займ с плохой кредитной историей онлайн

Young Buck feat. Plies – What They Talkin Bout (No DJ)

 

Produced by Drumma Boy

Young Buck feat. Plies – What They Talkin Bout (No DJ)

Props to Karen Civil

Previously: Young Buck – Gotta Love It


AddThis Social Bookmark Button

14 Responses to “Young Buck feat. Plies – What They Talkin Bout (No DJ)”

  1. 911 Says:

    photo op fail.

  2. Kell-El Says:

    boo……

  3. "A" Chick Le Fleur Says:

    Damn now Alicia Keys name getting dragged thru the mud. Apparently there’s footage of Swizzy saying he loves her and kissing her hand thus proving she’s a homewrecker *smh*

  4. salvia blunts Says:

    bad week for da biddies, eh?

  5. salvia blunts Says:

    bad week for da biddies, eh?

  6. Huh? U Gay 2.0 Says:

    I feel like the Young Buck pic should be better quality..but then I remember his financial situation…..

    *cries*

  7. salvia blunts Says:

    *crickets*

  8. TheCo!!inB Says:

    my wife used to love A Keys in an almost uncomfortable fashion (cause they kinda look alike) but after that Swizz shit she hates her guts. fuckin up black love aint cool in her book.

  9. samsohn Says:

    Wut r u talking about? that’s possibly the greatest possible picture that could be taken of young buck

  10. sleep Says:

    @theco

    Would you wife feel better if she fucked up white love. But seriously I don’t respect homewrecker, but I hate them ten times more when their are kid involved like the mishonda swiss situation. Every kid deserve a chance to grow up with both parents. a keys may not lose much fans cause the affair isn’t like people magazine publized it some hiphop shit.

  11. "A" Chick Le Fleur Says:

    TheCo!!inB Says:

    May 10th, 2009 at 12:50 am
    my wife used to love A Keys in an almost uncomfortable fashion (cause they kinda look alike) but after that Swizz shit she hates her guts. fuckin up black love aint cool in her book.
    ————–
    Yooo this fiasco is about to fucc up Alicia’s good name. Didn’t I just see her chillin with Michelle Obama? All this over that skinny ass has been Swizzy? That’s the Ultimate Fail right there!
    Alicia about to take an L on this one.
    And i betta not see nekkid pics of this broad on the net or I’m shuttin down the laptop for good!

  12. Huh? U Gay 2.0 Says:

    watever happened to the Wale tape?

  13. Seth Gueko Says:

    young buck is actualy a good rapper
    but his fuckin’ situation iz now impossible
    fiddy owns him for real, he’s in da golden jail
    he needs a label like swisha house or rapAlot because
    buck can be a leader in this south muzik thang cuz he raps

  14. Trueyorkcity Says:

    Buck is dope.. Yall niggas are like girls talking about picture quality and another mans finances rather then the actual music

Leave a Reply