займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: French Montana Speaks On Max B

Frenchie talks to DJ Vlad about his bromance with the Big Don Genius: how they met, what it might take to finally get Max Biggaveli signed and how that ties in with his pending murder case.

Before I even saw this video, I was thinking to myself that if Akon’s “Konvict Music” can give French Montana a million dollar deal (no shots), what/how much could someone with Max B’s buzz get? Does Jimmy really have that much pull with label heads, enough to completely cockblock a man’s career and future.

What French said here about Max, which is something that he had already discussed in the past himself, is that because of his situation and the fact that he might be going in soon, alotta labels might not be jumping on the opportunity to sign this free agent. Even though he’ll stick to blaming the industry blackballing he’s been getting on Jim Jones, that’s definitely one of the biggest factors, which makes Max B the Plaxico Burress of Hip Hop right now.


AddThis Social Bookmark Button

20 Responses to “Video: French Montana Speaks On Max B”

  1. Leekss Says:

    AKA im in ya motha house

  2. k1ng Says:

    I told a sketty to curve today

  3. Premier Says:

    Nick cannon is a clown. Ni99a wasn’t even funny at all he need to realize he tried his hand at rapping and he calls Eminem mediocre? Lmao

  4. esquire Says:

    Premier Says:

    May 9th, 2009 at 3:41 pm
    Nick cannon is a clown. Ni99a wasn’t even funny at all he need to realize he tried his hand at rapping and he calls Eminem mediocre? Lmao

    >>nah, man. i can’t rap, but if someone spoke on my wife or me they damn sure better be ready for stone cold stunner or a razor’s edge. that was some grown man shit. i respect it

  5. Juju757 Says:

    FREE MAX B.! :-)…O YEA OOOWWW

  6. BIG STRONG AKA Mr. Duck Ass Nigga Exposer Says:

    You must protect your family. Even if Em can beat Nick in rhyming I think Nick can whup Em’s assin fighting. lol

  7. esquire Says:

    BIG STRONG AKA Mr. Duck Ass Nigga Exposer Says:

    May 9th, 2009 at 3:50 pm
    You must protect your family. Even if Em can beat Nick in rhyming I think Nick can whup Em’s assin fighting. lol

    >>in a straight one on one nick is going to win everythime. now, if trick trick were to jump in, the odds shift to em. however, the real knuckle ball is when keenan and kel jump in from the Snick gang. I believe Kell can whoop some ass (c) mystery man

  8. kevfrescura de talco Says:

    however, the real knuckle ball is when keenan and kel jump in from the Snick gang.

    ^

    lolololol.

  9. BIG STRONG AKA Mr. Duck Ass Nigga Exposer Says:

    damn Ri Ri lkooks like awoman and Cassie a lil boy

  10. premier Says:

    i doubt nick could beat em his marriage with mariah has made his ego huge (n/h) but who cares anyway at the end of the day its all about the music nick has nothing to with his life except be a sucka

  11. premier Says:

    damn rihanna lol

  12. BIG STRONG AKA Mr. Duck Ass Nigga Exposer Says:

    premier Says:

    May 9th, 2009 at 4:04 pm
    i doubt nick could beat em his marriage with mariah has made his ego huge (n/h) but who cares anyway at the end of the day its all about the music nick has nothing to with his life except be a sucka
    ========================================
    Hip Hop beef is supposed to be about Music but if it was then Rawse is kicking 50’s ass
    Now it could be about anything

  13. esquire Says:

    Hip Hop beef is supposed to be about Music but if it was then Rawse is kicking 50’s ass
    Now it could be about anything

    >>yup. this ish is theatrics. i think it will be funny. it won’t be jay v. nas. it will be like nick cannon like that white dude from wildin’ out. not the gay looking one, but the funny one

  14. esquire Says:

    *like nick cannon v. that white dude from wildin’ out. not the gay looking one, but the funny one*
    *writing fail*

  15. steve biko Says:

    max b is signed to a production deal. labels have to go through jim to get him.

  16. par citizen Says:

    Sucks, because I’m just now starting to come around to Max B…

    What are these words!!!

  17. Seth Gueko Says:

    IF FRENCH MONTANA IS WITH KONVICT MUZIK
    MAX B NEEDS TO SIGN WITH TOO OR A BIGGER LABEL
    BECAUSE BIGGAVEL IS IN THE STREET THE BIGGEST EMCEE OUT
    WAVIEST OF ALL ! THE WAVE ONE ! THE WAVY MAN ! OWWWWWWWW

  18. Seth Gueko Says:

    WATCH NICK CANNON IN THE FIDDY’s DISCO INFERNO VID
    SO EMINEM WONT HAVE PROBLEM WITH ! MAKE SURE BOUT DAT

  19. J. Caesar Says:

    I see where Cannon is coming from but regardless I would never wife Mariah…and even if ya don’t like Em come on medicore lol

  20. Nah Right » Blog Archive » Video: French Montana Talks About Jimmy Says:

    […] Previously: French Montana Speaks On Max B (Video) […]

Leave a Reply