Video: 11 Minutes with De La Soul (RHTV)

DJ Roosevelt Treasurechest from Ruby Hornet TV speaks with Dave and Posdonous from De La about their now 20 year old(!) debut LP 3 Feet High And Rising.


AddThis Social Bookmark Button

266 Responses to “Video: 11 Minutes with De La Soul (RHTV)”

  1. Mr. Papagiorgio Says:

    Maybe my radar is off but I don’t think he sent shots this way..

    I could be wrong but when someone says “no shots” I figured that’s exactly what they meant..

    I don’t think people say “no homo” and actually mean something homosexual

    *shrugs*

    ^^

    lol, it’s aaaaaaaaaaaaaaaall jokes!

  2. Bomber Says:

    Favorite album of niggas who TYPE EVERYTHING LIKE THIS

    Deeper than CAPS

  3. Mark Twain Fame Says:

    Yasser Pair-a-gats Says:

    April 30th, 2009 at 5:42 pm
    mtf what it duzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    ^^^

    nuthin, working on that -58 pack son for the Summer son

  4. THE-XFACTA Says:

    Babydoll Says:

    April 30th, 2009 at 5:35 pm
    Da PartyStarter Says:

    April 30th, 2009 at 5:34 pm
    Yeah bd and x I’mma go with (b) startin’ next Monday. I just needed a co-sign so I wouldn’t feel THAT guilty.

    *amazed that BD and X agreed on something. I miss you guys(nh)*

    ^LOL…don’t put that on blast…that shit needs to stop immeeeeediately!

    —-

    BBD and I have been deaded that beef.. At least I have …

  5. Beezy Says:

    I want MTF’s life to end. No shots.

  6. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    So wait, nate can say hes going in deeper than pap but i cant say im going deeper than matt…

    *Hires asher roths publicist*

  7. Mark Twain Fame Says:

    Beezy Says:

    April 30th, 2009 at 5:45 pm
    I want MTF’s life to end. No shots.

    ^^^

    get off cOLD’s dick son.

    *waits for it*

  8. Big_seth Says:

    # Beezy Says:
    April 30th, 2009 at 5:43 pm

    & he out to catch beezy simpin it up & trickin.

    ^damn homie, that shot almost clipped me on the shoulder

    ^^

    no shots,

    Maybe at Amp, but I always send subliminals at him. That’s why he hates me. LOL.

  9. Beezy Says:

    yo where the fuck is D_Block this week

  10. R.J.Orion Says:

    Mark Twain Fame Says:

    ^^^

    get off cOLD’s dick son.

    *waits for it*

    ———–

    AYO

    does cOLD know you waitin on his dick B? ..

  11. Mr. Papagiorgio Says:

    im going deeper than matt…

    *Hires asher roths publicist*

    ^^

    nah, homie, you said it IS deeper than matt’s. . .

    sounds like she smashin YALL!

  12. R.J.Orion Says:

    Beezy Says:

    April 30th, 2009 at 5:47 pm
    yo where the fuck is D_Block this week

    ————

    somewhere listening to some horrible music …

  13. SumToThe Says:

    R.J.Orion Says:

    April 30th, 2009 at 5:48 pm
    Mark Twain Fame Says:

    ^^^

    get off cOLD’s dick son.

    *waits for it*

    ———–

    AYO

    does cOLD know you waitin on his dick B? ..

    ^

    *Dives in front of bullet for MLK*

  14. Bomber Says:

    Unreleased diss track from Smokey Robinson ft/ Marvin Gaye………

    Deeper than Stax

  15. Mark Twain Fame Says:

    AYO

    does cOLD know you waitin on his dick B? ..

    ^^^

    damn!

    I was waiting for the funny cleverness to be seen in that statement…ya know cOLD always comes in sayin he wants me to die, no shots. Ya see? heh? anyone? Bueller? anyone? Bueller?

  16. Mark Twain Fame Says:

    *Dives in front of bullet for MLK*

    ^^^

    yes finally he’s dead…

    anyone up for some Tang?

Leave a Reply