займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Ill Bill ft. Immortal Technique & Max Cavalera – War Is My Destiny

Off Bill‘s The Hour of Reprisal, in stores now.


AddThis Social Bookmark Button

14 Responses to “Video: Ill Bill ft. Immortal Technique & Max Cavalera – War Is My Destiny”

  1. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    *dead at the pic of the plates*

  2. BIG STRONG AKA Mr. Duck Ass Nigga Exposer Says:

    yes it would be if it all went through
    ===========================
    Humdillah
    be ready to sign more papers then you have at one sitting in your life.

  3. Jersey*made*me Says:

    Maybe they can only support one bright skinned rapper at a time lol
    ^^
    Either that or eskay’s on his R&B shit right now.

  4. Trill Smith a.k.a The Fresh Prince of the South Says:

    be ready to sign more papers then you have at one sitting in your life.
    ============
    you aint lyin…There is a SHITLOAD of paperwork involved…best of luck to you fux

  5. Jersey*made*me Says:

    I was listening to Simba today and this car cut me off and I was tight until I saw the license plate. I lmao look at the pic
    ^^

    LMAO.Made sense,that’s hilarious.

  6. BIG STRONG AKA Mr. Duck Ass Nigga Exposer Says:

    Jersey did you see the plates of the people that cut me off when I was listening to J. Cole today

  7. BIG STRONG AKA Mr. Duck Ass Nigga Exposer Says:

    lmao

  8. The Shot Clock aka servin through my burglar bars Says:

    someone got that Mos Def Casa Bey?

    link is dead….

  9. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    yo so there is this wierdo here at work and it takes soo much effort on my part to be nice to duke. But I just dont feel like getting capped. Being nice to dude goes against everything I believe in as a Man of honor.

  10. Jersey*made*me Says:

    The Shot Clock aka servin through my burglar bars Says:

    May 12th, 2009 at 7:12 pm
    someone got that Mos Def Casa Bey?

    link is dead….

    ^^
    The nigga Danielson,if you can’t Google it by the time he’s on.

  11. kevFRESH this CHESS not CHECKERS chuckie. now bust a stupid dope move & beat it scram! Says:

    someone got that Mos Def Casa Bey?

    link is dead….

    ^^^

    ive been asking that since last night homie. get it together nah.

  12. Jersey*made*me Says:

    yo so there is this wierdo here at work and it takes soo much effort on my part to be nice to duke. But I just dont feel like getting capped. Being nice to dude goes against everything I believe in as a Man of honor.

    ^^
    Yeah that’s a tricky situation.It don’t take much for cats to snap these days.LMAO,you doing right.

  13. The Shot Clock aka servin through my burglar bars Says:

    ive been asking that since last night homie. get it together nah.

    ^^

    tinyurl.com/obon77

    links dont last more than two days tops on Nah most of the time…google ftw

    *daps Nahgentinians*

  14. Nah Right » Blog Archive » Video: The Making of Ill Bill’s “War is My Destiny” Concept to Creation Says:

    […] Watch the finished product here. […]

Leave a Reply