займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Raekwon Asks Nas To Keep His Word For A Collabo On OB4CL2

Skip to 3:50 for the Nas part. OB4CL2: August 11th.

UPDATE: Jacked this tweet & quote from Info:

raekwon-your-word-is-everything-twitter

Nas, man, you better show up for me, n—a. You better show up for me. You got my fans thinkin that it ain’t real with us. Show up, my n—a. Real n do real things. That’s my son. We got a mutual relationship. Son is just a ghost in his own way. But he gave his word up…..Son, come see me, B.


AddThis Social Bookmark Button

20 Responses to “Video: Raekwon Asks Nas To Keep His Word For A Collabo On OB4CL2

  1. Beezy Says:

    Marg bar Ahmadinezhad!! Marg bar Dictator

  2. b-ease Says:

    Statement of Obvious :

    Only Built for Cuban Linx Niggas >>>>>>>

  3. R.J.Orion Says:

    LMAO @ the name Imam Thug

    WTF? …

    Killah Priest > Pastor Troy > Imam Thug

  4. b-ease Says:

    Nas definetly isnt going to be on this album.

    But seriously, why call it Cuban Linx 2? That’s just setting yourself up for failure.

  5. D. Billz Says:

    LMAO @ the name Imam Thug

    ^Chief, I saw that shit and was like WOW.

  6. Belize Says:

    feeling like adam morrison today…didnt do shyt, but im still a champ….bahahahaaa

  7. D. Billz Says:

    # b-ease Says:
    June 15th, 2009 at 6:37 pm

    Nas definetly isnt going to be on this album.

    But seriously, why call it Cuban Linx 2? That’s just setting yourself up for failure.

    ^Part 2’s have ALWAYS feel short of Part 1’s. I don’t know why ninjas do it.

  8. eskay Says:

    Imam Thug, something stunnin, rappers get done in

    today can’t possibly be the first time you niggas heard that name.

  9. Blooded the Brave Says:

    something about all this is corny to me.

    What happened? Now we got legends tweeting, and posting videos of them at gas stations grabbing samwhiches beggin other rappers to get on their joints…

    WOW….how has hip hop evolved again?

    I feel bad, but it’s all real…

  10. Wallace Says:

    Imam Thug, something stunnin, rappers get done intoday can’t possibly be the first time you niggas heard that name.
    ^ ^^
    THIS

  11. dUke Fly talker Says:

    GHETTO VADER
    real hip hop
    raekwon is going..to on my TRACK as well
    peace to the GODS,
    wisdom wisom ,= Knowledge born..
    FUKUPAYME.com

  12. MBelaFonte Says:

    how u tryna charge 8 bux for your mixtape kwon?

  13. SuvioBlue Says:

    he just tellin that man keep his word is all, niggas asked he told…thats all it is…cuban linx will be better than most albums dropped in the last cpl joints

  14. clocksuckaz Says:

    lmao rae sayin your word is everything. how many times have cl2 been done and got a new release date?
    what now, he gonna push it back again because he couldnt get nas to give him a verse these 5 years hes been recording this shit?
    better rewrite your manuscript again chef.

  15. Black Bully of Billyburg The Lurker Says:

    eskay Says:

    June 15th, 2009 at 6:44 pm
    Imam Thug, something stunnin, rappers get done in

    today can’t possibly be the first time you niggas heard that name.

    ^
    Ahhh yungstas ! * waves dismissively * (c) Melvin from Baby Boy

  16. Black Bully of Billyburg The Lurker Says:

    I SEE You Rae !
    Word is Bond & Bond is Life I shall give my Life before my word shall fail

  17. HHC Digital » All The News That’s Fit To Link: Diddy, M.O.P., Young Jeezy, Raekwon, Nas… Says:

    […] from a New York deli at 4am, Raekwon challenged Nas to honour his commitment to ‘Cuban Linx 2′, an album which – if made with as much attention to detail as Rae’s sarnies – should be a […]

  18. Nah Right » Video: Raekwon Talks Nas’ No-Show On OB4CL2 Says:

    […] Previously: Raekwon Asks Nas To Keep His Word On A OB4CL2 Collabo (Video) […]

  19. Nah Right » Raekwon Confirms Nas Collabo & Producers from Shaolin vs. Wu-Tang Says:

    […] specifically took the time to speak on his long-awaited reunion with Nas: “It definitely sounds like vintage Rae and Nas again,” the Staten Island rep […]

  20. Nah Right » Raekwon Confirms Nas Collabo & Producers from Shaolin vs. Wu-Tang Says:

    […] specifically took the time to speak on his long-awaited reunion with Nas: “It definitely sounds like vintage Rae and Nas again,” the Staten Island rep […]

Leave a Reply