Audio: Jadakiss Calls G-Unit Radio (10/10/09)

Talks about ThisIs50 fest, LOX album in 2010, and the Hottest MC’s List (“everybody who’s on that list, I’m on they list.”)

Audio: Jadakiss Calls G-Unit Radio (10/10/09)


AddThis Social Bookmark Button

11 Responses to “Audio: Jadakiss Calls G-Unit Radio (10/10/09)”

  1. sean coonery Says:

    Didn’t know you could win the peace prize by just talking sh*t…I’m all for “hope” and “progress” but people have been dedicating their lives for peace – actions speak louder than words – my opinion only…@Cpetty281 I disagree, I think change starts at the basement level – change starts with us, the people – were being manipulated Has nothing to do with “Obama” and everything to do with the “Peace Prize” – change starts with us, the people – who’s gon wake up first? Seek truth. – Asher Roth on Twitter

    I’m sorry but Asher speaks the truth…Obama has done nothing he has promised. Typical politics. I shoulda voted for Mccain. Oh well..

    Try to get a black rapper to say what Asher Roth said on twitter…

    and it will be followed by “nah’mean” “nahimsayen” or “I tHinK Ob@Ma d3s3rv3d it…4 reel y0…thats my h0mey word up!”

    very juvenile and IDK MY BFF JILL like….

    stupid ass niggas…

  2. b-ease Says:

    everybody who’s on that list, I’m on they list.”)

    ^^
    Booooooo. Your album was rabbit pellets nigga, word to Cam. Neither of you has anyone to blame for the dissipation of your support this year except you. The mixtape was even kinda half assed.

  3. Sham aka The Computer Puter! Says:

    Fuck is everybody gettin mad at Asher for?

    Can anyone name me 1 out of the ordinary thing Obama has done since becoming president? aside from sign off on more debt for us to pay back. that nobel prize shit is just an honorary award, shit has no substance. That’s my problem wit my people. We gotta end this double standard shit. Jus cause the nigga is black we actin like ppl can’t come at the president. Niggas need to wake the fuck up and realize we in 09. Black is the worst crutch to be standin on right now. get over that shit

  4. D. Billz Says:

    b-ease

    yo did you get that last kite I sent?

    And yeah, I agree with the Juelz comment to an extent. But if you already got 2 Def Jam releases under your belt, how “established” should one be before he puts on his crew?

  5. NovemberEnd aka What Do You Mean Teenager What Age Are We Talking About Says:

    Bizzare probably couldnt carry Memphis Bleek’s weed

  6. AmpGeez a.k.a I'm A Jerk Says:

    Jada is a classic underachiever.

    The Last Kiss wasn’t horrible but it definitely didn’t seem like it was an album from a 10 + year vet.

    The nigga has yet to realize he will never sell like Jay or 50 so pandering to the masses is useless.

    Plus, he relies too heavy on formulas.

    Fuck another solo, dude needs to focus on getting The Lox where they should be.

  7. Frank Says:

    Kiss always saying “It’s a beautiful thing”

  8. AmpGeez a.k.a I'm A Jerk Says:

    Do what you do best, talk to yourself.

    Corn.

  9. b-ease Says:

    D. Billz Says:
    October 12th, 2009 at 8:36 pm
    b-ease

    yo did you get that last kite I sent?

    And yeah, I agree with the Juelz comment to an extent. But if you already got 2 Def Jam releases under your belt, how “established” should one be before he puts on his crew?

    ^^
    Yessir, my homie should be shooting off the cd to you tomorrow. Getting pretty positive feedback from the Nahggers that have heard it so far. As far as Homecoming, still not sure what’s poppin yet, but I will def keep u posted with the info chief.

    As far as Juelz, it appeared everything was in place, but he was still basically a cult star. He needed a solo HIT, the Whistle song just wasn’t it, lol.

  10. b-ease Says:

    Fuck is everybody gettin mad at Asher for?

    ^^
    YN had a point. His cracker ass shouldn’t be speaking on ANYone black on GP, not only because we allowed him in the culture, but because he’s already come out his face once before.

    But honestly, I don’t really care. I’m just starting to hate all these rappers with a lot of shit to say on Twittet, but nothing to say on their albums.

  11. diva Says:

    b-ease WHATS THE FORMULA TOO BREAKING THE US MARKET?

Leave a Reply