PICS: Clipse ft. Pharrell – I’m Good (Video Shoot)

Spotted @ UHTN via DUMSKEME

Previously: Video: Clipse ft. Kanye West – Kinda Like A Big Deal | Clipse ft. Keri Hilson – Eyes On Me (prod. The Neptunes) | Clipse ft. Pharrell – I’m Good


AddThis Social Bookmark Button

23 Responses to “PICS: Clipse ft. Pharrell – I’m Good (Video Shoot)”

  1. rex hussla Says:

    A disturbing story out of Arizona: a 29-year-old man has told police that he sang Eminem songs while fatally stabbing his wife and daughter, KSAZ-TV reports. His 4-year-old son survived the attack, despite being stabbed 11 times. According to police, the man, Michael Miller, said he was possessed and believed that his wife was a demon.

    More chilling details:

    Just before stabbing her at 4 a.m., he told police he started screaming lyrics from an Eminem song, saying, “Here comes Satan, I’m the anti-Christ, I’m going to kill you.”

    Miller admitted to police that when the kids awoke to their mother’s screams, he stabbed them too. He said he stabbed his son Brian the most because he loved him the most.

    Then he rolled a cigarette, said another prayer, and called 911, police say.

  2. FaMs! Says:

    After a semester of hard word and a 3.8 GPA, I can take the time watch some much needed T.V. and Movies

    I’m gonna watch:

    -My Bloody Valentine
    -Taken
    -Valkerye
    -Underworld 3
    -Donnie Darko 2

    and the complete 4 seasons of Weeds

  3. Big_Seth Don't Idolize America Says:

    link rex?

  4. Kell-EL Says:

    -Underworld 3

    ^ This was pretty alright could of been better like a lot of other movies could of been…cough Wolverine cough

  5. kevKONGquistador Says:

    ight time for kevs corner…….

    so i go to pick up my 5 yr. old son from his afterschool program. he’s the only AA child there. (we live in the suburbs 20 mins outside of boston) anyway, as he goes to put on his raincoat to leave all his white co-afterschoolers start saying, in chorus mind you, “good bye oswald!” i’m like WTF!? in my mind, look at the young prince and he’s like “bye. i’ll see you guys @ summer camp”. so i immediately pull his coat like whasup w/this oswald shit? (yea i swore) he’s gonna tell me that he likes that name. so i get eye level w/the homie and ask him ever so sternly, ‘who gave you the name khalil?’ of course he’s alert now cause he recognizes the daddys not playin games voice. he starts pointin @ one of the lil white girls like “she came up w/the name.” i ask him again he still pointin at homegirl. so i give the youngin a lil wake up smack on his jaw. i’m like ‘when you were born who gave you the name khalil?’ he points to me and says you. i said, ‘thas right and thas what i want ya friends here to call you you got it?’ he’s like yea. now the grownup thas watching him is a young white boy who may have watched us chop it up @ the coat rack cause when we start to make an exit to the door the chorus line picks up once more. “goodbye oswaaaaald!” this time i hear the caretaker say to the kids “why youy guys calling him oswald?” as if he didn’t know. w/e. at that very same instance my son walks to the middle of the room and says; “my name is not oswald, its khalil!” w/as much base as he could muster. the caretaker co-signs this and i look at each one of the lil euros in the eyes and say ‘thank you children’ and make my way towards the door to a new chorus line, “goodbye Khaliiiiiil!”

    score onehunid for my son, myself, and my ancestors.

    fuk that.

  6. Kell-EL Says:

    Then he rolled a cigarette, said another prayer, and called 911, police say.

    ^ No shots but he MUST of been white, black folks rob liquor stores not stab their families to death

  7. Troyvul Says:

    Weeds is the truth I just finshed season 4 last night

  8. TheCo!!inB Says:

    Shomi whatup!

  9. Eastern_Digital Says:

    Thinkin of Lee Harvey, Oswald is a pretty gutter name tho.

  10. FLIP Says:

    Yall really need to explore those pop up galleries…

  11. Kell-EL Says:

    score onehunid for my son, myself, and my ancestors.

    ^ LMAO

    I went throught that ish too, my name is Obinna and the anglo saxons never could pronounce it right so they try to make Ben my nickname

  12. Seth Gueko Says:

    hotfile.com/dl/7391940/96b5924/VA-Black_Stamp-Musicall-(Bootleg)-2009-4you.-By_Seeneeyrar.rar.html music hiphop worldwide yall !

  13. kevKONGquistador Says:

    *late pass*

    the visuals on that ‘kind of like a big deal’ vid makes the song and even bigger deal. that shits dope.

  14. Beezy Says:

    *raps em’s 3am verse for verse*

    *stabs son i love the most*

    *calls cops on self*

  15. Beezy Says:

    Seattle is dry, NYC rains everyday…the globe is fucked

  16. James Earl Ray Says:

    I was referred to this site by a colleague and it surely mustve been a bad attempt @ humor considering my disdain for chimps. This site is coonery @ its worst and a perfect example of what happens when monkeys learn 2 type…you ppl belong in a zoo. Go back to smoking crackpipes and leave the internet to intellectuals.

  17. blaze22 Says:

    feelin that BOB vs Bobby Ray. Glad its NO DJ

  18. Kell-EL Says:

    LF: What this lil nucca Lupe think he is RA or something?? You ain’t shining down on nobody wwwaaassssaaaalllluuu!!!!

  19. Rockabye Says:

    snacksandshit.com/2009/06/353.html

    ^

    Yeah, Drake finally made it. But the real comedy is in the comments.

    What up Nah?

  20. D_block_4_life Says:

    Chamber music hasn’t leaked yet and neither has chuck’s shit…

  21. Bfondatrack Says:

    I like it
    good to see them working together again

  22. Nah Right » Blog Archive » Video: Clipse Interview w/ DJ Skee Says:

    […] Previously: PICS: Clipse ft. Pharrell – I’m Good (Video Shoot) […]

  23. Nah Right » Blog Archive » Video: The Clipse feat. Pharrell - I’m Good (Behind The Scenes) Says:

    […] Video: Clipse Interview w/ DJ Skee | PICS: Clipse ft. Pharrell – I’m Good (Video Shoot) | Video: Clipse ft. Kanye West – Kinda Like A Big Deal | Clipse ft. Keri Hilson – Eyes On Me (prod. […]

Leave a Reply