займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Mary J Blige feat. Drake – The One

Directed by Anthony Mandler. The real Anthony Mandler.

Mary is also set to appear on the More Than A Game movie soundtrack for the Lebron James documentary with the title track off her new album Stronger, which you can watch the video for after the jump. The soundtrack drops September 29th, Stronger drops November 24th.


AddThis Social Bookmark Button

40 Responses to “Video: Mary J Blige feat. Drake – The One”

  1. JUlett Says:

    Did anyone hear that new Blu EP “No Sleep For A Day”? Let me know… I gotta hear it…

  2. RIGZ Says:

    # rex hussla Says:
    August 28th, 2009 at 6:36 pm

    RIGZ what’s the name of that tape?

    ^^^

    I have NO idea lol…I just kno it was the illest tape

    had a few timbo-esque beats on there too…the beat from a busta track…that hoes track…and that “substitution” beat dilla did

  3. D_Block_4_life AKA heat the track up like abodo/sazon/sofrito Says:

    yerrooooooo

  4. RIGZ Says:

    @ Rex, you heard Dillagence right?

    its the tape the beat for “Other Side Of The Road” came from

    The tape was impeccable

  5. RIGZ Says:

    that busta beat sounded alot better on the tape too…smh & kmt

  6. k1ng Says:

    n8 remove drizzy’s teabag from ur chin(pause) for once homie damn.

  7. kevfrescura de talco Says:

    oh shit mary brought her real hair out? why the kelis do tho?

  8. AmpGeez a.k.a Ni@@as Is Puss Says:

    Drake = Mase 2009

  9. RIGZ Says:

    drake about to be the first star birthed since kanye west

  10. PHENOMENON Says:

    Would anyone here happen to go to U.F.??

  11. PINCH Says:

    the fuck is wrong with that white boy’s face

  12. fake R.J.Orion Says:

    k1ng fall back…I used to be a drake hater untill i downloaded his Comeback Season mixtape, much better than so far gone. Drake used to be on some real shit, you need to give it a full clean listen

  13. mr. vengeance Says:

    are people really complaining about hov’s “aww”
    this dude could cough and dudes would criticize him

  14. rex hussla Says:

    Damn…I’ve only got:

    Star Trek
    2004 Beat CD
    Motown
    Another Batch

  15. Dre Says:

    # PHENOMENON Says:
    August 28th, 2009 at 6:50 pm e

    Would anyone here happen to go to U.F.??
    _______________________________________

    Lil sis is. why

  16. sean coonery Says:

    Drake has achieve with a mixtape what Joe Budden couldn’t achieve in an album on def jam.

  17. D. Billz Says:

    # R.J.Orion Says:
    August 28th, 2009 at 7:00 pm

    k1ng fall back…I used to be a drake hater untill i downloaded his Comeback Season mixtape, much better than so far gone. Drake used to be on some real shit, you need to give it a full clean listen

    ^ *looks up*

    *sees Nibiru*

    *boards it*

  18. Mag Says:

    I bet Oprah and the Black Crusaders deaded Family Day.

  19. sean coonery Says:

    # Dre Says:
    August 28th, 2009 at 7:03 pm

    # PHENOMENON Says:
    August 28th, 2009 at 6:50 pm e

    Would anyone here happen to go to U.F.??
    _______________________________________

    Lil sis is. why

    ^She’s a gator? She know Tim Tebow? does she have any classes with him?

    I heard UoF Gator bitches are ugly compared to Florida State, Miami and FIU bitches.

  20. sean coonery Says:

    Mayor Bloomberg shitted on 50 Cent and deaded it.

  21. D. Billz Says:

    BTW, that new Frenchie is lava.

  22. sean coonery Says:

    Drake is Half Jewish and Half Black?

    I thought Jews didn’t mix with blacks?

    Drake looks like a young Jason Kidd…when he played on the Mavericks…

  23. RIGZ Says:

    # R.J.Orion Says:
    August 28th, 2009 at 7:00 pm

    k1ng fall back…I used to be a drake hater untill i downloaded his Comeback Season mixtape, much better than so far gone. Drake used to be on some real shit, you need to give it a full clean listen

    ^^^

    Oh shit…

    I knew you would like that tape

  24. k1ng Says:

    land I been listenin to drake since Room for Improvement….im from the dot so i knew bout him before u guys…im not hatin i like dude…personally to me comeback season > so far gone ….but only couple of tracks frm so far gone is nice…uptown….sat wats real…etc etc…im jus messin round ima drizzy fan this the only nigga holdin ma city down at the end of the day I can’t hate on him.

  25. D_Block_4_life AKA heat the track up like abodo/sazon/sofrito Says:

    R.J.Orion Says:

    August 28th, 2009 at 7:00 pm
    k1ng fall back…I used to be a drake hater untill i downloaded his Comeback Season mixtape, much better than so far gone. Drake used to be on some real shit, you need to give it a full clean listen
    ^
    If you can’t tell already, someone is commenting under RJ’s name. I’m dead serious too…

  26. Mag Says:

    # sean coonery Says:
    August 28th, 2009 at 7:05 pm

    Mayor Bloomberg shitted on 50 Cent and deaded it.
    ^

    Whod do you work for Oprah!!! Cosby!!!!

  27. AmpGeez a.k.a Ni@@as Is Puss Says:

    “Man , you know where that’s coming from. That’s Timbo’s camp. Somebody is playin’ dirty. It’s cool though. I like to see the people’s opinions. I’ve been reading the comments on Jay’s records saying that the beats don’t sound like this or that. I think they just set the bar too high for my guy.” Bleek

    Look at this nigga, ready to jump in front of a bullet for the Big Homie.

  28. Johnathan Osterman Says:

    If you can’t tell already, someone is commenting under RJ’s name. I’m dead serious too…

    ^^

    not enough “…”‘s. lol

  29. rex hussla Says:

    RIGZ you should loop or sample the first 20 seconds of The Clash’s “The Guns of Brixton”…that shit is just waiting to get murdered.

  30. Johnathan Osterman Says:

    Charles Hamilton Ft Max B – North Pole

    this is a real nice song

  31. D. Billz Says:

    # Johnathan Osterman Says:
    August 28th, 2009 at 7:10 pm

    If you can’t tell already, someone is commenting under RJ’s name. I’m dead serious too…

    ^^

    not enough “…”’s. lol

    ^That, nor any text I have to research via an unabridged Oxford dictionary.

  32. D. Billz Says:

    # Johnathan Osterman Says:
    August 28th, 2009 at 7:10 pm

    Charles Hamilton Ft Max B – North Pole

    this is a real nice song

    ^That’s madd old, but yeah, the best from Chuck Hammy imo… for obvious reasons of course.

  33. Mag Says:

    # sean coonery Says:
    August 28th, 2009 at 7:06 pm

    Drake is Half Jewish and Half Black?

    I thought Jews didn’t mix with blacks?

    Drake looks like a young Jason Kidd…when he played on the Mavericks…
    ^
    except drake didnt follow the Tanakh, and attempted to leave the ground and slam dunk. thus blowing his non-athletic knee.

  34. KarenCivil.com » Mary J. Blige x Drake - “The One” (Video) Says:

    […] finally releases the visual for her first single featuring Drake, “The One.” Word is this will be featured on the “More Than A Game” soundtrack as […]

  35. D. Billz Says:

    *dapz the NAHgerians*

  36. Johnathan Osterman Says:

    That’s madd old, but yeah, the best from Chuck Hammy imo… for obvious reasons of course.

    ^^

    Yea, I totally forgot about the tune til just now. Still sounds wavy

  37. LilWayneHQ Says:

    Pretty sick video

  38. Cheshire Cat Says:

    My sexy PV collection !!!

    lineup is …
    Benny Benassi : Who’s your daddy
    James Doman : Everything Gonna Be Alright
    Vinylshakerz : Club Tropicana
    and more…

    http://matome.naver.jp/odai/2125076364449840487

    [via Digital Wonder Land : http://www.cheshirecat.jp/blog/dwl2008/archives/378.html%5D

  39. hip hop cliche Says:

    Drake? Hip hop, are you serious? What happened to you?

  40. Nah Right » Drake feat. Kanye West, Lil Wayne & Eminem - Forever (prod. Boi-1da) [Final Master] Says:

    […] Video: Mary J Blige feat. Drake – The One | Audio: Drake Calls DJ Drama […]

Leave a Reply