займ с плохой кредитной историей онлайн

Serius Jones – Why So Serius (Mixtape)

The latest mixtape from Mr. Jones.

Tracklist and download link after the jump.


why-so-serius-back-cover

Link:  Serius Jones – Why So Serius (Mixtape)

Previously: Serius Jones – Invincible (Video)


AddThis Social Bookmark Button

34 Responses to “Serius Jones – Why So Serius (Mixtape)”

  1. Yasser Pair-a-gats Says:

    eskay Says:

    May 27th, 2009 at 7:32 pm
    >>esko did any of ur seedlings get hit with that shit

    nah, never

    ^

    thanks God (c) fux imitating cab drivers

    shit’s bad – all the little man wants is a sip of 7-up here and there – he’s dropping mad pounds

    what can u do. hopefully it will make him stronger. i see what other people go thru with their kids ((c) mike tyson) and i thank God that i ain’t been hit with no dead serious shit yet (al-hamdulilah)

  2. wavy is a cliche aka gerald m. saluti esq Says:

    luis castillo > robinson cano

  3. Jay Says:

    Jersey > New york

  4. wavy is a cliche aka gerald m. saluti esq Says:

    *runs*

  5. AmpGeez a.k.a. Take That Roc-A-Wear Off, You Embarassin' Us Says:

    eskay Says:

    May 27th, 2009 at 7:29 pm
    word, cold sore = herpes
    ————————————
    I’ve never had a cold sore but I just don’t believe that every cold sore is caused by herpes. A cold sore is like a blister right?

  6. eskay Says:

    >>what can u do. hopefully it will make him stronger. i see what other people go thru with their kids ((c) mike tyson) and i thank God that i ain’t been hit with no dead serious shit yet (al-hamdulilah)

    oh man, I can’t even imagine b. my daughter had a little seizure once because she had a high fever, i think that was the scariest experience of my life. pray for Mike man.

  7. Yasser Pair-a-gats Says:

    eskay Says:

    May 27th, 2009 at 7:34 pm
    >>Eskay are you a Muslim?

    I was raised as one yes, but I no longer practice. I still consider myself one on some level though.

    ^

    on the low es rocks a “aqeeq” ring (same ring worn by Prophet Muhammad) — i fux with this sort of subtle nod to islamic tradition

    not everyone identifies with every portion of their religion but everyone’s soul inclines toward the creator

    *la illaha ill allah*

  8. R.J.Orion Says:

    wavy is a cliche aka gerald m. saluti esq Says:

    May 27th, 2009 at 7:35 pm
    luis castillo > robinson cano

    —————

    as a Met fan, you can only wish that to be true …

    GM’s and fans lie, numbers dont …

  9. eskay Says:

    >>I’ve never had a cold sore but I just don’t believe that every cold sore is caused by herpes. A cold sore is like a blister right?

    nah, it is, look it up. it’s a minor form of herpes, but it’s herpes. and yeah, it’s like a blister.

  10. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    hang in there Chea, my biggest fear is when a kid is too young and doesnt speak. FML if they get super duper sick at that age.

  11. eskay Says:

    >>on the low es rocks a “aqeeq” ring (same ring worn by Prophet Muhammad) — i fux with this sort of subtle nod to islamic tradition

    yo, how do you know that? lol

  12. wavy is a cliche aka gerald m. saluti esq Says:

    as a Met fan, you can only wish that to be true …

    ^
    true but

    beltran > damon, melky, gardner, swisher, nady comibined

  13. AK Says:

    eskay Says:

    May 27th, 2009 at 7:34 pm
    >>Eskay are you a Muslim?

    I was raised as one yes, but I no longer practice. I still consider myself one on some level though.

    ^

    on the low es rocks a “aqeeq” ring (same ring worn by Prophet Muhammad) — i fux with this sort of subtle nod to islamic tradition

    not everyone identifies with every portion of their religion but everyone’s soul inclines toward the creator

    *la illaha ill allah*

    ^

    True. It’s hard, you have to be dedicated. I do the bare minimum, like fasting etc. But it’s never enough.. I really should be praying 5 times a day etc, as I am constantly reminded..

  14. rex hussla Says:

    blasting a clean version of smif n wessun’s “wreckonize” at the workplace >>>>>>>>>

  15. Tong Po Flo Says:

    My man Serius (ll)

  16. wavy is a cliche aka gerald m. saluti esq Says:

    just saying

  17. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    YO CHEA my nigga I made an offer for a house and they accepted. I think i might become a home owner in the next 45days as soon as escrow does they thing

  18. AmpGeez a.k.a. Take That Roc-A-Wear Off, You Embarassin' Us Says:

    nah, it is, look it up. it’s a minor form of herpes, but it’s herpes. and yeah, it’s like a blister.
    ========================================
    Gross man.

    I used to get on my friend for saying anyone with some shit on their lip had herpes. I thought he was just being an asshole, but now I see he was right all along.

    What’s that shit?

    “What shit?”

    That shit on your lip. I can’t smoke with you but I’ll save you a clip

  19. eskay Says:

    I guess you all on your deen and I ain’t on mine…(c) Dwight

  20. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    On the not soo Low I was happy like a motherfucker when the Padres Got Gwynn Jr. Ive been asking for duke, he can man center and field his ass off.

    Yo ANybody fuck with Timeshare’s whats the happs on those?

  21. R.J.Orion Says:

    26 rings > 2 rings

  22. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    I got mono from a white girl in Utah …. clearly I have developed a disdain for white chicks since then. its like when a chick gets raped by a negro and then hates all things black … I have some empathy

  23. eskay Says:

    >>Yo ANybody fuck with Timeshare’s whats the happs on those?

    don’t do it. me and my pops went half on one like 7 years ago and haven’t used it once.

  24. R.J.Orion Says:

    Adrian Gonzales > the rest of the Padres, combined …

  25. Beezy Says:

    I guess you all on your deen and I ain’t on mine…(c) Dwight

    ^stop that ahki

  26. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    eskay Says:

    May 27th, 2009 at 7:46 pm
    >>Yo ANybody fuck with Timeshare’s whats the happs on those?

    don’t do it. me and my pops went half on one like 7 years ago and haven’t used it once.

    ^^^^^^^^
    *dead*

    this nigga was like “You vacation” I say Yes to my place in Guadalajara…….dont let my negro appeal foul you, I gots impeccable credit.

    shots fired at african americans.

    I am actuallly thinking about teaching a course at the Y or Bapist church for young kids in the community about credit and its importance

  27. MillionDollaMindz Says:

    Well Sas(Salam ALaikum) for all my ahki’s and muslimas on the site ! And for those who aren’t hip ! Eskay Ramadan is coming around the corner !..

    [milliondollamindz.com/blog](www.milliondollamindz.com/blog)

    Check out the 16 Bars of the day ? Classik video of the day

    Wa Alaikum Salam

    Hatim VP for MDM

  28. DR Rockso Says:

    man iluvv me some white castle

  29. Serius Jones “Why So Serius” (Mixtape) « NOTHING LESS Says:

    […] Serius Jones “Why So Serius” (Mixtape) 2009 May 28 tags: Hip Hop, Mixtapes, MUSIC, Serius Jones by almightay New Serius Jones Mixtape. Check for the Download below and the jump for the tracklisting. Download HERE Source Nah Right […]

  30. - keka - Says:

    cool mix tape.
    (yeah, im late.. been buisy…)

  31. Nah Right » Blog Archive » Serius Jones - Keep It Funky (No DJ) Says:

    […] DJ cut off that Why So Serius? […]

  32. Nah Right » Blog Archive » Serius Jones - Phantoms [NoDJ] Says:

    […] Previously: Serius Jones – Why So Serius (Mixtape) […]

  33. Nah Right » Blog Archive » Serius Jones - Gotta Get It [NoDJ] Says:

    […] Off his Why So Serius mixtape. […]

  34. Nah Right » Video: Serius Jones - Keep It Funky Says:

    […] the Why So Serius? […]

Leave a Reply