Video: Fresh Daily – Untucked Nunchucks

My apologies, we were supposed to premiere this yesterday, but there were some logistical difficulties. Enjoy.

Previously: Fresh Daily Listening Session: Untucked Nunchucks

Download: Fresh Daily – Untucked Nunchucks (Prod. by Ski Beatz)


AddThis Social Bookmark Button

100 Responses to “Video: Fresh Daily – Untucked Nunchucks”

  1. Young BD used to bring work out of town on the China Bus Says:

    b-ease Says:

    September 1st, 2009 at 12:39 pm
    -Pac spit on a newspersons camera once..

    ^^
    Yea…thats scary.

    ^Nosey people get it to / didn’t you see me spit at you?

  2. b-ease Says:

    The Shooter Says:

    September 1st, 2009 at 12:40 pm
    I’m telling you, jay sales took wings after that Nas beef

    ^^
    *blank stare*

    Jay’s best selling albums are Vol. 2 and Vol. 3.

  3. The Shooter Says:

    Run the numbers before and after the beef, and if I’m wrong I’ll say it.

  4. Joe 88 Says:

    b-ease Says:
    September 1st, 2009 at 12:40 pm
    a bullet in his left testicle

    ^^
    He did that to himself.

    ^Like lil cease is the voice of reason, and if it is true, that meant he was reaching for the burner, but niggas had the drop on him, like they had on warrend G, only in nate dogg was there, none of the would’ve taken place, lol

  5. The Shooter Says:

    Lets see the Stats

  6. b-ease Says:

    like they had on warrend G, only in nate dogg was there, none of the would’ve taken place, lol

    ^^
    I’m crying over here…

  7. Young BD used to bring work out of town on the China Bus Says:

    The Shooter Says:

    September 1st, 2009 at 12:42 pm
    Run the numbers before and after the beef, and if I’m wrong I’ll say it.

    ^just say it now and save us the time. Thanks in advance.

  8. Mr. Iceberg Slim Says:

    b-ease Says:

    September 1st, 2009 at 12:41 pm
    The Shooter Says:

    September 1st, 2009 at 12:40 pm
    I’m telling you, jay sales took wings after that Nas beef

    ^^
    *blank stare*

    Jay’s best selling albums are Vol. 2 and Vol. 3.

    ^^^

    People just make up sh!t

  9. b-ease Says:

    The Shooter Says:

    September 1st, 2009 at 12:43 pm
    Lets see the Stats

    ^^
    Hard Knock Life sold 5.6 million. You can fact check it yourself tho chief.

  10. Charles Oakley Says:

    # The Shooter Says:
    September 1st, 2009 at 12:42 pm

    Run the numbers before and after the beef, and if I’m wrong I’ll say it.
    ^^
    causation and correlation are not the same thing

  11. Bx Blue Says:

    Reasonable Doubt | 6/96 | 1xPlatinum

    Vol 1. – In My Lifetime | 11/97 | 1xPlatinum

    Vol. 2 – Hard Knock Life | 9/98 | 5xPlatinum

    Vol. 3 – Life and Times of S. Carter | 12/99 | 3xPlatinum

    Dynasty – Roc La Familia 2000 | 10/00 | 2xPlatinum

    Blueprint | 9/01 | 2xPlatinum

    MTV Unplugged | 12/01 | Gold

    Best OF Both Worlds | 3/02 | Platinum

    Blueprint 2: The Gift & The Curse | 11/02 | 4x Platinum

    Blueprint 2.1 | 4/03 | Gold

    The Black Album | 11/03 | 3x Platinum

    Collision Course w/ Linkin Park | 11/04| 2x Platinum

  12. Young BD used to bring work out of town on the China Bus Says:

    Charles Oakley Says:

    September 1st, 2009 at 12:44 pm
    # The Shooter Says:
    September 1st, 2009 at 12:42 pm

    Run the numbers before and after the beef, and if I’m wrong I’ll say it.
    ^^
    causation and correlation are not the same thing

    ^AOOOOOW!

  13. Big Homie Says:

    If it wasnt for Dame Jay wouldnt as famous

  14. Digital Scales Says:

    If it wasn’t for the desert nobody would respect camels

  15. b-ease Says:

    And keep in mind, BP2 actually only sold 2 mill, it was certified 4 because it was a double album.

    Shooter, what are you waiting for (no Encore)?

  16. Big Homie Says:

    If it wasnt for this 3 piece from Popyes I am eating now, Jay wouldnt be as famous

  17. Mr. Iceberg Slim Says:

    If Gloria Carter didnt birth jay, jayz wudnt be sh!t

  18. Sham aka The Computer Puter! Says:

    BP2 went 4x plat off hype alone. that album had some hot garbido on it.

  19. Digital Scales Says:

    If it wasn’t for nahright Jay z wouldnt be famous

  20. Digital Scales Says:

    If it wasn’t for grown ass men with crushes on other grown ass men, jay wouldnt be shit

  21. b-ease Says:

    If it wasnt for Memphis Bleek saving his life (the only possible reason for this dude still being around), Jay wouldnt be famous (obviously), and Memphis Bleek would be homeless.

  22. Bruh Mane From da FIF Floor Says:

    did the MTV list drop yet?

  23. Digital Scales Says:

    If it wasn’t for Jaz-O Jay Z would be known as Camel Kev

  24. g7 Says:

    Shooter shoulda checked the stats first. stats fail!

  25. Sham aka The Computer Puter! Says:

    if jaz-o wasn’t into hawaiian shirts, jayz would b a nobody

  26. Digital Scales Says:

    If it wasn’t for Doorags Memphis Bleek would of been a spokesman for The Hair Club for Men

  27. b-ease Says:

    g7 Says:

    September 1st, 2009 at 12:49 pm
    Shooter shoulda checked the stats first. stats fail!

    ^^
    lol, word.

  28. Bx Blue Says:

    If it wasn’t for someone telling Maria from Mad Wednsdays to shut the F up, Jay-Z would be obscure.

  29. Charles Oakley Says:

    if it wasnt for computers i wouldnt be ‘putin’

  30. CiCi The Intern Says:

    Aww shit

    *sits in cut*

    *grabs popcorn*

  31. g7 Says:

    Shooter just Gravy’d himself
    nh

  32. Digital Scales Says:

    If it wasn’t for Em Jay Z wouldn’t have got murdered on his own shit till Kanye did it

  33. Mac Brown aka Drugs R bad.. so I abuse the P*ssy! Says:

    Digital Scales Says:

    September 1st, 2009 at 12:50 pm
    If it wasn’t for Doorags Memphis Bleek would of been a spokesman for The Hair Club for Men

    ^^WTF

  34. Charles Oakley Says:

    # Digital Scales Says:
    September 1st, 2009 at 12:50 pm

    If it wasn’t for Doorags Memphis Bleek would of been a spokesman for The Hair Club for Men
    ^^
    dead

  35. Big Homie Says:

    If Jay didnt leave the condom on baby seat, he wouldn’t be as famous

  36. COCCA88CRAZY88SINCE88 Says:

    dolemite

  37. Digital Scales Says:

    If it wasn’t for biggie Smalls Jay Z would be working at Coney Island

  38. Sham aka The Computer Puter! Says:

    If not for D-Haven cavin’, jay-z would b an afterthought

  39. Mr. Iceberg Slim Says:

    Sham aka The Computer Puter! Says:

    September 1st, 2009 at 12:47 pm
    BP2 went 4x plat off hype alone. that album had some hot garbido on it.

    ^^^

    There are gems on there, but the reason it sold well, was because it was a double album and every time u buy it u buy it twice..

    Buy my cd twice, see me on the streets they be like yo he nice

  40. Bx Blue Says:

    If it wasn’t for DeHaven cavin’, Jay-Z would be making walkin blogs with Mazzi.

  41. cMac Says:

    cmac

  42. Big Homie Says:

    If it weren’t for Camel cigarettes, Jay of course wouldn’t be as famous

  43. Big Homie Says:

    *daps cMac*

  44. AmpGeez a.k.a Ni@@as Is Puss Says:

    The nigga Jay looks like the black Zorro on that cover.

    And all the slick talk about cats who are “beneath him”?

    That’s hoe shit.

    How you gonna go at Meeno and not go at Game?

    Pussy.

  45. Digital Scales Says:

    If it wasn’t for Cmac, I never would of known what an Albino was

  46. g7 Says:

    if it wasn’t for Nas, Jay would smile more

  47. Mac Brown aka Drugs R bad.. so I abuse the P*ssy! Says:

    smokes with cigarettes

  48. b-ease Says:

    Damn, this nigga shooter really dipped out…

  49. The Shooter Says:

    Look what I did, I fucked up huh? Gees I had no idea what I was getting into right? Gees I’m silly

  50. Sham aka The Computer Puter! Says:

    If it wasn’t for annie, Jay-z would b performing at my college homecoming…in the gymnasium

  51. The Shooter Says:

    If it wasn’t for me none of this would’ve happened

  52. AmpGeez a.k.a Ni@@as Is Puss Says:

    Niggas have been on a Jay-Z campaign for two days straight and have no kinda critical thoughts on the album. They wanna blame producers for bad tracks instead of Jay.

    Shits gay.

  53. The Shooter Says:

    I see niggas bringing the up to date numbers, cool

  54. Digital Scales Says:

    If it wasn’t for Jay Z i never would of sold crack cocaine

  55. Mac Brown aka Drugs R bad.. so I abuse the P*ssy! Says:

    How is BP3 overall. I haven’t heard it at all

    well minus the timbo tracks

  56. Digital Scales Says:

    If it wasn’t for Jay Z Beyonce would be a bigger star than she is

  57. AmpGeez a.k.a Ni@@as Is Puss Says:

    Popeye’s?

    I thought niggas around here ate quail whilst wearing boat shoes?

  58. Bx Blue Says:

    If it wasn’t for Sauce Money, Jay would be 500lbs right now.

  59. Mr. Iceberg Slim Says:

    AmpGeez a.k.a Ni@@as Is Puss Says:

    September 1st, 2009 at 12:55 pm
    Niggas have been on a Jay-Z campaign for two days straight and have no kinda critical thoughts on the album. They wanna blame producers for bad tracks instead of Jay.
    ^^^

    Whats up man, me and u have been goin back and forth for years (no que from day 26), but no one has been really dissin the album to be honest?? Im sure you like the album

  60. b-ease Says:

    That’s hoe shit.

    How you gonna go at Meeno and not go at Game?

    Pussy.

    ^^
    The man’s got a point…

    But on the other hand, Jay’s legend, as popular as he was then, wasnt cemented at the time. He wasnt achknowledged as GOAT, so he still had shit to prove. On your way to becoming king, you have to crush all dissent. After you become king, crushing ALL dissent makes you a tyrant. Like Jay said, he doesnt want people to think he’s a bully.

  61. Digital Scales Says:

    If it wasn’t for Jay Z Beyonce wouldn’t have herpes

  62. PW Says:

    If it wasn’t for Gloria’s beastialist swing in the deserts of Adu Dhabi, Jigga would have needed a different metaphor to replace “so the call me a camel, I mastered the drought”

  63. Mac Brown aka Drugs R bad.. so I abuse the P*ssy! Says:

    AmpGeez a.k.a Ni@@as Is Puss Says:

    September 1st, 2009 at 12:57 pm
    Popeye’s?

    I thought niggas around here ate quail whilst wearing boat shoes?

    ^^I do

    *adjust ascot under my tall white tee.

  64. Sham aka The Computer Puter! Says:

    ^^

    Critically, he still got it on tracks like Thank You, and What we Talkin bout. But you can see his age catchin up wit him on the tracks wit Yeezy, Jeezy and that reminder shit. His content just ain’t there on those tracks. His greatest strength on BP3 is comin at everyone that says he’s too old or beyond relevancy. Other that that ain’t much to say. Still….

    Beautiful Music When Champagne Flutes Click “eh”>>>

  65. Digital Scales Says:

    If it wasn’t for Jay, Free would still be on 106 and park

  66. Charles Oakley Says:

    # Digital Scales Says:
    September 1st, 2009 at 12:56 pm

    If it wasn’t for Jay Z i never would of sold crack cocaine
    ^^
    No, Hov did that, so hopefully you won’t have to go through that

  67. herbal kint Says:

    AmpGeez a.k.a Ni@@as Is Puss Says:
    September 1st, 2009 at 12:55 pm
    Niggas have been on a Jay-Z campaign for two days straight and have no kinda critical thoughts on the album. They wanna blame producers for bad tracks instead of Jay.

    Shits gay.

    …… word I have only listened to it twice, and he destroys a couple of the songs, but there is a bunch of hot GARbage on there as well, can’t make a final decision yet but I do know a star is born is my shit and that last verse on thank you is crazy ….

  68. Hoskins Says:

    If it wasn’t for Jay Z i never would of sold crack cocaine

    ^^^
    Niggaz actin’ like I sold you crack
    Like I told you sell drugs…NO…

  69. Bx Blue Says:

    If it wasn’t for Terror Squad, Jay wouldn’t have that lump on his head (II)

  70. g7 Says:

    if it wasn’t for Jay i wouldn’ta bought jeans for 300

  71. CiCi The Intern Says:

    Digital Scales Says:
    September 1st, 2009 at 12:53 pm
    If it wasn’t for Cmac, I never would of known what an Albino was
    ^^

    *sigh* Classic Nah shit …

    *goes back to work*

  72. Digital Scales Says:

    Even though Jay did say that

    He just made the lifestyle look so cool

    I had to see what it felt like to break a whole key down

  73. Sham aka The Computer Puter! Says:

    and i still think untucked nunchucks is od homo

  74. COCCA88CRAZY88SINCE88 Says:

    HOV!

  75. kevfrescura de talco Says:

    AG sold over 2mil copies?

    damn. it did better than i thought.

  76. Big Homie Says:

    If it wasn’t for Cmac, I never would of known what an Albino was

    ^ *dead*

  77. AmpGeez a.k.a Ni@@as Is Puss Says:

    BP3 isn’t even in Jay’s top 5 albums but cats are saying it’s near classic?

    GTFOH

    Decent album but it’s no where near a classic.

    The lack of any criticisms about the album on this site is very sus.

    “After you become king, crushing ALL dissent makes you a tyrant. Like Jay said, he doesnt want people to think he’s a bully.”

    Bullshit.
    Meeno was a nobody. Jayceon ain’t Meeno. Dude talks greasy about him in a mag but won’t say shit on record then a few ambiguous lines in a freestyle?

    He thought he could finish Nas cause Nas was down after Nastradamus. He failed.

    The nigga’s gunshy. Ether fucked with his ego.

    Why didnt he ever go at Jada or Fat Joe?

    Cause he only attacks wounded prey.

  78. herbal kint Says:

    Bx Blue Says:
    September 1st, 2009 at 1:00 pm
    If it wasn’t for Terror Squad, Jay wouldn’t have that lump on his head (II)

    …… I was dying when watching him on Bill Mauer and Bill said he was always in some rap beef but how did he avoid it ever getting violent and Jay of course sidestepped the real answer ….

  79. CiCi The Intern Says:

    PW Says:
    September 1st, 2009 at 12:58 pm
    If it wasn’t for Gloria’s beastialist swing in the deserts of Adu Dhabi, Jigga would have needed a different metaphor to replace “so the call me a camel, I mastered the drought”
    ^^

    That’s not nice…

  80. Digital Scales Says:

    I’m sorry though, if you cop a jay album after the Black Album you a faggot in my opinion

  81. b-ease Says:

    Why didnt he ever go at Jada or Fat Joe?

    ^^
    He didnt want to get beat up.

  82. Fyodor DROstoevsky Says:

    Damn, “I cooked up the ROC already, so why can’t yall get hot already?” Hov – Already Home. Shots anyone?

  83. herbal kint Says:

    If it wasn’t for jay-z nah right would have a whole lot less, yet more important things to talk about

  84. The Shooter Says:

    Okay so I was wrong, Jay-z was more popular before the Nas beef

  85. Big Homie Says:

    I’m sorry though, if you cop a jay album after the Black Album you a faggot in my opinion

    ^ *does gay hand gesture*

  86. COCCA88CRAZY88SINCE88 Says:

    Fyodor DROstoevsky Says:

    September 1st, 2009 at 1:04 pm
    Damn, “I cooked up the ROC already, so why can’t yall get hot already?” Hov – Already Home. Shots anyone?

    ^^^
    BLEEK!

  87. AmpGeez a.k.a Ni@@as Is Puss Says:

    …… word I have only listened to it twice, and he destroys a couple of the songs, but there is a bunch of hot GARbage on there as well, can’t make a final decision yet but I do know a star is born is my shit and that last verse on thank you is crazy ….
    ==================================================
    Thank you. At least someone has an objective opinion.

    All this dicksucking is repulsive.

    And for the record, BP3 is a decent album with some standout moments, but it has a considerable amount of flaws as well. You can’t point out the highs without noting the lows.

    And “Star Is Born” is prolly my favorite song on the album.

    J. Cole got a good look on that one.

  88. Digital Scales Says:

    Only cause he lied

  89. Digital Scales Says:

    LMAO @ BH

  90. Bruh Mane From da FIF Floor Says:

    as far as Hov goes age has nuthing to do with it …..i just believe he isn’t inspired so he’s running out of shit to rap about

    the standout songs are about shit he hasn’t really talked about
    the filler tracks are the ones where he talks about what’s cool and what’s not and how he’s the best

    songs wit substance Hov > materialistic Hov

  91. herbal kint Says:

    b-ease Says:
    September 1st, 2009 at 1:04 pm
    Why didnt he ever go at Jada or Fat Joe?

    ^^
    He didnt want to get beat up.

    ….. sidenote: I met Styles @ the SH,Slum Village Talib show the other night, he can’t be taller than 5’2, 5’4 at absolute best ….

  92. Digital Scales Says:

    J. Cole verse wasn’t even that bad, it was pretty good

    J. Cole > Jay Z

    And it’s rather close

  93. b-ease Says:

    Meeno was a nobody. Jayceon ain’t Meeno.

    ^^
    Like I said, I see your point. But that fact these incidents are happening at such opposite times in his career has to count for something. There’s really just no good reason to make a diss song about Game. I mean, does anybody give a fuck about the song Game dropped 2 months ago now? Fuck no. So what would Jay have gained by addressing it.

    And granted the same could be said about Maino making a diss track, but like I say, Jay was on the ascent, in the stu with niggas like Beans, and he had to claim the crown by force. He just doesnt need to do that anymore.

  94. The Shooter Says:

    Sweetie Todd made Jay-z famous

  95. g7 Says:

    haven’t listened to anything since off that leaked. but i dont like that, run this town or d.o.a that much. three skippers right there for me, although d.o.a. will get the occassional burn.

  96. CiCi The Intern Says:

    COCCA88CRAZY88SINCE88 Says:
    September 1st, 2009 at 1:05 pm
    Fyodor DROstoevsky Says:

    September 1st, 2009 at 1:04 pm
    Damn, “I cooked up the ROC already, so why can’t yall get hot already?” Hov – Already Home. Shots anyone?

    ^^^
    BLEEK!
    ^^^

    Nah, that bullet has certain members of SP written on it…

  97. Mr. Iceberg Slim Says:

    Thanks for your opinion AmpGeez, but i hate for you to let someone who luvs the album make you hate it…I mean what other people eat dont make you sh!t……

    Some people love drake, i think dude is a little weird but i wont go on a tirade picking dude apart, i just wont listen to him…its less stressfull

  98. The Shooter Says:

    Sweeney Todd’s son

  99. The Shooter Says:

    Bleek wrote RD for Dame Dash but Jay-z bought it from Bleek first

  100. djd Says:

    Is that the chubby kid from the movie Juice?

Leave a Reply