Sir Aah ft. The Clipse – Let’s Go

sir-aah-clipse

New Sir Aah featuring the Brothers Thornton, produced by DJ Shihan.

Sir Aah ft. The Clipse – Let’s Go

Previously: Sir Aah feat. Keshav, Joell Ortiz & Crooked I – Grudge Me


AddThis Social Bookmark Button

77 Responses to “Sir Aah ft. The Clipse – Let’s Go”

  1. THE-XFACTA Says:

    Boos Bigelow Says:

    September 21st, 2009 at 4:07 pm
    go to world star hip-hop and see omarion make a fool of himself….dude should just come out the closet.

    Exactly why would I want to go look at some nigga that you’re already insinuating is a faggot? Exactly why would I want to see that shit for? Sometimes you dudes should think about what you say and how you say it.. smfh… “Hey guys, hurry and come look at some faggot seem faggotty”

  2. THE-XFACTA Says:

    A tribe called quest aka Yo Lurker, Im really happy for you & imma let you finish, but my comment is one of the greatest comments of all time Says:

    September 21st, 2009 at 4:08 pm
    maxin’ = the new old slang.

    Im bringing mad words back

    —-

    Word em up!

  3. Beezy Says:

    “Hey guys, hurry and come look at some faggot seem faggotty”

    ^oh shit

  4. Beezy Says:

    Word em up!

    ^lyrical gangster

  5. A tribe called quest aka Yo Lurker, Im really happy for you & imma let you finish, but my comment is one of the greatest comments of all time Says:

    *Mean mugs this post*

  6. Beezy Says:

    X-Facta so old he bringin back “Yabba Dabba Do”…he used to say it with his partner Fred back in the didday

  7. Big_seth Says:

    *dead @ Facta*

  8. the real truth Says:

    Wheres This Clipse Album?

  9. Ghost Writer Says:

    last words

  10. cOLD Says:

    “Hey guys, hurry and come look at some faggot seem faggotty”

    ^ rahtid

  11. Beezy Says:

    dats Pockets in that pic?

  12. cOLD Says:

    might go in on a steak today for dinner, with fried onions and tomatoes, seasoned proper.

  13. the real truth Says:

    Do Yall Have Baggin Crack on your copy of OB4CL2…caus when i bought the album its not on there but when i downloaded it Baggin Crack Is Just There

  14. Big_seth Says:

    # Beezy Says:
    September 21st, 2009 at 4:15 pm

    dats Pockets in that pic?
    ^^

    LMAO

  15. Joe 88 Says:

    LF: I just downloaded the clipse hell hath no fury, what’s the stand out songs on this album? I never heard this before, so i’m curious (n)

  16. THE-XFACTA Says:

    Why do the Clipse look like two corny ass white boys?

  17. Rey Says:

    that affion crocket thing was wack

  18. Brooklyn Strong Says:

    THE-XFACTA Says:

    September 21st, 2009 at 4:11 pm
    A tribe called quest aka Yo Lurker, Im really happy for you & imma let you finish, but my comment is one of the greatest comments of all time Says:

    September 21st, 2009 at 4:08 pm
    maxin’ = the new old slang.

    Im bringing mad words back

    —-

    Word em up!
    ==================
    some of the commenters act like
    “Duck Ass Niggas”

  19. A tribe called quest aka Yo Lurker, Im really happy for you & imma let you finish, but my comment is one of the greatest comments of all time Says:

    Beezy i’ll give you Addai for Greg Jennings

  20. cOLD Says:

    LF: I just downloaded the clipse hell hath no fury, what’s the stand out songs on this album? I never heard this before, so i’m curious (n)

    ^ its only worth is if you burn it to cd and play frisbee. Clipse are straight cheeks.

  21. Boos Bigelow Says:

    # THE-XFACTA Says:
    September 21st, 2009 at 4:11 pm

    Boos Bigelow Says:

    September 21st, 2009 at 4:07 pm
    go to world star hip-hop and see omarion make a fool of himself….dude should just come out the closet.

    Exactly why would I want to go look at some nigga that you’re already insinuating is a faggot? Exactly why would I want to see that shit for? Sometimes you dudes should think about what you say and how you say it.. smfh… “Hey guys, hurry and come look at some faggot seem faggotty”
    ______________________________________________________________

    Do you even know what is what about?…

    I bet you was raped in a group home.

  22. cOLD Says:

    that affion crocket thing was wack

    ^ didnt watch it but from the other vid I knew dude was herb status. Clown as nigga tryna Weired Al his way to fame.

  23. Rey Says:

    # cOLD Says:
    September 21st, 2009 at 4:21 pm

    LF: I just downloaded the clipse hell hath no fury, what’s the stand out songs on this album? I never heard this before, so i’m curious (n)

    ^ its only worth is if you burn it to cd and play frisbee. Clipse are straight cheeks.

    ^^^

    LOL.. *ouch* (nh)

  24. Joe 88 Says:

    I once gave it away for 30 grams a O (c) Malice

    *Blank stare*

    There’s no such thing as “30 gram ounces” A ounce is 28 grams, period, once gram short, or one over it’s a ounce with a extra gram, smh. Unless them niggas know something I don’t

  25. Boos Bigelow Says:

    edit: what it was

  26. Rey Says:

    # cOLD Says:
    September 21st, 2009 at 4:22 pm

    that affion crocket thing was wack

    ^ didnt watch it but from the other vid I knew dude was herb status. Clown as nigga tryna Weired Al his way to fame.

    ^^^

    For real.. song parodies are lame unless done by weird al.. only thing lower than song parodies on the evolutionary scale of comedy are/is prank phone calls

  27. Beezy Says:

    A tribe called quest aka Yo Lurker, Im really happy for you & imma let you finish, but my comment is one of the greatest comments of all time Says:

    September 21st, 2009 at 4:21 pm
    Beezy i’ll give you Addai for Greg Jennings

    ^no, but im willing to trade him. You dont have shit for me tho. I want Romo.

  28. A tribe called quest aka Yo Lurker, Im really happy for you & imma let you finish, but my comment is one of the greatest comments of all time Says:

    Im gonna say “Cash” from now on.

  29. cOLD Says:

    There’s no such thing as “30 gram ounces” A ounce is 28 grams, period, once gram short, or one over it’s a ounce with a extra gram, smh. Unless them niggas know something I don’t

    ^ dude is saying he had it soo good, he gave an extra two grams to keep his clientle up.

  30. Joe 88 Says:

    >its only worth is if you burn it to cd and play frisbee. Clipse are straight cheeks.

    ^Damn, I take it your not a clipse fan huh? I thought everyone on nah right loved the clipse, with all the praises they get on this site

  31. the real truth Says:

    I just downloaded the clipse hell hath no fury, what’s the stand out songs on this album? I never heard this before, so i’m curious

    ^
    Gotta Listen To It From Start To Finish…Its Dope Chinese New Year is in my opinion the craziest joint on the album

  32. A tribe called quest aka Yo Lurker, Im really happy for you & imma let you finish, but my comment is one of the greatest comments of all time Says:

    ^ its only worth is if you burn it to cd and play frisbee. Clipse are straight cheeks.

    –lmfao, that album is cheeks. I recommend Lord willin’

  33. Joe 88 Says:

    dude is saying he had it soo good, he gave an extra two grams to keep his clientle up.

    ^Oh, I get it (n), trust me, I understand, but there isnt no such thing as a 30 gram ounce, I guess he just said it like that to sound slick. I’m just nit picking anyway.

  34. Brooklyn Strong Says:

    @Tribe
    I made a trade earlier and it stii dont show up

  35. cOLD Says:

    ^Damn, I take it your not a clipse fan huh? I thought everyone on nah right loved the clipse, with all the praises they get on this site

    ^ nah thats BD and maybe 2 others that stan hard…

  36. Ghost Writer Says:

    Rey Says:

    September 21st, 2009 at 4:20 pm
    that affion crocket thing was wack

    ^
    I disagree…that Chris Brown shit was on point too (n)…lol

  37. A tribe called quest aka Yo Lurker, Im really happy for you & imma let you finish, but my comment is one of the greatest comments of all time Says:

    ^no, but im willing to trade him. You dont have shit for me tho. I want Romo.

    –Romo for Jennings is too light

  38. NovemberEnd aka What Do You Mean Teenager What Age Are We Talking About Says:

    # Joe 88 Says:
    September 21st, 2009 at 4:19 pm

    LF: I just downloaded the clipse hell hath no fury, what’s the stand out songs on this album? I never heard this before, so i’m curious (n)
    ^^^^^^^^^^^^
    Nightmares
    Keys Open Doors
    Momma Im Sorry
    Chinese New Year

  39. eskay Says:

    >>There’s no such thing as “30 gram ounces” A ounce is 28 grams, period, once gram short, or one over it’s a ounce with a extra gram, smh. Unless them niggas know something I don’t

    clearly the nigga was giving two grams of play

  40. Joe 88 Says:

    lmfao, that album is cheeks. I recommend Lord willin’

    ^I already had lord willin’ that shit is close to classic status, except for grinding, I liked every song on that album, but since there new album is close to coming out in a few years, lol I decided to check there second album out.

  41. A tribe called quest aka Yo Lurker, Im really happy for you & imma let you finish, but my comment is one of the greatest comments of all time Says:

    @Tribe
    I made a trade earlier and it stii dont show up

    –Press week 3

  42. eskay Says:

    >>I want Romo.

    homo

  43. cOLD Says:

    nigga tried one of those Angus burgers from Mickey D’s, on the strength of the comment section hyping it up… wasnt all that.

  44. THE-XFACTA Says:

    Joe 88 Says:

    September 21st, 2009 at 4:23 pm
    I once gave it away for 30 grams a O (c) Malice

    *Blank stare*

    There’s no such thing as “30 gram ounces” A ounce is 28 grams, period, once gram short, or one over it’s a ounce with a extra gram, smh. Unless them niggas know something I don’t

    —-

    That just means his people were looking out.. Got damn nigga don’t you live in B-More? This is like 3rd grade shit to ya niggaz

  45. THE-XFACTA Says:

    cOLD Says:

    September 21st, 2009 at 4:29 pm
    nigga tried one of those Angus burgers from Mickey D’s, on the strength of the comment section hyping it up… wasnt all that.

    —–

    The first time I ate one that shit was real good b, but after that it wasn’t nothing to me.. Got my face all glazed but didnt taste that good… Kinda like eating pussy

  46. Joe 88 Says:

    wamp wamp, what it do

    This beat is still crazy

  47. Sir Aah Feat The Clipse – “Let’s Go” [NEW Track] « PinBoard Says:

    […] to NR Leave a Comment No Comments Yet so far Leave a comment RSS feed for comments on this post. […]

  48. Brooklyn Strong Says:

    i did it but the slots say empty

  49. A tribe called quest aka Yo Lurker, Im really happy for you & imma let you finish, but my comment is one of the greatest comments of all time Says:

    Byron Leftwich is top 5 in fantasy points and no one wants him… SMFH.. i feel like El Mundo giving Socks away for 10cents a pack and niggs still wont buy.

  50. cOLD Says:

    The first time I ate one that shit was real good b, but after that it wasn’t nothing to me.. Got my face all glazed but didnt taste that good… Kinda like eating pussy

    ^ my sandwich was type dry, no secret sauce just ketchup… Yo, Checkers have some good bugers.

  51. the real truth Says:

    Word Of Advice…Get Rid Of Jay Cutler dudes been killing me

  52. A tribe called quest aka Yo Lurker, Im really happy for you & imma let you finish, but my comment is one of the greatest comments of all time Says:

    i did it but the slots say empty

    –lmao now look down

  53. Big_seth Says:

    @ tribe,

    my team fuckin sucks. How did I end up with a team of fuckin losers.

    SMH

  54. Rey Says:

    Bol still firing shots over at NR…

  55. NovemberEnd aka What Do You Mean Teenager What Age Are We Talking About Says:

    # A tribe called quest aka Yo Lurker, Im really happy for you & imma let you finish, but my comment is one of the greatest comments of all time Says:

    September 21st, 2009 at 4:25 pm

    ^
    its only worth is if you burn it to cd and play frisbee. Clipse are straight cheeks.

    –lmfao, that album is cheeks. I recommend Lord willin’
    ^^^^^^^^^^^^^^
    I thought the same thing when i first listen to it…but when a friend of mind play that album in his whip that shit knocked….when i got new speakers for my computer…had HHNF on repeat….step your sound system game up…

  56. Boos Bigelow Says:

    # THE-XFACTA Says:
    September 21st, 2009 at 4:31 pm

    cOLD Says:

    September 21st, 2009 at 4:29 pm
    nigga tried one of those Angus burgers from Mickey D’s, on the strength of the comment section hyping it up… wasnt all that.

    —–

    The first time I ate one that shit was real good b, but after that it wasn’t nothing to me.. Got my face all glazed but didnt taste that good… Kinda like eating pussy
    _______________________________________________________________

    This nigga be eating anus burgers daily…fronting like he eat pussy…he gotta toss salad just so he get pussy…smh at simp niggas..

  57. Joe 88 Says:

    Rey Says:
    September 21st, 2009 at 4:33 pm
    Bol still firing shots over at NR…

    ^link that up Rey (n)

  58. A tribe called quest aka Yo Lurker, Im really happy for you & imma let you finish, but my comment is one of the greatest comments of all time Says:

    @ tribe,

    my team fuckin sucks. How did I end up with a team of fuckin losers.

    SMH

    –Shoulda been at the live draft

  59. THE-XFACTA Says:

    Big_seth Says:

    September 21st, 2009 at 4:33 pm
    @ tribe,

    my team fuckin sucks. How did I end up with a team of fuckin losers.

    SMH

    ——-

    Who drafted ur team blame them..

  60. 40 Inc Says:

    wocka wocka niggaz> brap brap niggaz

  61. NovemberEnd aka What Do You Mean Teenager What Age Are We Talking About Says:

    mine > mind

  62. A tribe called quest aka Yo Lurker, Im really happy for you & imma let you finish, but my comment is one of the greatest comments of all time Says:

    I thought the same thing when i first listen to it…but when a friend of mind play that album in his whip that shit knocked….when i got new speakers for my computer…had HHNF on repeat….step your sound system game up…

    –*Uncle Phil look*

  63. THE-XFACTA Says:

    Boos Bigelow Says:

    September 21st, 2009 at 4:34 pm
    # THE-XFACTA Says:
    September 21st, 2009 at 4:31 pm

    cOLD Says:

    September 21st, 2009 at 4:29 pm
    nigga tried one of those Angus burgers from Mickey D’s, on the strength of the comment section hyping it up… wasnt all that.

    —–

    The first time I ate one that shit was real good b, but after that it wasn’t nothing to me.. Got my face all glazed but didnt taste that good… Kinda like eating pussy
    _______________________________________________________________

    This nigga be eating anus burgers daily…fronting like he eat pussy…he gotta toss salad just so he get pussy…smh at simp niggas..

    ——–

    U trying real hard duke you need a friend(||) Nobody is paying you any attention.. Get a parrot nigga… lmfao@ “Simp NIggaz”.. Where you from B Frenso or something?

  64. NovemberEnd aka What Do You Mean Teenager What Age Are We Talking About Says:

    @ Joe88

    that Grindin aint classic?….you buggin…that Grindin beat is timeless

  65. Big_seth Says:

    # A tribe called quest aka Yo Lurker, Im really happy for you & imma let you finish, but my comment is one of the greatest comments of all time Says:
    September 21st, 2009 at 4:35 pm

    @ tribe,

    my team fuckin sucks. How did I end up with a team of fuckin losers.

    SMH

    –Shoulda been at the live draft
    ^^

    sorry, someone died.

    I was at a funeral.

  66. NovemberEnd aka What Do You Mean Teenager What Age Are We Talking About Says:

    –*Uncle Phil look*
    ^^^^^^^^^^^^^
    *Oprah Lost in Translation stare*

  67. A tribe called quest aka Yo Lurker, Im really happy for you & imma let you finish, but my comment is one of the greatest comments of all time Says:

    sorry, someone died.

    I was at a funeral.

    –SOrry to here that, but make trades. You have Donovan, im sure you can get something off CiCi. Plus you have a good TE on the bench, put him in the lineup

  68. Joe 88 Says:

    that Grindin aint classic?….you buggin…that Grindin beat is timeless

    ^I always hated that song, I swear, niggas ran that shit so far in the hole it’s pathetic (n) everybody freestyled over the beat, and you couldn’t go nowhere w/o hearing that shit

  69. b-ease Says:

    Joe 88 Says:

    September 21st, 2009 at 4:19 pm
    LF: I just downloaded the clipse hell hath no fury, what’s the stand out songs on this album? I never heard this before, so i’m curious (n)

    ^^
    Mama Im So Sorry
    Hello New World
    Keys Open Doors
    Nitemares

    *daps all in vicinity*

    *dips back out (ll)*

  70. Boos Bigelow Says:

    U trying real hard duke you need a friend(||) Nobody is paying you any attention.. Get a parrot nigga… lmfao@ “Simp NIggaz”.. Where you from B Frenso or something?
    __________________________________________________________________

    Don’t ever come at me sideways my nigga…when we all know you sit here and beg for eskay’s attention on the daily…we know you the type of nigga to bust nuts on a blog when eskay responds to you….

    old niggas like you is herbs to the tenth degree

  71. Rey Says:

    # Joe 88 Says:
    September 21st, 2009 at 4:34 pm

    Rey Says:
    September 21st, 2009 at 4:33 pm
    Bol still firing shots over at NR…

    ^link that up Rey (n)

    ^^^

    tinyurl.com/bolsanidiot

  72. Brooklyn Strong Says:

    @Big_seth
    Whats the name of your team?

  73. Brooklyn Strong Says:

    Bol pic looks like he kissed a hot iron

  74. k'lajh (thebackrowmusic.com) Says:

    sir ahh i see u. dmv stand up nice track me likey

  75. reverrrrb Says:

    this joint knocks. dmv what up

  76. cozy Says:

    I MEAN AL KADA MUST PUT MONEY BEHIND THIS DUDE OR MY EAR JUST ANT THE SAME CUZ THIS DUDE SOUND LIKE HE IS STUCK IN 93 AN THE BEATS ARE TRASH BUT HE HAS CLIPSE AN HE DID A JOINT WIT SLAUGHTERHOUSE, I ANT A HATER I JUST KNOW GOOD OR BAD MUSIC WHEN I HEAR IT AN THIS DUDE SOME SHIT! DMV STAND UP BUT DAM NAH RIGHT PLAY THAT OFFICAIL DMV SHIT. AN 30 GRAM AN OUNCE SHIT THATS WHEN YOU DOIN IT TWO EXREA GRAMS I TAKE 30 OVER 28 ANY DAY YOU LAME FUCKS

  77. reverrrrb Says:

    cozy Says:
    September 22nd, 2009 at 12:07 pm

    I MEAN AL KADA MUST PUT MONEY BEHIND THIS DUDE
    ——————————————
    ^^^al kada? lol. racist jackass

Leave a Reply