Statik Selektah feat. Lil Fame, Saigon & Sean Price – Critically Acclaimed

critically-acclaimed

Here’s something off of Statik Selektah’s 100 Proof (The Hangover), dropping early October on Showoff/Brick Records. Statik Selektah makes some great fucking beats. And of course… Pee!

Statik Selektah feat. Lil Fame of M.O.P., Saigon & Sean Price – Critically Acclaimed (prod. Statik Selektah)

I don’t like thugs, I don’t like nerds, I don’t like myself and I hate being disturbed – P!


AddThis Social Bookmark Button

65 Responses to “Statik Selektah feat. Lil Fame, Saigon & Sean Price – Critically Acclaimed”

  1. herbal kint Says:

    is it wrong that I am thinking of going to that show not to see jay-z, but to see q-tip and pharcyde ?

  2. Beezy Says:

    nah right prize swacking continues

    nation kept the comments closed so people couldn’t comment about how that contest lasted less than 5 seconds.

    This is even worse than the Wale Zune debacle.

  3. herbal kint Says:

    Beezy Says:
    July 28th, 2009 at 7:51 pm
    nah right prize swacking continues

    nation kept the comments closed so people couldn’t comment about how that contest lasted less than 5 seconds.

    This is even worse than the Wale Zune debacle.

    …lmao, I refreshed the page once and the contest was over…

  4. nation Says:

    stfu you emotional whore. the comments were closed so that i didn’t have to baby sit you guys while i handled the responses. and why do you think it lasted less than 5 seconds? how do you want me to stretch it out longer for you to have a shot? you’re a fucking failure at life Beezy

  5. nation Says:

    shouts to the winners though

  6. rex hussla Says:

    That music festival in New Jersey is no joke…I though Street Scene out here was crazy, that lineup shits all over it.

  7. rex hussla Says:

    Did Jay-Z replace the Beastie Boys for that festival? I heard he picked up a lot of their cancellations for big shows and shit.

  8. Beezy Says:

    lol nate you took that to the heart…me thinks thou doth protest too much

  9. Beezy Says:

    i wanted to go to that jigga show but its a festival so tix are like $90…not worth it

  10. G_Sofrito about to change my name to G_Pernil Says:

    Lil Fame of M.O.P., Saigon & Sean Price – Critically Acclaimed (prod. Statik Selektah)
    ^
    Holy Christ

  11. rex hussla Says:

    Illest camp in Hip-Hop right now:

    Statik Selektah/Primo/MOP/Term/Reks

  12. PHENOMENON Says:

    I think he’ll knock out that cancer, easy.

  13. G_Sofrito about to change my name to G_Pernil Says:

    Fuck you to the winners though.

  14. G_Sofrito about to change my name to G_Pernil Says:

    *Listens*

  15. AmpGeez a.k.a. Dro Jackson Says:

    G_Sofrito about to change my name to G_Pernil Says:

    July 28th, 2009 at 7:57 pm
    Fuck you to the winners though.
    =========================
    I second this.

    You fuckers suck ass!!!

    Enjoy the show.

  16. Don't tase me, bro! Says:

    please nate and beezy, as emeritus members of GRAND UNION, we can’t have any petty infighting. take your shirts off and hug it out:

    wmdeez.files.wordpress.com/2007/08/baby-lil-wayne-weezy-like-father-like-son-kiss.jpg

    k thx

  17. G_Sofrito about to change my name to G_Pernil Says:

    I don’t like thugs, I don’t like nerds, I don’t myself and I hate being disturbed – P!
    ^
    Nation, fix this…”I don’t like myself”

  18. Beezy Says:

    no nate and i can never be friends again…he attacked me right at my most vulnerable spot…my emotional whorishness

  19. The Shot Clock aka Guns is me Says:

    so i’m at this pnc radio shit, but its sayin the station is unavailable

  20. Beezy Says:

    pause that tho

  21. Danielson a.k.a. My Blog Game Proper™ Says:

    so i’m at this pnc radio shit, but its sayin the station is unavailable

    ^

    same

  22. Don't tase me, bro! Says:

    my emotional whorishness

    *

    LMFAO!!!!!! dead.

  23. AmpGeez a.k.a. Dro Jackson Says:

    What kinda low rent station is PNC? I live in the city, never heard of em.

  24. nation Says:

    lol

  25. nation Says:

    >> What kinda low rent station is PNC? I live in the city, never heard of em.

    internet radio, genius

  26. The Shot Clock aka Guns is me Says:

    so i’m at this pnc radio shit, but its sayin the station is unavailable

    ^

    same

    ^^

    its up now…with, u guessed it, a Drake track.

  27. Danielson a.k.a. My Blog Game Proper™ Says:

    What kinda low rent station is PNC? I live in the city, never heard of em.

    ^

    lol

  28. AmpGeez a.k.a. Dro Jackson Says:

    Slaughterhouse Vs. The Horsemen….

    I’d pay to see Budden take an L from Canibus.

  29. Don't tase me, bro! Says:

    nation Says:

    July 28th, 2009 at 8:08 pm
    >> What kinda low rent station is PNC? I live in the city, never heard of em.

    internet radio, genius

    ^

    BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHA night crew is lighting up the boards, i’m at work losing my mind laughing lolololol ok time to hit the flavia coffee machine (blech)

  30. The Shot Clock aka Guns is me Says:

    so hol up…are es and DP DJin this shit too?

  31. Danielson a.k.a. My Blog Game Proper™ Says:

    its up now…with, u guessed it, a Drake track.

    ^

    im just listening to it while i play fifa online, if its wack im switching to iTunes and refreshing the Nah comments.

  32. Don't tase me, bro! Says:

    How to Get Jay-Z’s All-Black Everything Look

    ^

    copy kanye’s looks from 2 years ago but wear it 2 sizes too big

  33. Eastern_Digital Says:

    btw: Is Trenton as fucked up as niggas say it is? I can do a year abroad(university) there.

  34. nation Says:

    oh there goes eskay…

  35. Don't tase me, bro! Says:

    drake stay killing it, those couple tracks that leaked a couple weeks ago have held me down something surrious — wish they didn’t leak prematurely because them shits woulda banged if they came out on a mixtape for the first time, now it’s gonna dilute the experience. i still have faith though that whatever he puts out – i’m gonna drop it in iTunes and all the love is gonna come back.

  36. The Shot Clock aka Guns is me Says:

    Meth and Red over bamma beats >>

    who’d a thought?

  37. Beezy Says:

    Trenton isn’t that bad danger wise…but you should most assuredly NOT study abroad there.

    NYC my friend

  38. The Shot Clock aka Guns is me Says:

    oh there goes eskay…

    ^^

    rofl…my thoughts exactly

  39. G_Sofrito about to change my name to G_Pernil Says:

    Link that radio ish…

  40. Danielson a.k.a. My Blog Game Proper™ Says:

    Meth and Red over bamma beats >>

    who’d a thought?

    ^

    city lights and HEY ZULU! were my fav tracks off the album, its still album of the year so far for me.

  41. Beezy Says:

    what is playing on this radio show now….i cant tell if im getting the right thing

  42. NovemberEnd aka Respect The Architect Never Test The Elohim Says:

    AmpGeez a.k.a. Dro Jackson Says:

    July 28th, 2009 at 8:10 pm
    Slaughterhouse Vs. The Horsemen….

    I’d pay to see Budden take an L from Canibus.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Canibus still raps…say word

  43. nation Says:

    http://twitter.com/nahright/status/2899359670

  44. The Shot Clock aka Guns is me Says:

    Link that radio ish…

    ^^

    see the Nah Twitter box to your right

  45. G_Sofrito about to change my name to G_Pernil Says:

    FML, can’t see twitter at the gig…

  46. The Shot Clock aka Guns is me Says:

    yo, its gonna be the Bun, Camel, Currency marathon isnt it?

  47. Taster's Choice [||] Says:

    yo nate approve the name

  48. Beezy Says:

    pncradio.fm blocka

  49. Taster's Choice [||] Says:

    yo nate approve me bromie

  50. Taster's Choice [||] Says:

    you gotta approve it or lose it

  51. The Shot Clock aka Guns is me Says:

    FML, can’t see twitter at the gig…

    ^^

    http://pncradio.fm/

  52. Taster's Choice [||] Says:

    yo approve it or lose it

  53. NovemberEnd aka Respect The Architect Never Test The Elohim Says:

    Hell’s Kitchen > Top Chef

  54. Taster's Choice [||] Says:

    ok i am totally in love with my fucking name right now

  55. The Shot Clock aka Guns is me Says:

    Hell’s Kitchen > Top Chef

    ^^

    no effin way.

    for one thing, u ever heard of Padma Lakshmi?

  56. nation Says:

    dead

  57. Beezy Says:

    myspace whaddup!

    okay CJ is od’in

  58. Beezy Says:

    Combat Jack got a face for radio

  59. Eastern_Digital Says:

    Trenton isn’t that bad danger wise…but you should most assuredly NOT study abroad there.

    NYC my friend

    ^^
    yeah in know, but i cant really choose where i wanna go if i do it with my university cuz they only got certain partner university. there’s other programs where you can choose but it’s nearly impossible to get accepted.

    I got Trenton/Ewing, St. Louis(SLU) and the university systems of MA and WI. I’ll try to get to Boston.

  60. NovemberEnd aka Respect The Architect Never Test The Elohim Says:

    The Shot Clock aka Guns is me Says:

    July 28th, 2009 at 8:19 pm
    Hell’s Kitchen > Top Chef

    ^^

    no effin way.

    for one thing, u ever heard of Padma Lakshmi?
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    she fell off…she used to those tight dress the first couple season now its more conservative

  61. The Shot Clock aka Guns is me Says:

    Damn, dont tell everyone about Nah…..sheesh

    the first rule of Nah Right is….

  62. Beezy Says:

    eskay need to step his dynamic personality game up

  63. Danielson a.k.a. My Blog Game Proper™ Says:

    shots fired @ bol.

  64. The Shot Clock aka Guns is me Says:

    DP is takin this shit over.

    but it just aint right without Bol…I know he’s the villian but he should be there

  65. Nah Right » M.O.P. feat. DeMarco - Street Life Says:

    […] Previously: Statik Selektah feat. Lil Fame, Saigon & Sean Price – Critically Acclaimed […]

Leave a Reply