today, its going dowwwwnnnn

    *does motorcycle dance*

    *crashes*

    *burns*

  5. kevfresco Says:

    yo nah admin…..

    liberate my new fresh

    Ibn Tawse dir Salid Boule

  6. NovemberEnd aka What Do You Mean Teenager What Age Are We Talking About Says:

    lol @ DJ names

  7. Ibn Tawse dir Salid Boule Says:

    testing

  8. Big Homie Says:

    Cam > Nas

    Aye yo, this lil’ nigga Nas think he live like me,
    Drove 5’s, shot 5, flipped pies like me?
    Nah, Cam gonna blast,
    I done ran through his past,
    And I ran for the mag,
    Taliban on your ass!
    You’re terry cloth,
    That means very soft,
    Thanks Jay, Carm’s the bomb,
    Broke her cherry off!
    Severely massacred,
    We really gonna laugh at ya,
    The mac milli blast at ya,
    You really run to Africa,
    Stupid, sucker for love,
    Home plenty,
    Nelson Mandela?
    We all boned Winnie!
    Shit, I come over and fight,
    You a lame, you forgot over the night,
    Yo, your career’s over like Mike,
    Any one,
    Tyson,
    Jordan,
    Jackson,
    Ask dunn about my mean kids,
    Frizzle steam,
    Tripple beam,
    Cripple teams,
    When you seen money in Queenbridge?
    Never,
    I used to catch the Tunnel,
    Lil E, Vernon side,
    I gave him packs and bundles,
    How many grams in an ounce?
    How many ounces in an eighth,
    How many eighths in a key,
    Shorty, stay in your place,
    Before the AK’s in your face,
    Take your daughter, R Kelly,
    Have my way with her face!
    Whoa,
    And your Mom’s a whip wop head,
    And you claim to be a hip-hop head?
    Ooh wop, two shots in his hip-hop head,
    This way the whole world know that hip-hop’s dead!
    Rocafella, hip-hop bread,
    Fifty though a night, holla back, hit my spread,
    You wack, you twisted,
    Your girls a hoe,
    You’re broke, the kid ain’t yours,
    And everybody know,
    Your mans even tell you..
    You be like “so?
    I love my baby mother, I never let her go”
    Stupid…

  9. kevfresco Says:

    later nahkis…..

    i’ll check in later.

    *daps* abound, all around

  10. Gravity Says:

    fiddy aint a pariah but he aint stupid. i jus seen snoop on mtv jamz sayin he’ll murder every rapper out here if he made ‘i don’t care’ type music, but malice in wonderland is still business snoop. go figure.

    ^^
    Fif was saved by that Vitamin water deal. Other than that his business acumen has been modelled to the T after Hov’s.. carbon copy.. he just mad that the ni99a he adore has still not and won’t do a feature with him even if he begged for it. Of all the hate that Hov gets, no rapper will turn down a feature from him, fif on the other hand, not so much. I know, i’m beating a deadhorse but shit kills me when ppl wanna pull the contradictory shit, Hov is a sellout, this and that.. whats more of a sell out than slinging dildos and holding it close to your mouth for the whole world to see.. Its a shame, thats the equivalent of Birdweezygate. SMH

  11. G7 Says:

    >>You’re terry cloth,
    That means very soft,

    ====
    looks wack as hell on paper…lol. Cam was on his nursery rhyme A game back then though.

  12. Rey Says:

    # Rey Says:
    October 21st, 2009 at 2:30 pm

    @ B-Ease, Ahhh, okay.. Nah, I missed the Cam arrest thing. I’ve only heard bits and pieces of the Nas vs Dips/Roc bit. Kinda upset I missed it, Beef was still interesting then–not a commentary on me being over being entertained by beef, but at least then it was genuine survival of the fittest and not dudes being bitches.

    (nhjic)
    # Rey Says:
    October 21st, 2009 at 2:34 pm

    Those Cam lyrics were eh.. You can’t jack 8 bars from other songs on a diss track, fuck that. (nh)

  13. Rey Says:

    @ Gravity– Hov was on the billionaire remix of I Get Money.

  14. Mr. Damn, He Ain't Coppin' That, Is He? Says:

    soleredemption.com/pics/2007/10/air-force-1-croc-air-max-97.jpg

    ^

    for my money, these are the baddest air1s ever – too bad they never got made in a full run

  15. G7 Says:

    >>I know, i’m beating a deadhorse

    ^yeah you are. this shit is like 5 posts ago. no doubt a Jigga defender.

  16. Kufi-Smacks Says:

    “What that nigga cam tsalkin bout he got IBS that nigga got A.i.ds”- 50

    50 has sucseeded in making niggas deloshinal they flop and they still think they won something…

    oh and to answer your question i will go with Rihanna…. this is like her Massacare/ Carter 3 CD… she def going gold… if you peep her last album that shit debut at like 135 k…. just like ricky but her shit didn’t stall at 300 k…

  17. Rey Says:

    I hate Pill already and I’ve never heard a single bar from him.

  18. Chief Ali aka The One Who Stay Building Says:

    oh shit homie i be up at venice on the regular. let’s grab lunch some day [||]

    ———

    word i just got back to the office…cajun chicken salad ftw lol

    but yeah man its whatever, i usually leave to go grub between 1230 and 1

  19. Rey Says:

    Delusional, not deloshinal. Wow.

  20. Gravity Says:

    @ Gravity– Hov was on the billionaire remix of I Get Money.

    ^

    Lol, 4got about that one, that was for posterity though, and they had to do it on Hov’s terms.. I mean a real feature, boost my album type shit.. Like Nas did with JayZ..

  21. Jersey*made*me Says:

    Nas>Rakim,and it’s not really as close as people would have you think.Rakim has a catalog of bricks.I think people get too caught up in perception of Rakim as the GOAT,but on paper and on wax,Nas blows him away.

  22. Rey Says:

    # Gravity Says:
    October 21st, 2009 at 2:40 pm

    @ Gravity– Hov was on the billionaire remix of I Get Money.

    ^

    Lol, 4got about that one, that was for posterity though, and they had to do it on Hov’s terms.. I mean a real feature, boost my album type shit.. Like Nas did with JayZ..

    ^^^

    I know, I just had to be That Guy.. *dappage*

  23. Mr p Says:

    Delusional, not deloshinal. Wow.
    ^^
    LOL

  24. Rey Says:

    # Mr p Says:
    October 21st, 2009 at 2:41 pm

    Delusional, not deloshinal. Wow.
    ^^
    LOL

    ^^^

    No shots.

  25. Kufi-Smacks Says:

    Jigga stans kill me…

  26. Kufi-Smacks Says:

    Thanks for the corrections…

    U like Frank Lucas on A.G cleaning up after niggas and shit…

    I guess im like the Chracter Stringer Bell was playin….

    Real talk u can’t deny what 50 did in this game… will he last as long as Jigga probaly not but he will last as long as snoop…. snoop moving 20o0 k now but he will be able to tour forever…

    50 did wayyyyyyyyyyyy too many mixtapes… he burned his talents out… but i still fucks with him cause he says what the fuck he wants…

    nigga was forbes top three hip Hop earners every since he came out… had a networth of 300 mill before the vitamin water deal….

    Every body followed Rocafella Hustlers Creed but few sucseeded… matter of fact niggas dont wear Rocawear or drink armadle vodka but they damn sure drink vitamin water…

  27. skeetermcfly Says:

    pill is that dude. i was surprised when he spit an off the head freestyle at the end. lotta respect

Leave a Reply