займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: The Jacka ft. Andre Nickatina – Glamorous Lifestyle


AddThis Social Bookmark Button

20 Responses to “Video: The Jacka ft. Andre Nickatina – Glamorous Lifestyle”

  1. Bishop Brigante Says:

    I’m a homo.

  2. PHENOMENON Says:

    His name suits him. . .

    He’s not baggin’.

  3. Bishop Brigante Says:

    having 666 followers is still creepin me out

  4. ILLIONAIRE Says:

    Dead at the fake Bishop Brigante.

  5. D_Block_4_life AKA heat the track up like abodo/sazon/sofrito Says:

    Joe Budden > 2 Pac

  6. NovemberEnd aka What Do You Mean Teenager What Age Are We Talking About Says:

    D_Block_4_life AKA heat the track up like abodo/sazon/sofrito Says:

    August 22nd, 2009 at 8:51 am
    Joe Budden > 2 Pac
    ^^^^^^^
    co-sign

  7. D_Block_4_life AKA heat the track up like abodo/sazon/sofrito Says:

    ^^^^^^^
    co-sign
    ^
    lol

  8. V.I Says:

    Joe Budden > 2 Pac

    ^^^^^

    FUCK YOUR LIFE.

  9. R.J.Orion Says:

    Charles Hamilton > Tupac

  10. spirit equality Says:

    Joe Budden > 2 Pac

    ^^^^^

    FUCK YOUR LIFE.

    ^^ co-sign

    who started this bizarro world greater than thing on here? they got a bunch of fake greater than bob marley replies on another post in here. is there someone who finds that shit humorous? SMH.

  11. Bishop Brigante Says:

    Poop > Bishop Brigante

  12. Bishop Brigante Says:

    FML

  13. Mr.Londoner Says:

    watched on mute//

  14. risk Says:

    jacka killin it yay area stand up!

  15. Duck My Sick!! Says:

    minute 1:51: sporting!! ^^

    didn’t know they are known in america.

  16. RelaxX Says:

    Whats a Jacka? lol

  17. david Says:

    im through with the jackas crappy ass music. i live in frisco and the bays music sucks ass. ATL, NY is wats up.

  18. spirit equality Says:

    oh yeah, i actually dig this song even though i generally hate content like this. real infectious hook.

  19. spirit equality Says:

    they need to wear seat belts though. would be retarded if this song blows up and dude falls out a car the next week. SMH.

    gillie da kid is gonna be furious that this dude’s crew is called mob figgaz. gillie still repping major figgas to this day.

    this beat is heat. it’s bugging me that i can’t quite place what beat is being interpolated in the melody.

    video is tight too

  20. Mandrostar Says:

    this songs sick, nickatina went in like i expected.

    But yo

    I’m i the only one who thinks that Nickatina looks like something out of a chappelle show skit

Leave a Reply