займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Jay-Z feat. Rihanna & Kanye West – Run This Town (1-Minute Snippet)

The full thing drops tomorrow on MTV.

Spotted at the hub of bootlegged Kanye & Rihanna videos.


AddThis Social Bookmark Button

84 Responses to “Video: Jay-Z feat. Rihanna & Kanye West – Run This Town (1-Minute Snippet)”

  1. ILLIONAIRE Says:

    Ughhhhhhhhhhhhh! © Jay-Z

  2. - keka - Says:

    yo. how many snippets of this video are there??

  3. baby jesus Says:

    this shit wouldint even be a topic of conversation if you niggas aint keep posting the ross officer photos and the wayne/baby kissing photos. its all in jest, so if drake were to release new music tonight, all we ask is you do the same with drake and use that photo as a way of following tradition.

    and if you dont its clear you <3 that nigga

  4. Bruh Mane from the FIF FLOOR Says:

    they treating rap videos like summer block buster movies now

  5. A tribe called quest aka No Draws unda Im Big Brotha Thunda Says:

    ^Smfh. really smh @ ATCQ throwing himself in front of the bullet to save a nigga he never met.

    –Im not even defending drake that hardbody, im just replying on the reaction ya’ll are taking. Like you mofos never done anything questionable in your 20, 25, 30, (in eskays case) 50 yrs of living on this earth.

  6. - keka - Says:

    *(im not even realy feeling this song like that… mabye on paper it should be tight.. but,
    ..and the mix sucks! the beat doesnt realy sound bad (nothing to get excited about either..) but, if it was mixed better.. the drums are realy weak.

  7. R.J.Orion Says:

    eskay Says:

    August 19th, 2009 at 4:30 pm
    >>you and eskay are letting your love for son, cloud yalls common sense

    say word I love Drake? what have I ever done or said that would make niggas think I was a Drake stan? ya’ll can’t be fucking serious.

    ————

    nigga what?!…

    your actions and comments speak LOUDLY to your love or protective instincts for Drake … we just asked why yopu aint post them shits, and you jump flying out the closet inviting random niggas to your testicles …

    are YOU fucking serious ?… do you read the shit you type? … look at everyone laughing at you, B … you look ridiculous right now … you Drake, and his greasey Israeli boyfriend …

  8. NovemberEnd aka What Do You Mean Teenager What Age Are We Talking About Says:

    for the record, before I saw the pics, I said they were probably fake. now that I looked at them, they do appear to be real. that being said, so fucking what? dude was clearly fucking around,
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    who plays around like that?…shit is so homo…..maybe drake was drunk/high whatever he white, they are known for doing gay shit like that so its cool?….imagine if cam and jim were doing that type of shit or bleek and jay….or obviously an DL Drake stanley so you nate and dre will do your best to downplay this fuckery

  9. Beezy Says:

    if another man was pushing on me id have the neck strength to stop it from happening…if necessary i would smack his face or jab his ribs…anything to prevent such a disrespectful act to take place

    Drake’s homie set up shop down there…he was comfortable for a long time.

    Drake also seemed extremely calm committing a homosexual act, as if it wasn’t the first time, as Joe pointed out.

  10. Joe 88 Says:

    If someone did that to me i’d be pissed but

    ^but? Nigga WTF? This the type of joking they do in the big apple? If a nigga attempted to put my face anywhere, i’d fucked that nigga straight up.

    *Stays in baltimore*

    *ducks stray bullets & flying crack babies*

    *kicks feet up*

    *smiles*

  11. A tribe called quest aka No Draws unda Im Big Brotha Thunda Says:

    FTR that picture is gay but do i think drake is gay now. Of course not

  12. Mac Brown aka Drugs R bad.. so I abuse the P*ssy! Says:

    niggas think drake is gay cuz he light skinned, speaks “proper” english, and is gay

  13. Big_seth Says:

    Fuck this song on GP.

    all these damn snippets & trailers are wack as fuck.

  14. baby jesus Says:

    comments

  15. Joe 88 Says:

    Drake’s homie set up shop down there…he was comfortable for a long time

    *deadeadead*

    super dead @ “set up shop”

  16. AmpGeez a.k.a Ni@@as is Puss Says:

    The video hoes on set were upper tier.

    I was kicking it with this blond haired jawn, trying to get the number.

    Bitch said she only dates inside the industry cause “normal people” don’t understand her lifestyle.

    In my mind I was like this bitch is a good agent away from a skripper pole.

  17. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    RIH > AMBER

  18. Beezy Says:

    Mac Brown aka Drugs R bad.. so I abuse the P*ssy! Says:

    August 19th, 2009 at 4:37 pm
    niggas think drake is gay cuz he light skinned, speaks “proper” english, and is gay

    ^LOL

  19. Big_seth Says:

    dude got an edge up & think its okay to say nigga.

    LMAO.

  20. stotle Says:

    STOP TEASIN!!!!!!!!!

    song is pretty hot tho, nothin major like a lineup like that should be but it works…..it better not be close to the best thing on that album tho, or else it will be a disappointment for sure.

    that being said, i think blueprint 3 will be hot, but i would have like to see some weezy on there, yeah i said it. and it woulda been nice seeing akon doing a hook, like on that jeezy song. we all know what happens when those two collab.

    soul survivor >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

  21. Big_seth Says:

    you know that the dude allowed drake to do that & he took his time because the photos aren’t blurry.

    If it was quick or there was any struggle… you’d be able to tell.

  22. Joe 88 Says:

    I swear that nigga drake had the “i’m too cool to pose, but look, a niggas head is bouncing in my lap” look on his face.

  23. R.J.Orion Says:

    if they was playing, why aint NOBODY smiling or laughing in the photos? … they looked suprised and busted …

    no one looked like they were playing B …

    and how can you speak for his intentions … pictures speak a thousand words … or to quote Bill Parcells: “you are what you record says you are..”

    let the record show, that Drake (and probably Eskay too) are documented homosexuals …

    thats cool though, Eskaysia … ill still comment here, and build with the other (hopefully) straight brothers and sisters(and CiCi) here …

  24. NovemberEnd aka What Do You Mean Teenager What Age Are We Talking About Says:

    *comment*

  25. I Fux Says:

    *dead at the fuckery*

  26. baby jesus Says:

    stotle Says:

    STOP TEASIN!!!!!!!!!

    ^
    gtfoh, fag

  27. eskay Says:

    >>your actions and comments speak LOUDLY to your love or protective instincts for Drake … we just asked why yopu aint post them shits, and you jump flying out the closet inviting random niggas to your testicles …

    what actually happened was earlier today that one dude asked me to post the pics and I was like nah, I’ll pass, then you and a bunch of other trolls started coming at my neck suggesting that Nah Right is trying to protect Drake or some such nonsense, at which point I started inviting niggas to my nuts. and the invitation still stands. I’ll slap any one of you niggas across the face with my left nut (the big one) if you ever in your life fixed your face and tried to tell me I was a Drake stan. fuck outta here with that shit, I’ve done maybe 2 or 3 Drake posts in my entire blogging career and I could care less about that nigga, much less trying to protect him. the pics are stupid, anybody with a brain knows they don’t mean the kid is gay, and Nah Right isnt posting them period. if you don’t like it, go to fucking mediafakeout and hang out there.

  28. A tribe called quest aka No Draws unda Im Big Brotha Thunda Says:

    ^but? Nigga WTF? This the type of joking they do in the big apple? If a nigga attempted to put my face anywhere, i’d fucked that nigga straight up.

    *Stays in baltimore*

    *ducks stray bullets & flying crack babies*

    *kicks feet up*

    *smiles*

    –Are you serious? dude maybe you should stay in baltimore

    FTR this is what i said in case someone misunderstands

    “I dont condone it but im not gonna call him gay.”

  29. Chief Ali aKa Stop the Bitchassness Says:

    what if that nigga enjoyed that shit? what if he was turned on by the stench of drake balls? Drake might not be gay, but whoever that nigga was that nose dived towards his dick is.

    fags are weird

    ———————————————-

    *sniffs anthrax out of crackhead cooch*

  30. Beezy Says:

    “guys get together for a picture”

    Aubrey: Yo Abrahim, go down and act like you giving me head…

    Abrahim: Wor…word? Idk about that. Its suspect.

    Aubrey: Come on dude, its all fun and games…just for laughs.

    Abrahim: oka-

    (drake pushes his head down)

    Abrahim: (muffled) yo easy on the neck…you pushin mad hard…can’t i just keep my face in the general area?

    Aubrey: Its for realism nigga

    Abrahim: Are you…are you erect?

  31. NovemberEnd aka What Do You Mean Teenager What Age Are We Talking About Says:

    why is the refresh still fucked?….does refreshing the page count a site “hit”.

  32. stotle Says:

    # baby jesus Says:
    August 19th, 2009 at 4:42 pm

    gtfoh, fag

    ———————–

    ask me how much i care.

  33. Ghost Writer Says:

    All these fucking clips for one video….

  34. R.J.Orion Says:

    Mac Brown aka Drugs R bad.. so I abuse the P*ssy! Says:

    August 19th, 2009 at 4:37 pm
    niggas think drake is gay cuz he light skinned, speaks “proper” english, and is gay

    ———–

    *dead*

  35. Joe 88 Says:

    >at which point I started inviting niggas to my nuts. and the invitation still stands. I’ll slap any one of you niggas across the face with my left nut

    SMFH

    @ATCQ

    it’s all jokes, but just saying, only action that needs to be taken if a nigga grabs the back of your head is fist throwing. No buts about it, lol

  36. Call Me Gordito, I get DORITOS Says:

    I had a big ass comment lined up for this drake convo, then i just deleted it, i really couldn’t give a fuck anymore. We’re givin too much head talkin bout this topic in length. Let’s go back to talkin about real shit like trickin, white broads, facial hear. come on ya’ll

  37. AmpGeez a.k.a Ni@@as is Puss Says:

    Discussing another man’s orientation is suspect.

  38. - keka - Says:

    “Mac Brown aka Drugs R bad.. so I abuse the P*ssy! Says:

    niggas think drake is gay cuz he light skinned, speaks “proper” english, and is gay”
    – ha,

    but, .. i dont see how bp3 will be hot with kid cudi on there… and, i know everyone’s on the bandwagon but, drake too is pretty much “hit or miss” … (*pluss yall seen the pics!) ha,
    ..just dont see it.. im a still support it.. b ut, with the tempo D.O.A. set.. i was expecting a hard ass album..

  39. Beezy Says:

    We’re givin too much head talkin bout this topic in length

    ^freudian slip?

  40. A tribe called quest aka No Draws unda Im Big Brotha Thunda Says:

    at which point I started inviting niggas to my nuts. and the invitation still stands. I’ll slap any one of you niggas across the face with my left nut (the big one) if you ever in your life fixed your face and tried to tell me I was a Drake stan

    –*dies*

  41. R.J.Orion Says:

    *eskays it up*

    tinyurl.com/mht99d

  42. stotle Says:

    ALL BLACK EVERYTHANG

  43. AmpGeez a.k.a Ni@@as is Puss Says:

    I’ll slap any one of you niggas across the face with my left nut (the big one) if you ever in your life fixed your face and tried to tell me I was a Drake stan
    ======================================================
    Gayer then having a drunk Jew’s face in your crotch.

  44. Big_seth Says:

    # Mac Brown aka Drugs R bad.. so I abuse the P*ssy! Says:
    August 19th, 2009 at 4:37 pm

    niggas think drake is gay cuz he light skinned, speaks “proper” english, and is gay
    ^^

    *dies*

    you I almost thought you were dissing me til you said & is gay. I’m light, but far from homo. LOL

    & LSLIFITO @ Beezy’s dialog.

    (laughed so loud I farted in the office)

  45. Mark Twain Fame Says:

    crazy zany oh man…bonkers in hurre.

  46. A tribe called quest aka No Draws unda Im Big Brotha Thunda Says:

    @ATCQ

    it’s all jokes, but just saying, only action that needs to be taken if a nigga grabs the back of your head is fist throwing. No buts about it, lol

    –na i completely understand, i’d be fucking pissed too

  47. MR. trapstar trap bars all trap everything Says:

    I’ll slap any one of you niggas across the face with my left nut (the big one) if you ever in your life fixed your face and tried to tell me I was a Drake stan.

    ^^^

    so i’m assuming @ the nah BBQ you’ll have a step ladder to execute this mad act of gheyness?

    the threat alone is wyle faggery.

  48. baby jesus Says:

    commentos

  49. George Says:

    sounds like they’re chanting “Drake, Drake, Drake!”
    subliminals!

  50. Joe 88 Says:

    I’m not even that aggresive with my bitches when there giving me head.

    This nigga drake is WWE choke slamming that nigga head between his legs, straight homo son, straight homo

  51. A tribe called quest aka No Draws unda Im Big Brotha Thunda Says:

    This has been a bad day, i did not want to know which of eskays nuts is bigger. I need to see whats good with those men in blacks memory whipe things

  52. Mac Brown aka Drugs R bad.. so I abuse the P*ssy! Says:

    I’m light, but far from homo. LOL

    ^^me too. But when you see what people consider gay based off appearance. Its a factor.

  53. eskay Says:

    you niggas are far bigger Drake stans than I will ever in my life be. you niggas claim to hate the kid, but EVERY FUCKING TIME I come in these comments ya’ll are talking about it. I’ve never discussed this dude in real life as much as ya’ll do during one hour on this site.

    and now ya’ll are begging me to post suspect pics of the guy, but ya’ll calling him gay? ya’ll niggas are homos.

  54. cOLD Says:

    *dies at comments*

  55. AmpGeez a.k.a Ni@@as is Puss Says:

    Who admits to having deformed testes?

  56. Rey Says:

    …The fuck? Drake did what with who now? Eskay’s fighting landLORD AGAIN?

  57. Mac Brown aka Drugs R bad.. so I abuse the P*ssy! Says:

    funny shit

    I was in the elevator and saw this blind nigga walking in. I get all out the way and wonder…… how the fuck did he just press the right floor button without using the brail. the niggas was just cross eyed and holding a golf club!

  58. Joe 88 Says:

    Dead @ the nigga texting someone with his head chilling in drake’s lap

  59. - keka - Says:

    of the topic, but i was looking at those pics of kanye and amber rose on the beach… yo! is it just me… i think she’s wack!!

  60. Rey Says:

    lol @ Eskay.. I can’t stand Drake. I don’t even wanna hate on dude, I just wanna forget his rap career ever happened.

    You know, before everyone else does 1 year after his album drops.

  61. R.J.Orion Says:

    AmpGeez a.k.a Ni@@as is Puss Says:

    August 19th, 2009 at 4:50 pm
    Who admits to having deformed testes?

    ————–

    ^^i know me and this nigga stay beefing but:

    *DEAD*

  62. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    autoblog.com/2009/08/19/caption-contest-rolls-royce-phantom-at-walmart/

    ^^^
    Even with a 2Mill advance, Drake cant seem to give up old habits.

  63. AmpGeez a.k.a Ni@@as is Puss Says:

    of the topic, but i was looking at those pics of kanye and amber rose on the beach… yo! is it just me… i think she’s wack!!
    ============================================
    Somebody slap this clown.

  64. Ghost Writer Says:

    For real though, yall talk about Drake a lot on this site, the comments mostly….just leave it alone….

  65. baby jesus Says:

    and now ya’ll are begging me to post suspect pics of the guy, but ya’ll calling him gay? ya’ll niggas are homos.

  66. Big_seth Says:

    # Mac Brown aka Drugs R bad.. so I abuse the P*ssy! Says:
    August 19th, 2009 at 4:50 pm

    I’m light, but far from homo. LOL

    ^^me too. But when you see what people consider gay based off appearance. Its a factor.
    ^^

    True, I see light niggas all the time & think that they are more than likely Gay or house niggas, but no one better ever say that shit to me. LOL

    jk

  67. baby jesus Says:

    and now ya’ll are begging me to post suspect pics of the guy, but ya’ll calling him gay? ya’ll niggas are homos.

    ^
    but arent you the same nigga who posts pictures of 2 grown men kissing?

  68. baby jesus Says:

    shit does not compute (c) d_b

  69. Rey Says:

    Really? tinyurl.com/mht99d are the pics?

    *sigh*

    I forgot how stupid this place can be when the igNAHrent ones are around.

  70. - keka - Says:

    “AmpGeez a.k.a Ni@@as is Puss Says:

    of the topic, but i was looking at those pics of kanye and amber rose on the beach… yo! is it just me… i think she’s wack!!
    ============================================
    Somebody slap this clown.”

    – i mean, im in miami.. she’s wack by my standards.. dont know what u dealing with over there … ?

  71. Big_seth Says:

    # baby jesus Says:
    August 19th, 2009 at 4:53 pm

    and now ya’ll are begging me to post suspect pics of the guy, but ya’ll calling him gay? ya’ll niggas are homos.
    ^^

    Quoting FAIL? or one of eskay’s alter ego’s?

    LOL

  72. stotle Says:

    that freedom record by akon is so good

  73. Call Me Gordito, I get DORITOS Says:

    it’s very hard as a black man to have people call you at your job and curse at you. I’m damn sure if these niggas seen me outside of work they wouldn’t even look at me directly in the eye.

  74. I Fux Says:

    ftr I got heavy balls

  75. stotle Says:

    akon’s “freedom” CD >>>>>>>>>>>>>

  76. eskay Says:

    >>but arent you the same nigga who posts pictures of 2 grown men kissing?

    so what’s that mean? Wayne and Baby admittedly kiss and are proud of it, no?

  77. R.J.Orion Says:

    Ghost Writer Says:

    August 19th, 2009 at 4:53 pm
    For real though, yall talk about Drake a lot on this site, the comments mostly….just leave it alone….

    ———-

    i never even think of, or hear about the nigga unless im here …

    and let his fans tell it, he’s the hottest artist in the game … so who are we supposed to talk about? …

    thats what comments are for … no one complains when its Jay all day … or Wayne all day … all Camron all day … people ONLY get this defensive regarding Drake … FACT …

    and its a startling phenomenon, that has people intrigued as to why he gets so much exposure … and when you get THIS much exposure, your shit better be airtight (ll), or else the doubters will have a field day … thats where we at now …

    this nigga make headlines for everything but music … you act like we the only ones laughing … the whole ‘nets is laughing at the nigga … except his followers …

    falls down tears up leg
    disrespects Sylvia Rhone and Motown
    falls down again
    has no LP yet
    falls down again
    lets a mans face fall down in his lap

    i see a pattern of bullshit here… no good retail LPs … no classic mixtapes … just bullshit

  78. el capitan Says:

    Drake photo got more comments than Amber Rose body on the beach…

  79. Themarv Says:

    # el capitan Says:
    August 19th, 2009 at 5:05 pm

    Drake photo got more comments than Amber Rose body on the beach…

    ^^^i dont really care…he was joking like a white boy, Wayne jammed his tongue halfway down baby’s throat and still sold the most ALBUMS in hip hop in years…….If you think this is gonna hinder Drakes sales/fan base TRY HARDER.

  80. Pierre Richargere aka Al Poelvoordino Says:

    behind the scenes, tomorrow
    and this week end, tha video
    saturnay night ish probably

  81. BIGFAM Says:

    HEAD OVER TOO FAKESHOREDRIVE AN INTERESTING DEBATE ABOUT THIS VIDEO : http://fakeshoredrive.com/2009/08/video-jay-z-feat-kanye-west-rihanna-run_17.html

  82. What’s Going On – 8/19 | Hip Hop At Lunch Says:

    […] Jay-z gives us a one minute clip of his much anticipated “Run This Town” video featuring Kanye West and Rihanna.  This video is looking good –>    More on Nahright.com […]

  83. Zee! Says:

    # Beezy Says:
    August 19th, 2009 at 4:43 pm

    “guys get together for a picture”

    Aubrey: Yo Abrahim, go down and act like you giving me head…

    Abrahim: Wor…word? Idk about that. Its suspect.

    Aubrey: Come on dude, its all fun and games…just for laughs.

    Abrahim: oka-

    (drake pushes his head down)

    Abrahim: (muffled) yo easy on the neck…you pushin mad hard…can’t i just keep my face in the general area?

    Aubrey: Its for realism nigga

    Abrahim: Are you…are you erect?

    ^^^^^^^

    Yikers

  84. Cinsere Says:

    This video was better when it was 2Pac and Dre

Leave a Reply