займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Lupe Fiasco Explains “Fire” & Hottest MCs List Connection

After seeing the first stop of Jay-Z’s tour at Penn State on Friday, I drove back to Morgantown, WV and made it in time to see Lupe perform at an underpromoted fraternity Step competition Sprite was sponsoring on campus.

Here’s a video I took on my iPhone of Lupe performing his new joint “Fire”; he gives a minute-long intro explaining the track and what it has to do with MTV’s recently released 2009 Hottest MCs List. I believe this is the first time he’s performed the track.

Also, he performed a new track, “Army Girl”, off of his upcoming album Lasers. –WeDoItRight

Lupe basically repeated the comment he left on LupE.N.D.:

Not a diss of the list…knew I wasnt gonna make it ha!…but I’m using the fact that I wasn’t on it as an excuse to just start wrecking shit on a frequent basis so by the time the next one comes out i’ll be number 1,2,3,4 and 5…

Previously: Lupe Fiasco – Fire


AddThis Social Bookmark Button

17 Responses to “Video: Lupe Fiasco Explains “Fire” & Hottest MCs List Connection”

  1. PHENOMENON Says:

    L.A.S.E.R.S.

  2. Dajeenius Says:

    I was at this show last night, and Lu KILLED it.

    His drummer’s on point too…

  3. jimmy valentime Says:

    In the past 30 days

    1) I was fronÞ row @ the hov concert

    2) Saw michelle branch perform her new album for her record label

    3) Got to hang out at the sean price video shoot…

    ::Street fighter voice::

    Jimmy valentime wins!

  4. Vick Says:

    haha
    i missed it, blah

  5. de la Says:

    http://crookfromthebrook.files.wordpress.com/2009/07/crooked-i-slaughterhouse-fail-close.jpg

  6. Mr. Damn, He Ain't Coppin' That, Is He? Says:

    *camel voice*

    MDMA got u feelin like a champion
    the city never sleeps betta slip you an ambien…AN…AH…*SQUAK* *SQUAK*

  7. Mr. Damn, He Ain't Coppin' That, Is He? Says:

    It also has a “message that’s never really been explored by male singers,” Drake says.

    ^

    oh shit this fruit bout to do a love song “with” the dream for real

  8. Mr. Damn, He Ain't Coppin' That, Is He? Says:

    Jimmy valentime wins!

    ^

    but have u learned how to rap on the beat yet, not just talking while the beat is playing but actually “keeping up” with the beat — to be great, you’re gonna have to learn that at some point, b

  9. nation Says:

    what up chea

  10. verses Says:

    Greedy bitches…greedy greedy bitches

  11. NovemberEnd aka What Do You Mean Teenager What Age Are We Talking About Says:

    Interview: Dallas Penn Talks adidas Store Incident
    ^^^^^^^^^^^^^
    ?

    Is Dallas Penn trying to impersonate himself as the black Ron Jeremy?

  12. NovemberEnd aka What Do You Mean Teenager What Age Are We Talking About Says:

    Dallas Penn must have missed his meds….he looked like he was about to cry

  13. AmpGeez a.k.a I'm A Jerk Says:

    Sneaker collectors should have the distinction of being brand partners in terms of respect.
    =============================
    An epic reach on Dallas Penn’s part.

  14. ben Says:

    what is the track he is performing

  15. Teddy Says:

    atleast the list is making niggas get of they ass and put music out lupe used to smash mixtapes n feed the ppl now u gotta wait like a whole year to hear 1 cd then wait another year like that shit is entourage dvd box set

  16. DI99 Says:

    fire = classic

  17. Nah Right » Lupe Fiasco - Solar Midnite Says:

    […] Previously: Lupe Fiasco Explains “Fire” & Hottest MCs List Connection […]

Leave a Reply