Video: EPMD – Medley (Live at Élysée Montmartre)

Erick and Parish making dollars in Paris. Props to Yardie


AddThis Social Bookmark Button

22 Responses to “Video: EPMD – Medley (Live at Élysée Montmartre)”

  1. yeah me 2 Says:

    Ok here goes the dream.. I’m at a outside restaurant, wit Tahiry (Joe Budden’s girl) & Joe Buddens.. Weird but jus chillin & eatin..

    So people r comin up 2 the table sayin whats up 2 Me & Tahiry & Joe’s gettin mad cuz no one’s sayin anything to him..

    Then outta nowhere Bow Wow comes to the table, some dude ask Bow a question about some chick.. Bow stands up & gets in dude’s face

    Bow says “imma start punching niggas in they face for shit like this”.. Then outta nowhere starts beating the kid up bad, stomping him & all

    Whole time Me, Joe, & Tahiry r sittin there like Wow.. This lil nigga Bow Wow jus UFC’d a nigga!! So now Bow walks off & go get his car

    Pulls up by where we were & calls Tahiry.. Tahiry goes 2 the car, talks 4 a minute & then jumps in.. & Bow pulls off.. i woke up like wtf??

  2. yeah me 2 Says:

    lmao GNR Fab is a funny nigga

  3. MiKePiFF Says:

    lmfao @ EMPD….. (Erick Makin Parish Dollas) hahaha

  4. Nyte a.k.a MidNYTE Maraudah Says:

    EPMD>EMPD

  5. nation Says:

    >> EPMD>EMPD

    that’s what i get for copy pasting… and acting smug with the proper spelling of Élysée Montmartre

  6. NovemberEnd aka Respect The Architect Never Test The Elohim Says:

    lol @ mikepiff..niggas read too fast

  7. Brooklyn Strong Says:

    yeah me 2 Says:

    August 2nd, 2009 at 3:54 pm
    Ok here goes the dream.. I’m at a outside restaurant, wit Tahiry (Joe Budden’s girl) & Joe Buddens.. Weird but jus chillin & eatin..

    So people r comin up 2 the table sayin whats up 2 Me & Tahiry & Joe’s gettin mad cuz no one’s sayin anything to him..

    Then outta nowhere Bow Wow comes to the table, some dude ask Bow a question about some chick.. Bow stands up & gets in dude’s face

    Bow says “imma start punching niggas in they face for shit like this”.. Then outta nowhere starts beating the kid up bad, stomping him & all

    Whole time Me, Joe, & Tahiry r sittin there like Wow.. This lil nigga Bow Wow jus UFC’d a nigga!! So now Bow walks off & go get his car

    Pulls up by where we were & calls Tahiry.. Tahiry goes 2 the car, talks 4 a minute & then jumps in.. & Bow pulls off.. i woke up like wtf??
    =======================================
    I think I know what your dream means

  8. Credit Suisse Says:

    Live > Lve

    Shut the city down shut shut the city down

  9. NovemberEnd aka Respect The Architect Never Test The Elohim Says:

    nation Says:

    August 2nd, 2009 at 4:26 pm
    >> EPMD>EMPD

    that’s what i get for copy pasting… and acting smug with the proper spelling of Élysée Montmartre
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    so you missed “Live” on purpose by leaving the “I” out?

  10. get$ Says:

    mase new joint hot!

  11. Brooklyn Strong Says:

    @ yeah me 2
    Your dream means that before you go to bed you think about rappers maybe even fantasize about living like them or being included in their everyday lives. You mentioned 2 rappers that have been called bitch like by many Hip Hop stans. You also mentioned Tahiry but you say that Bow Wow took her from you and Joe. Never in your dream did you mention Tahirys ass which is by far her greatest asset so it’s obvious that symbolizes you not getting women too often or not wanting them. My conclusion is that “It’s 2009 if you Gay nobody really cares any more just come out of the closet.”

  12. nation Says:

    just noticed Lve. enough now

  13. Brooklyn Strong Says:

    I didn’t listen to Mase I don’t think we should listen to False Prophets. lol

  14. Taster's Choice [||] Says:

    WASSUP (c) camel

  15. "A" Chick Cole aka Im like a young simba Says:

    The Mase joint sucked as usual. Knew I was right the 1st time i bypassed it.

  16. Rockabye Says:

    The Mase joint sucked as usual. Knew I was right the 1st time i bypassed it.

    ^

    Can we as a community agree to stop checking for Betha? He might go away.

  17. Taster's Choice [||] Says:

    sneakernews.com/2009/08/01/undefeated-x-gourmet-epi-leather-hightops/

    ^

    EWWWWWWWWWWWW (c) camel (in a good way)

  18. Brooklyn Strong Says:

    Can we as a community agree to stop checking for Betha? He might go away.
    =======================================
    Now thats what i’m talking about.

  19. Rockabye Says:

    Uh, did the Slaughter have Pharoahe on a song FOR A HOOK?!

    SMH.

  20. AmpGeez a.k.a Dro Jackson Says:

    Fuck Pharoahe

  21. » Blog Archive » EPMD Live From Paris Says:

    […] witnessed perform in my life. They tore down “Unity” back in the day. Spotted @ NahRight through […]

  22. Nyte a.k.a MidNYTE Maraudah Says:

    *daps nation*

    knowledge is fundamental

Leave a Reply