займ с плохой кредитной историей онлайн

Mickey Factz – Live From The Black Apple x Here I Am (prod. Precize)

mickey-factz

It’s Mickey Factz’ birthday, he comes bearing gifts:

Mickey Factz – Live From The Black Apple x Here I Am (prod. Precize)

Bonus: Smoke DZA – Beats By The Pound (prod. Detroit Red) [via GFCny]

Ladies go wish him a happy birthday on Twitter. Guys, go easy on him in the comments. [||]!

Hit the jump for the flyer for his show tomorrow night at S.O.B.’s in NY:

sobs_flyer


AddThis Social Bookmark Button

24 Responses to “Mickey Factz – Live From The Black Apple x Here I Am (prod. Precize)”

  1. Guns Is Mr. Papagiorgio Says:

    hi jade.

  2. Dos Equis Says:

    Mickey Rooney > Mickey Factz

  3. Aram "Mr. Coke is a Popular Drug" aka Alfable Alpaca aka Congenial Complexion Says:

    in egypt 120 degrees digging for artifacts > anything lyrically by Mickey Factz

    twitter.com/FarouqFux

  4. Ghost Writer Says:

    Mickey Factz > Max B

  5. Dos Equis Says:

    Sticky rat traps > Mickey Factz

  6. Premier Says:

    Mickey Mouse>>> Mickey Factz

  7. Beezy Says:

    Happy Birthday Mickey

  8. Ghost Writer Says:

    I think niggas would hate their own Mother if she rapped

  9. Dos Equis Says:

    Dickies overalls with the straps > Overall raps by Mickey Factz

  10. AmpGeez a.k.a. Dro Jackson Says:

    Ghost Writer Says:

    July 13th, 2009 at 4:17 pm
    I think niggas would hate their own Mother if she rapped
    =-================================
    Why do you care so much?

    Who are you, Captain Save An MC?

  11. Geronimo P Says:

    Ghost Writer Says:

    July 13th, 2009 at 4:17 pm
    I think niggas would hate their own Mother if she rapped

    ^Nah, only she got regular posts on Nahright

  12. Dos Equis Says:

    Ghost’s mother’s raps > motherload of Raps by Mickey Factz

  13. Ghost Writer Says:

    Pardon my back (pause)

  14. Dos Equis Says:

    Nicki Minaj wit the claps > Mickey spittin Factz

  15. Geronimo P Says:

    From TMZ: Nas thinks $5,000 a month is reasonable for child support since the kid will just be a newborn.

    Do you know what I could do with $5k a month??? My son would be in the best schools in this city at $5k a month and these motherfuckers are bitching like thats nothing… smh

  16. Yohance Says:

    What the fuck kind of picture is that!? This nigga modelin for Abercrombie!?

  17. Remixznflow Says:

    # AmpGeez a.k.a. Dro Jackson Says:
    July 13th, 2009 at 4:19 pm

    Ghost Writer Says:

    July 13th, 2009 at 4:17 pm
    I think niggas would hate their own Mother if she rapped
    =-================================
    Why do you care so much?

    Who are you, Captain Save An MC?

    ^this gave me a nice afternoon chuckle…

  18. Dos Equis Says:

    Mickey Factz just may be the wackest rapper I’ve ever heard in life..even Tony Yayo raps better than this nigga…and he did’nt convince me to buy a Toyota Scion either.

  19. Dos Equis Says:

    haha @ this pic..nigga look like he trynna sell sand.

  20. Junior Says:

    If some of you guys really dislike Mickey that much, why even comment?? The e-thuggery and ‘real hip-hop’ vibe is sooooooo played out. Why don’t y’all step into 2009 and leave ’94 where it should be: in HISTORY.

  21. GorillaJoe aka Chief Ali Says:

    AmpGeez a.k.a. Dro Jackson Says:

    July 13th, 2009 at 4:19 pm
    Ghost Writer Says:

    July 13th, 2009 at 4:17 pm
    I think niggas would hate their own Mother if she rapped
    =-================================
    Why do you care so much?

    Who are you, Captain Save An MC?
    —————————————————–

    *Amp’s it up*
    *Secretly wishes Ghostwriter was Captain Save a Blog*

  22. kardi Says:

    If some of you guys really dislike Mickey that much, why even comment?? The e-thuggery and ‘real hip-hop’ vibe is sooooooo played out. Why don’t y’all step into 2009 and leave ‘94 where it should be: in HISTORY.

    ^^^^^^^^^^^

    how are you gonna use the term “played out” and accuse niggas of living in the past?

  23. G.O.D. to you Says:

    He is good live but way too self important at this stage yo Mikey don’t end up like Lupe let Wale do that! WTF am I doin? he aint gonna read this shit! oh well:

    50 stacks>>>>Mickey Factz

  24. Black Bully of Billyburg The Lurker Says:

    Dos Equis Says:
    July 13th, 2009 at 4:25 pm
    Mickey Factz just may be the wackest rapper I’ve ever heard in life..even Tony Yayo raps better than this nigga…and he did’nt convince me to buy a Toyota Scion either.

    ^
    Nah actually Will Roush is THE wackest I’ve ever heard in life
    & he actually gets posts on NahRight

Leave a Reply