Video: Tech N9ne – Red Nose

Sickology 101 in stores April 28th.

Previously: Tech N9ne feat. Crooked I & Chino XL – Sickology 101


AddThis Social Bookmark Button

61 Responses to “Video: Tech N9ne – Red Nose”

  1. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    RELAPSE!

  2. Danielson a.k.a. Dat Mixed Race Nigga Says:

    Deeper Than Rap

  3. B!Z Says:

    jmonae.com/photo.php

    *flawless face*

    ^^^^

    riiiiiiiiiight (c) Dr. Evil

    that broad is a low “i’d smash”

  4. sleep AKA I lOVE MY GIRL Says:

    B3

  5. sleep AKA I lOVE MY GIRL Says:

    @somolian pirates

    I told ya’ll friday ya’ll was fucking with the wrong country, we’re not the french. Now u see what happens when we barrack obama the button. Speaking of malia farther when the fuck these taxes brakes gonna kick in my pay check is still the same.

  6. cOLD Says:

    I’m so compassionate with my comments…

  7. Big Homie Says:

    What up fuckers

  8. icon (trillbert arenas) Says:

    I told ya’ll friday ya’ll was fucking with the wrong country, we’re not the french.

    ****Like niggas ain’t already know that, lol…America’s policy has BEEN “we don’t negotiate with terrorists” since way the fuck back in the Carter era (no Jigga)

    ***Daps all in attendance***

  9. Big Homie Says:

    If you were the captain, would you done the same thing he did? Risk your life for your crew?

  10. Joe 88 Says:

    Danger “Sleeps Girl” She Smashed the homies

  11. icon (trillbert arenas) Says:

    Lf- Chelsea Handler, Eliza (sp?) Dushku, and that Slumdog Millionaire chick could all get it early…and simultaneously, lol….

    huffingtonpost.com/2009/04/13/naked-padma-lakshmi-chels_n_186090.html

  12. icon (trillbert arenas) Says:

    Big Homie Says:

    April 13th, 2009 at 8:29 am
    If you were the captain, would you done the same thing he did? Risk your life for your crew?

    ***That’s what a captain does—I haven’t read much about dude, but I assume he’s former Navy—m’fukkas are hardcore as shit about defending their territory…some m’fukkas WANT to die in defense of their ship/shipmates—not me, which is why I was only in the military for four years…

  13. icon (trillbert arenas) Says:

    B!Z Says:

    April 13th, 2009 at 8:07 am
    jmonae.com/photo.php

    *flawless face*

    ^^^^

    riiiiiiiiiight (c) Dr. Evil

    that broad is a low “i’d smash”

    ***I can only assume it’s Janelle Monae? If so, I’d smash, wife, make her breakfast in bed on the daily…If you’re only hitting chicks like that on the low, you win, because I’d smash on the low, in the sto’, on a boat, with a goat (no beastiality)….I love a broad who’s jive eccentric (not weird), and does her own thing on the fashion tip…

  14. cOLD Says:

    next time Ike, add the link for the nsfw pics (no big homie)

  15. cOLD Says:

    ^ I mean add the disclaimer… (no sleeps wifey)

  16. icon (trillbert arenas) Says:

    next time Ike, add the link for the nsfw pics (no big homie)

    ***My bad, fam…***Daps***I never think “NSFW” and “Huffington Post”, lol…

    Damn, How’d I miss the Winky (none) Wright fight? Looks like homie got rocked….(never that)…

  17. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    It said naked cOLD…

    *Daps cOLD, BH, Icon, Daniel, Joe 88, Sleep, Sleeps girl, Biz*

  18. cOLD Says:

    I just got finished straightening out these mofo’s at work about assigning me work i’m not supposed to be doing… What is it gonna take for these people to understand. I personally told dude “DO NOT GIVE ME ANY WORK UNTIL WE CAN COME UP WITH A DISTRUBUITION METHOD COLLECTIVELY”.

    My quiet harmless negro role is gonna be blown if this keeps up.

  19. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    images.huffingtonpost.com/gen/74256/original.jpg

    –GTFO… her body is not that nice. She got the PS on that one.. If not and that white broad has a body like if she bathed in lotion nightly i would for sure smash that old bitch

  20. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    Oh yea NSFW

  21. cOLD Says:

    *daps massive*

    *pushes sleeps girls head back under desk*

  22. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    If you guys havent seen that Mike Tyson documentary i highly recommend it. The piece made him seem humble.

  23. icon (trillbert arenas) Says:

    cOLD Says:

    April 13th, 2009 at 8:44 am
    I just got finished straightening out these mofo’s at work about assigning me work i’m not supposed to be doing… What is it gonna take for these people to understand. I personally told dude “DO NOT GIVE ME ANY WORK UNTIL WE CAN COME UP WITH A DISTRUBUITION METHOD COLLECTIVELY”.

    My quiet harmless negro role is gonna be blown if this keeps up.

    ***LOL @ “quiet harmless negro role”…whether or not they express it, or whether you have given them any reason to be so, your white co-workers are at least a little bit scared of you, real talk….

  24. cOLD Says:

    shouts out all the niggas who had the balls to create their own lane.

  25. cOLD Says:

    or the niggas who are working doing what they love.

  26. icon (trillbert arenas) Says:

    A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    April 13th, 2009 at 8:47 am
    If you guys havent seen that Mike Tyson documentary i highly recommend it. The piece made him seem humble.

    ***I’m still mad I missed/wasn’t aware of that Thrilla in Manila documentary on HBO…I hope it’s available On Demand…

  27. cOLD Says:

    If you guys havent seen that Mike Tyson documentary i highly recommend it. The piece made him seem humble.

    ^ I considered watching it this wknd, but opted for YES man with Jim Carey instead.

    …I’m accepting L’s via Email.

  28. icon (trillbert arenas) Says:

    YES man with Jim Carey

    ***Is that out on DVD, or are niggas still watching movies on the computer? Is that what’s hot in the streets? (none) LOL….

  29. b-ease Says:

    Observe and Report was definetly not Mall Cop. The trailers and previews did not do it justice. It definetly earned the “R” rating. Good shit.

    *daps Nahglomerate*

  30. b-ease Says:

    I could never fuck (no sir) with Tech N9ne music, ever since his weird ass verse on that Sway and Tech posse cut that every rapper of all time was on.

    But I respect that he’s still around and still has a fanbase. Alot of niggas that were more “famous” than him during his early years definetly can’t say the same thing.

  31. cOLD Says:

    LOL @ “quiet harmless negro role”…whether or not they express it, or whether you have given them any reason to be so, your white co-workers are at least a little bit scared of you, real talk….

    ^ yea I know that, I won’t disarm them with jokes and shucking so I figure if I stay quiet and to myself, I’d be less of a threat. But I’m starting to think they’re getting it a lil twisted… My approach may be back firing.

  32. sleep AKA I lOVE MY GIRL Says:

    Fucking mets

  33. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    The biggest L goes to me for wasting time watching Dragon ball evolution

    *Pulls out nerd card*

    *Is shot instantaneously*

  34. b-ease Says:

    April 13th, 2009 at 8:21 am
    I told ya’ll friday ya’ll was fucking with the wrong country, we’re not the french.

    ****Like niggas ain’t already know that, lol…America’s policy has BEEN “we don’t negotiate with terrorists” since way the fuck back in the Carter era (no Jigga)

    ^^
    Yea, I’m really not sure what the world in general or the pirates specifically thought was going to happen. People were acting like them niggas wasnt dead men walking from the second they hopped on that boat.

  35. cOLD Says:

    Is that out on DVD, or are niggas still watching movies on the computer? Is that what’s hot in the streets? (none) LOL….

    ^the shits on Demand

  36. icon (trillbert arenas) Says:

    b-ease Says:

    April 13th, 2009 at 8:51 am
    Observe and Report was definetly not Mall Cop. The trailers and previews did not do it justice. It definetly earned the “R” rating. Good shit.

    *daps Nahglomerate

    ***I read an interview with the director, where said that he was trying to make a new school, dark comedy version of “Taxi Driver”, and he was pissed at the way the trailers were portraying it as some goofy shit….I jive like wanna check it out….

  37. b-ease Says:

    The biggest L goes to me for wasting time watching Dragon ball evolution

    ^^
    Dude, please just tell me you saw a bootleg. If you paid for actual tickets to an acutal theater…I just, I don’t know…

  38. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    ^ yea I know that, I won’t disarm them with jokes and shucking so I figure if I stay quiet and to myself, I’d be less of a threat. But I’m starting to think they’re getting it a lil twisted… My approach may be back firing

    –No that approach is just ‘Serenity Now (Seinfeld reference)’ in disguise.

  39. icon (trillbert arenas) Says:

    b-ease Says:

    April 13th, 2009 at 8:53 am
    I could never fuck (no sir) with Tech N9ne music, ever since his weird ass verse on that Sway and Tech posse cut that every rapper of all time was on.

    But I respect that he’s still around and still has a fanbase. Alot of niggas that were more “famous” than him during his early years definetly can’t say the same thing.

    ***Ever since Uncle Tom ass Jason Whitlock crowned him the “Best Rapper Alive” a couple of years ago on Jim Rome’s radio show, my mind is forever closed to the prospect of even giving the nigga a shot (none)…shit was like a reverse endorsement…

  40. cOLD Says:

    Yea, I’m really not sure what the world in general or the pirates specifically thought was going to happen. People were acting like them niggas wasnt dead men walking from the second they hopped on that boat

    ^ the navy could have bodied all of them if they wanted to, but didnt know if any other hostages where in tow.

  41. icon (trillbert arenas) Says:

    b-ease Says:

    April 13th, 2009 at 8:56 am
    The biggest L goes to me for wasting time watching Dragon ball evolution

    ^^
    Dude, please just tell me you saw a bootleg. If you paid for actual tickets to an acutal theater…I just, I don’t know…

    ***Word…also, please be under 13 (no “to Catch a Predator”)….

  42. sleep AKA I lOVE MY GIRL Says:

    Citi bank stocks closed above $3 friday. That shit was $1 last month damm I was gonna drop $10,000 on it but I was sceard. I guess that’s what they mean sceard money don’t make money.

    *put $10,000 on freddie mac stocks @77 cents*

    Real estate always bounce back

  43. Big Homie Says:

    Speaking of NSFW…check this out

    tinyurl.com/ccqoha

  44. Nx Says:

    images.huffingtonpost.com/gen/74256/original.jpg

    –GTFO… her body is not that nice. She got the PS on that one.. If not and that white broad has a body like if she bathed in lotion nightly i would for sure smash that old bitch

    ^Wow seems like i should edit this pic… Excuse me *KimPhotoShop It* ><

  45. b-ease Says:

    ***I read an interview with the director, where said that he was trying to make a new school, dark comedy version of “Taxi Driver”, and he was pissed at the way the trailers were portraying it as some goofy shit….I jive like wanna check it out….

    ^^
    Word, there’s definetly a large Taxi Driver influence to it, but clearly O&R doesnt really come close to it on an artisitic level. It’s a black comedy at heart, feels more like an indie film than a studio pic. I can see cult classic status for it in a few years.

  46. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    Dude, please just tell me you saw a bootleg. If you paid for actual tickets to an acutal theater…I just, I don’t know…

    –LOL. No it was online, i saw it with my cousin who’s a big dbz stan. I have to admit i watched it when i was younger too but the movie was literally the worst movie i have ever seen… All it needed was a Lil’ bow wow feature to complete the suckiness

    *Daps*

  47. b-ease Says:

    No it was online

    ^^
    Word. lol *daps tribe*

  48. A tribe called quest aka Bitch, Im the space invader Says:

    Speaking of NSFW…check this out

    tinyurl.com/ccqoha

    –WONDER TWINS POWER ACTIVATE

    BIG HOMIE: FORM OF A CHAIR IN THE SET OF THE NEW YAYO VIDEO

  49. cOLD Says:

    another good movie I peeped was What doesnt kill you

    traileraddict.com/trailer/what-doesnt-kill-you/trailer

    ^excellent flick if you’re into gangsta ish.

  50. cOLD Says:

    btw mark ruffalo acting >>>

  51. b-ease Says:

    was like a reverse endorsement…

    ^^
    *dead* It’s funny how a certain person’s co-sign can have the effect of making you completely uninterested in whatever they’re co-signing. My best friend has the worst movie IQ ever. If he says its dope (Waist Deep), its atrocious, if he says it sucks (Children Of Men), it might be a classic.

  52. b-ease Says:

    another good movie I peeped was What doesnt kill you

    traileraddict.com/trailer/what-doesnt-kill-you/trailer

    ^excellent flick if you’re into gangsta ish.

    ^^
    Why have I never heard of this flick? Looks dope…

  53. cOLD Says:

    *dead* It’s funny how a certain person’s co-sign can have the effect of making you completely uninterested in whatever they’re co-signing. My best friend has the worst movie IQ ever. If he says its dope (Waist Deep), its atrocious, if he says it sucks (Children Of Men), it might be a classic.

    ^ do you have a homeboy who you watch movies with pause and dissect the flick while watching… it might seem gay on surface, but I do that sometimes. Its homework for us.

    lol ever seen the clip on family guy of stewie riding Brian “So you uh working on your script, you uh doing a little research”

  54. b-ease Says:

    LF :So it turns out Bishop Lamont might still be on Aftermath. I still can’t seem to give a shit though.

    getting shot in the Bronx > Bishop Lamont

  55. CiCi The Intern Says:

    Damn, I wanted a rottweiler in the White House. Oh well…

    b-ease, icon, sleep, his girl, cold, tribe, big homie, TWAN! … *daps and hugs*

  56. icon (trillbert arenas) Says:

    Word, there’s definetly a large Taxi Driver influence to it, but clearly O&R doesnt really come close to it on an artisitic level

    ***Word…Taxi Driver is my favorite movie, ever…real talk…
    LOL @ your friend’s “movie IQ”….I know niggas like that…LF, but do you know niggas who haven’t grown up a bit (none) in the last decade or so? I ran into one of my old friends this weekend—politicked (no Elliott Spitzer) with him for a minute, and I swear, his convo game/overall mindset was exactly where it was in ’98, lol…”Young, I be smoking so much weed…I wake up high”, “Yo, I’m trynna holla @ shorty behind the counter” (who was beyond atrocious—think Ricky Smiley’s “Lil Darryl” character with a wig, lol)…

  57. icon (trillbert arenas) Says:

    lol ever seen the clip on family guy of stewie riding Brian “So you uh working on your script, you uh doing a little research”

    ***LOL…funny shit…”You, uh…formulating a manuscript? Developing some characters with arcing storylines? Little bit of uh, narrative going on there, is there?”

  58. icon (trillbert arenas) Says:

    hugs CiCi

  59. b-ease Says:

    ^ do you have a homeboy who you watch movies with pause and dissect the flick while watching… it might seem gay on surface, but I do that sometimes. Its homework for us.

    lol ever seen the clip on family guy of stewie riding Brian “So you uh working on your script, you uh doing a little research”

    ^^
    That Brian/Stewie clip scene is hilarity. That shit is so cruel and undermining, lol.

    My girl’s really the one I chop it up with movie’s about. She majored in film, so she’s always got ill insight into shit, whether thematically or technically.

  60. David Jefferis Says:

    lol why are none of these coments about tech n9ne lol
    defiantly an artist that doesnt sell out and speaks what he wants not many could compare to him

  61. Funky Funati Says:

    sick song, good video.
    y’all should peep this guy’s music.

    oh, and you’re lying/gay if you won’t hit it, real talk.
    images.huffingtonpost.com/gen/74256/original.jpg

Leave a Reply