займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Mikkey Halsted – “The News Pt. 2” (Behind the Scenes Pt. 2)

Follow Mikkey Halsted and the Uncrowned City fam, as they rotate through the Windy City to do a magazine photo shoot, put the finishing touches on “The News Pt. 2” video, and hit the DJ RTC and Friends event at the Do Division Fest.

Props to Andrew

Previously: Mikkey Halsted – The News Pt. 2 (Behind the Scenes)


AddThis Social Bookmark Button

21 Responses to “Video: Mikkey Halsted – “The News Pt. 2” (Behind the Scenes Pt. 2)”

  1. FuckUPayMe618 Says:

    how’s manager Morgan Freeman and the Mets doing tonight?

    ^^^lol

  2. R.J.Orion Says:

    wavy, i can tell you wish Joba was a Met …

    and not drunk ass Mike Pelfrey …

    still SMH & LMAO at that clown gettin called for mad balks, and literally falling off the mound this year and last year …

  3. The Shot Clock aka servin through my burglar bars Says:

    who authorized a fabulous pizza party without me?!?!…….HUH!!

  4. D_Block_4_Life Says:

    Im not home right now, whats the Jankee score Rj?

  5. herbal kint Says:

    R.J.Orion Says:
    June 2nd, 2009 at 9:16 pm
    wavy, i can tell you wish Joba was a Met …

    and not drunk ass Mike Pelfrey …

    still SMH & LMAO at that clown gettin called for mad balks, and literally falling off the mound this year and last year …

    .. not to mention johan just cost me $ 200, cause he couldn’t beat the fucking pirates … you see why I don’t want him in the AL East on the team I root for ? dude loses everytime I think he has a lock game, shouldn’t hate on him so much it’s not his fault he is surrounded by a david wright and a bunch of bums, you got a seriously problem when it’s 2009 and gary sheffield is your second best player …

  6. wavy is a cliche Says:

    not even, i was joking about the whole jugganot thing. but seeing as how you became so defensive im guessing there may have been some truth to it. i dont hate spanish rappers i just dont like to constantly be reminded of a rappers ethnicity, spanish or otherwise

  7. wavy is a cliche Says:

    funny thing was that like a week after i first mentioned that whole thing about y i dislike spanish rappers emilio rojas releases “the latin marksman”. if thats not thee lamest name for a fuckin mixtape i dont know what is. it wasint enough for the nigga to just name it “the marksman”
    shit is mad corny

  8. wavy is a cliche Says:

    injuries happen … walk it off … Hamilton wasnt doin shit this year anyway … he back smokin woolahs and whatnot … its not like the Yankees have been injury free either …

    ^
    i hear you and injuries are no excuse, but as i recall when the yanks were goin through that little rough patch wit arod out early in the year they were in the basement of the al east. just sayin

  9. FuckUPayMe618 Says:

    I’m not a yankees fan at all but damn these niggas are going to fuck around and score 6000000000000 runs this season. *I hope they fucking collapse in july aug sept*

  10. herbal kint Says:

    The Shot Clock aka servin through my burglar bars Says:
    June 2nd, 2009 at 9:18 pm
    who authorized a fabulous pizza party without me?!?!…….HUH!!

    … yo I got to give fab, props for keeping a straight face and not busting out in tears laughing especially since everyone else in the room couldn’t do it …

    @ D_block 9-3 yankees, word to them taking out the belt and putting a hurting on them after padilla hit Tex twice ….

  11. D_Block_4_Life Says:

    Speaking of hispanic artist, Big Lou has bars but good god is his flow an embodiment of atroscity.

  12. herbal kint Says:

    @ D_block – scratch that make it 12-3 Jorge with a 3 run bomb

  13. wavy is a cliche Says:

    dontrelle willis > phil hughes + melky

  14. The Shot Clock aka servin through my burglar bars Says:

    “thats my man Fat Sean….he dont talk.”

  15. D_Block_4_Life Says:

    atrocity*

  16. R.J.Orion Says:

    it is high … it is far … it is gone … Posada 3 run HR …

    12 -3

    Posada & Matsui have hit 750 foot homeruns tonight … something aint right …

  17. D_Block_4_Life Says:

    @ D_block – scratch that make it 12-3 Jorge with a 3 run bomb
    ^
    Smh @ me missing such aesthetic beauty

  18. R.J.Orion Says:

    herbal says

    word to them taking out the belt and putting a hurting on them after padilla hit Tex twice ….

    ————

    Burnett tried to hit some dude in the head last inning … then he struck him out …

  19. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    I’m not a yankees fan at all but damn these niggas are going to fuck around and score 6000000000000 runs this season. *I hope they fucking collapse in july aug sept*
    ^
    they’re gonna end up getting eliminated by the winner of the wild card

  20. herbal kint Says:

    wavy is a cliche Says:
    June 2nd, 2009 at 9:21 pm
    funny thing was that like a week after i first mentioned that whole thing about y i dislike spanish rappers emilio rojas releases “the latin marksman”

    .. that was actually nino bless and the mixtape is damn good ….

  21. Nah Right » Blog Archive » Video: Mikkey Halsted - June ‘09 Vlog Says:

    […] Previously: Mikkey Halsted – “The News Pt. 2″ (Behind the Scenes Pt. 2) […]

Leave a Reply