займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Crooked I Goes A Cappella Live at Paid Dues

Crooked I spitting a cappella in front of a crowd of 8,000 people at this year’s Paid Dues concert festival.

Previously: Ya Boy & Crooked I In The Studio (Video) | Charles Hamilton feat. Crooked I – Tears Of Fire | Jay Rock ft. VA – All My Life (West Coast Remix)


AddThis Social Bookmark Button

40 Responses to “Video: Crooked I Goes A Cappella Live at Paid Dues”

  1. Beezy aka Rowdy Roddy Pipe Her Says:

    ahhhh Dreyola lied….where is Aubrey Graham?

  2. Big Homie Says:

    TI is the man

  3. Dancing with the devil in the pale moonlight Says:

    Remember when Crooked I ran Nah? Now look who we are arguing over… Ah, those were the days…

    *reminisces (no stabbing associate in the stomach)*

  4. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    What? No drake post? What’s going on? I don’t like chaaaange (c) Stewie

  5. El feces lOco Says:

    New Post:

    Drake asks everyone to chill for a minute till he puts out AN ACTUAL ALBUM..cause right now he ain’t seeing no mixtape money off this buzz.

    lol RJ..pwahahaha.

    @CiCi ..you coulda just said ^^^THIS

    @Pale..don’t let it happen again OR ELSE.

  6. AmpGeez a.k.a. Pimpin Don't Fail Me Now Says:

    ^ *tells Michelle to go get that nigga*

    *slaps her in front of Secret Service*
    ==============================
    *tightens noose*

    *kicks chair out from under feet*

    *hangs around the house*

  7. CiCi The Intern Says:

    # Beezy aka Rowdy Roddy Pipe Her Says:
    May 18th, 2009 at 4:03 pm

    ahhhh Dreyola lied….where is Aubrey Graham?
    ^^

    Maybe the idea got shot like Drake’s character on Degrassi. Who knows?

  8. D. Billz Says:

    # Big Homie Says:
    May 18th, 2009 at 4:03 pm

    TI is the man

    ^ Homo

  9. kevFRESH this CHESS not CHECKERS chuckie. now bust a stupid dope move & beat it scram! Says:

    but damn, he’s being oversaturated, almost to the point where you don’t wanna look for his shit anymore. I mean, why post all of his concert performances?

    ^^^

    it’s a litmus test so these bloggers can see how much influence they hold.

    cuz the streets out here don’t know him like they didn’t and still don’t know CH.

  10. El feces lOco Says:

    # Big Homie Says:
    May 18th, 2009 at 4:03 pm

    TI is the informant

    **Fixed

  11. pockets Says:

    Proof: Drake Flosses (Video)

    posted under: Toldyaso!

  12. CiCi The Intern Says:

    # AmpGeez a.k.a. Pimpin Don’t Fail Me Now Says:
    May 18th, 2009 at 4:05 pm

    ^ *tells Michelle to go get that nigga*

    *slaps her in front of Secret Service*
    ==============================
    *tightens noose*

    *kicks chair out from under feet*

    *hangs around the house*
    ^^

    Y’all better not be talking about the First Lady. I’ll shank a nigga for her.

  13. pockets Says:

    sorry for the last comment

  14. El feces lOco Says:

    Breaking News:

    Drake scores a goal in soccer as Obama looks on and cheers proudly.

  15. D. Billz Says:

    Y’all better not be talking about the First Lady. I’ll shank a nigga for her.

    ^You know what kinda chicks stab niggas over other chicks, right? Lol

  16. El feces lOco Says:

    Drake caught swine flu..just so he could teach it a lesson.

  17. El feces lOco Says:

    ^You know what kinda chicks stab niggas over other chicks, right? Lol

    ^^What is “HOod Chicks” for $400 Billiam?

  18. pockets Says:

    i was gonna go do something…till i saw ppl were spelling out the acronym for TI

  19. R.J.Orion Says:

    El feces lOco Says:

    May 18th, 2009 at 4:10 pm
    Breaking News:

    Drake scores a goal in water-polo as Obama looks on and eats a grey poupon and mayonnaise sandwich …

    *fixed*

  20. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    Breaking News: Drake just went number 2 in the bathroom

    Update: it came out baby poo green

  21. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    @billz

    Lesbehooonessssst

    Ha used a drake line in conjunction with billz’s question. That’s equivalent to a triple word score in scrabble

  22. CiCi The Intern Says:

    deadspin.com/5259763/yep-brett-favre-is-definitely-coming-back

    ^^^^^

    AHHHHH!! (no horny 19 year-old chick screaming at a Drake concert)

  23. Beezy aka Rowdy Roddy Pipe Her Says:

    Nation Says:
    May 18th, 2009 at 4:14 pm

    Drake can make my pussy whistle

    ^*blank stare*

  24. El feces lOco Says:

    lol @ water polo

    Breaking News

    Pakistani women volunteer to get their bodies ridiculously photoshopped as Drake is added to the National Cricket Team

  25. TheCo!!inB Says:

    Nah we straight….

  26. kevFRESH this CHESS not CHECKERS chuckie. now bust a stupid dope move & beat it scram! Says:

    a grey poupon and mayonnaise sandwich …

    ^^^

    lol. your disdian for european decendents is cultured and refined. lol.

  27. CiCi The Intern Says:

    # TheCo!!inB Says:
    May 18th, 2009 at 4:16 pm

    Nah we straight….
    ^^^^

    ….you got my tea?

  28. Back Shot Wizard aka nice like loaded dice Says:

    Missed you guys

  29. pockets Says:

    Trailer: Drake’s next outfit

  30. Big_seth Says:

    # Beezy aka Rowdy Roddy Pipe Her Says:
    May 18th, 2009 at 4:16 pm

    Nation Says:
    May 18th, 2009 at 4:14 pm

    Drake can make my pussy whistle

    ^*blank stare*
    ^^

    LMAO

  31. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    Breaking News: The Yellow Nigga Reformation League (YNRL) has just endorsed Drake as their candidate for the 2012 presidential race

  32. DIGITAL SCALES Says:

    I missed you guys

  33. nirun Says:

    ahahahahahahah

  34. pockets Says:

    I missed you guys

    ^i miss drake : (

  35. El feces lOco Says:

    ok im almost done..hating on someone with talent is not as much fun as say ..hating on a Mickey Factz.

  36. Harlem World Says:

    i kiss my drake in the mouth and id do it again if he was here (c) birdman

  37. TheCo!!inB Says:

    Breaking News: Drake waxes his eyebrows with nads and apricot jam.

  38. DIGITAL SCALES Says:

    Do as the Romans do

  39. kevFRESH this CHESS not CHECKERS chuckie. now bust a stupid dope move & beat it scram! Says:

    video: drake x miley cyrus-disney nicktoon mashups

  40. Jay Says:

    this video is old.as.fuck

Leave a Reply