займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: CurT@!n$ on Diva Diva Y’all Ep. 15

Amanda Diva chops it up with Brooklyn-born/Cali-based MC CurT@!n$.

I understand she’s also jumping on a trampoline in this episode.

Previously: CurT@!n$ – The Great Adventures of Dope Boy C: Dope For President Cover & Tracklisting


AddThis Social Bookmark Button

17 Responses to “Video: CurT@!n$ on Diva Diva Y’all Ep. 15”

  1. D. Billz Says:

    Harlando in the buildin’.

  2. THE-XFACTA Says:

    June 19th, 2009 at 5:36 pm
    tinyurl.com/ckh2eu

    cmon bro, wtf part of the game is that

    —-

    This is simply today’s hip hop. A bunch of suspect faggot ass niggas…. ie.. Drake, Kayne, Weezy… A bunch of fucking homos

    —-

    True Fact

    Honestly, 1/2 of the niggas that post on Nah are suspect homos!

  3. Hoskins Says:

    Her Knees

    *khi khi khi*

  4. Big_Seth Don't Idolize America Says:

    Jay Electronica’s music cured my sisters leukemia.

    I need more of them tracks in my life.

  5. Mark Twain Fame Says:

    Oarlem is in the build…damn Billz already did that…shit fuck!

  6. THE-XFACTA Says:

    *shits in my pants*

    *Does the stinky leg*

  7. A tribe called quest aka The Latin Teddy Ruxpin Says:

    Amanda is getting fat

  8. Harlem World Says:

    She sexy as fuck (c) Max B

  9. THE-XFACTA Says:

    Shout outs to Amanda Diva and the retro Jheri Curl look.. That’s funky funky fresh lookin

  10. Big_Seth Don't Idolize America Says:

    tinyurl.com/ckh2eu

    cmon bro, wtf part of the game is that
    ^^

    LMAO. That shit was MAAAAD sexual…

    i was uncomfortable.

  11. THE-XFACTA Says:

    It’s always some fat bitch with a ball in their hands, or ordering the whole fucking menu and drinking a diet coke, or wearing sweat pants even though they have not worked out since they were 8…

  12. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    BARBAROOOOOOOOOOO

  13. D. Billz Says:

    # Mark Twain Fame Says:
    June 19th, 2009 at 5:45 pm

    Oarlem is in the build…damn Billz already did that…shit fuck!

    ^Lol. Plus Harlando has a better ring to it. “Oarlem” sound like a Compton thug who never left his hood readin’ a subway map.

  14. THE-XFACTA Says:

    I guess Drake, Weezy & Baby will be having a threesome lick locking revival in a town near you!

  15. D. Billz Says:

    # THE-XFACTA Says:
    June 19th, 2009 at 5:47 pm

    Shout outs to Amanda Diva and the retro Jheri Curl look.. That’s funky funky fresh lookin

    ^Word. Cree Summers swag (or lack thereof, obviously).

  16. Mark Twain Fame Says:

    # THE-XFACTA Says:
    June 19th, 2009 at 5:46 pm

    *shits in my pants*

    *Does the stinky leg*

    ^^^

    *shits in pants*

    *realized he wore shorts today*

    *does the jumping magic it’s not a f’n bean dance*

  17. Mark Twain Fame Says:

    ^Lol. Plus Harlando has a better ring to it. “Oarlem” sound like a Compton thug who never left his hood readin’ a subway map.

    ^^^

    a lost The Wire character.

Leave a Reply