займ с плохой кредитной историей онлайн

Papoose – Realest To Run It

papoose-at-dj-kayslays-you-heard-of-us-videoshoot-june-20-2009

Swaggacation!

Papoose – Realest To Run It (Dirty)

Previously: Novel ft. Joell Ortiz & Papoose – So Much More | Video


AddThis Social Bookmark Button

27 Responses to “Papoose – Realest To Run It”

  1. PHENOMENON Says:

    Another satisfied escort customer.

  2. Dingus Says:

    Would look better if he was only with the jawn in the black.

  3. D_Block_4_life AKA heat the track up like adobo/sazon/sofrito Says:

    @Ty

    you got a link for Revival? I cant find it anywhere
    ^
    Mr. Me too

  4. dominica Says:

    ATP Rankings mean nothing in the cannon of tennis greatness.
    You are judged by major championships.

    David Robinson > Patrick Ewing
    2 titles to 0

    Tim Duncan > Karl Malone
    4 titles to 0

    Andy Roddick’s 1 major championship is a failure.
    Go back and read the NY Times article the day after he won.
    They anointed the best since Sampras,

  5. Beezy Says:

    man that Revival shit aint leak yet…my download game is impeccable

  6. November End Says:

    Swaggacation!
    ^^^^^^^^^^^
    Gay

  7. D_Block_4_life AKA heat the track up like adobo/sazon/sofrito Says:

    Oh forget it, i found it…

  8. dominica Says:

    Dingus Says:
    July 6th, 2009 at 8:10 pm
    Would look better if he was only with the jawn in the black.

    ^

    co sign

  9. herbal kint Says:

    @ D_Block – was already in the process

    @ Beezy whats your e-mail

    or if you don’t wanna wait just go to the joebuddentv forums

  10. PHENOMENON Says:

    Is this a FAIL picture??

  11. Hoskins Says:

    … it’s also called evolution,

    ^^^^ Waffle, over one generation? Incorrect sir- biology fail

    I played D1 tennis young pal… I think i know my tennis

    ^^^^ since when is 6th in the world trash? more tennis needed

  12. D_Block_4_life AKA heat the track up like adobo/sazon/sofrito Says:

    Daps Ty.

  13. herbal kint Says:

    * cancels e-mail to D_Block *

    damn and for once I was gonna send him something that instead of the other way around ( none )

  14. Beezy Says:

    Ty good looks….D_b forward to me

  15. D_Block_4_life AKA heat the track up like adobo/sazon/sofrito Says:

    realhiphopaddicition.blogspot.com

    Beezy.

  16. The Shot Clock aka Guns is me Says:

    Did Jeezy pioneer those “aye!” and “yeeeaaaah” adlibs?

    cos damn, everybody does that shit.

  17. November End Says:

    Dope!!

    http://usershare.net/0rqrsvkew8pg

  18. D_Block_4_life AKA heat the track up like adobo/sazon/sofrito Says:

    Beezy sent

    lol @ Ty

  19. dominica Says:

    ^^^^ since when is 6th in the world trash? more tennis needed

    ^^

    ur having a different discussion bloke.
    i am talking legacy

  20. herbal kint Says:

    word no doubt beezy

  21. Beezy Says:

    good looks…I haven’t listened to a single leak off this EP…I wanted to savor it [||]

  22. ODEMIC Says:

    so does this mean he’s not waiting on remy?

  23. herbal kint Says:

    Beezy Says:
    July 6th, 2009 at 8:19 pm
    good looks…I haven’t listened to a single leak off this EP…I wanted to savor it [||]

    … yeah, I didn’t listen to gun harmonizer for same reason, but couldn’t resist warriors just in case it didn’t drop before I had to go to class tomorrow …

  24. the real truth Says:

    Can anybody hook me up with the royce joint and the chemical warfare shit…props in advance

  25. Kimchi Steez Says:

    This picture that goes along to this post is hilarious.

  26. papoose Says:

    50 cent said he can make if he makes a hit record……

    anytime now

    just not swaggacation

  27. clocksuckaz Says:

    papoose will never release an album

Leave a Reply