займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Backstage with Slum Village at Rock The Bells

MySpace was at the Los Angeles Rock The Bells show on Saturday.

“Everybody’s bringing positive energy” – Elzhi on the Rock The Bells tour.

Listening to the Slum Village throwback from last night’s Real Late, Peter brought back Elzhi’s verse from “Reunion,” featuring J Dilla. If (when) there’s a Baatin tribute song that’s going to be made, I can’t even imagine what he’s gonna say in his verse on there.


AddThis Social Bookmark Button

14 Responses to “Video: Backstage with Slum Village at Rock The Bells”

  1. plug Says:

    when the heck is elzmatic droppin?!?!?!

  2. PHENOMENON Says:

    I’d love to suckle on Nikki Menage’s supple breast. =|

  3. I Fux Says:

    word to Plug i need that shit

  4. lo k Says:

    indeed

  5. GorillaJoe aka Chief Ali Says:

    Eastern_Digital Says:

    August 10th, 2009 at 3:36 pm
    about that Kobe Lebron shit…i thought Jeezy was Mr. 17.5???
    ———————————————-

    same here

    if anything the market’s been doing ok lately, those numbers should be dropping lol

  6. lo k Says:

    damn… the afternoon traffic on here ain’t what it used to be… I remember when errbody be scrambling to be first on the comments.

  7. plug Says:

    R.J.Orion Says:

    August 10th, 2009 at 3:28 pm
    i know alot of people think she’s cute, but ive seen her videos and pictures lately, and im sorry … Lauryn Hill is one ugly ninja …
    —————-
    this coming from the man who thinks fantasia, serena Williams and Jill Scoot could get it

  8. rex hussla Says:

    I’m going to see SlaugterhouseJoe Budden’s black eye tonight…I’ll try to take some flicks.

  9. lo k Says:

    *daps plug*

  10. Mag Says:

    SMH… I thought the Joe Budden internet soldiers was a myth.

  11. cOLD Says:

    I’m going to see SlaugterhouseJoe Budden’s black eye tonight…I’ll try to take some flicks.

    ^ the fitted will be pulled down past brow.

  12. cOLD Says:

    no shots, but I think in a knuckle game I can beat all vets and lurkers of nah.

  13. Mag Says:

    I thoght 2009 was the year of the Lightskin brother….

    Budden, Drake, Obama, T.I, and Chris Brown.

    J-Cole protect ya neck

  14. bfondatrack Says:

    detroit stand up!
    need beats???
    soundclick.com/bfondatrack
    free downloads!!

Leave a Reply