займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Murs on the Lack of Female MCs at Rock The Bells

He makes some valid points, but I hope they can make it happen next year. Jean Grae and Invincible are two femcees who immediately come to mind…

Previously: Buckshot Talks Rock The Bells Tour


AddThis Social Bookmark Button

82 Responses to “Video: Murs on the Lack of Female MCs at Rock The Bells”

  1. - keka - Says:

    female mc’s?

  2. AmpGeez a.k.a Roll That S#!t, Light That S#!t, Smoke That S#!T Says:

    True, and that’d be sick, but Em caught Dre Disease and doesn’t put out the acts he signs, word to Stat Quo and Bobby Creekwater. Obie got shelved after 2 albums…that bricked.

    I’m mad he let Stat go but no one else on Shady was worth the advance money.

    And SH has proven spitters with individual fan bases. They could sign them to solo deals too.

    A Budden album on Shady with Em & Dre on the beat?

    Sounds insane.

  3. D_Block_4_Life aka heat the track up Like Adobo/Sazon/SOFRITO Says:

    Word Amp.

    Off too class.

    1

  4. g7 Says:

    jah rasta

  5. Digital Scales Says:

    Man they got video of Obama calling Kanye a Jackass, I may be late but wow, this fucking House Negro OBAMA had the nerve to comment on Kanye shitting on that snowflake bitch but DIDN’T SAY SHIT about OSCAR GRANT and gave a ol Boule House Negro response to the SEAN BELL shooting..

    I don’t know why but just seeing his face and then after words he kinda tried to take it back but in a sarcastic way, crazy

  6. JayRight Says:

    Jean Grae >>>>

  7. Digital Scales Says:

    I heard some real sad shit today that made me wanna get married and put my dick in a box for life

  8. farsideoff Says:

    # – keka – Says:
    September 22nd, 2009 at 5:23 pm

    ..i think jay is going to try and squeeze another album out soon…
    _ _ _ _
    are you implying that it’s going to be shit?

  9. - keka - Says:

    joe budden on shady, would be just like budden on slaughter house… (period)
    yall have great expectations for dude….

  10. Al Poelvordino Says:

    Al Poelvordino Says:

    September 22nd, 2009 at 5:31 pm
    MAG

    If your talking the 187′ line stop it! Every thought it, only 50 said it… Shit was being clowned on here way before the video.

    ^
    if ya talkin’ about the “no one is scared of curtis”…

    every thought it, Only Jigga said it…huh Cam’ron and Rick Ross too Lmao !

    Al Poelvordino Says:

    September 22nd, 2009 at 5:35 pm
    first, i’m talkin’ about the “How to rob” song …
    so fiddy was the first, then jigga said “WTF is 50 Cents ?” (It’s Hot)
    then the story goes.. ! on and on ! once again it’s on
    2009 : flight 187 vs No one is scared of fifty cent

  11. Dem Says:

    Man they got video of Obama calling Kanye a Jackass, I may be late but wow, this fucking House Negro OBAMA had the nerve to comment on Kanye

    ^ so… he’s not a jackass?

  12. Digital Scales Says:

    Joe Budden on Shady?

  13. - keka - Says:

    “farsideoff Says:

    # – keka – Says:
    September 22nd, 2009 at 5:23 pm

    ..i think jay is going to try and squeeze another album out soon…
    _ _ _ _
    are you implying that it’s going to be shit?”

    ha,
    my spidey sences tell me .. if he does he’ll go hard next time…
    (i hope)

  14. Al Poelvordino Says:

    i agree Amp, i agree, plus
    rakim on aftermath
    joell on aftermath
    rae on aftermath
    ^
    sounds insane
    even more dead than insane !
    true story. sad for hiphop i concur

  15. - keka - Says:

    “Man they got video of Obama calling Kanye a Jackass, I may be late but wow, this fucking House Negro OBAMA had the nerve to comment on Kanye”

    wtf??
    … come on.. obama was right.. kanye was a jackass for that one… atleast this pres. is intouch with whats going on…
    ..and, thats”White House Negro” to you!

  16. Al Poelvordino Says:

    next story on internet
    a little song by ? i don’t know, whatever…
    but with that “obama’s jackass word about kanye”‘s sample on it
    yall will see…

  17. AmpGeez a.k.a Roll That S#!t, Light That S#!t, Smoke That S#!T Says:

    Didn’t Curtis Lil’ Mama a Jay-Z show a while back?

    The nigga Jay recorded the I Get Money remix with him that same night.

  18. kelito-vision Says:

    u know the cameraman is nervous as hell being around this Murs dude….dude probably has a bad case of the HIV and other STDs….smh at ninjas not only kissing pornstars on the lips but also eating their box…gtfoh

  19. landLORD Says:

    Kanye is a pussy if he don’t fire shots back at OBamma…

    That nigga better get his grassy knoll on…

  20. - keka - Says:

    i dont see why kanye would go at obama… everyone thinks he was an ass for that.. i think even he knows this to be tru….

  21. Al Poelvordino Says:

    U MEAN,
    The nigga Jay {([recorded])} “dominated” the I Get Money remix with him…

  22. Digital Scales Says:

    I don’t know, I just felt mad funny after seeing that video

  23. Mag Says:

    # kelito-vision Says:
    September 22nd, 2009 at 5:44 pm

    u know the cameraman is nervous as hell being around this Murs dude….dude probably has a bad case of the HIV and other STDs….smh at ninjas not only kissing pornstars on the lips but also eating their box…gtfoh
    ^

    Your a female right?

  24. Big_seth Says:

    I hope that Knaye & Obama never speak of that shit again.

    Cuz it doesn’t matter.

  25. Al Poelvordino Says:

    KANYE vs OBAMA

    ^corny
    come on,
    impossible!

    i will call that a STUP.i.d

  26. kelito-vision Says:

    Mag Says:

    September 22nd, 2009 at 5:46 pm
    # kelito-vision Says:
    September 22nd, 2009 at 5:44 pm

    u know the cameraman is nervous as hell being around this Murs dude….dude probably has a bad case of the HIV and other STDs….smh at ninjas not only kissing pornstars on the lips but also eating their box…gtfoh
    ^

    Your a female right?

    ^^^^

    homie, u telling me after seeing this bitch takes all kinds of loads to the face from alot of different dudes u going to kiss the same bitch? never share a blunt wit u

  27. Al Poelvordino Says:

    ghostdini the great wizard
    support him…
    cuz Yolanda’s House Lp is the next step
    WU TANG IS FOR THE CHILDRENNNNNNNNNNNNNNNNNNN

  28. landLORD Says:

    He went at Taylor Swift… Going at Obamma would effectively cancel that out… Besides, Obamma got nerve calling Kanye a jackass… Thats the pot calling the kettle a donkey…

  29. Mag Says:

    # Al Poelvordino Says:
    September 22nd, 2009 at 5:45 pm

    U MEAN,
    The nigga Jay {([recorded])} “dominated” the I Get Money remix with him…
    ^

    You reaching Diddy>Camel>50

  30. AmpGeez a.k.a Roll That S#!t, Light That S#!t, Smoke That S#!T Says:

    U MEAN,
    The nigga Jay {([recorded])} “dominated” the I Get Money remix with him…
    ==============================================
    Jay-Z
    50 Cent
    Diddy’s Ghostwriter

    On the same track, Jay is gonna outshine the rest of them every time.

    That’s a given.

    But it was a 50 Cent song they got on.

    He prolly strong armed them champagne drinkin’ niggas lol.

  31. Mag Says:

    “the first black President–unless you screw up. Then it’s ‘What’s up with the half-white guy?’ ‘Who voted for the mulatto?’

  32. AmpGeez a.k.a Roll That S#!t, Light That S#!t, Smoke That S#!T Says:

    And as I listen to it, Fif did his thing.

    Jay needed to be on that joint cause it was a jhot song.

    Hotter then anything he had been on in a while.

  33. Push-Ton-Key Says:

    Hova just was on the Same German telvision Show eminem was when He released relapse and where em freestyled to German Folk….
    Long Story Short hov fd up and chocked.

  34. kelito-vision Says:

    Mag Says:

    September 22nd, 2009 at 5:50 pm
    # Al Poelvordino Says:
    September 22nd, 2009 at 5:45 pm

    U MEAN,
    The nigga Jay {([recorded])} “dominated” the I Get Money remix with him…
    ^

    You reaching Diddy>50>Camel

    ^^^

    corrected that for u….50 went hard on that remix throwing shots at Ye and Wayne…Jay’s verse was meh

  35. Sham aka The Computer Puter! Says:

    Digital Scales Says:

    September 22nd, 2009 at 5:34 pm
    I heard some real sad shit today that made me wanna get married and put my dick in a box for life

    ^^

    do tell

  36. CheezyDoDo Says:

    Nicki Minaj >>>

  37. Al Poelvordino Says:

    AmpGeez a.k.a Roll That S#!t, Light That S#!t, Smoke That S#!T Says:

    September 22nd, 2009 at 5:52 pm
    And as I listen to it, Fif did his thing.

    Jay needed to be on that joint cause it was a jhot song.

    Hotter then anything he had been on in a while.

    ^^^yes
    but as u see, fiddy wanted jigga

    jigga doesn’t give a fucc about Fiddy
    he knows that’s a successful rapper
    but fucking weak lyricist for real
    not in his major league like nas and eminem
    that’s true story, lean back !!!

  38. - keka - Says:

    they was all kinda sloppy on the remix tho… it could of been alot better.

  39. Sham aka The Computer Puter! Says:

    The nigga Jay recorded the I Get Money remix with him that same night.

    ^^^

    I just remembered Jay had a verse on that, and now i’m throwing up on the girl next to me in the library just thinking about it

  40. Al Poelvordino Says:

    fifty’s catalogue ain’t really tight
    jigga’s music iz large, epic
    and of course eclectic

    ps: fiddy is a really good rapper no doubt
    but like diddy, the $ talk…
    jayz is more than a rich dude like them
    he’s something like a legend for his legacy

  41. Reality Says:

    puffs legacy>>>>>>jiggas

  42. Al Poelvordino Says:

    yall know tha TheGame was bipolar (love or/and hate jayz)
    yall know the Fiddy was jealous (don’t forget the gas)
    yall know that Jigga didn’t give a fux at Fiddy (WTF is 50 Cents)

  43. NovemberEnd aka What Do You Mean Teenager What Age Are We Talking About Says:

    Curtis got a decent catolog

    POTD
    Guess Whos Back
    CurlyTheFuture (mixtape)
    GRODT
    The Documentary

  44. Al Poelvordino Says:

    Reality Says:

    September 22nd, 2009 at 6:09 pm
    puffs legacy>>>>>>jiggas

    ^come on son, i do
    real talk, no joke

    puff’s legacy = biggie, black rob, lox, etc and ghostwriters

    jigga’s legacy = his own stuff

    and i like puffy a lot

  45. NovemberEnd aka What Do You Mean Teenager What Age Are We Talking About Says:

    smh @ Governor Patterson…why cant dude SEE hes not the man for the job

  46. Al Poelvordino Says:

    plus jigga doesn’t need no mixtapes…

    i don’t say fiddy’s catalogue is bad or puffy is wack

    i like them but jay is bigger, own stuff and legacy, he’s bigger

    it is wha itz

  47. Reality Says:

    no way out>>>>> jay’z catalougue

    *take that take that*

  48. Sham aka The Computer Puter! Says:

    Reality Says:

    September 22nd, 2009 at 6:13 pm
    no way out>>>>> jay’z catalougue

    *take that take that*

    ^^

    Nigga wat?

  49. Digital Scales Says:

    As much as I don’t like Jay-z for whatever reasons I ain’t gon explain, you can not hate on that man’s music and business game (PERIOD)

  50. Reality Says:

    puffy’s shiny suit>>>>>>>> jay’z yellow suit

  51. Jersey*made*me Says:

    no way out>>>>> jay’z catalougue

    *take that take that*

    ^^
    sounds like you already took that took that

  52. Al Poelvordino Says:

    Sham aka The Computer Puter! Says:

    September 22nd, 2009 at 6:16 pm
    Reality Says:

    September 22nd, 2009 at 6:13 pm
    no way out>>>>> jay’z catalougue

    *take that take that*

    ^lol
    no way out

  53. Reality Says:

    Bad Boy >>>>>>>> Roc-A-Fella

  54. Al Poelvordino Says:

    PUFFY IS THE AMERICAN DREAMIN’
    JAY IS THE AMERICAN GANGSTER

    i let diddy do my tracks >

  55. Sham aka The Computer Puter! Says:

    Al Poelvordino Says:

    September 22nd, 2009 at 6:18 pm
    Sham aka The Computer Puter! Says:

    September 22nd, 2009 at 6:16 pm
    Reality Says:

    September 22nd, 2009 at 6:13 pm
    no way out>>>>> jay’z catalougue

    *take that take that*

    ^lol
    no way out

    ^^

    Nah, I mean nigga wat, as in this statement is blasphemous

  56. Dem Says:

    puff’s fish eye lens hype williams videos > jay’s fish eye lens hype williams videos

  57. Al Poelvordino Says:

    Reality Says:

    September 22nd, 2009 at 6:18 pm
    Bad Boy >>>>>>>> Roc-A-Fella

    ^cuz of biggie
    probably
    but
    i don’t think there is a lot of “superior items” like that

    biggie vs jay
    beanie vs black rob
    freeway vs craig mack
    lox vs state property
    rap ish
    let’s we clear
    that’s great stuff on each label

  58. Sham aka The Computer Puter! Says:

    ah hell fuck it

    Puff’s J.O’s (J. Lo, Cassie) > Jay’s J.O’s (Charlie Baltimore, Foxy Brown)

  59. Al Poelvordino Says:

    i understand lol

    i said at dude called Reality

    NO WAY OUT…for his MIND

    puffy is great, he did it big
    y’all know that puffy’s stuff
    but Jay’s MSG, puffy was here for him
    cuz he knows that jigga is a myth of this crossover dope rap ish !

  60. Al Poelvordino Says:

    Sham aka The Computer Puter! Says:

    September 22nd, 2009 at 6:23 pm
    ah hell fuck it

    Puff’s J.O’s (J. Lo, Cassie) > Jay’s J.O’s (Charlie Baltimore, Foxy Brown)
    ^
    what about Beyoncé now
    lmao

  61. landLORD Says:

    Fonsworth Bentley > Malika Bleekham…

    no homo…

  62. Charles Oakley Says:

    come on son, i do
    real talk, no joke
    ^
    *dead*

  63. Reality Says:

    The Hitmen>>>>> Kanye and Just Blaze

  64. Al Poelvordino Says:

    i don’t see fifty at 50 years old on stage.

    jigga will can. he’s more than a gangsta rapper, him

    no shots, but that’s Reality ! I Get Money Vs EmpireStateOfMind

    we see the power of the music and the growth of the dude

    jigga/coldplay …fiddy needs something new, b HE s d !

  65. Killakate Says:

    I think its hilarious people are still defending kanye…as if he really wasnt a jackass and a disgrace..

    and freeway vs craig mack? Ummmmmm…..
    and Beanie vs Black rob ? Ummmmmm……

  66. Harlem World Says:

    I refuse to listen to the views of a nigga who kissed Roxy Reynolds like she was his wifey.

  67. Charles Oakley Says:

    G. Dep had some spit to him

  68. Al Poelvordino Says:

    Reality Says:

    September 22nd, 2009 at 6:29 pm
    The Hitmen>>>>> Kanye and Just Blaze

    ^the hitmen ???
    which era ??
    names ?
    we
    w
    a
    n
    t
    names
    LMAO!!!

  69. London Bloke Says:

    * comes out of lurking*

    * has international ignorance*

    I was reading that Becky post and someone cOLD I think said becky = head coz snowflakes are known for head

    now this is true in the UK, but I thought girls of all races in the US are open about engaging in oral sex no? Just like the men don’t mind saying they lick pussy no?

    *daps for answer*
    * lurks again*

  70. Harlem World Says:

    PR’ girls wont give you head but theyll give you “top”. Not much difference though.

  71. Reality Says:

    SMH at this nigga not knowing who the Hitmen are

  72. Charles Oakley Says:

    # Reality Says:
    September 22nd, 2009 at 6:34 pm

    SMH at this nigga not knowing who the Hitmen are
    ^
    The Hitmen, I believe, is just a name for the in-house Bad Boy producers. There have been many different incarnations over the years…

  73. Harlem World Says:

    Easy Mo Bee > DJ Premier

  74. Charles Oakley Says:

    @reality
    en.wikipedia.org/wiki/The_Hitmen_(production_team)

  75. Charles Oakley Says:

    Carlos “6 July” Broady crafted a masterpiece for Royce to spit (death is certain)

  76. landLORD Says:

    Nysheim Myrick > kanye west

  77. Reality Says:

    Charles Oakley

    I know who they are already

    Nashiem Myrick>>>>>>>>>>>>>>>

  78. Charles Oakley Says:

    actually, considering the talent, they should have made even more hits

  79. Harlem World Says:

    Curren$y > Drake > Lil Wayne

  80. Harlem World Says:

    Dude called Coptic did a lot of uncredited production for some Hitmen, similar to Kanye.

  81. Charles Oakley Says:

    Charles Oakley

    I know who they are already

    Nashiem Myrick>>>>>>>>>>>>>>>
    ^^
    Oh ok, i just assumed that he was asking specifically which hitmen were >> when he said he wanted names

  82. AmpGeez a.k.a Roll That S#!t, Light That S#!t, Smoke That S#!T Says:

    Dame Grease fathered Just Blaze’s style.

    Listen to It’s Dark & Hell Is Hot

Leave a Reply