займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: DJ Whoo Kid Has Some Words For Nas

This is hilarious, props to whoever chopped up the Tia interview.

Spotted @ Sermon’s


AddThis Social Bookmark Button

94 Responses to “Video: DJ Whoo Kid Has Some Words For Nas”

  1. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    The Gone Fishing Mixtape >

  2. Beezy aka Rowdy Roddy Pipe Her Says:

    you terry cloth

  3. nation Says:

    that means you very soft, thanks Gnoz, Kel’s the bomb… broke her cherry off

    i take that back, forgot she’s expecting

  4. b-ease Says:

    Fuck with your soul like Ether…

  5. Eastern_Digital Says:

    whoo kid sounds very nasal nh.

  6. Wolverine Says:

    number 12 on that new Gucci.
    the one talkin bout ‘this little light of mine, its suppose to shine, call it perfect timing”

    something like that.

    that song should replace our national anthem.
    that song is better than every temptation, ray charles, stevie wonder, quincy jones song ever created

  7. Beezy aka Rowdy Roddy Pipe Her Says:

    got this locked since ’91 I am the truest
    name another commenter i aint influence…

  8. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    dumb ass chick is always crying in the office ….wtf I look like I am your boss not your fucking therapist ….. UGHHHHHHHHHHHHHHH

  9. Mr. Papagiorgio Says:

    number 12 on that new Gucci.
    the one talkin bout ‘this little light of mine, its suppose to shine, call it perfect timing”

    something like that.

    that song should replace our national anthem.
    that song is better than every temptation, ray charles, stevie wonder, quincy jones song ever created

    ^^

    LMAOOOOO!!!

    i haven’t gotten around to listening to that shit yet!

  10. Mac Brown aka Montgomery Blaine (classy) Says:

    Why erybody hat nas?

    Is there some inside NY info that I’m missing?

  11. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    is that on the Murder Was The Case – Gucci Mane????????

    or what album?

  12. Mr. Papagiorgio Says:

    dumb ass chick is always crying in the office ….wtf I look like I am your boss not your fucking therapist ….. UGHHHHHHHHHHHHHHH

    ^^

    you might be the worst boss ever.

    all you do is post on nah.

    and you’re employees think you’re working on reports.

    but i respect your hustle.

  13. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    @Mac

    they always hate the greats

  14. Beezy aka Rowdy Roddy Pipe Her Says:

    B-Ease please
    You no marijuana having, with teeth just like a rat
    Compared to Land you wack
    And your man shut down AlumNah and made you take the blame
    You ass, went from Icon to hanging with Pap, to Billz, to Fux
    And, Beezy outrolled at your own barbecue
    You a dick-riding faggot, you love the attention
    NY niggas run you DMV niggas, ask esk & feces

  15. Mac Brown aka Montgomery Blaine (classy) Says:

    What is the chick crying for?

  16. Wolverine Says:

    its on the Writing on the Wall mixtape, its called perfect diamonds
    listen to that 2nd verse!!!!!!!

    sheeeeeeeeeeshhhh

  17. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    and you’re employees think you’re working on reports.

    but i respect your hustle.

    ^^
    word thanks. I crank out a report in an hour or less.

    This chick came into my office to tell me she is so stressed cuz her brother’s wedding was coming up and no dress fits her and all her sisters and even mom are thin. I say you should probably cut back on the chocolates and other snacks I see on your desk. Maybe some of that whining you should channel that into a workout. LMAOOOO

  18. El feces lOco Says:

    ok im back..yea

    The Light= Crack
    The People= Coke

    Common is cool wid me…I cant take too much incense chewing rap though..I’m too gangster for crochet hats and balaclavas.

    daps pap, amp, fux…finna ether that cOLD cat

  19. cOLD Says:

    This is hilarious, props to whoever chopped up the Tia interview.

    ^ you cant be serious, was it really that funny nate.

    I mean whats funny about a clown attempting to get at a real nigga.

    you need more tutelage…

  20. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    Wolv zshare that track if you can

  21. nation Says:

    ok cOLD

  22. cOLD Says:

    el feces musta missed those darts aimed at him in the last post

  23. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    this bitch is stressed about that yet I am fucking stressed that I am getting moved up to OC/LA depending and she wont have a job if they tell me to cut some folks.

  24. Mac Brown aka Montgomery Blaine (classy) Says:

    @ Fux

    LOL……. damn thats harsh.

    But she shouldn’t bring that trivial shit to work. Bitch just wear the dress and get the fuck over it!

  25. Beezy aka Rowdy Roddy Pipe Her Says:

    you need more tutelage…

    ^AYO?

  26. frank fiasco Says:

    Whookid is one of the biggest stans in the game. I think that dude be fluffing Eminem and 50….

  27. sleep Says:

    I’ve had this flu for over 2 weeks, hope this shit aint the swine

  28. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    SNOWGOONS?????

    really

  29. b-ease Says:

    Jesus Christ beez.

    *DEAD*

  30. Wolverine Says:

    k –

    http://www.zshare.net/audio/60238017a20816e7/

  31. cOLD Says:

    Beezy aka Rowdy Roddy Pipe Her Says:

    May 19th, 2009 at 12:43 pm
    you need more tutelage…

    ^AYO?

    ^ no way.

  32. ohno Says:

    http://www.imeem.com/people/SYrovP6/music/gSz2Xyzi/gucci-mane-perfect-diamonds/

  33. Beezy aka Rowdy Roddy Pipe Her Says:

    you should probably cut back on the chocolates and other snacks I see on your desk.

    ^lol wow damn

  34. Wolverine Says:

    thats that gucci song, btw

    wish it came out without the tags

  35. cOLD Says:

    B-Ease please
    You no marijuana having, with teeth just like a rat
    Compared to Land you wack
    And your man shut down AlumNah and made you take the blame
    You ass, went from Icon to hanging with Pap, to Billz, to Fux
    And, Beezy outrolled at your own barbecue
    You a dick-riding faggot, you love the attention
    NY niggas run you DMV niggas, ask esk & feces

    ^ ether boy.

  36. Wolverine Says:

    pause

  37. cOLD Says:

    And your man shut down AlumNah and made you take the blame

    ^funniest line.

  38. chris brown Says:

    whooooooooooooo kiiiiiiiid

  39. Mr. Papagiorgio Says:

    you need more tutelage…

    ^AYO?

    ^ no way.

    ^^

    i can see it.

  40. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    Beezy aka Rowdy Roddy Pipe Her Says:

    May 19th, 2009 at 12:45 pm
    you should probably cut back on the chocolates and other snacks I see on your desk.

    ^lol wow damn
    ^^^
    this chicks husband lost. Got Damn she is one whiny little emotional chick. always complaining and I saw her car and it was messy, house probably all dirty/dusty. COT DAMN.

  41. cOLD Says:

    i can see it.

    ^ explain then.

  42. Beezy aka Rowdy Roddy Pipe Her Says:

    And your man shut down AlumNah and made you take the blame

    ^funniest line.

    >LOL definitely

  43. El feces lOco Says:

    Fuck Bishop..hold up I said
    Fuck Bishop I got the juice
    cOLD you think you fly
    u could follow that nigga over the roof
    or you could get it like Proof
    couple shots
    will put shingles over your roof

  44. Wolverine Says:

    you need more tutelage…

    ^AYO?

    ^ no way.

    ^^

    i can see it.

    ^ thats what she said

  45. cOLD Says:

    this chicks husband lost. Got Damn she is one whiny little emotional chick. always complaining and I saw her car and it was messy, house probably all dirty/dusty. COT DAMN.

    ^ that means the Poon is a mess too GATTTT!

  46. Mr. Papagiorgio Says:

    damn, beezy shootin like he high on PCP in vietnam!!

  47. El feces lOco Says:

    # cOLD Says:
    May 19th, 2009 at 12:45 pm

    B-Ease please
    You no marijuana having, with teeth just like a rat
    Compared to Land you wack
    And your man shut down AlumNah and made you take the blame
    You ass, went from Icon to hanging with Pap, to Billz, to Fux
    And, Beezy outrolled at your own barbecue
    You a dick-riding faggot, you love the attention
    NY niggas run you DMV niggas, ask esk & feces

    ^ ether boy.

    ^^ROFFLESUBMARINEPROPELLER

  48. b-ease Says:

    Beezy Madoff
    Gunned up and clapped quick
    Cokeheads on Wallstreet
    Gunned up and clapped quick
    how much of Max B’s cock is gonna rest on your fat lips?
    Wanted to roll like every last one of the kids spliffs
    You pop shit apologize nigga
    Just ask Amp

  49. sleep Says:

    Mike vick coming home tomorrow,shyne in november.

  50. AmpGeez a.k.a. Pimpin Don't Fail Me Now Says:

    I got that new CDQ Curtis over at the spot.

  51. b-ease Says:

    I’m not gonna front, I’m a little punch drunk right now…

  52. Mac Brown aka Montgomery Blaine (classy) Says:

    ^ that means the Poon is a mess too GATTTT!

    LMAO…… I got the same theory

    If the house and or feet are jacked up…

    The holyest of wholeys prolly smells like carp

  53. b-ease Says:

    sleep Says:

    May 19th, 2009 at 12:48 pm
    Mike vick coming home tomorrow,shyne in november.

    ^^
    Hide the innocent women and animals.

  54. Mr. Papagiorgio Says:

    i can see it.

    ^ explain then.

    ^^

    “tutelage” is just a funny word.

    one of those ambiguous terms that could mean many things.

    like “knowledge”.

  55. cOLD Says:

    You pop shit apologize nigga
    Just ask Amp

    ^roffles

  56. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    cOLD Says:

    May 19th, 2009 at 12:47 pm
    this chicks husband lost. Got Damn she is one whiny little emotional chick. always complaining and I saw her car and it was messy, house probably all dirty/dusty. COT DAMN.

    ^ that means the Poon is a mess too GATTTT!

    ^^^^^^
    word up. I truly dislike her and she has two kids and is always buying these kids all kinds of shit every week. Atleast I gather that from what she says. she brought in her little 12 yr old son and he was bitchmade as much as a 12 yr old can be.

  57. El feces lOco Says:

    **Still laughin at that rap..shits ill cause we all rapping that shit to the ether beat in our own heads(nah)

  58. cOLD Says:

    like “knowledge”

    ^ ayo status confirmed

    *falls back*

  59. Anderson SIlva Says:

    “Niggas slap off my kufi, they’ll see Gun and Qur’an.” -Kaedaq.

  60. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    like “Apprentice” …… wooooo that is a gay ass word if somebody says in correlation to your name

  61. Beezy aka Rowdy Roddy Pipe Her Says:

    Beezy Madoff
    Gunned up and clapped quick
    Cokeheads on Wallstreet
    Gunned up and clapped quick
    how much of Max B’s cock is gonna rest on your fat lips?
    Wanted to roll like every last one of the kids spliffs
    You pop shit apologize nigga
    Just ask Amp

    ^I don’t care if you got unknown aliases, I hold triggers to you
    you little Phuque, I’ve got stacks of coke bigger than you
    When I was pushin weight, back in ’98
    you came out of the closet at Howard, I got Facebook pictures I seen ya

  62. Mac Brown aka Montgomery Blaine (classy) Says:

    One of the gayest words ever

    “Fantastic”

    smh

  63. Eastern_Digital Says:

    *still dead @ “b-ease please”*

  64. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    I got my son a Wii and now he wants a PS3 so i think Im going to buy it for him(c)Says the Chick … I say “What does your husband say about it?”

    she says “well he cant say much cuz its from the child support and its THE KIDS MONEY” …….. I just blank stare . WHAT KIND OF ILLOGICAL THINKING IS TAKING PLACE HERE?????????

  65. cOLD Says:

    Apprentice”

    ^ lol yea, you cant say it without the lisp.

  66. Beezy aka Rowdy Roddy Pipe Her Says:

    You pop shit apologize nigga
    Just ask Amp

    ^roffles

    >Thats recycled material Bernard…I used that on George and you know it.

  67. "A" Chick Le Fleur Says:

    WTF…not sure was goin on up in here but please link me to that rap lol!!!

    oh yea…whatup NAH!

  68. b-ease Says:

    >…I used that on George and you know it.

    ^^
    Swear to God I didnt, lol.

  69. cOLD Says:

    did I mention I smashed lastnite.

  70. Ghost Writer Says:

    AmpGeez a.k.a. Pimpin Don’t Fail Me Now Says:

    May 19th, 2009 at 12:49 pm
    I got that new CDQ Curtis over at the spot.

    ^
    *daps*….props..

  71. sleep Says:

    Bud light lime»»»

  72. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    sleep Says:

    May 19th, 2009 at 12:56 pm
    Bud light lime»»»
    ^^^
    nope

  73. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    cOLD Says:

    May 19th, 2009 at 12:56 pm
    did I mention I smashed lastnite.

    ^^^
    None-Wifey? damn good for you

  74. Beezy aka Rowdy Roddy Pipe Her Says:

    >…I used that on George and you know it.

    ^^
    Swear to God I didnt, lol.

    ^nahright.com/2009/04/17/video-iron-solomon-on-true-stories-radio/#comment-1897408

  75. Mac Brown aka Montgomery Blaine (classy) Says:

    Dog piss >>>> Bud Light Lime

  76. El feces lOco Says:

    you aint smashed
    you half assed
    you prolly only got half the ass
    prolly ate it
    pulled out your dick
    then she was like “I quit”
    nohomo everything that I just spit

  77. cOLD Says:

    None-Wifey? damn good for you

    yes wifey, I love that poon.

  78. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    cOLD Says:

    May 19th, 2009 at 1:01 pm
    None-Wifey? damn good for you

    yes wifey, I love that poon.

    ^^^^^
    co-sign

  79. Beezy aka Rowdy Roddy Pipe Her Says:

    yeah…so B-Ease completely swagger jacked me:

    Beezy aka BurnTree Madoff Says:

    April 17th, 2009 at 11:57 am
    @D-Block

    This whole damn comment section gunned up and clapped quick
    From “Padded Room” to “Deeper than Rap” damn you like wack shit

    So Big Homie’s getting gunned up and clapped quick
    How much of the Hot97 Freestyles is gonna come out your fat lips?

    Wanted to be on every last one of my comments
    You pop shit, apologize, nigga, just ask Amp

  80. cOLD Says:

    cold on twitter: says I just inhaled.

    *dead*

  81. CiCi The Intern Says:

    Daps all the heathens in there…oww!

  82. Mag Says:

    # RJ Says:
    May 19th, 2009 at 1:00 pm

    Jim Jones already made the threat/joke about slapping this dude’s koofi off years ago..
    ^^

    And…Still funny

  83. El feces lOco Says:

    My puerto rican friends drink bud lite lime…them priggas is stupid.

  84. sleep Says:

    Why bitches and nigga I never spoke to in high school request me to be their friend on facebook. Bitch I don’t know u.

  85. El feces lOco Says:

    here > there

    Leon Lett finally graduated college after 11 years..what a dumbass.

  86. El feces lOco Says:

    If a chick don’t clean her ears or her navel..her pussy smell like a wake.

  87. cOLD Says:

    If a chick don’t clean her ears or her navel..her pussy smell like a wake.

    ^rahhHH-Tid

  88. Woodrow The Basehead Says:

    porch monkey.

  89. CiCi The Intern Says:

    # El feces lOco Says:
    May 19th, 2009 at 1:04 pm

    here > there

    Leon Lett finally graduated college after 11 years..what a dumbass.
    ^^^^

    Thanks for correcting me

    (douchebag)

  90. El feces lOco Says:

    *Smartens up*

    *only dates women with outtie navels*

  91. Black Bully of Billyburg Says:

    this herb ass nigga
    DJ Whoo Kid is a DJ that dont even DJ
    he need to wipe dat Formula 50 juice off his mouf
    and I aint talkin bout Vitamin Water

    ” U can see the weakness of a man right thru his iris” (c) RZA

  92. the realness Says:

    ^ true that
    f*ck whoo kid, who that kid, nobody cares about you.
    real shit, nas and wu, im down with it. fakers and 50 can f* off

  93. prophecy_projectz Says:

    Whoo Kid just mad that Nas never made that mixtape with him in 04.

    And lol@ him sounding like a corn ball bounty boy.

  94. Nah Right » Blog Archive » Video: DJ Whoo Kid Interview w/ True Stories Radio Says:

    […] Previously: DJ Whoo Kid Has Some Words For Nas (Video) […]

Leave a Reply