Mario feat. Gucci Mane & Nicki Minaj – Break Up (Remix)

nicki-minaj

Mind you, I could have posted one of those wack ass pictures of Gucci and Nicki.

Mario feat. Gucci Mane & Nicki Minaj – Break Up (Remix)

Previously: Mario feat. Gucci Mane & Sean Garrett – Break Up (Video)


AddThis Social Bookmark Button

32 Responses to “Mario feat. Gucci Mane & Nicki Minaj – Break Up (Remix)”

  1. eskay Says:

    white nikes

  2. Breaux Brosephson the !! Says:

    *is fearfull Sean Garett picture may pop up*
    son gives me the willies (ll)

  3. nation Says:

    powder blue Rocawear…

  4. Beezy Says:

    next thing you know Gucci having a seizure on the floor of my studio…im like “yo no way this shit is cutting into my time…shit costs like $5k per hour”

    meanwhile the fuckin engineer behind the boards it freakin out and shit…on some “yo grab guccis tongue so he dont swallow it”…i yelled back “no homo nigga, disclaim that”…meanwhile i look down and gucci is foaming at the mouth

  5. A tribe called quest aka No Draws unda Im Big Brotha Thunda Says:

    She has some nice supple titties.

    Country titties >

  6. Breaux Brosephson the !! Says:

    this apple sauce is from the apple orchard

  7. AmpGeez a.k.a Ni@@as is Puss Says:

    *is fearfull Sean Garett picture may pop up*
    son gives me the willies (ll)
    ============================
    That niggas voice sounds like nails on a chalkboard.

  8. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    So im drunk offa Hpno & Batman (mix), Spoonin this broad, she starts ballin, i put her panties in her mouth, wrap both my hands & cover her mouth, puts the bitch im the Camel Clutch by mistake, and kept on fuckin…. im sick as hell right now…

  9. AmpGeez a.k.a Ni@@as is Puss Says:

    Mario is a scary looking nigga too. His nostrils are so fucking wide you can look in them and see his brain.

  10. GC Says:

    gotta love a Caribbean woman. real ting.

  11. AmpGeez a.k.a Ni@@as is Puss Says:

    So im drunk offa Hpno
    ===================
    Who drinks Hpno?

    Fuck is this ’03?

  12. Breaux Brosephson the !! Says:

    So im drunk offa Hpno & Batman (mix), Spoonin this broad, she starts ballin, i put her panties in her mouth, wrap both my hands & cover her mouth, puts the bitch im the Camel Clutch by mistake, and kept on fuckin…. im sick as hell right now…

    just another regular weekend huh Crazy? *daps for the camel clutch*

  13. Troyvul Says:

    Why hate mike vick, cause he killed dogs..I dont condone it, but people need to fall back on the hatred of him and put there lives into perspective.
    He didnt rape any women, no sex with minors, no murder and no drug charges. He killed dogs…..was it yours (their) personal pet?…nope…Millions of dogs and cats get euthanized for being strays…he was just doing the dog a service after it got fucked up in the fight it lost…

    *Looks online for a charity in Mike Vicks name*

  14. AmpGeez a.k.a Ni@@as is Puss Says:

    She has some nice supple titties.
    =================
    But her ass is gorgeous.

  15. NovemberEnd aka What Do You Mean Teenager What Age Are We Talking About Says:

    the refresh is still fucked up

  16. baby jesus Says:

    word hypo and bacardi?
    where they do that at?

  17. AmpGeez a.k.a Ni@@as is Puss Says:

    Millions of dogs and cats get euthanized for being strays…he was just doing the dog a service after it got fucked up in the fight it lost…
    ==============================================
    That nigga was murking them pits with his own hands.

    That shit ain’t normal b.

  18. R.J.Orion Says:

    NovemberEnd aka What Do You Mean Teenager What Age Are We Talking About Says:

    August 17th, 2009 at 1:17 pm
    Micheal Myers > Jason > Freddy

    ———————

    Thomas Hewitt > Micheal Myers > Jason > Freddy

  19. Beezy Says:

    i had a hypno and henney like 3 weeks ago, first time in probably two years or so…

  20. Beezy Says:

    actually more than 2…i used to drink them shits all the time when i was in DC…which was 2005

  21. "A" Chick Le Fleur - Niccas 2 Sweet-n-Low dey ain't Equal Says:

    Man if only nagghers actually heard her verse. LMAO!

    This chick is insane.

  22. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    Applaud you Duck ass niggas gotta follow Drink trends… Man up.

  23. A tribe called quest aka No Draws unda Im Big Brotha Thunda Says:

    Is eskay making Nah fuck up on purpose so that he can introduce his Nah Right pro forcing us to pay for a proper connection or something FACK!

  24. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    Breaux Brosephson the !! Says:
    August 17th, 2009 at 1:21 pm
    So im drunk offa Hpno & Batman (mix), Spoonin this broad, she starts ballin, i put her panties in her mouth, wrap both my hands & cover her mouth, puts the bitch im the Camel Clutch by mistake, and kept on fuckin…. im sick as hell right now…

    just another regular weekend huh Crazy? *daps for the camel clutch*

    ^^^
    Yea, im getting my kicks now, my snowflake let me in on a secret, only her & her sister are in they pops Will, the stepMom dont get shit… Bitch im about 2 marry this broad.

  25. "A" Chick Le Fleur - Niccas 2 Sweet-n-Low dey ain't Equal Says:

    Is eskay making Nah fuck up on purpose so that he can introduce his Nah Right pro forcing us to pay for a proper connection or something FACK!

    Step ya wifi up B, *no Nicki*

  26. eskay Says:

    >>Is eskay making Nah fuck up on purpose so that he can introduce his Nah Right pro forcing us to pay for a proper connection or something FACK!

    you’re the only idiot i see complaining. the site is fine.

  27. Breaux Brosephson the !! Says:

    My best friend was raped by a big huuuuuge bitch after she fed him 6 Hypno & Henny mixes. he passed out and woke up with her ontop of him. he then threw up those same six drinks on her titty balls. He left me at shorty’s house cause he was playin wing man, but the girl I was with made pancakes the next morning so it was still a win.

  28. Beezy Says:

    comments

  29. Beezy Says:

    >>Is eskay making Nah fuck up on purpose so that he can introduce his Nah Right pro forcing us to pay for a proper connection or something FACK!

    you’re the only idiot i see complaining. the site is fine.

    ^nah same here, the refresh isn’t working right…its been like a week plus on both my home and work cpu

  30. baby jesus Says:

    applaud niggas ballin on a budget mixing bacardi and hypno. the fuck kind of nasty shit is that

  31. baby jesus Says:

    my shit been buggin out 2. ill have to go back to homepage in order to see if theres no posts n shit. i be stuck in 3 day old threads

  32. LilWayneHQ Says:

    This is wack :(

Leave a Reply