займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: KiD CuDI on Quittng Cigarettes

Cigarettes >

> Cancer

Getting beat over the head with a frozen turkey > quitting cold turkey

Smoking is bad kids, don’t do it.

via DatNewCudi


AddThis Social Bookmark Button

51 Responses to “Video: KiD CuDI on Quittng Cigarettes”

  1. b-ease Says:

    Newports >>>

  2. Beezy Says:

    Virginia Slims >>>

  3. Chico Says:

    “Smoking is bad kids, don’t do it.”
    unless its weed

  4. Chief Ali aka The One Who Stay Building Says:

    50 Cent can’t rap. At all.

    Power of a Dollar was ok. At best.

    Niggas need to give it up. The jig is up. Dude had one solid album. GRODT is not a fucking classic. It doesn’t hold up at all when compared with the likes of Illmatic, Ready To Die, Reasonable Doubt, The Infamous, Its Dark and Hell is Hot etc…This nigga 50 takes the same fucking approach every fucking song…Word to homie having at least 2 bars per track where he references popping niggas with the lama.

    Fuck a Curtis Jackson…but I do give props to him for tricking niggas into thinking he’s nice and for getting that Forbes list paper.

  5. Chief Ali aka The One Who Stay Building Says:

    loose squares, loose squares

  6. Smear Says:

    Nah Right
    Click here to find out more!
    « Video: Homeboy Sandman – Spare Change
    Video: KiD CuDI on Quittng Cigarettes

    Cigarettes >

    > Cancer

    Getting beat over the head with a frozen turkey > quitting cold turkey

    Smoking is bad kids, don’t do it.
    ^^^
    Co-fuckin-sign to all the above

  7. Mag Says:

    Cigarette holder’s makin a comeback Yo

  8. Sham aka The Computer Puter! Says:

    Black n milds >

    only when weed is nowhere to be found

  9. Smear Says:

    B&H smooth>>>>
    WTF you yanks know about that !

  10. landLORD Says:

    pork > cigarettes

  11. Chief Ali aka The One Who Stay Building Says:

    If I’m going to waste my lungs, I need to get something out of it, and nothing comes close to the bubbly, euphoric sensation that accompanies the use of a boarding pass

  12. Pecklo Says:

    “truck driver? i’m a janitor. i just bought enough cigarettes to last me and my family’s whole lives! i’m rich, beeeeyatch”
    *honks horn*

  13. landLORD Says:

    cigarette burns on your face > cigarette smoke in your lungs

  14. Smear Says:

    regular darts>>>>menthols
    shit is like smokin vick’s vaporub

  15. Big Homie Says:

    Newport bitches

  16. 456 Says:

    durban poison wrapped in cohiba leaf>>>>>>>

  17. Chief Ali aka The One Who Stay Building Says:

    its ill how cigarettes and liquor are legal and the tree isn’t

    The US stays losing

  18. landLORD Says:

    menthol filters (used by the favorite negroid brands, ie. Newport & Kool) = POISON

  19. landLORD Says:

    Chief Ali aka The One Who Stay Building Says:

    October 13th, 2009 at 1:08 pm
    its ill how cigarettes and liquor are legal and the tree isn’t

    The US stays losing

    ————

    thats their plan in the first place… they’re winning …

    society is full of drunks and tobacco fiends…

  20. Big Homie Says:

    I tried those electrical cigarettes and they do not have the same effect as real ones. Do not be fooled. You might be able to smoke it and it doesnt smell or smoke indoors at public places, but they’re not the same.

  21. 456 Says:

    i was in nyc a few weeks ago after a long time and couldnt believe that niggas is drinking ciroc.

    negroid FAIL

  22. smart germ Says:

    I find my self singing “theres a god in me”, and i ayo myself every time

  23. Max Profit Says:

    It’s hard as hell to quit cigs!

    Lots of weed helped me quit.

    I can stop smokin weed whenever I want but cigs have you like fiend.

  24. Smear Says:

    # sleep Says:
    October 13th, 2009 at 12:50 pm

    How come 50 or yayo didn’t answer fab, shits been a week now.

    ^he did

    # Coogi Down Says:
    October 13th, 2009 at 12:50 pm

    people need to stop hating on 50, sure, he isn’t as good as he was when he came out, but who really is?……..the same people who hate on 50 probably bump Gucci and Weezy like it’s the word of the Lord
    ^LoL gotta agree with you there… still miss the old “problem child” shit…. guess all that coin kinda dulls the appetite that he had comin into the game, 50 was gutter as fuck back in the day…. and he could spit too.

  25. D_Block_4_Life Says:

    society is full of drunks
    ^
    Word

  26. S.I.C.K Says:

    SOBRIETY>

    ^^YEAH RIGHT^^

    “If it was`nt for weed,niggas would be goin crazy”-Keith Murray

    *back to working for the man for a coupla nigger pennies*

    Still got that “dinner time” on repeat.The next Royce release is gonna be my namesake(sick).

  27. Smear Says:

    society is full of drunks
    ^
    Word
    ^*BurP!*

  28. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    GWAP!

  29. TheCo!!inB Says:

    I’d like to think that quitting the bogey has made me a better person, but I know it hasn’t……and I really miss smoking cigs.

  30. smart germ Says:

    TheCo!!inB Says:

    October 13th, 2009 at 1:19 pm
    I’d like to think that quitting the bogey has made me a better person, but I know it hasn’t……and I really miss smoking cigs.

    ^ life is too short, smoke drink and be merry… Get other poon too.

  31. Smear Says:

    I don’t kno where it went wrong but these days a decent bud makes me more paranoid than 2 days without sleep + an 8ball would.

  32. Chief Ali aka The One Who Stay Building Says:

    456 Says:

    October 13th, 2009 at 1:12 pm
    i was in nyc a few weeks ago after a long time and couldnt believe that niggas is drinking ciroc.

    negroid FAIL

    ——————-

    what’s wrong with Ciroc, or is your issue with blacks drinking hard [ll] liquor in general?

    and word @ Land…I need to figure out an alternate water source, b/c if you refuse the poisons available (ie liquor, cigarettes), they still get you with fluoridation

  33. Andoi Says:

    “50 Cent can’t rap. At all.

    Power of a Dollar was ok. At best.”

    ^^

    I agree.

  34. Smear Says:

    # TheCo!!inB Says:
    October 13th, 2009 at 1:19 pm

    I’d like to think that quitting the bogey has made me a better person, but I know it hasn’t……and I really miss smoking cigs.
    ^^^
    yep, gotta die somehow…and damn if my durries go down a treat.

  35. Smear Says:

    *don’t

  36. Chief Ali aka The One Who Stay Building Says:

    for lunch

    pineapple chicken and shrimp fried rice

  37. landLORD Says:

    yeah Chief… i aint drank dap water (to my knowledge) or used flouride toothpaste in a couple years… but i dont even trust the bottled water no more… im lookin at these Aquafina bottles sideways cause the soda companies are making the water now …

  38. D_Block_4_Life Says:

    SOBRIETY>

    ^^YEAH RIGHT^^
    ^
    Light gem.

  39. Big Homie Says:

    and shrimp fried rice

    ^ umm was that a shot? lol

    Im devouring one of the best parmasan meatball sub ever

  40. 456 Says:

    what’s wrong with Ciroc, or is your issue with blacks drinking hard [ll] liquor in general?

    i didn’t realize niggas are slavishly following cats like that. i forgot being in america is like playing a long game of ‘diddy says’

  41. Big Homie Says:

    No homo

    but my co-worker asked me what was my key of eating a big footlong meatball sub without the meatballs falling off. I told him the key to it is to hold on to the footlong as tight as you can when you bite into it which holds the meatball in place when inserting the footlong in your mouth.

  42. rob22 Says:

    word to NYC chargin 10 bucks for a pack of ports.. If that doesn’t force you to quit smokin nuthin will

  43. Mr. Iceberg Slim Says:

    Game twitter

    R.E.D. album soon, wrappin this mothaf#$%@ up in 30 days ! Jimmy Iovine told me to tell ya when this sh!t drop, Merry X-Mas !
    BWS/Aftermath

    ^^^^

    50 stay loosing

  44. J_Bales Says:

    Nothings better than waking up to a mean Newport though.

  45. smart germ Says:

    yeah Chief… i aint drank dap water (to my knowledge) or used flouride toothpaste in a couple years… but i dont even trust the bottled water no more… im lookin at these Aquafina bottles sideways cause the soda companies are making the water now …

    ^ got a homie that works for the water co. He says tap water is > bottled water, for the fact that water from the city goes through a lot of test, and bottled water is as restricted. But I stay with cases of polland spring.

  46. Mr. Meen Says:

    I smoked the shit outta some Marlboro Reds during my big vacation but can barely touch them shits or any cigarette since.

    Now Chronic > everything.

    or actually

    Chronic & Anything > Anything without chronic

  47. smart germ Says:

    456 Says:

    October 13th, 2009 at 1:27 pm
    what’s wrong with Ciroc, or is your issue with blacks drinking hard [ll] liquor in general?

    i didn’t realize niggas are slavishly following cats like that. i forgot being in america is like playing a long game of ‘diddy says’

    ^ real life twitter.

  48. Mr. Meen Says:

    No homo

    but my co-worker asked me what was my key of eating a big footlong meatball sub without the meatballs falling off. I told him the key to it is to hold on to the footlong as tight as you can when you bite into it which holds the meatball in place when inserting the footlong in your mouth.
    ^
    lol there is not enough no homo in the world. some things you gotta keep to yourself hahaaa

  49. Chief Ali aka The One Who Stay Building Says:

    Big Homie Says:

    October 13th, 2009 at 1:26 pm
    and shrimp fried rice

    ^ umm was that a shot? lol
    ——————————

    LMAO! I didn’t even think about that, nah man the safety stay on unless provoked *daps Big Homie*

    and word @456

    niggas also like to play ‘jay z says’ and for the chicks, ‘beyonce says’

    I need to move. Amsterdam here I come [ll].

  50. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    BONG!

  51. Da Says:

    weed >>>>>>>

Leave a Reply