займ с плохой кредитной историей онлайн

Naledge – The Pharcyde Freestyle

naledge

Another throwaway from the Chicago Picasso sessions.

Naledge – The Pharcyde Freestyle [via RubyHornet]

Naledge’s Chicago Picasso drops June 30th on Duck Down Records.

Previously: Naledge – It Is What It Is Pt.1


AddThis Social Bookmark Button

14 Responses to “Naledge – The Pharcyde Freestyle”

  1. up yours (no homo) Says:

    Gunplay?

  2. up yours (no homo) Says:

    Wtf? This aint myspace.com

  3. Big_seth Says:

    speak of the blands

  4. sleep to D_block use-a hunky Says:

    I heard this guy rap one time, it was on one of those 30 second mtv freestyle spots.

  5. Beezy Says:

    Another throwaway

    ^co-sign

  6. Troyvul Says:

    Where you @ Danielson your team is up

  7. sleep to D_block use-a hunky Says:

    Looks like plax will be catching footballs this season. Shit aint fair, and shyne gotta rap over the phone just cause he shot a bitch in the face, wtf she was ugly anyway.

  8. TheCo!!inB Says:

    Dwight is just an athlete. I don’t think his game will develop more than it already has because he’s made it this far without really putting an emphasis on his post game so learning it now is kinda pointless. He just needs a D Wade or that caliber player on his team and he’ll win a ring……..and cut that booty talk that nigga aint no virgin.

  9. Boosie Says:

    If you play a sport, or an artist You need to be on something to be successful or just be weird…All the greats have either been eccentric, caught a bid, been a weirdo, banged mad broads, cheated on wives, did drugs or caught a virus.

  10. TheCo!!inB Says:

    Nah Lite says
    Sticky Fingaz shot his man in the leg.
    *throws flag*
    can I get a review?

  11. sleep to D_block use-a hunky Says:

    All his track are throw aways

  12. Big_seth Says:

    # sleep to D_block use-a hunky Says:
    June 15th, 2009 at 2:45 pm

    I heard this guy rap one time, it was on one of those 30 second mtv freestyle spots.
    ^^

    I’m gonna start hating on more artists. There niggas need to step their shit up. you’re boring.

    These rappers don’t realize they have one or two chances to prove they are dope. I’m not gonna waste anymore time listening to your music if it is boring. You better make every song like its your last.

  13. Black Says:

    Boosie Says:

    June 15th, 2009 at 2:49 pm
    If you play a sport, or an artist You need to be on something to be successful or just be weird…All the greats have either been eccentric, caught a bid, been a weirdo, banged mad broads, cheated on wives, did drugs or caught a virus.

    ^Maybe, but it might be that they just regular people who are under the spotlight so everything about them gets magnified. I know niggas who’ve done all of that shit (cept for the virus) they just can’t rap or sing.

  14. franchise Says:

    actually comes out on the 30th. heard the mixtape. i think its got some heat if you listen to it all the way through when it comes out. just sayin…

Leave a Reply