займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: The Next 48 Hours w/ Redman & Method Man Pt. 1

The Day Before Album Release(Part1), Redman & Method Man perform “A-Yo” on Late Night With Jimmy Falon & then do an interview with Hot 97’s Funkmaster Flex.

“The Next 48 Hours With Redman & Method Man” is a behind the scenes web series shot during “Blackout 2” album release week.

Previously: Busta, Redman & Meth Talk the 90’s


AddThis Social Bookmark Button

66 Responses to “Video: The Next 48 Hours w/ Redman & Method Man Pt. 1”

  1. Geronimo P Says:

    I get to’ up in the city lights!

  2. AmpGeez a.k.a. Fuck Yo' Thoughts Says:

    In my eyes, you can see what summer’s holdin’…

  3. Di Last Man Standing, GAZA We Seh Says:

    Where’s that Budden diss track at….?

    I know it’s coming [II]

  4. D. Billz Says:

    Speakin’ of Eve, where da fuck she at? I still got that sex tape in my Hotmail inbox.

    I got nothin’ but love for that heffa. “Love Is Blind” had me believing she was gonna be the second coming of Queen Latifah. Buuuuut… no.

  5. THE-XFACTA Says:

    THE-XFACTA Says:

    June 4th, 2009 at 2:10 pm
    Casketface=Big Strong=FaMs=Amp=tiffyNikki=a chick ?

    *Fixed

  6. D. Billz Says:

    Murphy Homes > Bowen Homes

  7. THE-XFACTA Says:

    D. Billz Says:

    June 4th, 2009 at 2:16 pm
    Speakin’ of Eve, where da fuck she at? I still got that sex tape in my Hotmail inbox.

    ———-

    Did she ever drop that Aftermath album? I can’t even remember

  8. R.J.Orion Says:

    Micheal Tyson aka I Want Money Like Cosby Says:

    lol @ amp ignoring the accusations….

    im not here to talk about the past (c) Mark McGwire

    ——————

    *dead*

  9. Black Says:

    Love Is Blind” had me believing she was gonna be the second coming of Queen Latifah.

    ^^There is nothing like a stripper/smut thats also preachy and tries to kick knowledge.

  10. AmpGeez a.k.a. Fuck Yo' Thoughts Says:

    lol @ amp ignoring the accusations….
    ==============================
    I had a moment of clarity last night. Burning some sour, the shit just hit me lol. I’m done emptying the clip in the crowd.

  11. wavy is a cliche aka gerald m. saluti esq Says:

    speakin of eves sex tape, billz you need to fwd that this way (n)

    brooklyns0wn @hotmail.com

  12. Boosie Says:

    SMH at cats dismissing Ja rule, just cause 50 ethered him…ja had a lot of bangers..

    thats like not like jay cause nas ethered him

  13. A tribe called quest aka The Luke Perry of Nah Right Says:

    Amp = Sammy Sosa

    He doesnt speak nor read english right now

  14. AmpGeez a.k.a. Fuck Yo' Thoughts Says:

    Eve is a meth head.

  15. Joe 88 Says:

    Murphy Homes > Bowen Homes

    *Goes back in time*

    *Puts on a park heights shirt*

    *Says fuck murphy homes*

    *Gets stomped by 4237827390827852758295892 project niggas*

  16. THE-XFACTA Says:

    A tribe called quest aka The Luke Perry of Nah Right Says:

    June 4th, 2009 at 2:21 pm
    Amp = Sammy Sosa

    He doesnt speak nor read english right now

    ——

    *Let’s Pinky sit on my face*

  17. CiCi The Intern Says:

    # D. Billz Says:
    June 4th, 2009 at 2:17 pm

    Speakin’ of Eve, where da fuck she at? I still got that sex tape in my Hotmail inbox.

    I got nothin’ but love for that heffa. “Love Is Blind” had me believing she was gonna be the second coming of Queen Latifah. Buuuuut… no.
    ^^^^

    Philly!

  18. D_Block_4_life Says:

    Speakin’ of Eve, where da fuck she at? I still got that sex tape in my Hotmail inbox.
    ^
    Billz you already know…

    Good lookin.

  19. D. Billz Says:

    # THE-XFACTA Says:
    June 4th, 2009 at 2:19 pm

    D. Billz Says:

    June 4th, 2009 at 2:16 pm
    Speakin’ of Eve, where da fuck she at? I still got that sex tape in my Hotmail inbox.

    ———-

    Did she ever drop that Aftermath album? I can’t even remember

    ^Hellz no. If Dre aint put out Rakim, you know damn well Eve wasn’t gettin’ no play

  20. AmpGeez a.k.a. Fuck Yo' Thoughts Says:

    New York Projects >>>

  21. Seth Gueko Says:

    First Week:
    JADAKISS 130k
    RICK ROSS 150k
    FABOLOUS ???k

  22. R.J.Orion Says:

    AmpGeez a.k.a. Fuck Yo’ Thoughts Says:

    June 4th, 2009 at 2:20 pm
    lol @ amp ignoring the accusations….
    ==============================
    I had a moment of clarity last night. Burning some sour, the shit just hit me lol. I’m done emptying the clip in the crowd.

    ———–

    does that mean we’re not gonna see your *ahem* “other friends” commenting anymore? …

    cause i dont believe you …

    you need less people …

  23. Big_seth Says:

    # THE-XFACTA Says:
    June 4th, 2009 at 2:18 pm

    THE-XFACTA Says:

    June 4th, 2009 at 2:10 pm
    Casketface=Bananas THe Ape=FaMs=Amp=tiffyNikki=a chick ?

    *Fixed

    that’s the real. BIGSTRONG could still be Casket, but it’s highly unlikely. He asked me to make a logo for his son’s baseball team & casket is only like 20… I doubt he has a teenage son. LOL

  24. D. Billz Says:

    *puts on fast food hat and apron*

    So that’s 2 orders of Eve sex tapes. Do you want fries with that?

  25. eskay Says:

    Slobaums > Bowen Homes

  26. R.J.Orion Says:

    Amp = Roger Clemens … he “misremembered” …

  27. CiCi The Intern Says:

    # D. Billz Says:
    June 4th, 2009 at 2:23 pm

    *puts on fast food hat and apron*

    So that’s 2 orders of Eve sex tapes. Do you want fries with that?
    ^^^

    Send that to me as well…

  28. Big_seth Says:

    # AmpGeez a.k.a. Fuck Yo’ Thoughts Says:
    June 4th, 2009 at 2:22 pm

    New York Projects >>>
    ^^

    Craft projects > New York Projects.

  29. Geronimo P Says:

    Philly!

    ^Speaking of which… The Eagles arent gonna be shit this season.

    What up CiCi

  30. D_Block_4_life Says:

    cause i dont believe you …

    you need less people …
    ^
    Zing.

  31. Boosie Says:

    *waits for amp to accuse rj orion of being casketface*

  32. wavy is a cliche aka gerald m. saluti esq Says:

    Amp = Roger Clemens … he “misremembered” …

    ^
    *dead*

  33. D. Billz Says:

    # Joe 88 Says:
    June 4th, 2009 at 2:21 pm

    Murphy Homes > Bowen Homes

    *Goes back in time*

    *Puts on a park heights shirt*

    *Says fuck murphy homes*

    *Gets stomped by 4237827390827852758295892 project niggas*

    ^ *dies in Lexington Terrace*

    Yo if wasn’t about Cherry Hill it wasn’t about NUFFIN!

    THROW YA GUNZ UP… POW!

    *beefs with Westport for eternity*

  34. AmpGeez a.k.a. Fuck Yo' Thoughts Says:

    does that mean we’re not gonna see your *ahem* “other friends” commenting anymore? …

    cause i dont believe you …

    you need less people …
    ==========================
    Yeah, It makes sense that I would accuse someone of logging in under multiple names and I’m actually the one doing that. Makes perfect sense.
    It makes even more sense that I would use those alternate names to dis myself, my daughter and my blog.

    Eat a dick.

  35. Joe 88 Says:

    Latrobe projects > Blair witch project > New york projects > bowen homes projects

  36. Boosie Says:

    groom road fema housing trailer “projects”> new York projects

  37. Babydoll Says:

    Big_seth Says:

    June 4th, 2009 at 2:24 pm
    # AmpGeez a.k.a. Fuck Yo’ Thoughts Says:
    June 4th, 2009 at 2:22 pm

    New York Projects >>>
    ^^

    Craft projects > New York Projects.

    ^Any PARK out the 757 >>>>>>>>>>>>>

  38. Di Last Man Standing, GAZA We Seh Says:

    # CiCi The Intern Says:
    June 4th, 2009 at 2:24 pm

    # D. Billz Says:
    June 4th, 2009 at 2:23 pm

    *puts on fast food hat and apron*

    So that’s 2 orders of Eve sex tapes. Do you want fries with that?
    ^^^

    Send that to me as well…

    ^^^^

    And CiCi, send me a video of you watching it, doing what it do

    safe in advance.

  39. Big_seth Says:

    Billz…

    I’ll take that too (II)

  40. Big Homie Says:

    Whoever has that Eve sex tape please kindly send me the link as well.

  41. CiCi The Intern Says:

    # Geronimo P Says:
    June 4th, 2009 at 2:24 pm

    Philly!

    ^Speaking of which… The Eagles arent gonna be shit this season.

    What up CiCi
    ^^^

    What up Chase

    Yes, I know about Westbrook. I was cussing about that on Twitter last night.

  42. Babydoll Says:

    Big Homie Says:

    June 4th, 2009 at 2:26 pm
    Whoever has that Eve sex tape please kindly send me the link as well.

    ^LOL…classy ass nigga

  43. THE-XFACTA Says:

    R.J.Orion Says:

    June 4th, 2009 at 2:22 pm
    ———–

    does that mean we’re not gonna see your *ahem* “other friends” commenting anymore? …

    cause i dont believe you …

    you need less people …

    —-

    Yo Land that was some clever shit right there

    *Falls outta chair*

  44. THE-XFACTA Says:

    Yo Billz, holla at your boy with that tape

  45. CiCi The Intern Says:

    # Di Last Man Standing, GAZA We Seh Says:
    June 4th, 2009 at 2:26 pm

    And CiCi, send me a video of you watching it, doing what it do

    safe in advance.
    ^^^

    Why not.

  46. TiffyNikki Says:

    For the record I’m not tiffanyNikki, h-e-e-e-e-ehhhh, quackgeez, or casketclown

    ^

    No you aren’t *Daps*

    and *DEAD* @ “h-e-e-e-e-ehhhhhhh”

    and for the 10 millionth time I am not a damn dude!

  47. Joe 88 Says:

    *dies in Lexington Terrace*

    Yo if wasn’t about Cherry Hill it wasn’t about NUFFIN!

    THROW YA GUNZ UP… POW!

    *beefs with Westport for eternity*

    LT in the house oh my god, park heights in the house, oh my god god god, cherry hill in the house oh my god, greenmount in the house oh my god, old york in the house oh my god god god

    you was either on the wall when this came on, stomping someone or getting stomped, either one, those was the days

  48. AmpGeez a.k.a. Fuck Yo' Thoughts Says:

    Not much of a sex tape. Stevie J’s plugging her with a dildo for a half a second. No big whoop.

  49. Boosie Says:

    Yeah, It makes sense that I would accuse someone of logging in under multiple names and I’m actually the one doing that. Makes perfect sense.
    It makes even more sense that I would use those alternate names to dis myself, my daughter and my blog.

    Eat a dick.
    ___________________________________________________________

    You dude have a slight mental problem on the web with regarding to seeing ghosts, and thinking everyone is you which=casketface, so its not far off to make fun of your daughter and blog cause of your condition.

  50. CiCi The Intern Says:

    DBlock, forward me that tape.

  51. Micheal Tyson aka I Want Money Like Cosby Says:

    Living in a 6 story building >>>> Living in Public Housing

  52. BIG STRONG AKA Mr. Duck Ass Nigga Exposer Says:

    I’m not Casketface I dont have enough time in the day to have secret aliases and argue with them. I’m a real dude and I asked Amp where he was from in brooklyn because more then likely I know someone there or someone there knows me but he declined to say where he was from.

  53. Babydoll Says:

    and for the 10 millionth time I am not a damn dude!

    ^*daps* SMH…sometimes it takes a while for them to get the point (ll)

  54. THE-XFACTA Says:

    TiffyNikki Says:

    June 4th, 2009 at 2:28 pm
    For the record I’m not tiffanyNikki, h-e-e-e-e-ehhhh, quackgeez, or casketclown

    ^

    No you aren’t *Daps*

    and *DEAD* @ “h-e-e-e-e-ehhhhhhh”

    and for the 10 millionth time I am not a damn dude!

    —-

    Yeah but you just happen to pop up when dudes are accusing you of being a man.. Coincidence???? I think not!

  55. TheCo!!inB Says:

    ya’ll talkin about the eve dildo sex tape? shit was gabage……that’s what you’re talking about right?

  56. THE-XFACTA Says:

    BIG STRONG AKA Mr. Duck Ass Nigga Exposer Says:

    June 4th, 2009 at 2:29 pm
    I’m not Casketface I dont have enough time in the day to have secret aliases and argue with them. I’m a real dude and I asked Amp where he was from in brooklyn because more then likely I know someone there or someone there knows me but he declined to say where he was from.

    —–

    That’s cause he’s from Nyack

  57. TiffyNikki Says:

    and for the 10 millionth time I am not a damn dude!

    ^*daps* SMH…sometimes it takes a while for them to get the point (ll)

    ^

    Apparently posting my pic wasn’t enough, and clearly I made up my twitter account(when I had one), I also made up that I know Big Homie in real life AND I made up going to Hampton just so I could fake bond with you BD LOL

  58. Boosie Says:

    That’s cause he’s from Nyack
    ______________________________________________

    ROFLMAO…

  59. R.J.Orion Says:

    AmpGeez a.k.a. Fuck Yo’ Thoughts Says:

    Yeah, It makes sense that I would accuse someone of logging in under multiple names and I’m actually the one doing that. Makes perfect sense.
    It makes even more sense that I would use those alternate names to dis myself, my daughter and my blog.

    Eat a dick.

    ———-

    you sound mad, tho … if im wrong …

    i hope *y’all* can forgive me …

  60. BIG STRONG AKA Mr. Duck Ass Nigga Exposer Says:

    THE-XFACTA Says:

    June 4th, 2009 at 2:31 pm
    BIG STRONG AKA Mr. Duck Ass Nigga Exposer Says:

    June 4th, 2009 at 2:29 pm
    I’m not Casketface I dont have enough time in the day to have secret aliases and argue with them. I’m a real dude and I asked Amp where he was from in brooklyn because more then likely I know someone there or someone there knows me but he declined to say where he was from.

    —–

    That’s cause he’s from Nyack
    ===============================
    Oh ok that explains it

  61. BIG STRONG AKA Mr. Duck Ass Nigga Exposer Says:

    Sammy Sosa retired. I thought he retired years ago.

  62. D. Billz Says:

    Shit, seeing Eve spread eagle was enough for me. I mean, damn, how much did yall expect to see?

  63. D. Billz Says:

    # Joe 88 Says:
    June 4th, 2009 at 2:28 pm

    *dies in Lexington Terrace*

    Yo if wasn’t about Cherry Hill it wasn’t about NUFFIN!

    THROW YA GUNZ UP… POW!

    *beefs with Westport for eternity*

    LT in the house oh my god, park heights in the house, oh my god god god, cherry hill in the house oh my god, greenmount in the house oh my god, old york in the house oh my god god god

    you was either on the wall when this came on, stomping someone or getting stomped, either one, those was the days

    ^Paradox FTW! People always tell me about the “old” Hammerjacks, but I never got a chance go down there. Heard that’s when it was really live.

    Also…

    Twilight Zone might’ve been the greatest… club… ever. Any club in the cut of Arbutus (SOUTHSIDEEEEEE!) that let teenage heffas strip down to their bare naked ass had my vote.

  64. Nah Right » Blog Archive » Video: Method Man & Redman Interview w/ MTV Says:

    […] Previously: The Next 48 Hours w/ Redman & Method Man Pt. 1 […]

  65. Nah Right » Blog Archive » Video: The Next 48 Hours w/ Redman & Method Man Pt. 2 Says:

    […] Previously: The Next 48 Hours w/ Redman & Method Man Pt. 1 (Video) […]

  66. Nah Right » Video: Redman Hates Waking Up Early Says:

    […] The Next 48 Hours With Redman & Method Man Pt. 1 | Part 2 | Part […]

Leave a Reply