займ с плохой кредитной историей онлайн

XV – Addicted

rihanna1

And another one, fuck it.

So, With the recent leak of Cassie and Rihanna’s “candid” pictures…JacquesMorel.com is releasing a project this Monday dedicated to the inspirational leaks! So, I went into the studio this morning and created THIS “dedication track” for the mixtape.

XV – Addicted (Produced by Kingzmen Productions)

Previously: Wiz Khalifa – Ode To Naked Pop Stars


AddThis Social Bookmark Button

234 Responses to “XV – Addicted”

  1. D_Block_4_life Says:

    Yo Butt that pic is like…..

  2. D_Block_4_life Says:

    See what i did there….

  3. D_Block_4_life Says:

    Motown 25 >>>>>>>>>

  4. The Shot Clock aka servin through my burglar bars Says:

    its like 7 pics out there…. mix it up, nate

  5. D_Block_4_life Says:

    To bitch niggas I’m chavaunistic…

  6. b-ease Says:

    My appreciation for Rhianna’s beauty has increased exponentially today.

  7. Kell-El Says:

    Salma Hayek & Halle Berry topless >>>>>> Rih Rih & Cassie topless

  8. "A" Chick Le Fleur Says:

    The Shot Clock aka servin through my burglar bars Says:

    May 9th, 2009 at 8:50 pm
    its like 7 pics out there…. mix it up, nate
    ———————-
    Man enough with this BS!
    It’s only right that Ri Ri release some Chris Brown pictures…or somethin’

  9. Kell-El Says:

    its like 7 pics out there…. mix it up, nate

    ^ this one is probably the least revealing, remember this is a family blog

  10. Bill Hu$tle Says:

    8. “A” Chick Le Fleur Says:
    May 9th, 2009 at 8:55 pm

    The Shot Clock aka servin through my burglar bars Says:

    May 9th, 2009 at 8:50 pm
    its like 7 pics out there…. mix it up, nate
    ———————-
    Man enough with this BS!
    It’s only right that Ri Ri release some Chris Brown pictures…or somethin’

    ^^^

    And this is why females should be monitored on this site!! nobody wanna see that shit!

  11. D_Block_4_life Says:

    My appreciation for Rhianna’s beauty has increased exponentially today
    ^
    Me too B, i always equated her body to watery corn beef on a paper plate…

  12. b-ease Says:

    Me too B, i always equated her body to watery corn beef on a paper plate…

    ^^
    Hilarious analogy, but yea, I didnt know she was as fly as she clearly is. Definetly pleasantly surprised.

  13. Beezy Says:

    *daps Bernard, Bill, George*

  14. D_Block_4_life Says:

    but yea, I didnt know she was as fly as she clearly is. Definetly pleasantly surprised.
    ^
    Foreallyl though, i thought perfect perky titties like those were a dying breed and the slim waist with the funnel effect….oh lorddddiee

  15. D_Block_4_life Says:

    Daps Max

  16. D_Block_4_life Says:

    Foreally*

    Smh @ corrected a word that doesn’t exist, only on Nah…

  17. Beezy Says:

    *chinee store run*

    4 fried wings, arizona iced tea, 2 dutches

  18. D_Block_4_life Says:

    correcting***

    dead @ the irony…

  19. "A" Chick Le Fleur Says:

    GO Hawks!!!!

  20. D_Block_4_life Says:

    I would give Rhi Rhi pure babies…everywhere….babies on her knee cap, chin bone, coochie bone, knuckles, ear lobes and fibula.

  21. salvia blunts Says:

    WIGZ!

  22. D_Block_4_life Says:

    But i think we can all agree that nothing is worst then watery cornbeef right? …good? ok.. cool.

  23. b-ease Says:

    *daps beez*

    Raekwon “Cocaine Blunts” >>>>

  24. Beezy Says:

    Beezy rolled blunts >>>

  25. D_Block_4_life Says:

    Ease, Relapse? Talk to me…

  26. Beezy Says:

    Relapse is dope to me…probably my favorite album of the year.

  27. The Shot Clock aka servin through my burglar bars Says:

    chinee store run

    ^^

    realtalk, asians fry up the best fried chicken

  28. D_Block_4_life Says:

    I’m not entirely ready to give a review on Relapse….just not…but

    Underground >>>>>>>

    Deja Vu>>>>>>>>

    Beautiful >>>

    3 AM >>>>

  29. Beezy Says:

    beautiful is easily the best song on the album…that might be my fav track I’ve heard in quite some time

  30. b-ease Says:

    Beezy rolled blunts >>>

    ^^
    No-sign.

  31. D_Block_4_life Says:

    beautiful is easily the best song on the album…that might be my fav track I’ve heard in quite some time
    ^
    See like i was telling Ty before, what hindered this songs greatness was the hook and the initial delivery on the track….still a doppee song…

  32. b-ease Says:

    Beezy rolled blunts >>>

    ^^
    I lost, definetly havent heard it yet. Consensus seemed to be that it was weak last week, but as the days go by it looks like people are letting go of preconceptions and actually kind of digging it. Interesting.

  33. Beezy Says:

    what hindered this songs greatness was the hook and the initial delivery on the track

    ^you lost me on this one…to me the hook is the whole track…his lyrics are fairly average.

  34. b-ease Says:

    *edit – I meant to quote d_block on the above, not beezy’s lie

  35. Beezy Says:

    Ease I need to twitpic you this masterpiece I just rolled…half sour half haze

  36. Beezy Says:

    Relapse is the best album of 2009 imo…I was on it as soon as I gave it the initial listen.

    I admit I was highly skeptical based on the leaks.

  37. D_Block_4_life Says:

    ^you lost me on this one…to me the hook is the whole track…his lyrics are fairly average.
    ^
    I’m digging the hooks content but the cadence and the pitch of his voice good of been perfected For The Win….still not hating just some insight….i still fuck with it…when i first heard it i was like ok here we go, another Sing For The Moment….

  38. Beezy Says:

    I compare Beautiful more to Hayley’s Song from Em Show.

  39. b-ease Says:

    this masterpiece I just rolled…half sour half haze

    ^^
    Word. You need more people regarding the “masterpiece” aspect of this statement, but I can do nothing but respect your quality combo.

  40. Beezy Says:

    we gotta agree to disagree on the hook…I think its absolute flames

  41. D_Block_4_life Says:

    I compare Beautiful more to Hayley’s Song from Em Show.
    ^
    Word? Haileys Song is a muthfuckin’ epic spong tho…

  42. Beezy Says:

    Word. You need more people regarding the “masterpiece” aspect of this statement,

    ^I just bought a grinder today…i know long overdue…first one I’ve owned in 15 years of smoking.

  43. b-ease Says:

    Relapse is the best album of 2009 imo

    ^^
    What’s the comp tho? Deeper than Rap? That Jadakiss album nobody likes? Quiet as its kept, ’09 has been weak so far.

  44. D_Block_4_life Says:

    we gotta agree to disagree on the hook…I think its absolute flames
    ^
    Fair enough, maybe i will see the light in the next 5 listens…music is funny like that…

  45. D_Block_4_life Says:

    What’s the comp tho? Deeper than Rap? That Jadakiss album nobody likes? Quiet as its kept, ‘09 has been weak so far.
    ^
    What you talkin’ about Willis? I thought the general consensus was that DTR was DOPE?

  46. The Shot Clock aka servin through my burglar bars Says:

    Drake > Eminem

    *straps up*

    *hides on the ceiling*

    *invites Beezy in the crib* (c) The Professional

  47. Beezy Says:

    feel your pain…you feel mine…go inside each other’s minds…just to see what we’d find….look at shit through each other’s eyes.

    DONT LET THEM SAY YOU AIN’T BEAUTIFUL

  48. b-ease Says:

    I just bought a grinder today…i know long overdue…first one I’ve owned in 15 years of smoking.

    ^^
    Yo…you’re better than me dude, I’ve never owned a grinder in my life. I need one though, asap.

  49. D_Block_4_life Says:

    feel your pain…you feel mine…go inside each other’s minds…just to see what we’d find….look at shit through each other’s eyes.

    DONT LET THEM SAY YOU AIN’T BEAUTIFUL

    ^
    Content is potent….

  50. D_Block_4_life Says:

    *straps up*

    *invites Beezy in the crib* (c) The Professional

    ^Ayooo, ewwww wtf….

  51. Beezy Says:

    What’s the comp tho? Deeper than Rap? That Jadakiss album nobody likes? Quiet as its kept, ‘09 has been weak so far.

    ^Yeah, not too stiff [||]

    Throw Crime Pays in the mix too….I put Relapse just ahead of that. But CP > DTR…to me…although I could listen to and respect an argument to the contrary.

  52. Beezy Says:

    Yo…you’re better than me dude, I’ve never owned a grinder in my life. I need one though, asap.

    ^I did it purely for kief (sp?) purposes

  53. BIG STRONG AKA Mr. Duck Ass Nigga Exposer Says:

    There’s only oneeeeee Ricky hatton

  54. The Shot Clock aka servin through my burglar bars Says:

    *invites Beezy in the crib* (c) The Professional

    ^Ayooo, ewwww wtf….

    ^^

    u’ve never seen the movie have you?

  55. Seth Gueko Says:

    EMIN3M – RELAPS3 !!!!!!!!!!!!!

    HOPE A FIRST WEEK MILLI
    Shady’s Back !!!!!!!!!!!!!!
    Back Agaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

    RELAPSE 2
    THiiiiiiiiiiiS
    WINTER

  56. b-ease Says:

    ^
    What you talkin’ about Willis? I thought the general consensus was that DTR was DOPE?

    ^^
    It is dope, but to me, its still not impressive to say an artist has made a better album than Rick Ross. Especially an artist of Em’s caliber.

  57. D_Block_4_life Says:

    It is dope, but to me, its still not impressive to say an artist has made a better album than Rick Ross. Especially an artist of Em’s caliber.
    ^
    I hear what you saying but that a little ummmm….

    *Calls Boosie*

  58. Beezy Says:

    Ross’ shit had like 6 bangers all said and done

  59. D_Block_4_life Says:

    that’s*

    LF: Who ever didn’t get to see Hatton get his cranium removed from his body, it’s on HBO.

  60. b-ease Says:

    kief (sp?)

    ^^
    Good question. I always called it keith, which is slightly pause in retrospect. That might be the main benefit of grinders for rea.

  61. D_Block_4_life Says:

    Ross’ shit had like 6 bangers all said and done
    ^
    Disagreed.

  62. b-ease Says:

    I hear what you saying but that a little ummmm….

    *Calls Boosie*

    ^^
    LOL, that statement came off as rapper racist huh?

  63. b-ease Says:

    Ross’ shit had like 6 bangers all said and done

    ^^
    Naw, more like 9. And my girl likes the Trina and Dream joints, which I think was the point.

  64. BIG STRONG AKA Mr. Duck Ass Nigga Exposer Says:

    Ri Ri’s nipple probably taste like Ginger beer and her vajayjay taste like curry but i’d still beat

  65. b-ease Says:

    Throw Crime Pays in the mix too

    ^^
    Definetly copping the retail on Tues, just on GP. Havent heard it in its entirety yet tho.

  66. Beezy Says:

    name me 9 bangers off Ross’ joint and if you plan on including the shit your girl likes dont waste my time

  67. b-ease Says:

    Ri Ri’s nipple probably taste like Ginger beer and her vajayjay taste like curry but i’d still beat

    ^^
    That’s hilarious, but no-sign. Her entire body looks mango cotton candy flavored, and I mean that in a good way.

  68. b-ease Says:

    name me 9 bangers off Ross’ joint and if you plan on including the shit your girl likes dont waste my time

    ^^
    Mafia Music
    Mayback Music 2
    Magnificient
    Yacht Club
    Usual Suspects
    Rich off Cocaine
    Gunplay
    the last two tracks who names are escaping me rite now

  69. b-ease Says:

    who names

    ^^
    edit – whose names

  70. The Shot Clock aka servin through my burglar bars Says:

    Yeah, Rihanna def won at the end of the day…

  71. D_Block_4_life Says:

    ^^
    Mafia Music
    Mayback Music 2
    Magnificient
    Yacht Club
    Usual Suspects
    Rich off Cocaine
    Gunplay
    the last two tracks who names are escaping me rite now
    ^
    In Cold Blood
    Valley Of Death

    Sizzle

  72. Beezy Says:

    Mafia Music
    Mayback Music 2
    Magnificient
    Yacht Club
    Usual Suspects
    Rich off Cocaine
    Gunplay

    But keep trying this is fun…

  73. Beezy Says:

    strike fail….rich of cocaine and usual suspects I agree

  74. Beezy Says:

    Ross’ verse on MM Remix could be verse of the year though…

    tripe black benz…

  75. b-ease Says:

    I can see someone not digging Gunplay (although I do), but Yacht Club and Magnificient are crack.

  76. Seth Gueko Says:

    Cigar Music too !

  77. b-ease Says:

    Ross’ verse on MM Remix could be verse of the year though…

    ^^
    He definetly went in on that track…

  78. Beezy Says:

    yacht club is okay…Magnificent is weak as shit

  79. The Shot Clock aka servin through my burglar bars Says:

    i dont know how yall can seriously listen to Ross….dude is a fuckin clown

  80. D_Block_4_life Says:

    Magnificent no?

    Valley of Death no ? LOLOL

    In Cold Blood? no….you need more …

  81. Seth Gueko Says:

    rick ross’ dtr album iz dope
    without three mainstream hits …
    the rest is very good !

  82. BIG STRONG AKA Mr. Duck Ass Nigga Exposer Says:

    Real talk dtr was one of the dopest albums that came out in a while

  83. Seth Gueko Says:

    el enemy de los guasibiri aka tego “el abayarde” calderon – the underdog >

  84. Beezy Says:

    i said 6 tracks

    Mafia
    Maybach
    Usual
    Rich Off
    VOD
    Cold Blood

  85. b-ease Says:

    Magnificent is weak as shit

    ^^
    Crazy talk. That shit is perfect for nightime floats with good weed and a bad female. Which is one of my favorite things to do, so since that track provides such an ill soundtrack for that activity, I fucks with it.

  86. BIG STRONG AKA Mr. Duck Ass Nigga Exposer Says:

    The Shot Clock aka servin through my burglar bars Says:

    May 9th, 2009 at 9:51 pm
    i dont know how yall can seriously listen to Ross….dude is a fuckin clown
    ============================================
    So many Clowns in Hip Hop it should be called Circus
    but Music is Music and DTR was hot

  87. D_Block_4_life Says:

    Mafia
    Maybach
    Usual
    Rich Off
    VOD
    Cold Blood
    ^
    Nigga you openly admitted to not being bale to contain your self on the train with the Robin thicke feature….

  88. salvia blunts Says:

    i know yall nahggers dont watch hockey but…………

    PENS WIN!!!!!!!!!!!!!

  89. b-ease Says:

    i dont know how yall can seriously listen to Ross….dude is a fuckin clown

    ^^
    If you can listen to Rich Off Cocaine and not co-sign its dopeness, you’re overthinking hiphop.

  90. D_Block_4_life Says:

    Crazy talk. That shit is perfect for nightime floats with good weed and a bad female
    ^
    I’m Saying…and forget about Cigar Music

  91. Seth Gueko Says:

    trina, neyo, kim, dream
    iz the mainstream touch
    but the rest is very good
    this dtr is the best ross album
    ain’t no push it or hustlin’ bangers
    but pure beats and some dope tracks

  92. Beezy Says:

    lol true

    those Wooo Hoo Hoo’s touch my soul.

    I don’t know if that makes it a BANGER tho

  93. D_Block_4_life Says:

    Able > bale

  94. Beezy Says:

    ‘nard I aint mad at you…but Magnif just does nothing for me.

  95. b-ease Says:

    Nigga you openly admitted to not being bale to contain your self on the train with the Robin thicke feature….

    ^^
    lmao, I definetly remember that…

  96. the shooter Says:

    Why isn’t there no mention of Proof’s name on the Em album?

  97. Yasser Pair-a-gats Says:

    *beats that pu$$y*

  98. Beezy Says:

    and how dare D_Block call me out for not being able to contain myself on the train.

    Nigga I remember you talkin bout how you be snapping and shit whilest rocking out to the tunes in your iPod. Yes, SNAPPING.

  99. Yasser Pair-a-gats Says:

    back on that gold chain shit
    back on that gold chain shit
    back on that gold chain shit
    back on that gold chain shit (c) cool kids

  100. Beezy Says:

    *daps cheasburger*

  101. Yasser Pair-a-gats Says:

    max what’s good brazzi

  102. D_Block_4_life Says:

    Nigga I remember you talkin bout how you be snapping and shit whilest rocking out to the tunes in your iPod. Yes, SNAPPING
    ^
    ROfflelos

  103. b-ease Says:

    Nigga I remember you talkin bout how you be snapping and shit whilest rocking out to the tunes in your iPod. Yes, SNAPPING

    ^^
    lmao, I remember that too. You and Billz were co-signing finger snapping, and I am still bewildered by it.

  104. Yasser Pair-a-gats Says:

    yo what are people doing for mother’s day

    i have some special shit in the hopper for my nate’s mom

  105. The Shot Clock aka servin through my burglar bars Says:

    So many Clowns in Hip Hop it should be called Circus

    ^^

    its true but i’ve seen the man behind the curtain (n)….i’m willing to go along with the fuckery but once u prove urself to be a first class douchebag i cant really listen to ur music..

    his vlogs are comedy tho

    *grabs an Air Yezzy*

    *waves it around*

    this aint that “dun dun dunadundun”

  106. Seth Gueko Says:

    CERTIFIED CLASSICS BY RICK ROSS
    PORT OF MIAMI push it and hustlin’ !
    TRILLA maybach music, luxury tax
    DTR Magnificient, Usual Suspect
    DOPE TRACKS
    a lot now !!! of course 9 from DTR
    Trilla was a good album also
    WACK SHYTS
    when he puts some mainstream features
    not for the musical meeting but for business

  107. Yasser Pair-a-gats Says:

    i am known to shnap too – whass wrong wif dat

  108. Beezy Says:

    *D_Blocks it up*

    *does Carlton Banks dance on the A train*

  109. Yasser Pair-a-gats Says:

    bumstiggity
    bumstiggity
    nas in effect…shiiiiiiiiiiiiiiiiiiit… (c) cool kids

  110. b-ease Says:

    ‘nard I aint mad at you…but Magnif just does nothing for me.

    ^^
    Word, we shall agree to disagree.

  111. D_Block_4_life Says:

    lmao, I remember that too. You and Billz were co-signing finger snapping, and I am still bewildered by it.
    ^
    *e-mails Billz for back up*

    Nh

  112. Seth Gueko Says:

    el enemy de los guasibiri as mr t as tego “el abayarde” calderon – the underdog >

  113. Beezy Says:

    D_Block listens to Tom Jones and snaps briskly during his high points

  114. b-ease Says:

    i am known to shnap too – whass wrong wif dat

    ^^
    Nothing. If you’re in a Four Tops cover band. Other than that tho, I can’t think of a situation where it’s appropriate, lol.

    *daps chea*

  115. The Shot Clock aka servin through my burglar bars Says:

    @chea

    I cant get into that cool kids….too sedate..bedtime music.

  116. Yasser Pair-a-gats Says:

    the best is when i’m on the bus and there’s a hood rat bumping some gucci in her hood i-pod snapping the fuck outta control and then a old white lady looks at her so then the hood rat goes into MTV overdrive for no reason other than to shock the white lady’s conscience just a little more for good measure

  117. Yasser Pair-a-gats Says:

    snaps briskly

    ^

    *death*

  118. D_Block_4_life Says:

    Beezy, leave me alone man

  119. Yasser Pair-a-gats Says:

    I cant get into that cool kids

    ^

    wot (c) nate

  120. salvia blunts Says:

    nahgers!

  121. D_Block_4_life Says:

    I would have sex with Rhi Rhi’s knee caps….like if she held them together and shit…

  122. Beezy Says:

    I’m downloading the Jae Millz track from the previous thread and giving it to ma dukes for M-Day tomoree

  123. The Shot Clock aka servin through my burglar bars Says:

    Yasser Pair-a-gats Says:
    May 9th, 2009 at 10:04 pm
    I cant get into that cool kids

    ^

    wot (c) nate

    ^^

    its like chopped and screwed minus the chop and the screw…

  124. Yasser Pair-a-gats Says:

    D_Block_4_life Says:

    May 9th, 2009 at 10:06 pm
    I would have sex with Rhi Rhi’s knee caps….like if she held them together and shit…

    ^

    this is no way to prove ur straightness, b. ur still on notice due to the impeccably tweased eyebrows on ur twitter avatar.

  125. b-ease Says:

    I’m downloading the Jae Millz track from the previous thread and giving it to ma dukes for M-Day tomoree

    ^^
    That’s horrible. Lot of “stepdads” growing up, huh beez?

  126. b-ease Says:

    ur still on notice due to the impeccably tweased eyebrows on ur twitter avatar.

    ^^
    *death*

  127. The Shot Clock aka servin through my burglar bars Says:

    still…cassie would get it before rihanna

  128. Beezy Says:

    LF: _________ > Danger’s Hairy Bush

  129. D_Block_4_life Says:

    this is no way to prove ur straightness, b. ur still on notice due to the impeccably tweased eyebrows on ur twitter avatar.
    ^
    Why you mad because i’m brovacative…..tweased…ill kill you

  130. Beezy Says:

    Bernie how you feel about having another little brother?

  131. D_Block_4_life Says:

    LF: _________ > Danger’s Hairy Bush
    ^
    Yo i had nightdreams of a hairy clam burger chasing me at work….scary

  132. D_Block_4_life Says:

    Bernie how you feel about having another little brother?
    ^
    ROFLCOPTERS

  133. b-ease Says:

    Beezy Says:

    May 9th, 2009 at 10:09 pm
    LF: _________ > Danger’s Hairy Bush

    ^^
    The realest of real talk. She was top 3 in the house to me after the first two eps. After those pics leaked, I got a little disgusted everytime she stepped into frame.

  134. salvia blunts Says:

    hahahahaha, i knew zaza was due for an ejection!!

  135. Yasser Pair-a-gats Says:

    Why you mad because i’m brovacative

    ^

    *death death death*

    *feels bromantic*

  136. b-ease Says:

    Bernie how you feel about having another little brother?

    ^^
    Zing!

  137. Beezy Says:

    After those pics leaked, I got a little disgusted everytime she stepped into frame.

    ^D_BLock linked up [||] a set of some other pics of her a couple day ago…they were rather shaggy looking.

    And one she had like brill creme in the puss that kinda made me throw up in my mouth (nhjic)

  138. D_Block_4_life Says:

    Still lol @ the nonchalant subtle hallow tip

  139. The Shot Clock aka servin through my burglar bars Says:

    LF: _________ > Danger’s Hairy Bush

    ^^

    *googles*

    *guillotined*

    smh @ u never know whose hiding a troll in they pants

  140. b-ease Says:

    ^D_BLock linked up [||] a set of some other pics of her a couple day ago…they were rather shaggy looking.

    ^^
    You still got the link d_block? Brill creme aside, I need to peep ’em for archival purposes.

  141. "A" Chick Le Fleur Says:

    GO HAwks!
    Hell yeah we doin’ the damn thang tonite!

  142. D_Block_4_life Says:

    My man, it looked like she had a rare metallic brown tarantula from Brazil on her asshole.

  143. Beezy Says:

    You still got the link d_block?

    ^I’ll let this slide because its all friends in the room but you know better.

  144. D_Block_4_life Says:

    ^^
    You still got the link d_block? Brill creme aside, I need to peep ‘em for archival purposes.

    ^
    *warning*

    *View discretion is advised*

    adultfineartnudes.com/intimate/danger-dia.html

  145. b-ease Says:

    ^I’ll let this slide because its all friends in the room but you know better.

    ^^
    True, true…

  146. The Shot Clock aka servin through my burglar bars Says:

    nick cannon look like mariah’s’ little cousin or smthn

  147. D_Block_4_life Says:

    You don’t see the striking resemblance between a brazilian tarantula and her asshole, say no!?!?

  148. The Shot Clock aka servin through my burglar bars Says:

    adultfineartnudes.com/intimate/danger-dia.html

    ^^

    *grabs hot spoon*

    *gouges eyes*

  149. Beezy Says:

    those pics are horrendous and I refuse to evaluate them again

    if she was shaved she’d be dope tho

  150. b-ease Says:

    *looks at danger pics*

    Jesus Christ. Those gotta be fetish shots. She has to know that normal people dont like seeing jolly trails from a woman’s asshole to her pussy.

  151. b-ease Says:

    *exchanges V-Cards with retards*

  152. D_Block_4_life Says:

    Those gotta be fetish shots
    ^
    Have to be, and please believe she was paid handsomely

  153. b-ease Says:

    if she was shaved she’d be dope tho

    ^^
    It would have given the shots a 180 degree spin.

  154. The Shot Clock aka servin through my burglar bars Says:

    if she was shaved she’d be dope tho

    ^^

    that moustache is always on the horizon tho

  155. D_Block_4_life Says:

    She would of been the GOAT porn star in the 80’s though

  156. Yasser Pair-a-gats Says:

    i’m at work so i didn’t peep on the computer – instead, i peeped on the blackberry

    and all i can say is, yes the happy trail from the puss to the tail pipe is unforgivable (no sean combs cologne)

    that being said, ALL OF U DICKHEADS WOULD SMASH

    stop saying yall threw up or gauged ur eyes out or wtvr, yall would smash, yall would smash, yall would smash – say it with me now – YALL WOULD SMASH k thx douchebags

  157. b-ease Says:

    She would of been the GOAT porn star in the 80’s though

    ^^
    Yo, that’s actually a very astute point. She would have been legendary.

  158. geico lizard Says:

    D_Block_4_life Says:

    May 9th, 2009 at 10:22 pm
    She would of been the GOAT porn star in the 80’s though

    ^
    rofflestilskin

  159. b-ease Says:

    stop saying yall threw up or gauged ur eyes out or wtvr, yall would smash, yall would smash, yall would smash – say it with me now – YALL WOULD SMASH k thx douchebags

    ^^
    LOL

  160. Beezy Says:

    yo I really wouldnt smash…I was about to pipe this white broad OUAT and she had this thick ass bush

    I backpedaled out of her bedroom with quickness….thats unforgivable.

  161. PHENOMENON Says:

    **Returns to the internet to find leaked nude Rhianna photo’s.

    **Warms up the external hard drive.

    **Has the Best Week Ever.

  162. the shooter Says:

    damn @ Danger’s poo poo

  163. PHENOMENON Says:

    Damn, Chris Brown officially LOST.

  164. the shooter Says:

    I would still smash….but it might get nasty

  165. D_Block_4_life Says:

    LOL @ Chea….i would smash because i just happen to be a honorable member of the Filthiest Primates in Existence co.

    Shout out to the vice president Billz and my food and beverage guy Big Homie

  166. the shooter Says:

    PHENOMENON Says:

    May 9th, 2009 at 10:28 pm
    Damn, Chris Brown officially LOST.

    ^
    Yeah that panty headband shot was funny….

  167. D_Block_4_life Says:

    LOL @ Phen

  168. geico lizard Says:

    D_Block_4_life Says:

    May 9th, 2009 at 10:31 pm
    LOL @ Chea….i would smash because i just happen to be a honorable member of the Filthiest Primates in Existence co.

    Shout out to the vice president Billz and my food and beverage guy Big Homie

    ^
    R Kelly has to be one of the founding members.

  169. D_Block_4_life Says:

    Yeah that panty headband shot was funny….
    ^
    How was this a loss though? I’m perplexed

  170. The Shot Clock aka servin through my burglar bars Says:

    i wouldnt smash…she could feast on the manding tho

  171. Yasser Pair-a-gats Says:

    can someone please link or die to the ri ri pics – thx

    also the cassie stuff and whatever else leaked this past week (other than beezy’s dick)

  172. D_Block_4_life Says:

    ^
    R Kelly has to be one of the founding members.
    ^
    No he was denied membership along with Beezy for his unparalleled penchant for under aged females..

  173. PHENOMENON Says:

    damn @ Danger’s poo poo

    ^ ^
    ??

  174. D_Block_4_life Says:

    can someone please link or die to the ri ri pics – thx

    also the cassie stuff and whatever else leaked this past week
    ^

    com/blogs/2009/05/08/rihanna-vs-cassie-vote-for-the-best-leaked-nude-pics/

    allhiphop.com/cobrasnake/gallery/view_gallery.one?pid=68229879

  175. Beezy Says:

    D_Block you know I’ve left the young girls alone now that I’m dating your sister.

    I have to be a role model to her daugher. I’m maturing.

  176. the shooter Says:

    D_Block_4_life Says:

    May 9th, 2009 at 10:33 pm
    Yeah that panty headband shot was funny….
    ^
    How was this a loss though? I’m perplexed

    ^
    Wearing panties on your head is a win? I’m perplexed

  177. D_Block_4_life Says:

    Wearing panties on your head is a win? I’m perplexed
    ^
    But i’m sayin’ considering the pics we saw and the fact that he was obviously swimming in that woman?….how did he not win? I’m puzzled…

  178. D_Block_4_life Says:

    My sister is 16 Beezy, you see what i mean….lord help him

  179. Kell-El Says:

    But i’m sayin’ considering the pics we saw and the fact that he was obviously swimming in that woman?….how did he not win? I’m puzzled…

    ^ He’s smashin’ Rih Rih, he definitely won

  180. geico lizard Says:

    D_Block_4_life Says:

    May 9th, 2009 at 10:34 pm
    ^
    R Kelly has to be one of the founding members.
    ^
    No he was denied membership along with Beezy for his unparalleled penchant for under aged females..

    ^
    Got to cut the line off somewhere. Every club has standards.

  181. 911 Says:

    Lebron has entered into Jordan Status.

  182. The Shot Clock aka servin through my burglar bars Says:

    Wearing panties on your head is a win? I’m perplexed
    ^
    But i’m sayin’ considering the pics we saw and the fact that he was obviously swimming in that woman?….how did he not win? I’m puzzled…

    ^^

    this

  183. PHENOMENON Says:

    How was this a loss though? I’m perplexed

    ^ ^
    It’s a loss because he lost it in the worst way.

  184. D_Block_4_life Says:

    I Thought Rhi was bumblebee tuna until 2 days ago

  185. b-ease Says:

    But i’m sayin’ considering the pics we saw and the fact that he was obviously swimming in that woman?….how did he not win?

    ^^
    pretty much

  186. Beezy Says:

    damn man im such a sucker…your sister showed me ID and everything. Tryin to set me the fuck up mang these chicks is triflin I swear

  187. Yasser Pair-a-gats Says:

    for some reason neither of those links is working on my blackberry but thanks d-blizz

  188. Kell-El Says:

    Lebron has entered into Jordan Status.

    ^ most false statement of 09′

  189. the shooter Says:

    D_Block_4_life Says:

    May 9th, 2009 at 10:37 pm
    Wearing panties on your head is a win? I’m perplexed
    ^
    But i’m sayin’ considering the pics we saw and the fact that he was obviously swimming in that woman?….how did he not win? I’m puzzled…

    ^
    It was a win for us, the way I see it….him, maybe

  190. 911 Says:

    Cosizzles the thinking of Rihanna’s nudes bringing about a loftier status for the young mare.

  191. D_Block_4_life Says:

    *Listens to the rest of The Preface*

    *daps RJ*

  192. the shooter Says:

    fuck it I’m going to smoke

  193. b-ease Says:

    LF : “The Hangover” is going to be classic.

  194. D_Block_4_life Says:

    @ Nard

    I need to see that, the previews had me dying..

  195. 911 Says:

    most false statement of 09′

    ^>Really, of all the shit said the world over, you’re looking for a conversation that doesn’t exist in my world, nor yours.

  196. D_Block_4_life Says:

    Last 5 funniest “stuffs” i’ve seen in random order:

    Superbad
    My best friends girl
    Chewed up: Louis CK
    Step Brothers
    ___________________

  197. 911 Says:

    Matter of factly, Lebron isn’t human.

    *straight face*

    and those riri pics are damn near flawless, there is really nothing negative a nigga should say…

  198. b-ease Says:

    and those riri pics are damn near flawless, there is really nothing negative a nigga should say…

    ^^
    I gotta agree. She’s pretty close to perfect.

  199. PHENOMENON Says:

    I didn’t know about that pantie shot.

    I approve of that head gear.

  200. 911 Says:

    daps bease, dblock, beezy, phenom and chea…new nahgs

    >>Step Brothers

    ^>I can’t deal with will ferrels schtick, him adam sandler and ben stiller really annoy me on a level that’s unheard of. Like I say things like, “If his mother died before he was born the world would be a better place” while his movies play and I’m around.

  201. D_Block_4_life Says:

    Daps 911

  202. D_Block_4_life Says:

    I just want to suck on Rhi Rhis right hip bone though…

  203. 911 Says:

    Well not so much will, but absolutely ben. I openly hope he’s vacationing and a natural disaster happens wherever he is. Weird shit, totally unlike me.

  204. PHENOMENON Says:

    Rhianna looks phenomenal in those shots.

    Everything’s perfect.

  205. the shooter Says:

    Den vs. Cle finals

  206. PHENOMENON Says:

    Well not so much will, but absolutely ben. I openly hope he’s vacationing and a natural disaster happens wherever he is. Weird shit, totally unlike me.

    ^ ^
    Which natural disaster would you prefer??

  207. The Shot Clock aka servin through my burglar bars Says:

    the prob rhi and chris brown have now is they cant come back on some tortured artist shit cos they not artists….they’re products

  208. Da PartyStarter Says:

    Soundalikes(c)Land:

    Emanuel Stewart and Cleveland Brown

    Wassup Saturday Nah Squad?
    I guess we all got them electronic monitoring ankle bracekets, hunh?

  209. The Shot Clock aka servin through my burglar bars Says:

    I can’t deal with will ferrels schtick, him adam sandler and ben stiller really annoy me on a level that’s unheard of

    ^^
    sandler got some good ones, “along came polly” was mad funny, but i cosign will ferell bein on some sill white boy humor

  210. The Shot Clock aka servin through my burglar bars Says:

    I guess we all got them electronic monitoring ankle bracekets, hunh?

    ^^

    its late sunday morn for me…

  211. PHENOMENON Says:

    **Click’s on “THIS IS WHAT IT LOOKS LIKE: eskay” link.

    **Looks at the right hand column.

    **Related Artist: Bun B

    **Dies

  212. 911 Says:

    Tropic thunder was a perfect example. I really wanted to laugh a couple times, but I couldn’t this ass clown was polluting the movie. And then when the credits rolled and he had all types of producer, director type credits, I was pissed.

    *This is real hate.*

    drake has never seen this, I fucking hate ben stiller. HATE. It’s very unhealthy too, like I got out of my way to say bad shit. My girl liking his movies is the phucking kicker. She does find it funny when I’m talking about him though.

    *vents*

    >>Which natural disaster would you prefer??
    ^>A tornadohurricanetsunamivolcanoeeruptionearthquakelightning strike. That’d be cool.

  213. pockets Says:

    Tropic Thunder is one of the funniest movies I’ve ever seen. *doesn’t think twice*

  214. Da PartyStarter Says:

    Anchor Man>>Stepbrothers>>Zoolander>>>Colon polyps>>>Elf>>Talledegha Nights>>>testicular Cancer>>Old School>>>>>>>>>>>>Blades Of Glory

  215. Hoskins Says:

    ATLANTA LOOSSTTTT that whole area lost with Top.Informant, Alfamega and the sorry Hawks

    lololololo Yao is out for the playoffs, fux will be happy

  216. pockets Says:

    Kiss kiss bang bang is also on my very short list of movies that made me laugh. *robert downey jr. appreciation*

  217. D_Block_4_life Says:

    Chelsea Lately >>>>>>>>>>

    yes homo

  218. PHENOMENON Says:

    A tornadohurricanetsunamivolcanoeeruptionearthquakelightning strike. That’d be cool.

    ^ ^
    You know what would be really funny?? If he survived that.

  219. The Shot Clock aka servin through my burglar bars Says:

    Chelsea Lately >>>>>>>>>>

    ^^

    this. white chicks with sharp tongues FTW

  220. 911 Says:

    What up dps? I’m at work ole’ school.

    Shot clock, riri will have no problems, zilch, zero, nada one…Chris on the other hand is fucked. 24 month vacation at minimum for chris. Shit I would, get out of the public eye for awhile. Stop being seen with rhirhi for a minute. Get her pregnant. Simple shit really.

  221. PHENOMENON Says:

    “Zoolander” sucked. I jumped out the window 5 minutes into it. That movie was painful.

    I haven’t seen “Tropic Thunder” yet. I’ll get it on Blu-Ray.

  222. The Shot Clock aka servin through my burglar bars Says:

    she lost a lot of female sympathy by getin back with him for a min and now these pics…her sympathy capital is runnin out fast and now she just lookn a lil unstable

  223. D_Block_4_life Says:

    Tropic Thunder is mehhh

  224. 911 Says:

    You know what would be really funny?? If he survived that.

    ^>Only in his movies would something as asinine as that happen and him being the fucking total package douche would try and turn this into a full length on screen abomination. Because that is what it would be, some shit smeared on movie film. That peanut butter type shit too, you gotta wipe ya ass 874 times or wet some tissue or if you got those wet wipes w/e w/e w/e(no cam).

  225. sleep Says:

    It leaked over 24hrs and I’ve yet to jerk of to rihanna pic, what am I waiting for.

  226. 911 Says:

    pockets, I thought we was cool broski. How can you enjoy ben stiller, no how can anyone take him seriously as a human being? Like really.

    daps on the robert downey jr. redeeming factor though.

  227. 911 Says:

    LF: The NBA refs are quite horrible. Like really bad.

    And not just that missed call in the dallas/denver game, but all the playoff games. They practically only ref for the stars. When I was younger and a jordan stan’, these are things I wouldn’t have noticed. Now, it’s more like “wow, they suck”.

    *Which is essentially, what I prolly would have said when I was younger, but the idea of this comment is the point.*

  228. PHENOMENON Says:

    Tropic Thunder is mehhh

    ^ ^
    I wouldn’t be surprised if it was.

    “The Dark Knight” was meh too. I mean,it was ok but it wasn’t as phenomenal as people made it out to be.

    I just opened my PS3 a little over a week ago and bought “The Dark Knight” special edition on Blu-Ray.

    The movie was ok and Blu-Ray wasn’t as amazing as people made it out to be.

    It’s basically HD on a disk. Don’t get me wrong. The movie was good, Heath Ledger was great, and Blu-Ray looks great too but all were over-hyped. [Except for Heath]

  229. CiCi The Intern Says:

    If you were going to foul, actually foul. Make some real contact. They didn’t. Melo played through the contact. Made the three. Goodnight.

  230. Hoskins Says:

    Melo still needs to hit that shot, wright should have wrapped up

    great offense>> great defense>> bad officiating

  231. Kell-El Says:

    It leaked over 24hrs and I’ve yet to jerk of to rihanna pic, what am I waiting for.

    ^ The sex tape to drop lol

  232. 911 Says:

    I haven’t touched my ps3 or xbox in three weeks, prolly closer to a month…phases.

    cici we prolly need to go to a game together one day, no way your really this into sports…sexism

  233. PHENOMENON Says:

    I heard something about a Rhianna video being shopped around.

    I’ve seen multiple screenshots of an alleged Rhianna nude in the bath tub.

    Whoever is holding out needs to liberate that beautiful bean footage.

  234. Nah Right » Blog Archive » XV - Dopeman (Street Mix Verse) Says:

    […] Previously: XV – Addicted […]

Leave a Reply