Jay Rock – Make Tha Trap Say Aye! Freestyle

Another week, another Jay Rock freestyle.

Jay Rock – Make Tha Trap Say Aye! Freestyle


AddThis Social Bookmark Button

19 Responses to “Jay Rock – Make Tha Trap Say Aye! Freestyle”

  1. Beezy Says:

    Aye!

  2. D_Block_4_Life aka Heat the track up like Adobo/Sazon/Sofrito Says:

    Kiss sold 44 K this week.

  3. Farouq (ya thats my government) aka Nah’s Ving Rames in Baby Boy Says:

    HEAT!!!!! I met this nigga in phoenix his two entourage members lacked hella swag but they also looked like shooters so I kept it all the way humble

  4. the watcherz Says:

    *listen to wayne when he was still cool wit currency*
    i get feeling spitta was picking waynes beatz to freestlye on

  5. the watcherz Says:

    lil wayne and currency dead president freestyle>>>>>>>

  6. Joe 88 Says:

    I wouldn’t say them ninjas is broke, but I can say they look like it, if I dressed like a burger king worker, what are you gonna think I am? Same thing with dusty, bummy dressing ninjas, no difference. Don’t belive the hype, your wardrobe does kinda dictate how people look & think about you.

    It’s not like you have to be fresh, these niggas look dirty, you can look clean & have a wal-mart outfit on, but you can dress these ninjas is prada/louie/iceberg/ whatever & they would still look like dust bunnies

  7. Joe 88 Says:

    The way my plug kick it like he had a black belt

  8. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    Jay Rock can spit but his weedcarrier K.Dot’s even better

  9. eskay Says:

    >>Kiss sold 44 K this week.

    damn, that’s not bad at all.

  10. Joe 88 Says:

    A sniper rifle like a soilder in the desert
    A eagle on me, boy i’m known to hold a desert

  11. D_Block_4_Life aka Heat the track up like Adobo/Sazon/Sofrito Says:

    damn, that’s not bad at all.
    ^^
    You think he could clear gold? It might be like “Untiled” and flirt with 450K

  12. CiCi The Intern Says:

    beezy, watchrez, fux, joe…*daps*

  13. Joe 88 Says:

    Kiss on down south beats > Kiss on original beats

  14. R.J.Orion Says:

    E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    April 22nd, 2009 at 12:56 pm
    Jay Rock can spit but his weedcarrier K.Dot’s even better

    —————–

    they both nice … and you might be right …

    that said, i dont like this song …

    sounds like that Bamma Atlanta rap crap from down round hurr …

  15. TheCo!!inB Says:

    Ike Turner read The Color Purple like young niggas read Iceberg Slim

  16. eskay Says:

    >>You think he could clear gold? It might be like “Untiled” and flirt with 450K

    yeah, which is ill considering Scarl killed himself promoting that album.

  17. Bomani Says:

    Check out my “Make the Trap Say Ay” Diss

    http://www.youtube.com/watch?v=PdXWr0Czyxk

  18. Nah Right » Blog Archive » Jay Rock - Gangsta Shit Says:

    […] Previously: Jay Rock – Make Tha Trap Say Aye! Freestyle […]

  19. alycia Says:

    he dont sing dat song!!!!!!!!!!!!!! DUH!!!!!!!!!

Leave a Reply