займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: DJ Honda Works on “Magnetic Arts” ft. Mos Def

Here’s a quick clip of DJ Honda in the studio working on the highly anticipated Mos Def collaboration, from his new album hIV, due out August 5th.

Previously: DJ Honda & Problemz – Give It Up + NY/NY


AddThis Social Bookmark Button

78 Responses to “Video: DJ Honda Works on “Magnetic Arts” ft. Mos Def”

  1. b-ease Says:

    ***Decides to talk like Mr. T., for the remainder of the day****

    ^^
    I was in Borders the other day (stoned) and dropped 12 bucks on the Chuck Norris vs. Mr. T book. Best impluse buy ever.

  2. Boos Bigelow Says:

    whatever b, I’m done with niggas. when you see me, swing or keep it moving.
    _________________________________________________________

    LMAO at this thought

  3. Boos Bigelow Says:

    swing or keep it moving….roflmao

    I’m just imagining a nigga swinging at a random cat and then bouncing.

  4. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    MOS!

  5. AmpGeez a.k.a. Nahstradamus Says:

    Nigga wanted to fight me, now I gotta swing.

    You pussy b.

  6. Boos Bigelow Says:

    LOL at amp getting mad cause he gotta swing first…

  7. kevfallopian tube paratoopa w/velcro O lottos on/def-fervescent launcher Says:

    FLACO BEY!

  8. FaMs! a.k.a. The Black Lee Westwood Says:

    My first baby steps on Nah…Nigga eskay tried to play me off gate

    Casket Face Says:
    Slum Village is underrated….

    and eskay my comments arent being deleted but NATION is waiting until the topic is no longer relevant them moderates them
    __________________________________________
    the real truth Says:

    Shame only Love Slum Village gets is for that Selfish joint….Kanye Ripped tht beat
    ___________________________________________________
    M.Tyson Says:

    not only did Banks fall off.. something is wrong with that nigg’s vocals…flem voice
    ______________________________________________________
    eskay Says:

    >>and eskay my comments arent being deleted but NATION is waiting until the topic is no longer relevant them moderates them

    how you know its nation doin that coffin grill?
    ________________________________________________
    Joe 88 Says:
    I don’t know, but I didn’t see it so everybody didn’t see it. if you think niggas is deleting comments, then prove it. take a screenshot with the comment there and then one when it’s gone. do something, because it is against my policy to delete comments. for all i know you forgot which fucking thread you left it in.

    oh and if you haven’t noticed, comments have been crashing for the past week so it’s not impossible that you’re shit got lost in the matrix.

    ^Now this I can deal with (n/h) and for the record, I never said it was nation personally, someone else said it, I know what thread I left it in because the thread was the reason I wrote it, the copy & paste even got deleted (or crashed) even tho every other comment was there that’s what made me belive it was done on purpose, but hey, who cares? That shit was so 10 hours ago.

    Nation – Leave the slick talk to those other ninjas, just act like I aint here like you been doing, cool? Okay then.
    _____________________________________________
    Eastern_Digital Says:
    and eskay my comments arent being deleted but NATION is waiting until the topic is no longer relevant them moderates them

    ^^
    nigga stop cryin and get over it.

    the internet is not real
    _________________________________________________
    Eastern_Digital Says:
    Nation – Leave the slick talk to those other ninjas, just act like I aint here like you been doing, cool? Okay then.

    ^^
    u mad?
    ________________________________________
    eskay Says:

    >>Now this I can deal with (n/h) and for the record, I never said it was nation personally, someone else said it, I know what thread I left it in because the thread was the reason I wrote it, the copy & paste even got deleted (or crashed) even tho every other comment was there that’s what made me belive it was done on purpose, but hey, who cares? That shit was so 10 hours ago.

    aight well, we don’t delete comments, period. the only way I don’t let comments though moderation is if it’s somebody spamming or somebody obviously impersonating somebody else. aight you bammer.
    _________________________________________
    Casket Face Says:

    because I was accused of being someone else and there was bts talk about my IP address…along with a statement something along the lines of

    “how come casket face is allowed to make it past ovulation moderation”

    when I posted a Marvin Robot vid to the song paranoid is wasn’t moderated until the subject was no long relevant

    P.S. Slum is so much more than what is percieved if you LISTEN

  9. AmpGeez a.k.a. Nahstradamus Says:

    Nigga said he was gonna come Uptown to “fight” and pussied out. If that was me I’d never hear the end of it, but because it’s esgay it goes unnoticed.

    LMAO!!

  10. Joe 88 Says:

    Who’s “really” going to the nah right BBQ?

    I know i’m going, but i’m thinking who should I bring?

    A) A fly ass honey

    B) The goon squad

    C) Mr solo dolo

  11. Andre Etherer Says:

    when you see me, swing or keep it moving.

    ————–

    t-shirt status (c) cOLD

  12. WEST COAST JAY AKA JUSTICE FLOWTOMAYOR Says:

    This nigga Amp gets gassed at Dominos commercials when they ask him to call.

    “Nigga wanted me to eat a pasta bowl, now I gotta call?

    You pussy, b”

  13. It'smesnitches Says:

    Amp and Fams are the only two niggas that hate eskay everyday….so that’s cool now?

  14. icon (trillbert arenas) Says:

    @ joe- no time like the present, ya know? Cuz it’s easy to keep procrastinating….if you believe your procrastination game enough, you can halfway feel like you’ve actually started the process, without actually doing shit…”yeah, nigga…I done made up my mind….I’m not drinking at all, next summer”….

    @ b-ease- yeah, I saw that jawn in Borders, too…almost copped, but I can’t commit to a purchase like that, unless it matches up to the ignorant grandeur of “The World According to Pretty Toney”—If GFK would spit out books every week like Stephen King, James Patterson, or Dean Koontz, he’d get my $10 every time (none)

  15. b-ease Says:

    Who’s “really” going to the nah right BBQ?

    I know i’m going, but i’m thinking who should I bring?

    A) A fly ass honey

    B) The goon squad

    C) Mr solo dolo

    ^^
    BMore goon squad = Nah BBQ getting shot the fuck up. So, no to your niggas (ll), I just can’t see it turning out that well, lol.

  16. kevfallopian tube paratoopa w/velcro O lottos on/def-fervescent launcher Says:

    whatever b, I’m done with niggas. when you see me, swing or keep it moving.

    ^^^

    this “i wish i was a lil bit taller, i wish i was a brawler..” lookin nicca here. SMH!

  17. AmpGeez a.k.a. Nahstradamus Says:

    These niggas are the real e-thugs, ganging up on cats they can’t debate intellectually with multiple screen names. Fuck boy shit.

  18. b-ease Says:

    Andre Etherer Says:

    July 20th, 2009 at 1:52 pm
    when you see me, swing or keep it moving.

    ————–

    t-shirt status (c) cOLD

    ^^
    Word. And who are you, you gotta be a reg…

  19. Andre Etherer Says:

    AmpGeez a.k.a. Nahstradamus Says:

    July 20th, 2009 at 1:50 pm
    Nigga wanted to fight me, now I gotta swing.

    ———–

    *confusion ensues*

  20. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    Joe 88 Says:

    July 20th, 2009 at 1:51 pm
    Who’s “really” going to the nah right BBQ?

    I know i’m going, but i’m thinking who should I bring?

    A) A fly ass honey

    ^^^
    Opt. A) is a Must. nothing says Peace like a chick w/ a nice ass & some free drinks.
    cats talk that live shit, ME, best b’leave im bring 2 bitches. AND im scoopin up a 3rd @ the party.

  21. A tribe called quest aka No Draws unda Im Big Brotha Thunda Says:

    Who’s “really” going to the nah right BBQ?

    I know i’m going, but i’m thinking who should I bring?

    A) A fly ass honey

    B) The goon squad

    C) Mr solo dolo

    –LMFAO if you pick B i will die laughing. Im bringing my shank and some rum. Show ya’ll my Jack Sparrow steez

    Did eskay convince himself to actual go through with this Nahbq?

    If so finally

  22. Andre Etherer Says:

    b-ease Says:

    July 20th, 2009 at 1:54 pm
    Andre Etherer Says:

    July 20th, 2009 at 1:52 pm
    when you see me, swing or keep it moving.

    ————–

    t-shirt status (c) cOLD

    ^^
    Word. And who are you, you gotta be a reg…

    ————

    *blank stare*

  23. Bill Hu$tle Says:

    I dont understand why nigga’s get so aggy over some internet shit. You shouldn’t really give a fuck what a dude is sayin to you unless fam is standin toe to toe with u sayin that shit to ya face. If you talkin shit but you not about no jazz, then fall back. Beefin is sometimes cool and entertaining, but really, yall wanna go at the nigga because he was wearin a t-shirt at a BBQ, grow the fuck up. Beef on some real shit, real topics, and stop being fags about it.

  24. A tribe called quest aka No Draws unda Im Big Brotha Thunda Says:

    Andre Etherer

    –Who is this, great name

  25. b-ease Says:

    *blank stare*

    ^^
    *black stare*

  26. I AM GERALD SALUTI Says:

    When is said BBQ, shit is gonna b funny to see wat CiCi really look like, she gets just as much hate on here as Drake, or the nigga who farts on a crowded train

  27. It'smesnitches Says:

    Fuck boy shit is hating someone you’ve never met in your life for no reason

  28. AmpGeez a.k.a. Nahstradamus Says:

    Amp and Fams are the only two niggas that hate eskay everyday….so that’s cool now?
    =====================================
    Him and Nate used to fuck with me on the daily. It became a favorite pastime of theirs. I don’t hate the nigga personally cause I don’t know him, but I do know he’s a cornball and I’m gonna scream it whenever I feel like it.

  29. A tribe called quest aka No Draws unda Im Big Brotha Thunda Says:

    Bmore goon squad at the Nahbq = Playing a never ending game of “Show us your Bullet wounds”

  30. b-ease Says:

    *brings nothing to Nah BBQ*

    *drinks all of Eskay’s beer*

    *smokes all of beezy’s weed*

    *leaves with greeny*

  31. Andre Etherer Says:

    b-ease Says:

    July 20th, 2009 at 1:55 pm
    *blank stare*

    ^^
    *black stare*

    ———–

    *green light stare*

  32. A tribe called quest aka No Draws unda Im Big Brotha Thunda Says:

    *blank stare*

    ^^
    *black stare*

    –Roffle

  33. icon (trillbert arenas) Says:

    Unless you’re already in NY/NJ, traveling to the NR Barbecue= atrocious waste of time and resources, lol…

  34. baby jesus Says:

    the conception of the *black stare* had to be one of the funniest things i seen ina minute. i still literally LOL everytime its used

  35. It'smesnitches Says:

    I bet no one knows when amp and ESK beef started or why…

  36. FaMs! a.k.a. The Black Lee Westwood Says:

    It’smesnitches Says:

    July 20th, 2009 at 1:52 pm
    Amp and Fams are the only two niggas that hate eskay everyday….so that’s cool now?
    __________________________

    I don’t hate eskay..this is the internet b…I came in here telliing nigga what I do in real life and got clowed like “He lying”….so nigga for me to resort to just cracking jokes and shitting on eskay.

    it’s these faggot ass “when you gonna tell niggas” type regulars that blur the lines of INTERNET and REAL LIFE…they shit so sad that when you tell them about your life they think it’s lies because the literally online 24 hours a day.

    these niggas feel “connected” to eskay and nah right like it gives them control over their shitty ass life…because they get to inflict the abuse they feel in the real world on NIGGAS LIKE ME THAT JUST COME ON LINE TO BUG OUT AND HAVE A GOOD TIME

  37. A tribe called quest aka No Draws unda Im Big Brotha Thunda Says:

    Im bringing coronas… fuck Heineken

  38. g7 Says:

    >>Nah Right has been soft since rey came with his lack of hip hop knowledge. No Shots, but that nigga had maaaaaad opinions about everything & never heard the purple tape, illmatic, or any of the first 3 mobb deep albums, I had the blankest stare ever when I read that

    ===
    sounds right

  39. WEST COAST JAY AKA JUSTICE FLOWTOMAYOR Says:

    >>Him and Nate used to fuck with me on the daily.

    Nigga this ain’t high school.
    You ain’t bussed here!
    Keep it movin to SOHH.

  40. GorillaJoe aka Chief Ali Says:

    I dont understand why nigga’s get so aggy over some internet shit. You shouldn’t really give a fuck what a dude is sayin to you unless fam is standin toe to toe with u sayin that shit to ya face. If you talkin shit but you not about no jazz, then fall back. Beefin is sometimes cool and entertaining, but really, yall wanna go at the nigga because he was wearin a t-shirt at a BBQ, grow the fuck up. Beef on some real shit, real topics, and stop being fags about it.
    ————————————————————-

    *Turns up Mos Def “What’s Beef” freestyle*

  41. Andre Etherer Says:

    hold up, pause …

    i need to reitereate on my last comment, lest it be misinterpreted

    green light = 9 Ether

    no homo

  42. AmpGeez a.k.a. Nahstradamus Says:

    I saw all the little subliminal copouts, but I’m cut from different cloth. If you talk bout it, be bout it.

    Twitter gangsters. You are zero threat nigga. I’d walk up to you and say what up and dare you to jump fly.

  43. Joe 88 Says:

    @ joe- no time like the present, ya know? Cuz it’s easy to keep procrastinating….if you believe your procrastination game enough, you can halfway feel like you’ve actually started the process, without actually doing shit…”yeah, nigga…I done made up my mind….I’m not drinking at all, next summer”….

    ^Yeah, your right, the last time I stop drinking was in march, I was drinking nothing but water, my whole thought process was so much clearer, I just felt more alive………then my birthday came along, and the funny thing was, I had a 2 month lay off on the drinks & I could still drink the same amount w/o getting fucked up, like I never stop drinking. smfh. But yeah, I’ma stop today (after I smoke this weed & drink this last lil sip I got at the house, lol………)

  44. Andre Etherer Says:

    reiterate > reitereate

  45. WEST COAST JAY AKA JUSTICE FLOWTOMAYOR Says:

    >>Im bringing coronas… fuck Heineken

    Might as well bring Aquafina.

  46. AmpGeez a.k.a. Nahstradamus Says:

    It’smesnitches Says:

    July 20th, 2009 at 1:57 pm
    I bet no one knows when amp and ESK beef started or why…
    =====================================
    Hmmm….

  47. b-ease Says:

    because they get to inflict the abuse they feel in the real world on NIGGAS LIKE ME

    ^^
    Damn…Casket’s been getting his feelings hurt. “Abuse?” That’s a strong word for what essentially happened at lunch everyday from 1st grade to 12th.

  48. I AM GERALD SALUTI Says:

    speakin of crowded trains, I seen an episode of law and order last night of some dude who jacks off on girls on the train, my homegirl said some shit like that happened to her, does this shit go down on the reg?

  49. A tribe called quest aka No Draws unda Im Big Brotha Thunda Says:

    *SHows up with 10 spics*

    *Sweet talks all the women to fuck us*

    *laughs at all the black stares*

  50. Andre Etherer Says:

    whaddup b-ernard

  51. b-ease Says:

    Andre Etherer Says:

    July 20th, 2009 at 2:01 pm
    whaddup b-ernard

    ^^
    *daps* lol, i think its either beez or digi.

  52. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    I AM GERALD SALUTI Says:

    July 20th, 2009 at 2:00 pm
    speakin of crowded trains, I seen an episode of law and order last night of some dude who jacks off on girls on the train, my homegirl said some shit like that happened to her, does this shit go down on the reg?

    ^^^
    yea. and bitches walkin up the steps, gettin felt up. all kids of stories i hear. i keep tellin chicks to go take muay thai classes, get niggas up off’em.

  53. Joe 88 Says:

    *Sees ATCQ is coming to the BBQ*

    *hides all snapple, corona bottles*

    *replaces them with cans of steel reserve*

    If you put ya dick in one of them then………..

    (pause)

  54. I AM GERALD SALUTI Says:

    A tribe called quest aka No Draws unda Im Big Brotha Thunda Says:

    July 20th, 2009 at 2:01 pm
    *SHows up with 10 spics*

    *Sweet talks all the women to fuck us*

    *laughs at all the black stares*

    ^^

    ROFFL

    Black Stares = Cam True Mag Face

  55. Andre Etherer Says:

    aint gonna be no nahright barbecue … that’d be a damn security risk … cause i know for sure, if most of the regular commenters show up, at least a couple people gonna get they asses whopped …

  56. A tribe called quest aka No Draws unda Im Big Brotha Thunda Says:

    *Sees ATCQ is coming to the BBQ*

    *hides all snapple, corona bottles*

    *replaces them with cans of steel reserve*

    If you put ya dick in one of them then………..

    (pause)

    –*Death*

  57. FaMs! a.k.a. The Black Lee Westwood Says:

    b-ease Says:

    July 20th, 2009 at 2:00 pm
    because they get to inflict the abuse they feel in the real world on NIGGAS LIKE ME

    ^^
    Damn…Casket’s been getting his feelings hurt. “Abuse?” That’s a strong word for what essentially happened at lunch everyday from 1st grade to 12th.
    _________________________________________

    ^^^See this the shit I’m talking about…

    These P.O.S./Mickey Factz comic book collecting nerdy face nigga that work at GAMESTOP getting shitting on by niggas like me come online and this is their playground…

    ole REVENGE OF THE NERDS type niggas, look at that COMBAT JACK BBQ and tell me you saw ONE NIGGA wit SWAG

  58. Andre Etherer Says:

    b-ease Says:

    ^^
    *daps* lol, i think its either beez or digi.

    ———-

    SMH

    step your reconnaissance game up B …

  59. A tribe called quest aka No Draws unda Im Big Brotha Thunda Says:

    aint gonna be no nahright barbecue … that’d be a damn security risk … cause i know for sure, if most of the regular commenters show up, at least a couple people gonna get they asses whopped …

    –Thats bullshit tho, i mean who goes out to a social event with some bad intentions

    Ol’ roided up short tempered ass niggas

  60. icon (trillbert arenas) Says:

    Sony bids $50 million for Jackson rehearsal film (AP)
    AP – Sony Corp.’s movie studio has bid $50 million to acquire the worldwide distribution rights to a film based on rehearsal footage for Michael Jackson’s “This Is It” comeback concert series.

  61. Joe 88 Says:

    As much talking at these niggies do on this site, somebody better be fighting, I could cookout on the grill at my house, I wanna see one of these niggas get there ass kicked

    *straight face*

    And I want CiCi to touch it near the refreshments table, next to the napkins & plates

  62. Andre Etherer Says:

    ole REVENGE OF THE NERDS type niggas, look at that COMBAT JACK BBQ and tell me you saw ONE NIGGA wit SWAG

    ——–

    personally… i was trying to see photos of Miss Info, Mo and possibly even miss LL …. but maybe thats just me …

  63. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    A tribe called quest aka No Draws unda Im Big Brotha Thunda Says:

    July 20th, 2009 at 2:06 pm
    aint gonna be no nahright barbecue … that’d be a damn security risk … cause i know for sure, if most of the regular commenters show up, at least a couple people gonna get they asses whopped …

    –Thats bullshit tho, i mean who goes out to a social event with some bad intentions

    Ol’ roided up short tempered ass niggas

    ^^^
    co-sign. all the bitches that read nah & dont post gonna be there, nahright is the #1 hiphop site on the web, Don’t u know how many Bitches gonna Show Up on the Strength?

    the Hos gonna out number men by 3-1, i assure u. Bitch Im goin.

  64. CiCi The Intern Says:

    And I want CiCi to touch it near the refreshments table, next to the napkins & plates
    ^^^

    You better touch it on the glass punch bowl …

  65. AmpGeez a.k.a. Nahstradamus Says:

    Thats bullshit tho, i mean who goes out to a social event with some bad intentions
    =====================================
    Exactly. Why would I go to a public function to kick a niggas face in? I’d be going to chill. Again, this nigga invited me to shoot the five. That’s why he wanted me to pop off at that BBQ yesterday so his fellow bloggers could intervene lol. Chump ass nigga.

  66. Da PartyStarter Says:

    What’s beef?
    Beef is when you threaten catz on the internet,
    And repeat shit like you got Tourettes,

    Beef is when U C Him,
    No ice grill, just a shit eatin’ grin……

    *rapped to the tune of “What’s Beef?” by The late great Frank White*

  67. baby jesus Says:

    andre etherer = land?

  68. Joe 88 Says:

    ole REVENGE OF THE NERDS type niggas, look at that COMBAT JACK BBQ and tell me you saw ONE NIGGA wit SWAG

    ^lol.

    Combat Jack looks like he got a lil R.Kelly up in him (pause)

    Any grown man that cuts all the hair off his face looks like he touch them baby butts

  69. Andre Etherer Says:

    A tribe called quest aka No Draws unda Im Big Brotha Thunda Says:

    July 20th, 2009 at 2:06 pm
    aint gonna be no nahright barbecue … that’d be a damn security risk … cause i know for sure, if most of the regular commenters show up, at least a couple people gonna get they asses whopped …

    –Thats bullshit tho, i mean who goes out to a social event with some bad intentions

    Ol’ roided up short tempered ass niggas

    ———————

    oh not me, Homes … i’d go in peace … im just saying some genuine ether been launched over the last couple years, and like someone said earlier, niggas taking shit hella personal … i might have to pop off or knock a nigga out just in self defense … im saying

  70. kevfallopian tube paratoopa w/velcro O lottos on/def-fervescent launcher Says:

    cause i know for sure, if most of the regular commenters show up, at least a couple people gonna get they asses whopped

    ^^^

    who are the would be parties in these conflicts? please. half if not more of the mahfukas there WILL NOT identify themselves by their nah screen names. most of y’all don’t even post vids/pics so’s to make yaself identifiable. aint shit gon’ happen there. NAAAHCHIIIN’! not one thang.

  71. A tribe called quest aka No Draws unda Im Big Brotha Thunda Says:

    Exactly. Why would I go to a public function to kick a niggas face in? I’d be going to chill. Again, this nigga invited me to shoot the five. That’s why he wanted me to pop off at that BBQ yesterday so his fellow bloggers could intervene lol. Chump ass nigga.

    –Thats diff tho, if anyone of us had problems with eskay i wouldnt miss the opportunity to slap that niggas jaw.

    Ya’ll been fighting for a min tho, no other beef is ready to cook like ya’ll 2 (no homo)

  72. Big_seth Says:

    I bet someone would try to fight me at the damn BBQ.

    they might think I’m a punk cuz I’m light.

    LOL. I wouldn’t start nothin, but if you get your feelings hurt by jokes & wanna box, then you better be careful. I won’t fight fair. LOL.

  73. eskay Says:

    >>Nigga said he was gonna come Uptown to “fight” and pussied out. If that was me I’d never hear the end of it, but because it’s esgay it goes unnoticed.

    maybe in your world that’s what happened. we had an appointment to fight? nah, I said when I’m in your neighborhood I’d holler atchu and give you a chance to bitch out. I very specifically said that I wouldn’t be there that Saturday and everybody but you seems to have seen me say that. you on the other hand, where specifically told to come see me at the BBQ and you ain’t say you wouldn’t and you didn’t show. again, everybody except you saw me say that too right? smh.

    but again, it’s whatever Amp, you’re a pussy and everybody here knows it. nobody actually thought you were man enough to come see me, so nobody is surprised that you didnt. you’s a typical internet troll, I’ve been dealing with clowns like you for years.

  74. eskay Says:

    >>Thats bullshit tho, i mean who goes out to a social event with some bad intentions

    gimme a break, I’ll slap blood outta Amp at his wedding. if anybody got anything to say to me, as long as I’m not with my kids, feel free to say it to me wherever you see me.

  75. DJ Honda releases teaser for collab w/ Mos Def « a-Tunes Says:

    […] Source: Nah Right […]

  76. 2DOPEBOYZ & Nah Right - dj honda & Mos Def at Straight Talk From NY Says:

    […] Nah Right – dj honda & Mos Def […]

  77. Nah Right » Photo: DJ Honda feat. Mos Def - Magnetic Arts (Single Cover) Says:

    […] Previously: DJ Honda Works on “Magnetic Arts” ft. Mos Def (Video) […]

  78. Nah Right » DJ Honda ft. Mos Def - Magnetic Arts Says:

    […] Previously: Video: DJ Honda Works on “Magnetic Arts” ft. Mos Def […]

Leave a Reply