займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Black Milk x Ras Kass in Venice, CA (8/28/09)


AddThis Social Bookmark Button

48 Responses to “Video: Black Milk x Ras Kass in Venice, CA (8/28/09)”

  1. mr. vengeance Says:

    if this milk guy released the exact same songs that hov did for bp3, nah would be all over that shit

  2. k1ng Says:

    what’s a rass kass?

  3. lordblown Says:

    what up?

  4. Joe 88 Says:

    Jeezy talks about the relaunch of Eight732

    ^No one wants to wear leather pants in the summer time, sheeeesh

    Leather pants in the summer boy, who’s yo stylist? (c) Gucci

    Gucci > Jeezy

  5. Plug Says:

    gucci > jeezy
    ——-
    I used to think that… but under careful review, that is false. Jeezy has 2 classic cd’s and 2 classic mixtapes… plus he can actually rap.

    thus

    jeezy>Gucci

  6. kevfrescura de talco Says:

    east coast/west coast nike sneaker called ‘rivals’.

    east coast-AF1’s (figures) preemos

    west coast-dunks (ftw) DJ AMs

    might could be dope.

  7. mr. vengeance Says:

    the gucci-jeezy beef could be a legitimate force in beefs if it wanted to be

  8. k1ng Says:

    It should be…im tired of seeing all the lil nigges gettin bullied something big needs to happen for hip hop. and I don’t care if its beef, reunion whateva the fuk it is…aside from drake I don’t see it.

  9. D. Billz Says:

    I’m bout to listen to the Recession on iMeem just for the sake of this convo. I gave it ONE spin earlier this year. My thoughts that it was thorough. Never really could say it was great or terrible.

  10. Plug Says:

    lmao @ the fockery on here last night. Land was on a rampage. he was firing shots like cube on players club when deebo hit him. just lettin loose hopin to hit somebody. Unfortunatly Land hit an innocent bystander (dre) . roffles and cheese

  11. C. Dufflebags Says:

    ^

    The Recession was one of the best albums of last year.

  12. mr. vengeance Says:

    The Recession was the best album of last year.

    ^^

    fixed

  13. landLORD Says:

    Plug Says:

    August 29th, 2009 at 1:00 pm
    lmao @ the fockery on here last night. Land was on a rampage. he was firing shots like cube on players club when deebo hit him. just lettin loose hopin to hit somebody. Unfortunatly Land hit an innocent bystander (dre) . roffles and cheese

    ———-

    *daps plug*

    yeahyeahyeah… but i got shit resolved and found the answers i was looking for … and fast … so while maybe i didnt need to empty a whole clip on the nahright staff, it served its purpose … and i did humble up and acknowledge to Eskay, Nate, and Dre, my contrition over the initial so-called “rampage” … so there it is …

    R.J. = Rampage Jackson

  14. Al Poelvoordino Says:

    Best Album Maybe Not Sure Sure

    u can find few dope LP last year

    nah ?

  15. Joe 88 Says:

    *Turns up “live like that”*

    Naw, them niggas don’t live like that
    took a couple thou to make the wrist like that
    who you know can flip the strip like that
    nigga take a loss, but shawty get it right back
    young nigga hang around with them killas
    get down with them niggas
    come from a town of gorillas, yea!
    and you know where to find me nigga
    on my block posted up still grinding nigga

  16. Joe 88 Says:

    Murder city = top five mixtapes in 09′

  17. frank fiasco Says:

    That Jay-Bill Maher interview was terrible.

    Both of them sounded ridiculous.

  18. Baby jesus Says:

    Murder city = top five mixtapes in 09′

    ^
    I’m sayin

  19. Joe 88 Says:

    Baby jesus Says:
    August 29th, 2009 at 1:21 pm
    Murder city = top five mixtapes in 09′

    ^
    I’m sayin

    Aim for the top, if I miss, i’m still bumping shoulders with the stars, lol

  20. Baby jesus Says:

    I used to think jorge was bad but this nigga Seth gueko/al poelvordeeno or w.e the fuck the niggas name is stans for every fucking artist ALIVE.

    STFU! nigga

  21. Baby jesus Says:

    R.J. = Rampage Jackson

    ^
    *dead*

  22. Baby jesus Says:

    UFC 102 tonight >>

  23. Al Poelvoordino Says:

    frank fiasco Says:

    August 29th, 2009 at 1:19 pm
    That Jay-Bill Maher interview was terrible.

    Both of them sounded ridiculous.

    ^^and u’re called Frank FIASCO !

    lmao

  24. Al Poelvoordino Says:

    FLOYD MONEY MAY vs MARQUEZ

  25. D. Billz Says:

    *hi-fives Plug* (no Magic & Isiah)

  26. D. Billz Says:

    *small handshakes baby jesus*

  27. Rampage Jackson Says:

    yo Dre … hook it up please … RJOrion is dead …

  28. Rampage Jackson Says:

    1,2

  29. Al Poelvoordino Says:

    STFU baby jesus
    what are u talkin’ about
    blah!rrr

  30. Plug Says:

    daps land, billz, J88 and the rest

  31. Al Poelvoordino Says:

    Nogueira >>>

  32. Plug Says:

    AND YO! WHY AINT NOBODY TELL ME BIG TWIN HAD A CD OUT… PRODUCED BY SID ROAMS, ALCHEMIST AND HAVOC?!?!?!?

  33. Joe 88 Says:

    So is this how my weekends are gonna look like since I slightly gave up the club and chilling with my peoples?

    *Wears eighty732 leather jeans*

    *Walks thru arizona during a heatwave*

  34. Al Poelvoordino Says:

    CUZ U MUST TO BUY IT IF U LOVE IT SO MUCH

  35. baby jesus Says:

    *small handshakes baby jesus*

    ^
    lmao *daps*

    1

  36. Al Poelvoordino Says:

    marquez will probably win… very interesting fight
    need a live streaming link

  37. lordblown Says:

    Plug Says:

    August 29th, 2009 at 12:46 pm
    gucci > jeezy
    ——-
    I used to think that… but under careful review, that is false. Jeezy has 2 classic cd’s and 2 classic mixtapes… plus he can actually rap.

    thus

    jeezy>Gucci

    ^^
    Gucci is too stoopid that he’s waitin for his buzz bus to pass then release an album

  38. Carlos Voltron AKA Dixie Normous Says:

    # frank fiasco Says:
    August 29th, 2009 at 1:19 pm

    That Jay-Bill Maher interview was terrible.

    Both of them sounded ridiculous.

    ^
    And it was boring. I thought his interviews were supposed to be hotter.

    Sidenote: What’s that firefox addon that lets you get past those annoying full screen ads? I forgot the name of it.

  39. Al Poelvoordino Says:

    Everything ft boosie & hamilton >>>

    and no video clip damn!!

  40. Al Poelvoordino Says:

    gucci – so icy ft jeezy >>>

  41. Troyvul Says:

    Juicy J- Lets get high
    ^
    *Blank Stare*

    Smoking pipes on camera is hot nowadays?

    *Daps everybody*

  42. Fyodro DROstoevsky Says:

    Damn the homie Ras Kass is starting to look like the gay ninja from True Blood…

    http://www.thecobrasnake.com/partyphotos/galangalang/IMG_2115.html

  43. ThatMan Says:

    if this milk guy released the exact same songs that hov did for bp3, nah would be all over that shit

    ^^^
    It wouldn’t be the same song though.

  44. Fyodor DROstoevsky Says:

    Gucci is too stoopid that he’s waitin for his buzz bus to pass then release an album
    ^

    I always wondered who does that, like with Maino, waiting n months to drop that album after that one hit. Assumed that labels held off on releasing an album waiting for that artist to make another hit.

  45. eskay Says:

    Billz FAIL #1: being a vegan

    Bilz FAIL #2: pop dukes is a Pac stanley

    That is all.

  46. Smooth Says:

    wattup nahkis. ive been lurking this site for a while and ive finally decided to post in the comment section for good. is there some sort of induction ceremony or do i just join in? shoutouts to eskay, dre and nation.

    nahright>>>

  47. BrokenEmpires Says:

    Finally this page puts Ras Kass up……But only cuz Black Milk with him.
    Bitch ass niggas.

  48. Luis Says:

    Ras Kass been droppin a new joint every monday…peep RasKass-central.com

Leave a Reply