займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Mikkey Halsted Interview w/ iHipHop

I got a chance to catch up with Chicago spitter Mikkey Halsted to get a quick update on what’s new with him and get his opinion on a couple of hot-button topics. He is putting the finishing touches on his EP The Last Shall Be First, working with super-producer NO I.D. in between his Kanye/Jay-Z projects. Recently Mikkey put together an event where he performed alongside other Chi-Town elite MC’s Naledge and Mic Terror. It was crazy in there and we had to do the interview in the place many of us find peace – in the bathroom! He performed his Don Cannon produced single “Hello” for the first time that night and we talked right before he began his set

Previously: Mikkey Halsted – The News Pt. 2 (Behind the Scenes)


AddThis Social Bookmark Button

63 Responses to “Video: Mikkey Halsted Interview w/ iHipHop”

  1. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    P!

  2. Jersey*made*me Says:

    Swine Flu>>>>>>>>

    Yayo got motivated from that dropping.

  3. D. Billz Says:

    # cOLD Says:
    June 2nd, 2009 at 10:40 am

    Goddamm that new Banks’ joint ‘practise’ is thorough. Shit fuckin bangs, Banks been destroyin tracks lately

    ^ I can’t pin point what went wrong with Banks, it could just be my lack of interest. But dude just sounds borings as of late and I know he’s still spitting those:

    They all want a nigga to stop
    Cause I rap slick enough to slip the ring off of Vivica Fox

    …type bars.

    ^That monotone flow and voice was gonna do him in eventually anyway.

  4. Big Homie Says:

    I think it was Montgomery lmao

    ^ *fuckin dead* I don’t know how you got that as Billz gov name but it is still funny. But maybe it is..I don’t know.

  5. CiCi The Intern Says:

    # Geronimo P Says:
    June 2nd, 2009 at 10:40 am

    Both. It’s like she tries too hard to be this sexually suggestive chick and it really don’t work for her. The song is some wackjuice too.

    ^I agree on her trying too hard to be some super, ultra sex symbol… But i’d pipe anywhere, anytime. And I happen to like the song

    But anyway, whats good. I keep missing you on here. Whats this about you having twat in your face and enjoying the sweet sweet aroma… You swithced sides??? Now if I can just get you to forsake your love for the eagles and join your cousin and I as Giants fans
    ^^^

    Dude, it was the first time I’d seen dude in like 10 years or whatever. I walk upstairs and I see all these Giants fitteds and this Giants jacket. He outright claimed that ish. I swear I couldn’t breathe.

  6. Jersey*made*me Says:

    word, yo did I ever tell you the spot for the Baji, if not its Joe’s on Main st in Orange.
    —-
    ^^
    *daps*

  7. G7 Says:

    Bank’s voice is well past its prime

    *daps all i missed earlier*

  8. Mac Brown aka Montgomery Blaine (classy) Says:

    *Gives Billz some class and sophistication

    Hence forth…..Billz shall be known as Davenport Billingsworth III

  9. cOLD Says:

    Bank’s voice is well past its prime

    *daps all i missed earlier*

    ^ word, but nigga used to go in on joints word to Bad news

    I put ya girl in a boston crap

  10. Geronimo P Says:

    Dude, it was the first time I’d seen dude in like 10 years or whatever. I walk upstairs and I see all these Giants fitteds and this Giants jacket. He outright claimed that ish. I swear I couldn’t breathe.

    ^Hahaha. There is still hope for you then… Don’t fight it. Just come to the other side. We Giant Fans are thrilled to have you on our side.

    Plus we all know that Eli is better than Donovan

  11. R.J.Orion Says:

    … Banks got rhymes, but Son sounds like he has uclers in his larynx … i cant stand to listen to him … nigga got fucked up verbal acoustics …

  12. sleep Says:

    Didn’t know kanye verse on big deal was a throw away. I wonder if ti is gonna release it on the 2nd version of paper trail.

  13. cOLD Says:

    yayo bodied that bad news joint too,

    make sure your side arm sweet….

    ^ see yayo theres still love amongst that hate.

  14. Big_seth aka Bruce Bamma Says:

    # D. Billz Says:
    ^That monotone flow and voice was gonna do him in eventually anyway.
    ^^

    This. That shit got old kinda quick, but he can def spit. (II)

    I used to love his first tape (not the porn one) LOL

  15. R.J.Orion Says:

    ^^^

    Plus we all know that Eli is better than Donovan

    ————

    true… no shots at Donovan though … Eli is a Manning …

  16. cOLD Says:

    Banks on Victory>>> any fabolous mixtape.

  17. G7 Says:

    Banks recent mixtapes have been good though despite the shitty voice.

  18. Prince Says:

    wats goody nah
    *daps all*
    *daps chase*

  19. Danielson a.k.a. My Blog Game Proper™ Says:

    ^ see yayo theres still love amongst that hate.

    *waits for Deez to come online* (none)

    wt it do ppl *daps all*

    if that em and jay footage is watchable then i would hate to see the cameraphone versions out there.

  20. R.J.Orion Says:

    Yayo been the only one holding down G-Unit with quality rap music for over a year now … 50 and Banks are cartoon characters now … like Marshall …

  21. Big_seth aka Geroge Bossington Carver Says:

    *classy nigga’s it up*

    *checks the times on pocket watch*

  22. Prince Says:

    yo is the new yayo mixtape any good??

  23. A tribe called quest aka The Luke Perry of Nah Right Says:

    *Eli mannings it up*

    *is bum quarterback*

    *throws 50yr bomb to a 3string WR who catches with his helmet*

    *Is legend*

  24. R.J.Orion Says:

    Yayo-“Swine Flu” > any G-unit retail LP or mixtape in over 3 years …

  25. Smear Says:

    Nah, I reckon Banks just gets overshadowed by the greater G-Unit fuckery. Cryin shame really. Sure dude’s still on that punchline shit but he’s up there with the best of ‘em in that field…c. Loso,Jada etc

  26. cOLD Says:

    Yayo been the only one holding down G-Unit with quality rap music for over a year now … 50 and Banks are cartoon characters now … like Marshall …

    ^ Word, fact most of yayo’s hate is the overflow of fifty’s hate.

  27. Jersey*made*me Says:

    Prince Says:

    June 2nd, 2009 at 10:51 am
    yo is the new yayo mixtape any good??

    ^^
    Surprisingly,yes.That shit knocks actually and I can’t believe i’m saying this.

  28. Big_seth aka George Bossington Carver Says:

    *classy nigga’s it up*

    *checks the times on pocket watch*

  29. Tumer Says:

    # R.J.Orion Says:
    June 2nd, 2009 at 10:52 am

    Yayo-”Swine Flu” > any G-unit retail LP or mixtape in over 3 years …
    ^
    For real? Or just based on the cover.
    *downloads on the strength*

  30. Big_seth aka George Bossington Carver Says:

    *classy nigga’s it up*

    *Pens novel for Randomhouse*

  31. cOLD Says:

    Yayo-”Swine Flu” > any G-unit retail LP or mixtape in over 3 years …

    ^ I see a few Nahgahs cosigning this.

    …shit could get uglier than a master p sneaker

  32. Mac Brown aka Montgomery Blaine (classy) Says:

    *Classy niggas it up

    *Rocks a monicle with fitted!!

  33. CiCi The Intern Says:

    # R.J.Orion Says:
    June 2nd, 2009 at 10:48 am

    ^^^

    Plus we all know that Eli is better than Donovan

    ————

    true… no shots at Donovan though … Eli is a Manning …
    ^^^

    All that means is that he looks retarded when shit does not go his way. That’s all.

    I’ll take puking, choking, errand-pass-throwing, complaining-about-Philly-media McNabb over Corky and his brother any day of the week.

  34. cOLD Says:

    *Classy niggas it up*

    *turns down pussy*

  35. D. Billz Says:

    *dies* @ Montgomery

  36. cOLD Says:

    who heard Banks over Breathe inst.?

  37. R.J.Orion Says:

    Tony Yayo beat selection ALWAYS been top notch, as well … this mixtape is no exception …

    and, Yayo is on the short list for most improved MC of 2009 …

  38. A tribe called quest aka The Luke Perry of Nah Right Says:

    Eli Manning has the only helmet issued by the Board of Education

  39. Charles Oakley Says:

    that “Hello” track is serious

  40. Mac Brown aka Montgomery Blaine (classy) Says:

    D. Billz Says:

    June 2nd, 2009 at 10:57 am
    *dies* @ Montgomery

    Daps sir Davenport Billingsworth III

  41. CiCi The Intern Says:

    # D. Billz Says:
    June 2nd, 2009 at 10:57 am

    *dies* @ Montgomery
    ^^^

    I don’t know why I think you have a biblical name lol

  42. cOLD Says:

    call me icing beckford.

  43. V.I Says:

    * class niggas it up

    * wears a pocket square / brace with shirt and tie

  44. cOLD Says:

    youtube.com/watch?v=eZjD372ybaY&NR=1

    ^ Banks going in!

  45. R.J.Orion Says:

    *Classy Niggas It Up*

    *flosses teeth with minty tasting dental floss*

  46. cOLD Says:

    *Classy niggas it up*

    *turns down radio at red light*

  47. G7 Says:

    Banks killed that Luda MVP track too. I haven’t taken the time to listen to a Yayo track in a solid three years.

  48. R.J.Orion Says:

    A tribe called quest aka The Luke Perry of Nah Right Says:

    June 2nd, 2009 at 10:58 am
    Eli Manning has the only helmet issued by the Board of Education

    ——–

    *Eli Mannings it up*

    *blank Down Syndrome stare*

    *doesnt get it*

  49. Micheal Tyson aka I Want Money Like Cosby Says:

    R.J.Orion Says:

    June 2nd, 2009 at 10:52 am
    Yayo-”Swine Flu” > any G-unit retail LP or mixtape in over 3 years …
    ==========================================
    Return of the Body Snatchers >>>> any of Yayo’s material

    Curtis >>>> Swine Flu

  50. cOLD Says:

    Banks killed that Luda MVP track too. I haven’t taken the time to listen to a Yayo track in a solid three years.

    ^ bout eighty on the chain, like brady with the aim.

  51. Babydoll Says:

    *classy chick’s it up*’

    *drinks Moscato*

  52. Mac Brown aka Montgomery Blaine (classy) Says:

    *Classy niggas it up

    **sips my 40 oz with a curly straw

  53. Micheal Tyson aka I Want Money Like Cosby Says:

    Banks Victory Freestyle >>>> Most rappers careers

  54. Jersey*made*me Says:

    @RJ

    That pull up in a T-Bird listening to T-Pain shit almost bodied me yesterday,you’s a fucking fool for that one.

  55. R.J.Orion Says:

    *classy nigga’s it up*

    *puts lotion on son’s arms & elbows*

    *ties his shoes for him, without yelling at him*

  56. cOLD Says:

    *classy nigga’s it up*

    *puts lotion on son’s arms & elbows*

    *ties his shoes for him, without yelling at him*

    ^ lol wtf.

  57. CiCi The Intern Says:

    *classy chick’s it up*
    *crosses my legs*
    *wears a slip under my skirt*

  58. Micheal Tyson aka I Want Money Like Cosby Says:

    Just Blaze and good engineer can fix Banks’s voice (nh)

  59. R.J.Orion Says:

    Jersey*made*me Says:

    June 2nd, 2009 at 11:03 am
    @RJ

    That pull up in a T-Bird listening to T-Pain shit almost bodied me yesterday,you’s a fucking fool for that one.

    ———-

    *daps jersey made*

    IFUX gets the assist … he alley ooped the first one up there …

  60. A tribe called quest aka The Luke Perry of Nah Right Says:

    *Classy niggas it up*

    *passes up pitbull and buys a terrier*

  61. CiCi The Intern Says:

    Jersey*made*me Says:
    June 2nd, 2009 at 11:03 am
    ^^^

    Damn, wanna act like you don’t see me.

    *busts the window out of your car*

  62. cOLD Says:

    *classy niggas it up*

    *talks to wifey after smashing*

  63. Jersey*made*me Says:

    CiCi The Intern Says:

    June 2nd, 2009 at 11:06 am
    Jersey*made*me Says:
    June 2nd, 2009 at 11:03 am
    ^^^

    Damn, wanna act like you don’t see me.

    *busts the window out of your car*

    ^^

    Fucking with you my lust gets in the way of my rationale.All I think about is threesomes.Other than that you know it’s all love.

Leave a Reply