Ron Browz ft. Mase, Jim Jones, OJ Da Juiceman & Shawty Lo – Gimme 20 Dollaz (Remix)

ronbrowz-mel-debarge-birthday-hotel-rivington-august-12-2009

“I done made a mil off autotune”

Ugh.

Ron Browz ft. Mase, Jim Jones, OJ Da Juiceman & Shawty Lo – Gimme 20 Dollaz (Remix) [via Splash]


AddThis Social Bookmark Button

16 Responses to “Ron Browz ft. Mase, Jim Jones, OJ Da Juiceman & Shawty Lo – Gimme 20 Dollaz (Remix)”

  1. jim Says:

    hmmm this real? i thought browz had a lil beef wit jim jones

  2. White and on Nahright Says:

    HORRIBLE

  3. Gseven Says:

    wack

  4. ARM AKA AR-15! Says:

    DOOOINGTON!!!!

  5. Asparaghost Says:

    10 bucks says this ends up on 106 and Park’s top 10..smh

  6. JayBreezy Says:

    Is Armageddon upon us? WTF…

  7. BrokenAndroid Says:

    Wow
    5 rappers whom I wouldn’t mind simontaneously disappearing from all media…all on the same track together?

  8. D EL Says:

    That tag is pure gold

  9. lilslim79 Says:

    that was honestly giving me headache

  10. PG Says:

    song. fail.
    2009 worst features period award. success.

  11. BestRapSongs.Net Says:

    Gimme 20 dollarz, GImmie 20 Dollars – that straight Ron Browz joint was brain-formatting.

  12. 30 Century Man Says:

    Four generations of wack rappers all on one awful track… they made history. I guess Drag-on and Rampage the Last Boy Scout were busy.

  13. YBE Says:

    GOOD RIDDANCE !

  14. Crossbow Says:

    I swear this nigga makes me wish Gnoz would’ve done Ether acapella.

  15. chrisdotrivera Says:

    if you throw gucci in those 5…. you couldnt possibly add any amount of dope rappers and make me listen to that garbage

    WHO SPONSORS THAT SHIT

    WHY IS IT SO POPULAR

    WHY THE FUCK IS MASE N JIM JONES DOING SONGS WITH A CARTON OF ORANGE JUICE

    AND WHY ISNT GUCCI ON THIS SONG… THEN ID BE ABLE TO WISH AWAY ALL THE LAMEST RAPPERS AWAY ON 1 TRACK

  16. cridie mac Says:

    Dudes a lame and hes pussy!!!! ive never had any respect for the music hes put out and i really dont respect him since he jacked my song Whut Up Bro..He needs help right now so he bites me (no homo)
    D.O.A KILLED HIM NOW HES LOOKING FOR A HIT/SOMEBODEY TELL RON BROWZ 2 GET OFF MY DICK/SHIT IM READY TO POP THAT THANG/WHY THIS HARLEM WORLD NIGGA TRYNA COPY R SLANG/ITS PASS RAP U BROKE THE G CODE/LETS KEEP IT REAL EAST COAST DONT SAY BRO/EASTCOAST I RESPECT THE FLOW BUT ITS LAME NIGGAS LIKE HIM THAT NEED TO KNOW/THAT ITS DEEPER THAN RAP CAUSE IF I STEAL UH NIGGA SHIT IMA EITHER THE TRACK/NEVER COME OFF WACK CAUSE THE PIN GAME NICE/AND I WON B 4 I STARTED SO GET YA PINE GAME RIGHT/LOOK I TRYED TO BE COOL AINT WANT TO DISS U/UNTIL I SEEN THE VIDEO AND FELT IT WAS A ISSUE LIKE FIRST ROGER TROUTMAN NOW ME/GEUSS PLANE 2 SEE OHIO GAVE HIM HES IDENITY/RONDELL U SHOULD HAVE DID YA RESEARCH LAME ALL U HAD TO DO IS JUST GO AND GOOGLE MY NAME/AND WATCH THE KING POP UP WE THE REAL SLAUGHTER HOUSE DONT GET YA TEAM CHOPPED UP….BITCH MYSPACE.COM/CRIDIEMAC

Leave a Reply