PICS: TahiryTV Photoshoot

tahiry61

A little something to get you going on a Sunday morning. Here’s the latest photoshoot from Mrs. Budden to mark the launch of her new web property, TahiryTV.com.


AddThis Social Bookmark Button

93 Responses to “PICS: TahiryTV Photoshoot”

  1. kevFRESH this CHESS not CHECKERS chuckie. now bust a stupid dope move & BEAT IT scram! Says:

    zshare.net/audio/609105548c4fc95f/

    that right there is my dudes rawspillage over a dilla beat on a dilla tribute mixtape coming soon….. (r.i.p. mr. yancey, my boys did the track justice.)

    yall sleep if yall want to. when we get our weight up remember exec producerkev was on the comment section of the most popular hiphop blog of the innanets hollarin’ rawspillage.

    also check out milliondollamindz.com/blog

    there it is…..

  2. Barack Oswaga Says:

    Man, the beat on Death of Autotune is hardened ||

  3. Barack Oswagga Says:

    Late Pass: Man, the beat on Death of Autotune is hardened ||

  4. Smearcase Tahiri Says:

    Girl looks like a fuckin whore, better than even money that finger infection of his came from this girl’s pussy. Pics were photoshopped and airbrushed the fuck out. Hiding all her cottage cheese. You can tell they made her waist a hell of a lot smaller in photoshop…smfh…

    Jump Off better jump offa this gimmick,
    before the headcase gets dumped off at the clinic…

  5. Barack Oswagga Says:

    Wow

  6. kevFRESH this CHESS not CHECKERS chuckie. now bust a stupid dope move & BEAT IT scram! Says:

    PATRON!

    anejo bitches. yee ain’ know? betta get yaself a bus pass.

  7. kevFRESH this CHESS not CHECKERS chuckie. now bust a stupid dope move & BEAT IT scram! Says:

    “still spillin champagne, or is it merlot? fukit its fine wine, my bitch a virgo!” (c) rawsers

    *tyra banks face to face lips my new spanish thang thang*

  8. PW Says:

    That Joey tat is tiny…easily covered with a rose or a butterfly or any suitable image in the event of a break up.

    Truth: Tahiry is not cute.

  9. Victorious AKA London Man Don't Apoligise To No Batty Boi!! Says:

    # Nestle Snipes Says:
    June 7th, 2009 at 11:45 am

    I seriously would not do anal with this chick.

    You know how hard it is to keep an big ass like that clean? It’s very difficult, when she wipes, I can assure you she misses spots and leaves dingleberries.

    Her ass which is humongous is probably very dirty with skidmarks.

    ^

    *jumps into bath holding HDTV*

    Tahiry haters can still jump a bridge though.

  10. kevFRESH this CHESS not CHECKERS chuckie. now bust a stupid dope move & BEAT IT scram! Says:

    Late Pass: Man, the beat on Death of Autotune is hardened ||

    ^^^

    co-late pass….cottdayum.

    no i.d. = a sharp ol’ head nigga thas a problem like i’m is.

    co-wow.

  11. 16Barsoftheday? Andre 3000 Says:

    @ Nah right Community

    Co sign that Raw Spillage comment right there ! MillionDollaMindz & Heavy Hitters Presents “Spill’N’Kargo hosted by Mr.Heat Rocks aka Dj Chubby Chubb

    Black Mamba vs D12 Round 2 tonight !

  12. mike Says:

    she looks better without the weird makeup

  13. R.J.Orion Says:

    Tahiry looks better just laying around the crib in smedium sweats and no makeup … all that facepaint and airbrush shit is fucking up her natural hoodrat dimepiece essence … they got her looking like one of the Mowry twins on steroids …

  14. R.J.Orion Says:

    yo kevfresh…

    that joint was kinda ill …

  15. R.J.Orion Says:

    “hannibal lector lecture i dismember fools …”

  16. AmpGeez a.k.a. Gotcha! Says:

    yall sleep if yall want to. when we get our weight up remember exec producerkev was on the comment section of the most popular hiphop blog of the innanets hollarin’ rawspillage.
    ——————————————————

    Riiiight.

  17. R.J.Orion Says:

    no i

  18. kevFRESH this CHESS not CHECKERS chuckie. now bust a stupid dope move & BEAT IT scram! Says:

    Riiiight.

    ^^^

    where brooklyns amp? no where.

    salaam lando.

  19. kevFRESH this CHESS not CHECKERS chuckie. now bust a stupid dope move & BEAT IT scram! Says:

    likei been sayin tho…..

    rawspillage.

    i’m out y’all

  20. R.J.Orion Says:

    salaam ..

  21. Victorious AKA London Man Don't Apoligise To No Batty Boi!! Says:

    salaam

  22. Premier Says:

    AmpGeez a.k.a. Gotcha! Says:

    June 7th, 2009 at 12:45 pm

    yall sleep if yall want to. when we get our weight up remember exec producerkev was on the comment section of the most popular hiphop blog of the innanets hollarin’ rawspillage.
    ——————————————————

    Riiiight.
    ^^^^^^^^^^^

    Lol @ rawspillage. It sounds like a nuclear waste site

  23. R.J.Orion Says:

    i remember when he first linked their/his music … we had an etherthon for the name *rawspillage* … but they do got some spit to ’em … theyre as good or better than some of the random shit that headlines here …

  24. D_Block_4_life AKA heat the track up like adobo/sazon/sofrito Says:

    The CDQ of DOA really accentuate the drums….

    When the joint premiered a few days ago, i wasn’t blown away like everyone else, but I’m starting to really feel the joint…

    Whom ever had doubts about the song, go DL the CDQ and listen to it with the speakers up, then come back and holla at me…

  25. D_Block_4_life AKA heat the track up like adobo/sazon/sofrito Says:

    Oh yeah and the Janks are on

    >>

  26. R.J.Orion Says:

    *daps DB4L*

  27. D_Block_4_life AKA heat the track up like adobo/sazon/sofrito Says:

    Daps

  28. SDP aka the Somali Pirate Says:

    i could fit Somalias economical worth in that ass

  29. Danielson a.k.a. My Blog Game Proper™ Says:

    the site has now officially launched today, new look and errting – uk stand up!

  30. Asparaghost Says:

    DOA is gonna end the hipster movement..I swear it, the Jay following is coming back strong, and when u look on twitter and shit, the only people hating on the track have neon skinny jeans on with shutter shades and scarves in the summer…

  31. SDP aka the Somali Pirate Says:

    oh my God,

    the fuckery and coonery of gucci manes jewelery is priceless..

    did yall see that bracelet..

    WHAT THA FAAAACk how niggerish can u get n da 20 chains

    definitely some shit i would rock though no doubt

  32. Like Short Sleeves, I Bear Arms Says:

    I’m almost certain Jim Jones is going to trot out Webstar and Ron Browz at Summer Jam today to attempt to make some kind of mockery of Hov

  33. Like Short Sleeves, I Bear Arms Says:

    between Gucci Mane, Lil’ Boosie, and Plies, I don’t know who’s pissed away more money on jewelry that has no other purpose besides shock value

  34. PHENOMENON Says:

    . . .And FAIL.

  35. D_Block_4_life AKA heat the track up like adobo/sazon/sofrito Says:

    Lol @ Shutter shades….is that what they’re really called?

  36. PHENOMENON Says:

    There is no shock value. All of that is done.

    We’ve seen too much coonery expressed though foolish jewelry.

    Nothing is shocking anymore. Just plain old ridiculous and a waste of money.

  37. tightpantsniggah Says:

    yawnnn!!!!!

  38. 16barsofthday?Andre3000 Says:

    lol

  39. JUlett Says:

    I wonder how did Joe Budden get her…? I don’t know but I’ma sleep good tonight!

  40. JUlett Says:

    I’m not going to do what most of you are thinking…I’m just saying.

  41. TahiryTV Pics=Onion! « PAPPY Says:

    […] Joe Budden’s girl Tahiry has been killing the web for a minute with that wonderful onion of hers, but now she is doing the thing on her own site, http://www.tahirytv.com. Nah Right has some pics from her recent TahiryTV photoshoot…peep them here. […]

  42. - keka - Says:

    two thumbs, way up!! ..eheemm…

  43. Nah Right » Blog Archive » Video: TahiryTV - My First Benz Says:

    […] Video: Tahiry’s KING Mag Photoshoot Pt. 2| PICS: TahiryTV Photoshoot | PICS: Tahiry’s KING Magazine […]

Leave a Reply