займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Rick Ross Interview w/ DJ Semtex


AddThis Social Bookmark Button

38 Responses to “Video: Rick Ross Interview w/ DJ Semtex”

  1. AmpGeez a.k.a. AG Da Gooseman Says:

    The Last Kiss > Deeper Than Rap by MILES….
    ==============================
    No way. You’ve gotta improve on your last effort & Kiss Of Death is better then The Last Kiss.

    DTR has better production & better songs.
    Jada can rap rings around Ross, but he doesn’t quite put it all together on The Last Kiss.

  2. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    ^ the vagina still works right… I couldnt give a rats ass about a chicks eyebrows, stop playing.

    –Stop it, Imagine you’re giving shorty backshots, her head is in the pillow, and when ya’ll finish she gets up but her eye brows are on her pillow… now what part of the game is that

  3. Geronimo P aka Chase Says:

    Killa!

  4. Ghost Writer Says:

    Link for last kiss?

  5. Big_seth aka Bruce Bamma Says:

    # A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:
    April 17th, 2009 at 1:59 pm

    Ugh eskay fix this shit, im out. Amp to be continued (most likely when another Joey song is posted)

    Seth whats your email this jawn is almost done but i can email it to you as im getting ready
    ^^

    goten5151 @ yahoo

  6. Johnathan Osterman Says:

    # cOLD Says:
    April 17th, 2009 at 2:00 pm

    ever beg a chick for some pussy and she says no no no, then you ask her to compromise and let you smell it?

    ^^^

    WTF????

  7. cOLD Says:

    Stop it, Imagine you’re giving shorty backshots, her head is in the pillow, and when ya’ll finish she gets up but her eye brows are on her pillow… now what part of the game is that

    ^…

  8. AmpGeez a.k.a. AG Da Gooseman Says:

    Amp to be continued (most likely when another Joey song is posted)
    ==========================================
    Fuck are you talking about.

    This nigga has to be my number one fan.

  9. Beezy aka BurnTree Madoff Says:

    wow…TLK > DTR

    crack rock is being smoked.

    Jada’s album is AWFUL.

    Worst effort by a rapper in years.

    Two goods songs…Pain & Torture & What If

  10. AmpGeez a.k.a. AG Da Gooseman Says:

    Ross has made bullshitting an art form.

  11. Big_seth aka Bruce Bamma Says:

    # cOLD Says:
    April 17th, 2009 at 2:05 pm

    Stop it, Imagine you’re giving shorty backshots, her head is in the pillow, and when ya’ll finish she gets up but her eye brows are on her pillow… now what part of the game is that

    ^…

    ^^

    cOLD probably passes out after sex so it doesn’t matter. nh. LOL

    no shots

  12. eskay Says:

    lol, this gay blog linked to my kanye/louis v. post with the headline: “The closest a woman’s lips have ever been to Kanye’s crotch”

  13. AmpGeez a.k.a. AG Da Gooseman Says:

    Worst effort by a rapper in years.
    =========================
    I wouldn’t say it’s horrible.

    Just very mediocre.

    “Who’s Real” gets me hyped though lol.

  14. Ghost Writer Says:

    guess not

  15. Geronimo P aka Chase Says:

    Chill Beezy that shit with him and Styles is fire and the joint with him and Wayne and the joint with the Luther sample. Kiss got some shit on his album.

    I haven’t heard DTR yet, so I can’t compare the two, but Kiss’ album is most definitely not garbage

  16. eskay Says:

    >>Two goods songs…Pain & Torture & What If

    this is the sound of a guy who doesn’t know what the fuck he’s talking about.

  17. Big_seth aka Bruce Bamma Says:

    This still screen of Ross makes me want to run away…

    that shit is scary lookin.

  18. Bernard J. Ease Says:

    Jada’s album is AWFUL.

    Worst effort by a rapper in years.

    ^^
    Damn beez, you’re saying this is Encore status?

  19. Bernard J. Ease Says:

    Chill Beezy that shit with him and Styles is fire

    ^^
    I gotta co-sign that. I’ve heard some shit being thrown at that record and I really don’t understand it. Dope shit.

  20. Big_seth aka Bruce Bamma Says:

    # eskay Says:
    April 17th, 2009 at 2:07 pm

    lol, this gay blog linked to my kanye/louis v. post with the headline: “The closest a woman’s lips have ever been to Kanye’s crotch”
    ^^

    LMAO. Why would someone care so much.

  21. Big_seth aka Bruce Bamma Says:

    The Last Kiss > Kiss of Death

    sorry beez, I have to disagree with you on this one.

  22. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    Fuck are you talking about.

    This nigga has to be my number one fan.

    –alright nigga you getting gassed now

    @seth

    Sent

  23. Beezy aka BurnTree Madoff Says:

    *ignores eskay’s hate*

    *engages in intellectual debate with Bernard*

    The more I listen to that Kiss shit the less I like it. It is a subpar effort.

    I have to add that I do like “The Things I’ve Been Through”

  24. SNORT_SNORTCRAZY88SINCE88 Says:

    Yea, BIG or Hov dont do the wig thing. GATTTT!

    50 been takin L’s since his last album. (no Vit.Water deal)

  25. Beezy aka BurnTree Madoff Says:

    Kisses verse on NY Minute > Anything spit on The Last Kiss excpet P&T

  26. eskay Says:

    >>*ignores eskay’s hate*

    hate? you’re the one hating. how you gonna say it’s the worst effort by an artist in years? you can’t be serious.

  27. TheCo!!inB Says:

    david beat goliaffff

  28. AmpGeez a.k.a. AG Da Gooseman Says:

    A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    April 17th, 2009 at 2:13 pm
    Fuck are you talking about.

    This nigga has to be my number one fan.
    ================================
    Nigga did you say…

    “Amp to be continued (most likely when another Joey song is posted)”

    No. You didn’t, so obviously I wasn’t talking to you.

    Fall back.

  29. AmpGeez a.k.a. AG Da Gooseman Says:

    “Can’t Stop Me”, “Something Else”, “What If”, “Cartel Gathering”, all dope songs.

    The rest of the album, not so much.

  30. Geronimo P aka Chase Says:

    I forgot about Cartel Gathering. that shit knocks too. But kiss definitely got some heat on his album. Hell the only two/three songs that I don’t like on the album are the songs with OJ the Juiceman and the original and remix song with jeezy. Everything else is a go!

  31. Seth Gueko Says:

    Who Run This
    SHIT!

    ahaAHHHHH!

  32. Scotty Rock Says:

    The Champ Is Here>The Last Kiss

  33. RollingStoned (c) Says:

    get curtis out ur mouth

  34. Da Phuck??? Says:

    my fault for watchin this!!!

  35. mailman Says:

    seriously does anyone lie this much u got murked ricky ross i cant even bare to hear one of your tracks anymore

  36. Moneyray aka I comment on nahright so fuck 50 Says:

    Rick ross sold drugs..while 50 was escorting inmates around the island with a officer uniform on..

  37. FANTASY RIDE Says:

    He spent 90% of that interview making references to 50.

    Lame.

    He’s lucky his album is decent.

  38. kenny Says:

    rick ross album is a great album . for hiphops sake i hope it sells . at least there will be some sorta barometer for albums that sell . even if the lyrics are trash at least the music can rep hiphop at some level . could really care less about lyrics . every one is doing punch lines and double triple entendres and not focusing on making good music .. so yea rick ross> curtis , crime pays , carter 3, plies , ugk 4 life , ego trippin , jim jones, tpain three rings, akons freedom, florida’s roots,mims. the funny thing is ross album is like what ja rule did with pain is love .. as far as the musical back drop . very r n bish but it was gd music . and i was one of the people that never paid rule no mind then . but when his songs came on the radio i wasnt asked about flipping stations or turning that shit off . now rappers give consumer what they want . same b.s

Leave a Reply